dus... dus....quote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
S-s-s-s-s-sorryMaar je was er niet en en en en... nou!
lekker geregeldquote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou hem gratis krijgen bij een aboverlengin. Nou krijg ik ineens eenbevestiging dat ik 479 euro moet betalen.![]()
Dan hou dat kutding lekker joh
pauzer zequote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is hoerenweer. Dat zeg ik.
de altijd vrolijke flesquote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou hem gratis krijgen bij een aboverlengin. Nou krijg ik ineens eenbevestiging dat ik 479 euro moet betalen.![]()
Lekker aso!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
droomquote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
*kijkt rond*
Waar staat de koffiepot?
Nee nee nee, gewoon niet goed wakkerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
dus... dus....
Uit het oog, uit het hart![]()
???
* MPG gaat MZ een foto van zichzelf geven
wat is er beertje?quote:
nee gewoon via de website gedaan. Misschien heb ik ergens verkeerd geklikt of zo. Ik hoor het welquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker aso!Ik zou bellen, als het goed is is het gesprek waarin je dat is toegezegd opgenomen
Gratis HTC ftw
Kan ik hier niet neerzetten ivm privacy. Geintresseerden kunnen wel pm krijgen.quote:
Ben vrolijk hoor wil alleen iemand heel langzaam vermoordenquote:
Balenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gewoon via de website gedaan. Misschien heb ik ergens verkeerd geklikt of zo. Ik hoor het wel
PM maarquote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan ik hier niet neerzetten ivm privacy. Geintresseerden kunnen wel pm krijgen.
oe, moord en doodslag doe maar pmquote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ben vrolijk hoor wil alleen iemand heel langzaam vermoorden
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gewoon ja zeggen en die foto incasserenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, gewoon niet goed wakkerNouhou!
Zo ken ik je ook helemaal nietquote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar die had ik al welquote:Op donderdag 30 september 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon ja zeggen en die foto incasseren
Goedmakenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, gewoon niet goed wakkerNouhou!
Ik zet m'n geld in op een van d'r collega'squote:Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo ken ik je ook helemaal niet. Begin me wel af te vragen wat iemand je misdaan heeft dat je er moordzuchtige neigingen van krijgt..
Je weet gewoon goed wie de echt toffe man uit 1985 is.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
S-s-s-s-s-sorryMaar je was er niet en en en en... nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |