voor mezelf kan ik niet spreken, maar 2 ex-vriendinnen heb ik via een forum ontmoet. met 1 ben ik 1 jaar samengeweest en met nummer 2 6 jaar....dus liefde via internet kan in mijn ogen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef simpeleharry het volgende:
Zijn er, voorzover bij jullie bekend, ook succesvolle matches gerealiseerd via die dating sites? Ik lees in dit topic nu een aantal dagen mee en ik krijg de indruk dat het allemaal een beetje stroef loopt. Wat zijn jullie ervaringen m.b.t. een 'ze leefden nog lang en gelukkig' resultaat?
Nee ik was niet weggelopen als hij niks was maar toch wel fijn om hem eerder te zien dan hij jou.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk, als ik voor mezelf spreek, dat ik dat niet zou doen...maar ik vraag me ook af of ik zou meeten/daten zonder een pic gezien te hebben...
en hoe was het?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee ik was niet weggelopen als hij niks was maar toch wel fijn om hem eerder te zien dan hij jou.
Oh en ik had pics gezien hoormaarja foto's vertellen niet altijd helemaal de waarheid.
Heel gezellig! Maar meer in de 'friend-zone' gezellig. Verder een leuk avondje gehadquote:
haha, en hoe heb je dat rechtgezet? naja, hij wist natuurlijk ook wel dat je zenuwachtig was.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:55 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Heel gezellig! Maar meer in de 'friend-zone' gezellig. Verder een leuk avondje gehad![]()
Soms ben ik ook zo lekker tactisch, zegt die op het einde 'nou ik vond het echt wel gezellig' zeg ik 'ja het viel me wel mee'. Oeps
Eerste vijf minuten was ik wel zenuwachtig maar daarna dacht ik: who cares. Gewoon praten en dan zien we wel wat er van komt.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, en hoe heb je dat rechtgezet? naja, hij wist natuurlijk ook wel dat je zenuwachtig was.
maar leuk hoor
Jij kan alleen voor anderen spreken?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mezelf kan ik niet spreken.
er aardig uitgered dusquote:Op donderdag 30 september 2010 01:04 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Eerste vijf minuten was ik wel zenuwachtig maar daarna dacht ik: who cares. Gewoon praten en dan zien we wel wat er van komt.
Ehm een niet zo samenhangend verhaal te vertellen met als strekking dat ik het op de manier bedoelde dat je toch nooit kan weten wat je moet verwachten met zoiets
tis al laat.....maar ik denk dat de strekking duidelijk isquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij kan alleen voor anderen spreken?
Gelukkig kan ik wel voor mezelf sprekenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mezelf kan ik niet spreken, maar 2 ex-vriendinnen heb ik via een forum ontmoet. met 1 ben ik 1 jaar samengeweest en met nummer 2 6 jaar....dus liefde via internet kan in mijn ogen.
Leuk dat het gezellig was! En zag hij er net zo uit als op de foto's, of viel het erg tegen?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:55 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Heel gezellig! Maar meer in de 'friend-zone' gezellig. Verder een leuk avondje gehad![]()
Soms ben ik ook zo lekker tactisch, zegt die op het einde 'nou ik vond het echt wel gezellig' zeg ik 'ja het viel me wel mee'. Oeps
Het viel me juist ontzettend mee!quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef palawan het volgende:
[..]
Leuk dat het gezellig was! En zag hij er net zo uit als op de foto's, of viel het erg tegen?
Als ik nu dates heb hoop ik gewoon dat het gezellig wordt. alles wat dan nog extra komt is alleen maar extra bonus, zoals een hele goede klik bijvoorbeeld
Maar die kerel was dus geen geschikt dating materiaal. Ik zou hem direct afschrijven en een nieuwe date regelen.
Ik heb vrijdag nog niks te doen
Nouja, wel voor herhaling vatbaar dus! internet daten bedoel ik dan hequote:Op donderdag 30 september 2010 01:18 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het viel me juist ontzettend mee!
Tja ik wist niet goed wat te verwachten zeker omdat ik een date via deze manier nog nooit had gehad.
Vrijdag? Hm sorry al vol
Ik heb nu nog wel een gaatje in me agenda, maar dan moet je wel snel zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 01:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Nouja, wel voor herhaling vatbaar dus! internet daten bedoel ik dan he
Helaas, ik dacht ik help Natalie aan nog een fok-date op 'het lijstje'... maar nee hoor
Hey, you tried!quote:Op donderdag 30 september 2010 01:28 schreef palawan het volgende:
Helaas, ik dacht ik help Natalie aan nog een fok-date op 'het lijstje'... maar nee hoor
*Houdt potlood bij de hand*quote:Op donderdag 30 september 2010 01:36 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb nu nog wel een gaatje in me agenda, maar dan moet je wel snel zijn
ik heb nu wel een keer genoeg voorpret gehadquote:
Kom op Joe, niet weer om medelijden komen bedelen op een internetforum. Geef jezelf een schop onder je kont svp.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb nu wel een keer genoeg voorpret gehad
Zorg er dan voor dat de voorpret ook een keer vervolg gaat krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb nu wel een keer genoeg voorpret gehad
als ik achter m'n pc had gezeten, had ik er eenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op Joe, niet weer om medelijden komen bedelen op een internetforum. Geef jezelf een schop onder je kont svp.
OT. Woensdag date met paiq meisjeMaar door omstandigheden is het allemaal zo lang uitgesteld (anderhalve maand), dat de chemie en vonken eigenlijk beetje weg zijn. Bij mij, althans. We'll see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |