abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:34:09 #1
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86961909
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De ervaringsdeskundigen:

<br><br><br>

Voorgaande delen:

Datingsite #50 – Met flink wat koffie en stroopwafels.
Datingsite-ervaringen #25: Nu VIP's!
Datingsite-ervaringen #24: Nu mét verbindingsstreepje!
Datingsite ervaringen #23: Blijven klagen!
Datingsite ervaringen #22: Waar we gauw op bezet gaan
Datingsite ervaringen #21: zonder tijdslimiet
datingsite ervaring 20: met grof geschut schieten
Datingsite evaringen 19: waar pageviews alles zeggen
Datingsite ervaringen 18: Vrouwen willen lange berichtjes
Datingsite ervaringen 17: Waarin de tieten je knockout slaan
Datingsite ervaringen 16: Komt er een meet aan?
Datingsite ervaringen 15: waar men niet aan kinderen toe is
Datingsite ervaringen 14: waar nepprofielen voor watjes zijn
Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen

OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zaterdag 7 augustus 2010 door Lolaatje
Deze OP kan je hier vinden.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86961940
:o 51 alweer...ik moet 50 nog lezen :o
pi_86961995
50 was leuk! :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:38:16 #4
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86962134
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
50 was leuk! :)
50 was een gestoorde ontspoorde chaos :)

wat een kutwerk trouwens die op kopieren. overal staat <br> achter en dat doet niks dus ik moest alles backspacen. of doe ik iets niet goed?
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:38:19 #5
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86962137
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef brunette82 het volgende:
Ik moet 1 t/m 49 nog lezen. :o
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_86962158
Yooooo, dat ging weer snel!
pi_86962187
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef brunette82 het volgende:
Als je tijdens dat deel druk was met daten en daardoor het topic niet kon volgen heb je een goed excuus :+
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:39:38 #8
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86962206
mmm, en er missen een heleboel links naar delen...nuja, die naar de laatste staat er in :)
pi_86962260
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik moet 1 t/m 49 nog lezen. :o
:D
pi_86962291
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
waarom zou je respect hebben voor iemand die een beta-opleiding doet? omdat ie toevallig daarvoor de hersenen heeft meegekregen? just wondering....
Zo bedoelde ik het helemaal niet. Lang niet iedereen die aan een dergelijke opleiding begint kan dat gemakkelijk aan omdat hij/zij toevallig de hersenen daarvoor gekregen heeft. Die moeten echt wel hun stinkende best ervoor doen. En daarvoor heb ik 10x meer respect dan bijvoorbeeld de e.o.a. pret-opleiding als "rechten", wat iedereen kan die een beetje begrijpend kan lezen. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:41:18 #11
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86962317
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

:D
Ikke zit pas net op de datetrein he! :P
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:41:59 #12
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86962367
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het helemaal niet. Lang niet iedereen die aan een dergelijke opleiding begint kan dat gemakkelijk aan omdat hij/zij toevallig de hersenen daarvoor gekregen heeft. Die moeten echt wel hun stinkende best ervoor doen. En daarvoor heb ik 10x meer respect dan bijvoorbeeld de e.o.a. pret-opleiding als "rechten", wat iedereen kan die een beetje begrijpend kan lezen. :)
dan begreepi k je verkeerd :)
pi_86962488
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Techno het volgende:

[..]

begrijpend lezen kan anders nog verrassend lastig zijn voor sommigen :X
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86962658
Hoi. ±'ola!Zal ik mijn cam heel even aanzetten, dan kun je zien dat ik het echt ben, of vertrouw je het wel. Ik ben zo'n i-net newbie wdb. :-Ocam is altijd leuk!kijken met de webcamJe hebt Marjolein uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).kijken met de webcamMarjolein heeft je uitnodiging om kijken met de webcam te starten geaccepteerd.gezellig!! beetje donkerdoe s lichtje aanbeterSlecht webcam blijbaar. :-Oja, beweegt ook heel traag, was zeker een aanbiedinkje ;)Laptopje.. :-Oahaaamaar jou cam doet het helemaal niet. :+die heb ik ook nietben niet zo'n wizzkidwizzkid? :-ODie dingen zitten gewoon aan de laptop vast. :Phahahahahdas waar, maar bij die van mij nietkostte te duur ;)Nu voel ik me bekeken, ik ga em wel weer uitzetten hoor. :-Ohahahawatjemaar je stond in m'n geblokkeerde contacten op msn.... hebben wij ooit al 's contact gehad??? ooit op RP gestaan toevallig? een gesprek via MessengerMarjolein wordt gebeld ... Gesprek beëindigen (Alt+Q)een gesprek via MessengerJe hebt het gesprek geannuleerd.een gesprek via MessengerMarjolein wordt gebeld ... Gesprek beëindigen (Alt+Q)een gesprek via MessengerJe hebt het gesprek geannuleerd.Zou best kunnen, alhoewel ik hety betwijfel. :)ik kan me ook niets herinnerenwassenaar zou ik wel onthouden.... ;)Ik sta wel op RP, maar ik heb pas 10 mailtjes gestuurd ofzo, ik zou het wel erg toevallig vinden, en waarom zou je me blokkeren? :-Oik sta al heel lang niet meer op RP... misschien een tijd geleden dat we even contact hebben gehad? als iemand nooit online is verwijder ik m uit m'n lijst met contactenIk zit pas 8 maanden op rp, dus heel lang geleden kan echt niet. :)hmmmach, het zal welHogere machten.. :-OhahahaiddIk post wel eens onzin op een dom forum, misschien ken je me daarvan, ik schrijf graag dingen van me af. :)hahahawat voor forum?FOK! Ik post daar altijd een paar berichten per dag, omdat je daar het ergste voorbeeld van hoe de hedendaagse jongeren werken kunt zien. :)daar kom ik nooitHouden zo. :Dzal s kijken als ik tijd over heb ;)Ik heb ooit een paar columns voor ze geschreven, maar verder is het niet erg prettig. :-Ohahaha, nou dat beloofd veel goeds.. Tja, ik vind het wel leuk/belangrijk om te wten wat r in de hedendaagse jongeren afspeelt, en dat is niet veel goeds. Zacht gezegd, ik denk dat er niet veel als droom hebben om naar Afrika te gaan en anderen te helpen. :)dat had ik ook niet op die leeftijd..... (positive thinking....)Worden we toch ouder en wijzer? :-Owijsheid komt echt met de jarendie gezegdes bevatten echt allemaal wel een kern van waarheid ;)Misschien wel ja, het is 1 van de redenen dat ik geen tv meer kijk, als ik enkel al hoor over die realtityprogramma's. :-Otv is echt drama tegenwoordigheel nl praat over oh oh cherso.... het is echt slecht gesteld met NL.. dan zijn we toch wel diep gezonken met z'n allenDat programma had ik het vandaag met de familie nog over, wat ik hoorde...en ik woon in de buurt van Den Haag. :{tja.... niet echt goede reclame voor den haagMaar het blijven extremen, denk ik dan maar. :)ik hoop hetIk wil geen spelbreker zijn, maar ik vond het een hartstikke leuk gesprek, en wil niet te lang blijven hangen tot ik niets meer weet te zeggen, is het goed als we later verder kletsen over die eventuele afspraak? :)ik ga ook zo m'n bedje opzoeken... we kletsen binnnenkort gezellig verder!was gezellig! Lijkt me een goed idee. Ik vond het ook gezellig, leuk dat er ook leuke spontane mensen op i-net zitten, soms ben ik een beetje achterdochtig. :Pniet doen! die zijn er ook gewoon in het dagelijks leven die rare types.... trusten voor straks! Da's ook weer waar. Slaap lekker!!! xxxtjuuuussss x

En weer een zinnig gesprek. :D
pi_86962691
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ikke zit pas net op de datetrein he! :P
Ach ik ook nog niet zo lang hoor! Ik denk niet dat je alles terug hoeft te lezen. :') :D
pi_86962804
Lekker terug te lezen ook Lamon.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:50:16 #17
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86962867
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef Ruudt het volgende:
ik ben er niet eens aan begonnen....
pi_86962885
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:46 schreef Lamon. het volgende:
Hoi. ±'ola!Zal ik mijn cam heel even aanzetten, dan kun je zien dat ik het echt ben, of vertrouw je het wel. Ik

<KNIP>

aar. Slaap lekker!!! xxxtjuuuussss x

Vind je het heel erg als ik dit niet ga lezen :{

maar ik kreeg net een berichtje van een of andere zweefpersoon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik echt niet op te wachten
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_86962929
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef Ruudt het volgende:
Windows 7 slaat msn gesprekjes zo op. :D
Nou ja, samenvatting: hoop bullshit van een arrogant wijf die het met alles eens is wat je zegt. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:52:25 #20
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86962984
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ach ik ook nog niet zo lang hoor! Ik denk niet dat je alles terug hoeft te lezen. :') :D
Gelukkig :% Dat scheelt een hoop stress!

Jammer dat ik de topics net al heb zitten uitprinten. :{
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:53:42 #21
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86963046
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Gelukkig :% Dat scheelt een hoop stress!

Jammer dat ik de topics net al heb zitten uitprinten. :{
breng naar een uitgever. moet een bestseller worden :D
pi_86963237
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik dit niet ga lezen :{

maar ik kreeg net een berichtje van een of andere zweefpersoon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik echt niet op te wachten
Hoe kan hij jou nou een berichtje sturen als man zijnde? Dat kan toch helemaal niet? Of nou ja, kan wel, maar hoe heeft hij jou dan gevonden? Deze man heeft mij trouwens ook eens een berichtje gestuurd.

Ik heb een vage kennis waarvan ik weet dat ze op RP zit, zou haar profiel best eens willen zien c_/ maar als ik op vrouwen zoek krijg ik dus alleen lesbo's en bi vrouwen. ;(
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:00:16 #23
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86963372
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Hoe kan hij jou nou een berichtje sturen als man zijnde? Dat kan toch helemaal niet? Of nou ja, kan wel, maar hoe heeft hij jou dan gevonden? Deze man heeft mij trouwens ook eens een berichtje gestuurd.

Ik heb een vage kennis waarvan ik weet dat ze op RP zit, zou haar profiel best eens willen zien c_/ maar als ik op vrouwen zoek krijg ik dus alleen lesbo's en bi vrouwen. ;(
Je moet je als man inschrijven. :P
pi_86963391
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:46 schreef Lamon. het volgende:
Hoi. ±'ola!Zal ik mijn cam heel even aanzetten, dan kun je zien dat ik het echt ben, of vertrouw je het wel. Ik ben zo'n i-net newbie wdb. :-Ocam is altijd leuk!kijken met de webcamJe hebt Marjolein uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).kijken met de webcamMarjolein heeft je uitnodiging om kijken met de webcam te starten geaccepteerd.gezellig!! beetje donkerdoe s lichtje aanbeterSlecht webcam blijbaar. :-Oja, beweegt ook heel traag, was zeker een aanbiedinkje ;)Laptopje.. :-Oahaaamaar jou cam doet het helemaal niet. :+die heb ik ook nietben niet zo'n wizzkidwizzkid? :-ODie dingen zitten gewoon aan de laptop vast. :Phahahahahdas waar, maar bij die van mij nietkostte te duur ;)Nu voel ik me bekeken, ik ga em wel weer uitzetten hoor. :-Ohahahawatjemaar je stond in m'n geblokkeerde contacten op msn.... hebben wij ooit al 's contact gehad??? ooit op RP gestaan toevallig? een gesprek via MessengerMarjolein wordt gebeld ... Gesprek beëindigen (Alt+Q)een gesprek via MessengerJe hebt het gesprek geannuleerd.een gesprek via MessengerMarjolein wordt gebeld ... Gesprek beëindigen (Alt+Q)een gesprek via MessengerJe hebt het gesprek geannuleerd.Zou best kunnen, alhoewel ik hety betwijfel. :)ik kan me ook niets herinnerenwassenaar zou ik wel onthouden.... ;)Ik sta wel op RP, maar ik heb pas 10 mailtjes gestuurd ofzo, ik zou het wel erg toevallig vinden, en waarom zou je me blokkeren? :-Oik sta al heel lang niet meer op RP... misschien een tijd geleden dat we even contact hebben gehad? als iemand nooit online is verwijder ik m uit m'n lijst met contactenIk zit pas 8 maanden op rp, dus heel lang geleden kan echt niet. :)hmmmach, het zal welHogere machten.. :-OhahahaiddIk post wel eens onzin op een dom forum, misschien ken je me daarvan, ik schrijf graag dingen van me af. :)hahahawat voor forum?FOK! Ik post daar altijd een paar berichten per dag, omdat je daar het ergste voorbeeld van hoe de hedendaagse jongeren werken kunt zien. :)daar kom ik nooitHouden zo. :Dzal s kijken als ik tijd over heb ;)Ik heb ooit een paar columns voor ze geschreven, maar verder is het niet erg prettig. :-Ohahaha, nou dat beloofd veel goeds.. Tja, ik vind het wel leuk/belangrijk om te wten wat r in de hedendaagse jongeren afspeelt, en dat is niet veel goeds. Zacht gezegd, ik denk dat er niet veel als droom hebben om naar Afrika te gaan en anderen te helpen. :)dat had ik ook niet op die leeftijd..... (positive thinking....)Worden we toch ouder en wijzer? :-Owijsheid komt echt met de jarendie gezegdes bevatten echt allemaal wel een kern van waarheid ;)Misschien wel ja, het is 1 van de redenen dat ik geen tv meer kijk, als ik enkel al hoor over die realtityprogramma's. :-Otv is echt drama tegenwoordigheel nl praat over oh oh cherso.... het is echt slecht gesteld met NL.. dan zijn we toch wel diep gezonken met z'n allenDat programma had ik het vandaag met de familie nog over, wat ik hoorde...en ik woon in de buurt van Den Haag. :{tja.... niet echt goede reclame voor den haagMaar het blijven extremen, denk ik dan maar. :)ik hoop hetIk wil geen spelbreker zijn, maar ik vond het een hartstikke leuk gesprek, en wil niet te lang blijven hangen tot ik niets meer weet te zeggen, is het goed als we later verder kletsen over die eventuele afspraak? :)ik ga ook zo m'n bedje opzoeken... we kletsen binnnenkort gezellig verder!was gezellig! Lijkt me een goed idee. Ik vond het ook gezellig, leuk dat er ook leuke spontane mensen op i-net zitten, soms ben ik een beetje achterdochtig. :Pniet doen! die zijn er ook gewoon in het dagelijks leven die rare types.... trusten voor straks! Da's ook weer waar. Slaap lekker!!! xxxtjuuuussss x

Ik kan het echt amper volgen, wie zegt nou wat? Maar het ziet geloof ik goed uit.
UITGESCHREVEN
pi_86963672
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Je moet je als man inschrijven. :P
Stom eigenlijk dat dat de enige manier is dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')