Moreel ondersteuning verlenen!quote:
Dat klinkt als een heel aparte date! Ehm, 1 on 1 meet!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:55 schreef 3rdRock het volgende:
nou vooruit, ik ga stofzuigen bij Nectarientje en dan kookt zij voor mij. veel te lang geleden dat ik haar gezien heb (zo;n 4-5jaar....) maar dat is geen date! tis een 1 on 1 meet
dat is het niet hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel aparte date! Ehm, 1 on 1 meet!![]()
Zie je! Told you so!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
wtf, stuur ik eens een berichtje op okc, krijg ik na een uur al een reactie terug![]()
Qua expertise geldt voor zover ik het weet aantal Fok! dates.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:57 schreef Lamon. het volgende:
Maar als ik het goed begrijp ben ik dus met 6 verschillende date-partners dit jaar de internet date expert hier?
Ik dacht dat de vrouwen er wel meer zouden hebben.
Oh, dan sta ik op nul.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Qua expertise geldt voor zover ik het weet aantal Fok! dates.Tenminste, daar ging ik van uit.
iddquote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef brunette82 het volgende:
Lamon, dan ben je zeker niet de enige....
ja, maar het is toch niet het fokdatingervaringentopic? imho zou degene met de meeste dates vai een datingsite de expert moeten zijn.....of evt diegene met de meeste dates met iemand die hij/zij via internet heeft leren kennen....quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Qua expertise geldt voor zover ik het weet aantal Fok! dates.Tenminste, daar ging ik van uit.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:57 schreef Lamon. het volgende:
Maar als ik het goed begrijp ben ik dus met 6 verschillende date-partners dit jaar de internet date expert hier?
Ik dacht dat de vrouwen er wel meer zouden hebben.
Ja? Okay. Heb het idee dat het echte Fok! dating hem sowieso niet meer gaat worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar het is toch niet het fokdatingervaringentopic? imho zou degene met de meeste dates vai een datingsite de expert moeten zijn.....of evt diegene met de meeste dates met iemand die hij/zij via internet heeft leren kennen....
ja, ik weet niet hoor. ik zeg ook maar wat...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja? Okay. Heb het idee dat het echte Fok! dating hem sowieso niet meer gaat worden.![]()
Ik wacht op mijn laatste date van RP, maar ik geef haar nog deze week, dan geef ik het op.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
, maar als je niks uit blijft voeren de komende weken haal ik zo nog in
. Heb dit jaar 4 internetdates gehad.
Nee okay dan maar gewoon internet dating in general expertise.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoor. ik zeg ook maar wat...
maar aan internetdates kom ik op 2 echte waar van beide kanten iets was en een stuk of wat (3-5) waarbij alleen van mijn kant iets meer leek te zijn dan vriendschap
en ik sta nog steeds open voor fokdating! maar om nou het hele fobo te gaan afstruinen naar smakelijke hapjes en dan maar in t wilde weg te pmen vind ik ook niets
Misschien maar tijd om alle oproepjes in de OP te gaan zetten...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja? Okay. Heb het idee dat het echte Fok! dating hem sowieso niet meer gaat worden.![]()
Oproepjes? Welke?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien maar tijd om alle oproepjes in de OP te gaan zetten...
die we over elkaar moeten gaan maken....:Dquote:
Nou. Ik had laatst op RP toevallig echt even contact met de broer van die Frank van de Jakhalzen van de Wereld Draait Door!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef Lamon. het volgende:
Mijn tweede speeddate op Paiq was trouwens heel toevallig iemand die filmt voor een bekend tv-programma, echt, soms vind ik die dingen allemaal op zijn minst twijfelachtig...
Als je er goed uit ziet en je hebt zo'n baan, kan je dan echt niet aan een date komen zonder hulp van internet, of is echt iedere single wanhopig aan het worden?
Ik ben het vast niet...tenminste, ik zie je volgens mij niet tussen mijn bezoekers staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef brunette82 het volgende:
volgens mij, als ik het goed heb, al 2 mensen van hier gespot op okcupid
Nee kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben het vast niet...tenminste, ik zie je volgens mij niet tussen mijn bezoekers staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |