oh mijn god, theemutsalert!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat heeft ze dus veranderd gisteren stond bij alles, "onzin hier gaat het niet om"
in haar mailtje gaf ze ook een link naar haar site
www.praktijklivenow.net
je begrijpt natuurlijk wel dat ik meteen een geen interesse heb terug gestuurd
tja, na deze reply was ik ook nieuwsgierig maar ik kwam bedrogen uitquote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef Mister1977 het volgende:
Hihi, iedereen hier loert in het fotoboek van love_sharon
Wie weet vindt die vriendin hem te leuk en gaat de date moedwillig om zeep helpen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar zou ik nou echt zenuwachtig van worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha maar goed dat ik laatst me foto heb weggehaald
Ga nou maar snel weg, te laat komen op je date is een grote nono.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha maar goed dat ik laatst me foto heb weggehaald
Mwah mijn vriendinnen zijn allemaal bezet, daar ben ik dus niet zo bang voor. Maar ik zou echt melig worden, en ze zouden me pestenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wie weet vindt die vriendin hem te leuk en gaat de date moedwillig om zeep helpen.
Misschien kun je dan nog net uit z'n klauwen gered worden!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mwah mijn vriendinnen zijn allemaal bezet, daar ben ik dus niet zo bang voor. Maar ik zou echt melig worden, en ze zouden me pestenZo zijn ze wel.
Ik leg altijd thuis een briefje neer, als ik dan verdwijn dan weten ze nog waar ik heen washaha. (beetje mosterd na de maaltijd dan, tegen de tijd dat ik gemist wordt).
Ik nie, die met die hetere seksualiteitquote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan nog net uit z'n klauwen gered worden!![]()
Veel plezier/succes!
Ga over tien minuten weg veeel te vroeg zijn vind ik ook een grote nonoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga nou maar snel weg, te laat komen op je date is een grote nono.
Oh, verkeerd gereplyd.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik nie, die met die hetere seksualiteit
Zou je weglopen als hij er minder leuk uit zou zien?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ga over tien minuten weg veeel te vroeg zijn vind ik ook een grote nono
En misschien van een afstandje eerst checken is ook niet erg
ik denk, als ik voor mezelf spreek, dat ik dat niet zou doen...maar ik vraag me ook af of ik zou meeten/daten zonder een pic gezien te hebben...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou je weglopen als hij er minder leuk uit zou zien?
Ik zeker niet, het liefst nog even cammen ook, want flatteuze foto's enzo...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk, als ik voor mezelf spreek, dat ik dat niet zou doen...maar ik vraag me ook af of ik zou meeten/daten zonder een pic gezien te hebben...
ik heb 2 grote Starbucks mokken in de kast staan, dud wat denk je zelfquote:
Niet! Ik ook! Amsterdam en Londen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb 2 grote Starbucks mokken in de kast staan, dud wat denk je zelf
Ik had er 1 uit Parijs waar ik elke ochtend lekker melk uit dronk maar die heeft m'n ex meegenomen (hij was dan ook van haar).quote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Niet! Ik ook! Amsterdam en Londen.Van die achterlijke grote.
Is gevaarlijk als ze hem een keer per ongeluk helemaal vult met espresso.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik had er 1 uit Parijs waar ik elke ochtend lekker melk uit dronk maar die heeft m'n ex meegenomen (hij was dan ook van haar).
beide uit Londen, maar ik gebruik ze niet omdat ik niet wil dat de afbeelding vervaagdquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote knalgroenequote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik geen Shakespeare-mok heb gekocht in Londen een paar jaar geledenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beide uit Londen, maar ik gebruik ze niet omdat ik niet wil dat de afbeelding vervaagd
Bij Harrods toen ook 2 half-pint-mugs meegenomen, die zijn nog groter
Okay, dit is raar. Een van mijn matches is een indirecte collega waarmee het lab samenwerkt en waarschijnlijk hebben wij elkaar al meerdere malen aan de telefoon gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm blijkbaar krijg je op paiq ook nieuwe matches als je gewoon ingelogd blijft staan een paar uur. Zit nu met 2 matches te chatten, haha.
Oohhhh!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Okay, dit is raar. Een van mijn matches is een indirecte collega waarmee het lab samenwerkt en waarschijnlijk hebben wij elkaar al meerdere malen aan de telefoon gehad
Misschien is het voorbestemdquote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Okay, dit is raar. Een van mijn matches is een indirecte collega waarmee het lab samenwerkt en waarschijnlijk hebben wij elkaar al meerdere malen aan de telefoon gehad
IK zou graag een mok willen met James Knox Polk erop.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik geen Shakespeare-mok heb gekocht in Londen een paar jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |