niet meerquote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef brunette82 het volgende:
>>vraagt zich af, of hier ook mensen op okcupid zitten
Mevrouw van jou, wat wil je weten precies? Ik ben kennelijk de expert.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:00 schreef brunette82 het volgende:
mevrouw voor jou>>>vraag het even aan natalie, want ervaren ben ik niet![]()
het wordt nog eens druk hier!
Je kan ook gewoon gezellig mee chatten hier, dan kom je ook wel mensen tegen!
Ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef brunette82 het volgende:
>>vraagt zich af, of hier ook mensen op okcupid zitten
Ook chatten ja! Berichten sturen ook. Maar belangrijk is, heb je een beetje je profiel compleet? Op basis van jouw profiel en vooral de vragen die je hebt ingevuld en tests die je hebt gedaan, krijg je matches te zien!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:04 schreef brunette82 het volgende:
ik snap er niks van...wat kan ik daar doen dan? berichten sturen of ook chatten?
Ben ik dan ook expert met een date?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mevrouw van jou, wat wil je weten precies? Ik ben kennelijk de expert.![]()
Twee dates had ik! TWEE DATES!
Dank je.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:00 schreef brunette82 het volgende:
mevrouw voor jou>>>vraag het even aan natalie, want ervaren ben ik niet![]()
het wordt nog eens druk hier!
Je kan ook gewoon gezellig mee chatten hier, dan kom je ook wel mensen tegen!
Nou date als in persoon. Twee dates.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ben ik dan ook expert met een date?
Misschien is e-matching wel wat voor je. Is speciaal voor hbo en wo.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hey allemaal, ik ben sinds een tijdje weer single en wel nieuwsgierig naar het daten. Nu ben ik een beetje op relatiesites aan het kijken maar vind het lastig om er een te kiezen. Misschien dat jullie 'ervaren' daters mij een beetje kunnen adviseren? Ik heb kort ff op RP gezeten maar dat vond ik niks.
Ik wil daten met mannen/vrouwen die tussen de 27 en 35 zijn met een beetje niveau. Zowel qua hersens als ook als persoon. Iemand tips?
Dank je da's helder, moet ik me daarvoor nog ergens aanmelden?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hier, maar staat alleen open voor Fokkers die meer dan 50 post in deze serie hebben. Ik zit zelf ook nog in de wachtkamer.
Ehm ja, dat bedoel ik idd.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou date als in persoon. Twee dates.
Als je een date hebt geregeld hier graag even melden. Dan krijgen jullie een vermelding op Het Lijstje.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef denhaag79 het volgende:
[..]
Dank je da's helder, moet ik me daarvoor nog ergens aanmelden?
Macondo loopt je te dollen. Gewoon hier rond hangen en mensen een PM sturen als je interesse hebt of afwachten tot 3rdRock of JoeBravo genoeg moed hebben verzameld om een PM-tje te sturen naar jequote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef denhaag79 het volgende:
[..]
Dank je da's helder, moet ik me daarvoor nog ergens aanmelden?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Macondo loopt je te dollen. Gewoon hier rond hangen en mensen een PM sturen als je interesse hebt of afwachten tot 3rdRock of JoeBravo genoeg moed hebben verzameld om een PM-tje te sturen naar je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ehm, mijn excuses....Ik haalde de twee nieuwe aanmeldingen voor Fok! Dating door elkaar...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Macondo loopt je te dollen. Gewoon hier rond hangen en mensen een PM sturen als je interesse hebt of afwachten tot 3rdRock of JoeBravo genoeg moed hebben verzameld om een PM-tje te sturen naar je
Dank voor de tips!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef Neelix het volgende:
Mevrouw voor jou: als je zowel mannen als vrouwen zoekt, dan is volgens mij OKCupid wel geschikt.
Het is een iets nerderiger publiek misschien, maar er zitten een boel alternatieve mensen tussen en wat ik gezien heb, heel erg veel bi- en homosexuelen.
Maar dat komt misschien ook omdat ik bij OKCupid mijn filters eerst niet goed had en ik die op andere datingsites gewoon niet te zien krijg.
Dat zou ik wel kunnen proberen inderdaad. Ik ga maar eens de sites opnieuw afstruinen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Misschien is e-matching wel wat voor je. Is speciaal voor hbo en wo.
En vrouwen zijn de eerste 3 dagen gratis lid, daarna moet je betalen als je contact wil leggen (kan altijd reageren op berichten, zelfs als je niet betaald)
Ik zit al minuten na te denken, maar ik snap je opmerking nog nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ehm, mijn excuses....Ik haalde de twee nieuwe aanmeldingen voor Fok! Dating door elkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |