SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit een heel leuke aflevering? Of moet je er even doorheen?
Dat is echt zó triestquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef lezzer het volgende:
Soms, dan sta ik bij het verkeerslicht, en dan zitten er 3 tot 4 petjes in zo'n golfje naast mij.
En dan gaan ze optrekken... gaan ze mij er uit racen
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Als je zo'n spoiler doet, kan ik maar 1 ding denken....
En dat ze over het algemeen het gewoon niet redden met z'n vieren in die golf tegen mij in m'n eentje in m'n 525iquote:Het leukste aan die petjes is, dat ze ook altijd heel scheef hangen in de auto. Zie je iemand uit het lood, weet je dat het een aso is.
Oh, is hij er zo éénquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat is echt zó triest.
Mijn broertje heeft een keer een dikke Audi zitten treiteren op de snelweg. In mijn moeder's Twingo. Dat ding rijdt echt te belabberd voor woorden trouwens. Bleh!
Golfjes zijn hier meidenwagensquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omg petjes! Die rijden idd ALTIJD en Golfjes en het zijn ALTIJD van die types die de radio ook veel te hard aan hebben.
Yeaquote:
Ze staan achter met 1-0 en nu alweer de 2e penalty tegen. Bah!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef lezzer het volgende:
Ik wilde vandaag effe geen voetbal, maar ik heb net de remote bij vrouw in moeten leveren, dus ik vermoed dat we nog wel wat Twente gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |