Thormado schoot niet op....dus doe ik het wel ff ±' ga nu nog ff verder inetunenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:14 schreef brunette82 het volgende:
ik dacht al, wat duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurd dat lang
je had natuurlijk ook zelf het nieuwe topic kunnen makenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:14 schreef brunette82 het volgende:
ik dacht al, wat duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurd dat lang
ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je had natuurlijk ook zelf het nieuwe topic kunnen maken
onderin beeld op nieuw topic klikken. leuke topictitel bedanken en alle info die in de link onderaan bovenstaande OP staat er in plakken.....en daarna weer een heleboel weghalen, want die OP klopt voor geen meter. heel misschien dat ik daar t weekend wel ff naar kijk.quote:
als jij de LaPo hebt moet je eigenlijk die nieuwe openen.....maar het duurde meer dan 5min dus ik denk: fuck it, dan doe ik het!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Thornado het volgende:
Moet ik dan een nieuw topic bouwen als ik op pagina 7 eindig?
Ik was Chuck aan het kijken![]()
@brunette: euhm...ik wil toch wel een beetje beeld krijgen met wie ik op stap zou gaan :p
Laten wij simpel beginnen: ik woon in Gelderland
Zien jullie? Niet iedereen weet dat! Pffff!quote:
daar ben je zelf bijquote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik geloof dat zoiets het geval is ja.Maar Het Lijstje blijft zo kort.
ik kan me nog een debacle van een korte tijd terug herinneren....quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zien jullie? Niet iedereen weet dat! Pffff!![]()
![]()
zullen wij dan maar daten?quote:
tja, als jij en showerduck gaan daten kunnen wij mannen dat ook!quote:
dat denk jij verkeerd...hoewel ik geen nee zou zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef brunette82 het volgende:
ik denk dat 3rock jou bedoelde Natalie
jij denkt meteen aan badderende mannen! wie weet gaan we wel gewoon Fristi drinken!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Thornado het volgende:
Ik zie in mijn gedachten toch liever twee vrouwen in bad dan twee mannen....
Hee! Een echte lesbienne in ons midden.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn vandaag de dag goede gratis sites? Ik heb eens een relatie gehad via knuz, maar dat is wel een enorme klotewebsite. Oh trouwens, ik woon in Brussel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |