abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 11:13:36 #126
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_87014024
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

*Houdt potlood bij de hand*
Fijn dat je je date hebt overleefd! ^O^ Maar niet echt voor herhaling vatbaar dus met deze persoon?
Berg hem maar weer op voor de komende tijd heb ik het druk genoeg ;)
Nee denk het niet. En van zijn kant lijkt me ook niet meer na me handige opmerking :P
  donderdag 30 september 2010 @ 11:15:57 #127
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87014089
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:13 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Nee denk het niet. En van zijn kant lijkt me ook niet meer na me handige opmerking :P
Ach ja, mannen zijn enorm goed in het vergeten van dat soort dingen ;)
451 °F
pi_87014842
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Kom op Joe, niet weer om medelijden komen bedelen op een internetforum. Geef jezelf een schop onder je kont svp.

OT. Woensdag date met paiq meisje ;) Maar door omstandigheden is het allemaal zo lang uitgesteld (anderhalve maand), dat de chemie en vonken eigenlijk beetje weg zijn. Bij mij, althans. We'll see.
Anderhalve maand!!! Dan heb ik ze al uit mijn telefoon gewist. :o
Dus er zijn toch mensen die zolang wachten? Vandaar dat ze dat nooit snappen. :o
Ze verwarren dan een afkeer tegen compleet gebrek aan spontaniteit met ongeduld...
pi_87015027
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:13 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ach ja, dat is toch gewoon een kwestie van tijd maken? ;)

En gewoon doorgaan met daten hoor, er zijn genoeg andere vissen in de vijver die misschien wel veel leuker zijn! :W (ik blijf volhouden :P )
pi_87015155
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef palawan het volgende:

[..]

Ach ja, dat is toch gewoon een kwestie van tijd maken? ;)

En gewoon doorgaan met daten hoor, er zijn genoeg andere vissen in de vijver die misschien wel veel leuker zijn! :W (ik blijf volhouden :P )
Heb je uberhaupt een foto gezien? :D
Of hit je op gewoon iedere internetdame? :D
pi_87015254
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt een foto gezien? :D
Of hit je op gewoon iedere internetdame? :D
Nee, geen foto gezien. haar fobo is leeg :(

En nee, ik hit niet op iedere internetdame, alleen internetdames die single zijn :D
pi_87015292
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef palawan het volgende:

[..]

Nee, geen foto gezien. haar fobo is leeg :(

En nee, ik hit niet op iedere internetdame, alleen internetdames die single zijn :D
Vraag eerst ff een foto, die sturen ze meestal wel. :P
pi_87015523
Slim ja, dan heb ik direct haar email geregeld. Als ze me dan tenminste niet zo'n lelijk imageshack linkje stuurt per pm natuurlijk ;)
  donderdag 30 september 2010 @ 12:01:19 #134
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87015647
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:37 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Anderhalve maand!!! Dan heb ik ze al uit mijn telefoon gewist. :o
Dus er zijn toch mensen die zolang wachten? Vandaar dat ze dat nooit snappen. :o
Ze verwarren dan een afkeer tegen compleet gebrek aan spontaniteit met ongeduld...
Ho eens even, we hebben niet anderhalve maand lopen mailen/smsen/chatten - ze was op vakantie, een schoolreis (juf..), ik was op vakantie, etc..
Overal verstand van.
pi_87015781
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Ho eens even, we hebben niet anderhalve maand lopen mailen/smsen/chatten - ze was op vakantie, een schoolreis (juf..), ik was op vakantie, etc..
Gelukkig, dan zijn die vrouwen die ik gewist heb dus gewoon gespeend van iedere vorm van spontaniteit. :)
Ik schrok even. :o
pi_87019470
Ik lees hier even mee omdat ik zelf ook overweeg om het datingpad op te gaan :)
pi_87019663
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef denhaag79 het volgende:
Ik lees hier even mee omdat ik zelf ook overweeg om het datingpad op te gaan :)
Welkom! :)
pi_87020696
welkom denhaag79.. :W
pi_87021062
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:55 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Welkom! :)
Dank je :)

Het klinkt misschien een beetje als een noob maar wat zijn nu de beste gratis websites om een date te vinden?
heb er al verschillende in het verleden geprobeerd maar als je dan een berichtje wilde sturen dan moest je gaan betalen
Zit al op Paiq maar dat gaat een beetje vreemd.
pi_87021177
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:36 schreef denhaag79 het volgende:

[..]

Dank je :)

Het klinkt misschien een beetje als een noob maar wat zijn nu de beste gratis websites om een date te vinden?
heb er al verschillende in het verleden geprobeerd maar als je dan een berichtje wilde sturen dan moest je gaan betalen
Zit al op Paiq maar dat gaat een beetje vreemd.
Ikzelf vind OkCupid het fijnst, die is gratis. De rest van de gratis websites vind ik persoonlijk allemaal bagger. Met Badoo als toppunt. :') Of je probeert...Fok! Dating! *O*
pi_87021298
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:25 schreef brunette82 het volgende:
welkom denhaag79.. :W
dank je Brunette82 :W
  donderdag 30 september 2010 @ 14:43:19 #142
57047 macondo
pi_87021342
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef denhaag79 het volgende:

[..]

dank je Brunette82 :W
Wilde het niet zo vlotten met de dates in KPD, DenHaag? ;)
Overal verstand van.
pi_87021453
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ikzelf vind OkCupid het fijnst, die is gratis. De rest van de gratis websites vind ik persoonlijk allemaal bagger. Met Badoo als toppunt. :') Of je probeert...Fok! Dating! *O*
okcupid ben ik mee bezig (lijkt mij een beetje op Paiq) Badoo heb ik geprobeerd maar da's niks(volgens mij fake of pools) en Fok! Dating may i enter ?? _O_

@Macondo: ja ik post daar ook, alleen staat er volgens mij als je goed kijkt geen datetopic tussen he ;)
pi_87021537
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:

[..]

_O-
pi_87021580
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Nice work, detective. _O-
pi_87021819
Vraagje aan Natalie, Fok! Dating is neem ik gewoon hier in het forum neem ik aan? niet dat het een speciale site is of iets?
pi_87021840
Hey allemaal, ik ben sinds een tijdje weer single en wel nieuwsgierig naar het daten. Nu ben ik een beetje op relatiesites aan het kijken maar vind het lastig om er een te kiezen. Misschien dat jullie 'ervaren' daters mij een beetje kunnen adviseren? Ik heb kort ff op RP gezeten maar dat vond ik niks.

Ik wil daten met mannen/vrouwen die tussen de 27 en 35 zijn met een beetje niveau. Zowel qua hersens als ook als persoon. Iemand tips?
pi_87021910
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hey allemaal, ik ben sinds een tijdje weer single en wel nieuwsgierig naar het daten. Nu ben ik een beetje op relatiesites aan het kijken maar vind het lastig om er een te kiezen. Misschien dat jullie 'ervaren' daters mij een beetje kunnen adviseren? Ik heb kort ff op RP gezeten maar dat vond ik niks.

Ik wil daten met mannen/vrouwen die tussen de 27 en 35 zijn met een beetje niveau. Zowel qua hersens als ook als persoon. Iemand tips?
ja hoi 8-)

:')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 30 september 2010 @ 15:00:16 #149
57047 macondo
pi_87021915
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef denhaag79 het volgende:
Vraagje aan Natalie, Fok! Dating is neem ik gewoon hier in het forum neem ik aan? niet dat het een speciale site is of iets?
Dat is inderdaad hier, maar staat alleen open voor Fokkers die meer dan 50 post in deze serie hebben. Ik zit zelf ook nog in de wachtkamer.
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

Daar kunnen we kort over zijn, hier past maar één naam: 3rdRock.
Overal verstand van.
pi_87021916
mevrouw voor jou>>>vraag het even aan natalie, want ervaren ben ik niet _O-
het wordt nog eens druk hier!

Je kan ook gewoon gezellig mee chatten hier, dan kom je ook wel mensen tegen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')