Ja, dat wilde ik eerst nog in de TT doen.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef lezzer het volgende:
Bij mij sowieso, want ik ben een PSV fan. En dan is Ajax altijd fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees blij dat ik het nog in een spoiler doe. Zo lief ben ik dan wel.
Edit:
Maar deze niet![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
120quote:Op donderdag 30 september 2010 00:33 schreef Avey het volgende:
Wat is het hardste dat jullie ooit gereden hebben?
Ik heb een paar jaar geleden 245 gehaald in de Ferrari van m'n oom
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:33 schreef Avey het volgende:
Wat is het hardste dat jullie ooit gereden hebben?
Ik heb een paar jaar geleden 245 gehaald in de Ferrari van m'n oom
Ja maar ik werk net een jaarquote:Op donderdag 30 september 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
Er zijn toch genoeg 24-jarigen die het overkomt volgens mij.
Mijn vrouw overkwam het ook zo'n beetje op die leeftijd.
Naaah, dat valt wel meequote:Op donderdag 30 september 2010 09:10 schreef Vanyel het volgende:
Nah, dat is wel een hele nieuwe situatie, dus alleen al daarom overspannenheidwaardig.
No worriesquote:Op donderdag 30 september 2010 09:26 schreef lezzer het volgende:
Ik wil je niet ergens naar toe praten, zéker niet, maar een niet-uitdagende plek levert heel vaak een overspannen persoon op.
Dat heb ik niet geprobeerd eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef Brittie het volgende:
Ze waren niet lekker dus? ook niet met heul veul slagroom?
Bedoel je Lucas Silveira, van The Cliks?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:31 schreef wonderer het volgende:
Doet me denken aan een transjongen die ook zingt. Die wil niet aan de hormonen omdat ie bang is dat zijn stem verandert. Ik weet alleen niet meer hoe ie heet, hele mooie jongen.
Ik nog steeds naar Shirley.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Brittie het volgende:
Ik luister noodgedwongen naar Kink FM.
Waddisserdan?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef skunkasaur het volgende:
Even frustratie uiten.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrggggggggh.
Zo.
Kom maar effe hier *knuffelemoticon*quote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef skunkasaur het volgende:
Even frustratie uiten.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrggggggggh.
Zo.
Mag ik ook chocola, mamma Lezzer?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kom maar effe hier *knuffelemoticon*
Het ligt niet aan jou, hun zijn kutzakken, hier heb je chocola.
What's up?
*uitdeelt*quote:Op donderdag 30 september 2010 13:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mag ik ook chocola, mamma Lezzer?
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kom maar effe hier *knuffelemoticon*
Het ligt niet aan jou, hun zijn kutzakken, hier heb je chocola.
What's up?
Als ik dat heb, eet ik gewoon alleen het brood. Er gaat soms niets boven gewoon een 'rauwe' boterham.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:08 schreef lezzer het volgende:
Ik moet eigenlijk boodschappen gaan doen, wegens gebrek aan broodbeleg.
Nou heb ik superlekker brood, maar niks voor er op
OOOOOOOooooh!!! D:<quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
OOOOOOOooooh!!! D:<
[Heel verhaal]
Ik zat er al op te wachten. En je bent in dit geval gewoon Brabantse, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef lezzer het volgende:
Hee, deze Duitse heeft net heel lief chocola gegeven en niemands fiets gepikt.
Verder, kut.
Die heeft een grote bakkes.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat is er met mijn subtitel?
Als ik geen bedrijf had dat gespitst was op de Nederlandse markt zou ik het ook overwegen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn ma heeft het nu over emigreren.
Ja, die, dank je!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bedoel je Lucas Silveira, van The Cliks?
[ afbeelding ]
Alleen als ze weinig ruimte innemen. Ik heb een koffer en handbagage namelijk en die krijg ik met gemak in mijn eentje vol, dus geen spijkerbroeken of barbies graag.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef skunkasaur het volgende:
Oh, hey wonderer, ik bedenk me ineens iets.
Als jij toch naar Nederland komt, en wij een meet gaan houden, zou je het dan lastig en/of vervelend vinden om een paar producten voor me mee te nemen die ik hier niet kan krijgen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als ze weinig ruimte innemen. Ik heb een koffer en handbagage namelijk en die krijg ik met gemak in mijn eentje vol, dus geen spijkerbroeken of barbies graag.
Nee, die hebben een te grote doosquote:
Nee, gaat om wat cosmetica die hier niet te koop zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als ze weinig ruimte innemen. Ik heb een koffer en handbagage namelijk en die krijg ik met gemak in mijn eentje vol, dus geen spijkerbroeken of barbies graag.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die hebben een te grote doos
Yeah, cosmetica is wel goed. Kun je dat online bestellen en bij mij laten afleveren?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, gaat om wat cosmetica die hier niet te koop zijn.
Ik wil je wel PMmen met details enzo. Als je dat wilt
Ik haalde het bij Targetquote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, cosmetica is wel goed. Kun je dat online bestellen en bij mij laten afleveren?
Oh, dat kan ook wel, daar kom ik regelmatig.quote:
Superbedankt!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook wel, daar kom ik regelmatig.
Ik ben een beetje afgestapt van de hele stad doorcrossen voor dingen die mensen willen hebben. Mail effe, mijn username @ nietoverdrijven.com
Mmmm.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef lezzer het volgende:
Vrouw heeft visitie.
En dus hebben we warme appelflappen
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder vindt zo'n pendeldienst met producten ook handig, dus wat moet ik meenemen? klik
Zodat je vanavond echt honger krijgt en jezelf niet meer kunt beheersen dus nog zo'n appelflap en een zak chips moet wegwerken?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vandaag al gecrosstrainerd, en hadden we besloten het avondeten maar te laten zitten vandaag
Zodat de toastjes die nog op het programma staan niet zo aan zettenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zodat je vanavond echt honger krijgt en jezelf niet meer kunt beheersen dus nog zo'n appelflap en een zak chips moet wegwerken?
Volgens mij kun je dan alsnog beter avondeten... Daar zitten toch de noodzakelijke vitaminen in enzo. In toastjes niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zodat de toastjes die nog op het programma staan niet zo aan zetten
Zeer been?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef lezzer het volgende:
Laat me toch
Er is visite, ik eet wat toastjes en wat chips, en ipv het avondeten heb ik twee boterhammen gegeten.
Ik weet wat een voedzame maaltijd is, en morgen weer groenten...
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb nog 12 pakjes Jell-o, dus voor mij hoef je niets mee te nemen.![]()
Enenen ik ben gesloopt. Maandag ziek, dinsdag, woensdag en donderdag gesport(2 uur per avond) en vrijdag werken.![]()
Ik ben nu een heel mooi pakket met allerlei verschillende theesoorten aan het maken voor een meisje in de US, dat gek is op thee maar geen theewinkel in de buurt heeft.
Indiana. Tussen het mais.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slecht uitgeruste supermarkt? Of misschien is thee daar wel niet zo populair, waar woont ze?
Zie pmquote:Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
Ik moest trouwens cinnamon altoids meenemen, voor wie was dat en hoeveel doosjes moet je?
Ieh zoethout! Dat had ik van de week een keer per ongeluk!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Indiana. Tussen het mais.
Dus ze heeft in haar hele leven maar één soort thee geproefd. Black Tea van Lipton. Ik maar vragen "Ja, maar wat voor zwarte thee dan?". Werd ze helemaal boos. Ze zal zich doodschrikken als ik d'r straks Tropical Fruit of Zoethout stuur.
Vind ik op zich niets mis mee, lekkere zoete nasmaak.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ieh zoethout! Dat had ik van de week een keer per ongeluk!
oh gadver... en nou?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef Avey het volgende:
Blegh, vriendin naar het ziekenhuis met een onbekend virus
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef Avey het volgende:
Blegh, vriendin naar het ziekenhuis met een onbekend virus
Ze is een weekje naar Indonesië geweest, blijkbaar daar iets opgelopenquote:
Awwwquote:Op donderdag 30 september 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze is een weekje naar Indonesië geweest, blijkbaar daar iets opgelopen
Jakkes. Sterkte!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |