50 was een gestoorde ontspoorde chaosquote:
Ik moet 1 t/m 49 nog lezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef brunette82 het volgende:51 alweer...ik moet 50 nog lezen
Als je tijdens dat deel druk was met daten en daardoor het topic niet kon volgen heb je een goed excuusquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef brunette82 het volgende:51 alweer...ik moet 50 nog lezen
Zo bedoelde ik het helemaal niet. Lang niet iedereen die aan een dergelijke opleiding begint kan dat gemakkelijk aan omdat hij/zij toevallig de hersenen daarvoor gekregen heeft. Die moeten echt wel hun stinkende best ervoor doen. En daarvoor heb ik 10x meer respect dan bijvoorbeeld de e.o.a. pret-opleiding als "rechten", wat iedereen kan die een beetje begrijpend kan lezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
waarom zou je respect hebben voor iemand die een beta-opleiding doet? omdat ie toevallig daarvoor de hersenen heeft meegekregen? just wondering....
Ikke zit pas net op de datetrein he!quote:
dan begreepi k je verkeerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet. Lang niet iedereen die aan een dergelijke opleiding begint kan dat gemakkelijk aan omdat hij/zij toevallig de hersenen daarvoor gekregen heeft. Die moeten echt wel hun stinkende best ervoor doen. En daarvoor heb ik 10x meer respect dan bijvoorbeeld de e.o.a. pret-opleiding als "rechten", wat iedereen kan die een beetje begrijpend kan lezen.
begrijpend lezen kan anders nog verrassend lastig zijn voor sommigenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet. Lang niet iedereen die aan een dergelijke opleiding begint kan dat gemakkelijk aan omdat hij/zij toevallig de hersenen daarvoor gekregen heeft. Die moeten echt wel hun stinkende best ervoor doen. En daarvoor heb ik 10x meer respect dan bijvoorbeeld de e.o.a. pret-opleiding als "rechten", wat iedereen kan die een beetje begrijpend kan lezen.
Ach ik ook nog niet zo lang hoor! Ik denk niet dat je alles terug hoeft te lezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke zit pas net op de datetrein he!
ik ben er niet eens aan begonnen....quote:
Vind je het heel erg als ik dit niet ga lezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:46 schreef Lamon. het volgende:
Hoi. ±'ola!Zal ik mijn cam heel even aanzetten, dan kun je zien dat ik het echt ben, of vertrouw je het wel. Ik
<KNIP>
aar. Slaap lekker!!! xxxtjuuuussss x
En weer een zinnig gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit ik echt niet op te wachtenWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Windows 7 slaat msn gesprekjes zo op.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ach ik ook nog niet zo lang hoor! Ik denk niet dat je alles terug hoeft te lezen.![]()
breng naar een uitgever. moet een bestseller wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
GelukkigDat scheelt een hoop stress!
Jammer dat ik de topics net al heb zitten uitprinten.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dit niet ga lezen![]()
maar ik kreeg net een berichtje van een of andere zweefpersoonHoe kan hij jou nou een berichtje sturen als man zijnde? Dat kan toch helemaal niet? Of nou ja, kan wel, maar hoe heeft hij jou dan gevonden? Deze man heeft mij trouwens ook eens een berichtje gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit ik echt niet op te wachten
Ik heb een vage kennis waarvan ik weet dat ze op RP zit, zou haar profiel best eens willen zienmaar als ik op vrouwen zoek krijg ik dus alleen lesbo's en bi vrouwen.
![]()
Je moet je als man inschrijven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoe kan hij jou nou een berichtje sturen als man zijnde? Dat kan toch helemaal niet? Of nou ja, kan wel, maar hoe heeft hij jou dan gevonden? Deze man heeft mij trouwens ook eens een berichtje gestuurd.
Ik heb een vage kennis waarvan ik weet dat ze op RP zit, zou haar profiel best eens willen zienmaar als ik op vrouwen zoek krijg ik dus alleen lesbo's en bi vrouwen.
Ik kan het echt amper volgen, wie zegt nou wat? Maar het ziet geloof ik goed uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:46 schreef Lamon. het volgende:
Hoi. ±'ola!Zal ik mijn cam heel even aanzetten, dan kun je zien dat ik het echt ben, of vertrouw je het wel. Ik ben zo'n i-net newbie wdb. :-Ocam is altijd leuk!kijken met de webcamJe hebt Marjolein uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).kijken met de webcamMarjolein heeft je uitnodiging om kijken met de webcam te starten geaccepteerd.gezellig!! beetje donkerdoe s lichtje aanbeterSlecht webcam blijbaar. :-Oja, beweegt ook heel traag, was zeker een aanbiedinkjeLaptopje.. :-Oahaaamaar jou cam doet het helemaal niet.
die heb ik ook nietben niet zo'n wizzkidwizzkid? :-ODie dingen zitten gewoon aan de laptop vast.
hahahahahdas waar, maar bij die van mij nietkostte te duur
Nu voel ik me bekeken, ik ga em wel weer uitzetten hoor. :-Ohahahawatjemaar je stond in m'n geblokkeerde contacten op msn.... hebben wij ooit al 's contact gehad??? ooit op RP gestaan toevallig? een gesprek via MessengerMarjolein wordt gebeld ... Gesprek beëindigen (Alt+Q)een gesprek via MessengerJe hebt het gesprek geannuleerd.een gesprek via MessengerMarjolein wordt gebeld ... Gesprek beëindigen (Alt+Q)een gesprek via MessengerJe hebt het gesprek geannuleerd.Zou best kunnen, alhoewel ik hety betwijfel.
ik kan me ook niets herinnerenwassenaar zou ik wel onthouden....
Ik sta wel op RP, maar ik heb pas 10 mailtjes gestuurd ofzo, ik zou het wel erg toevallig vinden, en waarom zou je me blokkeren? :-Oik sta al heel lang niet meer op RP... misschien een tijd geleden dat we even contact hebben gehad? als iemand nooit online is verwijder ik m uit m'n lijst met contactenIk zit pas 8 maanden op rp, dus heel lang geleden kan echt niet.
hmmmach, het zal welHogere machten.. :-OhahahaiddIk post wel eens onzin op een dom forum, misschien ken je me daarvan, ik schrijf graag dingen van me af.
hahahawat voor forum?FOK! Ik post daar altijd een paar berichten per dag, omdat je daar het ergste voorbeeld van hoe de hedendaagse jongeren werken kunt zien.
daar kom ik nooitHouden zo.
zal s kijken als ik tijd over heb
Ik heb ooit een paar columns voor ze geschreven, maar verder is het niet erg prettig. :-Ohahaha, nou dat beloofd veel goeds.. Tja, ik vind het wel leuk/belangrijk om te wten wat r in de hedendaagse jongeren afspeelt, en dat is niet veel goeds. Zacht gezegd, ik denk dat er niet veel als droom hebben om naar Afrika te gaan en anderen te helpen.
dat had ik ook niet op die leeftijd..... (positive thinking....)Worden we toch ouder en wijzer? :-Owijsheid komt echt met de jarendie gezegdes bevatten echt allemaal wel een kern van waarheid
Misschien wel ja, het is 1 van de redenen dat ik geen tv meer kijk, als ik enkel al hoor over die realtityprogramma's. :-Otv is echt drama tegenwoordigheel nl praat over oh oh cherso.... het is echt slecht gesteld met NL.. dan zijn we toch wel diep gezonken met z'n allenDat programma had ik het vandaag met de familie nog over, wat ik hoorde...en ik woon in de buurt van Den Haag.
tja.... niet echt goede reclame voor den haagMaar het blijven extremen, denk ik dan maar.
ik hoop hetIk wil geen spelbreker zijn, maar ik vond het een hartstikke leuk gesprek, en wil niet te lang blijven hangen tot ik niets meer weet te zeggen, is het goed als we later verder kletsen over die eventuele afspraak?
ik ga ook zo m'n bedje opzoeken... we kletsen binnnenkort gezellig verder!was gezellig! Lijkt me een goed idee. Ik vond het ook gezellig, leuk dat er ook leuke spontane mensen op i-net zitten, soms ben ik een beetje achterdochtig.
niet doen! die zijn er ook gewoon in het dagelijks leven die rare types.... trusten voor straks! Da's ook weer waar. Slaap lekker!!! xxxtjuuuussss x
En weer een zinnig gesprek.
Stom eigenlijk dat dat de enige manier is dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je moet je als man inschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |