Huh wat?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef brunette82 het volgende:![]()
![]()
ik kreeg al een reactie over mijn beroep!
Wat, ooh nee hoor, niks ervan, al mijn exen waren dat![]()
Het is geen forumpost....een forum bestaat voor mij uit 10tallen mensen die met elkaar kleppen ovr bepaalde onderwerpen. Als t me wat lijkt maak ik een accountje aan en begin ongevraagd mee te kleppen. in het begin word je genegeerd maar langzaamaan val je wat meer op en weet je meer de toon van t forum t pikken. Dat kan ik vrij aardig, maar out of the blue iemand "persoonlijk" aanspreken vind ik moeilijk...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oke probeer dan haar profiel te zien als een forumpost. Reageren as usual en moet jij eens opletten.
wat voor 1 als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef brunette82 het volgende:
ik ga maar eens een lekkere pizza in de oven doen!!!![]()
![]()
![]()
Ja en toch...nou ja makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het is geen forumpost....een forum bestaat voor mij uit 10tallen mensen die met elkaar kleppen ovr bepaalde onderwerpen. Als t me wat lijkt maak ik een accountje aan en begin ongevraagd mee te kleppen. in het begin word je genegeerd maar langzaamaan val je wat meer op en weet je meer de toon van t forum t pikken. Dat kan ik vrij aardig, maar out of the blue iemand "persoonlijk" aanspreken vind ik moeilijk...
jaren geleden stond er IRL een groep medeleerlingen te babbelen, ik kende ze allemaal niet, maar er zat een leuk meisje bij. ik ving wat op, gaf ongevraagd een reactie en op het eind stond ik alleen met haar te praten. maar ik zal nooit 1 to 1 op iemand afstappen. that's nog 3rdRock
oh. en voor je lijstje...over een week of je heb ik een zuiver vriendschappelijke date met een Fok!ster
Van de albert heijn, zo'n excellent pizza,portofino (met de 50% aanbieding, zie ergens anders bij fok)quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat voor 1 als ik vragen mag?
ik heb btw prima couscous van de Appie gegeten. zo'n klant en kare wokschotel. dat is voor mij tohc het dichtste bij koken de afgelopen maand...
watquote:Op donderdag 30 september 2010 18:55 schreef 3rdRock het volgende:
nou vooruit, ik ga stofzuigen bij Nectarientje
nee, at zou niet mijn keuze zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Van de albert heijn, zo'n excellent pizza,portofino (met de 50% aanbieding, zie ergens anders bij fok)
(portofino-spinazie, tomaat en pijnboompitten, ik vind het heeeeeeeeeeeeerlijk!)
met zo'n stofzuiger ga ik haar huis stofzuigen.....wat is daar niet aan te snappen? :squote:
Waarom ga je haar huis stofzuigen?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met zo'n stofzuiger ga ik haar huis stofzuigen.....wat is daar niet aan te snappen? :s
omdat zij er een hekel aan heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom ga je haar huis stofzuigen?
ugh salami nog wel?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, at zou niet mijn keuze zijnik moet salami enzo op mjn pizza! de WAgner Sensazione Speciale is mijn nieuwe faboriet
dit is Fok!, mij verbaasd niks weinig meerquote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Silenus het volgende:
Nouja zeg, dan ben ik maar de enige die dat heel raar vind.
Je kan Nectarientje niet? ze verdiend niet voor niks de bijnaam Rivellaquote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Silenus het volgende:
Ik vind alles hier raar, maar mij werd steeds verteld dat ik daarom raar was, dus ik vind sinds kort alles normaal.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Silenus het volgende:
+1quote:Op donderdag 30 september 2010 19:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je kan Nectarientje niet? ze verdiend niet voor niks de bijnaam Rivella
hey, wat doe jij hier?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je kan Nectarientje niet? ze verdiend niet voor niks de bijnaam Rivella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |