Hahaha Alcaza en Blue lagoon. hadden echt leuke feesten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ging altijd naar Alcazar in Puttershoek die bestaat nog.
The Blue lagoon in Zwijndrecht ook nog.
Zillion in Antwerpen bestaat helaas niet meer.
oja dat was ook tofquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:42 schreef Stroekie het volgende:
Lunenburg in loosbroek doet volgens mij alleen nog feesten en partijen
bestaan nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:43 schreef Stroekie het volgende:
En hoe zit het met de linde en de hoeve in groesbeek ?
blue lagoon zou toch dichtgaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ging altijd naar Alcazar in Puttershoek die bestaat nog.
The Blue lagoon in Zwijndrecht ook nog.
Zillion in Antwerpen bestaat helaas niet meer.
Daar heb ik vroeger ook elk weekend veel geld heengebracht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ooit 1 keer geweest... ghehe...
Maar we kwamen regelmatig in:
City Lido (bestaat nog)
de steegquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef Twiitch het volgende:
Helaas, de Steeg is al een tijdje dicht.....en wat kregen we er voor terug?
De Zenith, en die is nu alweer op de fles
Haha, ben daar ook vaak geweest. Was leuk als je 16 was, maar voor het oudere publiek eigenlijk geen zak aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Vroeger heb ik vele uren en vertoeft en vele euro's achter gelaten in het Danspaleis (Vroegere Silver Shadow en Palladium) in Haaksbergen.
Voor mij op fietsafstand dus wat wil je als losbandige 16 jarige nog meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pand staat er nog wel maar het is al ruim 2 jaar niet meer in gebruik als discotheek.
Tot voor een maand of 2 geleden was alle apparatuur e.d. ook nog aanwezig, maar nadat tijdens een inspectie twee maanden terug door de eigenaar van het pand sporen van inbraak waren is het pand toch ontdaan van alle licht en geluidsapparatuur en wordt het pand tijdelijk (anti kraak) bewoond.
Ik vermoed dat men wacht op de aanleg van de nieuwe snelweg A18 die kort langs het pand komt te liggen. Dan zal men er wel een truckstop of hotel o.i.d. van maken
Opzich was het een best redelijke tent, maar met een deurbeleiden een x aantal faillissementen
was het echt over en sluiten. Denk niet dat het ooit nog een discotheek wordt (en dan te bedenken dat een jaar voor het eerste faillissement de zaak nog voor een dikke ton verbouwd is; waar ik zelf ook nog aan meegewerkt heb)
De Valk is dicht?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Quacker het volgende:
Danssalon in Eindhoven - Dicht
Hollywood in Eindhoven- Dicht
De valk in Reusel - Dicht
De Neptunes in Nuenen - Dicht (niet echt een disco)
Timeout in Gemert - Open
De "echte" aka de oude Valk wel. Na de brand was er geen ruk meer aan. Dus voor mij is ie dicht.quote:
De echte oude valk is verbouwd tot " dancecentrum" en die is afgebrand en weer opnieuw opgeboud naar mijn weten..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:44 schreef Quacker het volgende:
[..]
De "echte" aka de oude Valk wel. Na de brand was er geen ruk meer aan. Dus voor mij is ie dicht.
Heeft je veel geld bespaard..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:23 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik ging op mijn 22e voor het eerst stappen en ontmoette daar mijn vriendin en erna ben ik nooit meer uitgeweest.
Ja en ik ken alle b-films van buiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |