Iets met ingestudeerd en zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:15 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/188219-contador-verkeerd-vlees-gegeten.html
"Zfero, zfero, zfero, zfero..."
Goed punt en ben het helemaal met je eens. Dit moet haast wel op een bloedtransfusie wijzen en op het moment dat het bloed afgetapt werd moet dit er in hebben gezeten. Bewust of onbewust. En de sporen zijn idd zo klein dat niet alle laboratoria dit kunnen vinden.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ergens vermoed ik eerder dat men tijdens de 'voorbereiding' als men dat bloed aftapt ook makkelijker meer verboden middelen toepast, wetende dat men toch kan controleren of die middelen in de afgetapte bloedresten nog vindbaar zijn, of juist om in korte tijd zoveelmogelijk bloed te kunnen afnemen (clenbutorol verhoogt het interne metabolisme)... eventueel kan men zelfs verschillende bloedvoorraden 'aanmengen' om onder detecteerbare waardes te blijven.
wat dat betreft zal idd hun test geen clenbutorol gevonden hebben omdat de miniem kleine hoeveelheid inderdaad voor die test goed gemaskeerd bleef, en men gedacht hebben dat die bloed-voorraad prima bruikbaar was
Pijnlijk dit. Stom idee die persconferentie... het is Armstrong niet, hè. Toneelspelen is een vak apart.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Iets met ingestudeerd en zo.
Bij Sporza kun je ook nog zien dat hij omkijkt naar zijn begeleider of hij het echt wel juist heeft gezegd, zoals vooraf was afgesproken.
Maar doe het dan af met een persbericht. Geef daarin aan dat je onschuldig bent en zolang de zaak onderzocht wordt je geen uitspraken wilt doen om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen blablabla.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:48 schreef Beregd het volgende:
tuurlijk is het ingestudeerd zo'n persconferentie, dat doe je toch sowieso, schuldig of onschuldig?
het gevaar om iets verkeerd te zeggen is gewoon te groot, eens er een zaak en advocaten in het spel zijn.
als er al nauwelijks laboratoria zijn die deze kleine waarde kunnen vinden dan is een eigen kok met eigen controlle backing natuurlijk niet genoeg mocht het echt via het vlees zijn gegaan/kunnenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:01 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik vind dit het meest logische verhaal. Teams hebben tijdens de Tour een eigen kok mee om dit te voorkomen.
Zelfde middel als waar die 2 van Xacobeo-Galicia-op gepakt zijn? Nieuwe trend.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gehoord van een veearts : Contador zou positief getest hebben op het clenbuterol-middel Hydroxyethyl starch (HES) , maar HES is een middel dat bij zijn weten helemaal niet voorkomt in de vee hormonenhandel. (wel diverse andere clenbuterol) Dus hoe kan dit dan in een stuk vlees geraken ?
Dat zou natuurlijk wel hilarisch zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gehoord van een veearts : Contador zou positief getest hebben op het clenbuterol-middel Hydroxyethyl starch (HES) , maar HES is een middel dat bij zijn weten helemaal niet voorkomt in de vee hormonenhandel. (wel diverse andere clenbuterol) Dus hoe kan dit dan in een stuk vlees geraken ?
Als ik het goed begrijp klopt bovenstaande niet echt.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik hoorde het ook alleen maar , maar ik vraag mij af of hij het middel waar Mosquera op gepakt is niet verwarde met dat van Contador. (want zelf vind ik niet terug waar contador exact op gepakt is) (waardoor het meteen ook logisch zou zijn dat hij het niet kent binnen de hormoonhandel)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zelfde middel als waar die 2 van Xacobeo-Galicia-op gepakt zijn? Nieuwe trend.
Ik denk dat hij zich vergist heeft, want HES en Clenbuterol zijn 2 totaal verschillende middelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook alleen maar , maar ik vraag mij af of hij het middel waar Mosquera op gepakt is niet verwarde met dat van Contador. (want zelf vind ik niet terug waar contador exact op gepakt is) (waardoor het meteen ook logisch zou zijn dat hij het niet kent binnen de hormoonhandel)
Ik denk dat dat over Mosquera gaat en die andere spanjaard? Die zijn op dat middel betrapt. Ah, dat zegt Joost hierboven ook al. Maar dat zou logisch zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:54 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich vergist heeft, want HES en Clenbuterol zijn 2 totaal verschillende middelen.
Godverquote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:![]()
![]()
http://www.sporza.be/cm/s(...)30_GAME_spaans_vlees
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:![]()
![]()
quote:Na de eerste dosis van de aanbevolen herhalingsbehandeling bedraagt Cmax naar verwachting tussen 0,4 en 0,9 ng/ml. Steady state spiegels in het plasma worden na 3-5 dagen behandelen bereikt. Op dat moment variëren de Cmax waarden van clenbuterol tussen 0,6 en 1,6 ng/ml.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |