Ik ben zelf lid van SP en ben verbaasd dat PVV div. punten van SP/GL/PvdA zichzelf aangemeten heeft. Bijv. aow blijft 65 en dan idd dierenwelzijn e.d.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
Godgod, de PVV geeft steun voor een dierenpolitie. Vriendin van mij twitterde dat net. Ik zo: Ja, daar proberen ze zieltjes mee te winnen. Vind ze het raar dat ik dat zeg, alsof het gelijk een slecht iets is (die dierenpolitie) en dat ze haar 'zieltje' daar mee gewonnen hebbenPfff.... Hoe opportunistisch. Ja, Hitler heeft ook een groot wegennetwerk aangelegd in Duitsland, maar dat betekend toch niet dat de rest van zijn gedachtengoed wel oké was?
![]()
Nouja goed laat maar, zij heeft toch geen verstand van politiek (die vriendin van mij), zegt ze zelf ook, dus eigenlijk moet ik er niet op ingaan.
Maar ik hap altijd op dit soort dingen
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos, wat zielig! En nou kan je er niks aan doen.Das ff makkelijk.
![]()
Tetten.
Zo, alle mannen hier zijn er weer erbij met hun aandacht!
idd... gf komt meteen kijkenquote:
Ja, ik vind het ook wel heel apart.. Ze hebben oog voor zorg en dierenwelzijn, maar discrimineren ondertussen een bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben zelf lid van SP en ben verbaasd dat PVV div. punten van SP/GL/PvdA zichzelf aangemeten heeft. Bijv. aow blijft 65 en dan idd dierenwelzijn e.d.
Maar Dion Graus is daar al jaren voor bezig btw. Heeft zelf geloof ik ook keer geholpen dieren te ontsnappen.
In het begin ook niet. Toen was hij ook aardig sneaky. Net zoals Wilders nu. Ik zeg niet dat alles te vergelijken is met Hitler, natuurlijk niet. De omstandigheden waren toen heel anders, en hij had toen hij verkozen werd er wel voor gezorgd dat niemand 'm zou dwarsbomen (wetten veranderen zodat hij als enige alle macht had). Maar toch. Enige parallellen zijn er wel te trekken.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hitler vergelijken met Wilders..Laat Hitler gewoon met rust. Die had tenminste wel een duidelijk plan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Mannelijke slettebak
![]()
TETTEN! Helaasch, ik moet weg
Ik vind het nog steeds appels met peren vergelijken. Hitler had op veel punten gewoon bij het juiste eind. Al dreef hij iets teveel door met zijn untermensch en de onderdrukking van bepaalde groepen. In beginsel is zijn vooropgestelde dictatuur natuurlijk veel effectiever en efficiënter dan zo'n belachelijke democratie waar we nog altijd zo krampachtig aan vast houden.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel heel apart.. Ze hebben oog voor zorg en dierenwelzijn, maar discrimineren ondertussen een bevolkingsgroep.
[..]
In het begin ook niet. Toen was hij ook aardig sneaky. Net zoals Wilders nu. Ik zeg niet dat alles te vergelijken is met Hitler, natuurlijk niet. De omstandigheden waren toen heel anders, en hij had toen hij verkozen werd er wel voor gezorgd dat niemand 'm zou dwarsbomen (wetten veranderen zodat hij als enige alle macht had). Maar toch. Enige parallellen zijn er wel te trekken.
een ding scheelt, ons leger is niet zo solide als het duitse was.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel heel apart.. Ze hebben oog voor zorg en dierenwelzijn, maar discrimineren ondertussen een bevolkingsgroep.
[..]
In het begin ook niet. Toen was hij ook aardig sneaky. Net zoals Wilders nu. Ik zeg niet dat alles te vergelijken is met Hitler, natuurlijk niet. De omstandigheden waren toen heel anders, en hij had toen hij verkozen werd er wel voor gezorgd dat niemand 'm zou dwarsbomen (wetten veranderen zodat hij als enige alle macht had). Maar toch. Enige parallellen zijn er wel te trekken.
Tja, op dit moment is het verschil gelukkig nog wel dat Wilders geen absolute macht heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
democratie is nog steeds de aller beste bestuurs vorm, alleen word er meestal niet echt gebruik gemaakt van echte democratie, ook in nederland nietquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds appels met peren vergelijken. Hitler had op veel punten gewoon bij het juiste eind. Al dreef hij iets teveel door met zijn untermensch en de onderdrukking van bepaalde groepen. In beginsel is zijn vooropgestelde dictatuur natuurlijk veel effectiever en efficiënter dan zo'n belachelijke democratie waar we nog altijd zo krampachtig aan vast houden.
Gelukkig zijn er genoeg bondgenoten in Europa te vinden met extreem rechtse partijen in opkomst.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een ding scheelt, ons leger is niet zo solide als het duitse was.
dat wij europa gaan veroveren is uitgesloten.
Discrimineren vind ik wel meevallen. In de basis heeft hij (redelijk) gelijk alleen wel zegt hij het veel te hard.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
dan gaan we democratisch in de aanvalquote:Op donderdag 30 september 2010 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg bondgenoten in Europa te vinden met extreem rechtse partijen in opkomst.
Ik vind dat een land moet worden bestuurd door de mensen die het het beste kunnen. Nu draait het toch vooral uit op wat de onderlaag van de bevolking uitspreekt met tokkiecampagnes als gevolg. Het is toch van de zotte dat een stem van een persoon met het syndroom van down net zo zwaar meetelt als een afgestudeerd WO'er in bestuurskunde?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
democratie is nog steeds de aller beste bestuurs vorm, alleen word er meestal niet echt gebruik gemaakt van echte democratie, ook in nederland niet
wokquote:Op donderdag 30 september 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het gaat over tetten en wie komt er binnen......
GF
lovelyquote:Op donderdag 30 september 2010 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Mannelijke slettebak
![]()
TETTEN! Helaasch, ik moet weg
enferquote:
Nee hoor, democratie is echt niet zo goed als het lijkt...quote:Op donderdag 30 september 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
democratie is nog steeds de aller beste bestuurs vorm, alleen word er meestal niet echt gebruik gemaakt van echte democratie, ook in nederland niet
Dat wel, maar daarentegen had hij een asociale en narcistische persoonlijkheid waarbij hij ook nog eens alle schuld van de problemen op Joden legde. Dat lijkt me niet zo'n goede insteek.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds appels met peren vergelijken. Hitler had op veel punten gewoon bij het juiste eind. Al dreef hij iets teveel door met zijn untermensch en de onderdrukking van bepaalde groepen. In beginsel is zijn vooropgestelde dictatuur natuurlijk veel effectiever en efficiënter dan zo'n belachelijke democratie waar we nog altijd zo krampachtig aan vast houden.
als of die VVO'er het bij het juiste eind heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat een land moet worden bestuurd door de mensen die het het beste kunnen. Nu draait het toch vooral uit op wat de onderlaag van de bevolking uitspreekt met tokkiecampagnes als gevolg. Het is toch van de zotte dat een stem van een persoon met het syndroom van down net zo zwaar meetelt als een afgestudeerd WO'er in bestuurskunde?
dat dusquote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat een land moet worden bestuurd door de mensen die het het beste kunnen. Nu draait het toch vooral uit op wat de onderlaag van de bevolking uitspreekt met tokkiecampagnes als gevolg.
wo ers zijn ook niet altijd de slimste hoor maar ik snap je punt.quote:Het is toch van de zotte dat een stem van een persoon met het syndroom van down net zo zwaar meetelt als een afgestudeerd WO'er in bestuurskunde?
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief dus ze gaat ook al naar school enzo?
iddmaar ja woensdag en vrijdag middag vrij enzo ...
ja of dora of weet ik et ....quote:Op donderdag 30 september 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is achter de putert zitten bijna onmogelijk, tenzij je naar www.nijntje.nl gaat ofzo
ik kan het vinden zo snel maar er was een lijstje met persoonlijke eigenschappen van 2 mensen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat wel, maar daarentegen had hij een asociale en narcistische persoonlijkheid waarbij hij ook nog eens alle schuld van de problemen op Joden legde. Dat lijkt me niet zo'n goede insteek.
Wat had hij volgens jou bij het juiste eind dan? De dictatuur zelf of nog meer?
Onder andere de dictatuur, een enorme economische groei en orde op straat. Narcisme hoeft niet per definitie negatief te zijn. Of heb je ook een grote hekel aan personen als Louis van Gaal, Mart Smeets, Peter R de Vries enzovoorts? En asociaal? In wat voor opzicht? Dat de untermensch anders werd behandeld?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat wel, maar daarentegen had hij een asociale en narcistische persoonlijkheid waarbij hij ook nog eens alle schuld van de problemen op Joden legde. Dat lijkt me niet zo'n goede insteek.
Wat had hij volgens jou bij het juiste eind dan? De dictatuur zelf of nog meer?
zijn die snel wagenziek of hebben ze een zwakke maagquote:Op donderdag 30 september 2010 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verder zijn Joden over het algemeen wel een misselijk volk maar laten we het daar verder niet over hebben.
Dan zijn we het helemaal eens.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dus
[..]
wo ers zijn ook niet altijd de slimste hoor maar ik snap je punt.
en maar mekkeren wat de meerderheid wil.
dat is geen democratie.
democratie: een persoon of groep verstandige mensen die gekozen zijn voor een bepaalde tijd om het bestuur uit te oefen. zonder inspraak van de kiezers tijdens die tijd.
met nog wat randvoorwaarden
koffie komt uit het buitenlandquote:Op donderdag 30 september 2010 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
en nu wil ik koffie! POL is elders
Ze hebben een zwakke maag en ze lopen altijd zo te janken.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn die snel wagenziek of hebben ze een zwakke maag
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
en nu wil ik koffie! POL is elders
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het vinden zo snel maar er was een lijstje met persoonlijke eigenschappen van 2 mensen.
en dan moest je kiezen waar je je kind achter liet
dat bleek dan bij hitler te zijn en niet bij einstein
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben een zwakke maag en ze lopen altijd zo te janken.
homo huwelijkquote:
bij de koffiedame?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
*kijkt rond*
Waar staat de koffiepot?
droompjequote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
*kijkt rond*
Waar staat de koffiepot?
Vrij egoïstisch van haar dan.quote:
GFquote:Op donderdag 30 september 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
* goldfinger1963 schenkt een kopje koffie in voor droompje
Nou en? Je zit binnen neem ik aan?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is helemaal geen lekker weer vandaag
idd... ff in de hal geweest en meteen koude handenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog welquote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou en? Je zit binnen neem ik aan?
ik moest net even naar beneden en ben nou dus koud en natquote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... ff in de hal geweest en meteen koude handen
Nee. Het is hoerenweer. Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
flesquote:Op donderdag 30 september 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is hoerenweer. Dat zeg ik.
S-s-s-s-s-sorryquote:
Heb je em nu al binnen dan, of duurt het lang voordat je em überhaupt hebt?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nou met die blinkende HTC desire gaat het nog wel even duren
huh?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nou met die blinkende HTC desire gaat het nog wel even duren
Ik zou hem gratis krijgen bij een aboverlengin. Nou krijg ik ineens eenbevestiging dat ik 479 euro moet betalen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
S-s-s-s-s-sorryMaar je was er niet en en en en... nou!
[..]
Heb je em nu al binnen dan, of duurt het lang voordat je em überhaupt hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |