Nee, elke staat heeft zijn eigen verkeersregels. Daarom zei ik ook, in Wyoming (of Montana) mag je wel 75, daar woont toch niemand.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef lezzer het volgende:
Ik stel me dan zo voor dat ik een toffe Mustang huur...
[ afbeelding ]
Maar als je niet harder dan 65 mph mag vind ik het wel een beetje flauw worden
Polen en Oekraine? Hoe dat?
Die maximumsnelheid geldt toch overal in de USA?
Eén van de voordelen van een BMW... de rest gaat braaf aan de kantquote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat doe je natuurlijk niet zo enthousiast op onze 120wegen waar ook heel veel andere mensen zijn he..
Niet ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
Eén van de voordelen van een BMW... de rest gaat braaf aan de kant
Ik zie regelmatig iemand aan de kant staan, maar ook echt overal he, ook op de binnenweggetjes waar je 30 mag. Ik moet er niet aan denken, brr.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar heb je van die echt troopers....
Ja, dat is wel erg denk ik.
Hier krijg je gewoon een acceptgiro thuis
Ik heb de nieuwe layout, dan komen die edits vanzelf te voorschijn
De laatste keer dat ik naar de endo moest (een uur noordelijk via de 89) kon ik trots aan Brad melden dat ik een paar mensen had ingehaald op de snelwegquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet ik niet.
Ik rij op de linkerbaan meestal rond de 130. Als iemand haast heeft maar fatsoenlijk afstand houdt, ga ik zsm (dat is dus ná het inhalen) aan de kant. Word ik geduwd, word ik recalcitrant.
Die 130 is trouwens deels omdat onze auto heel eng en instabiel voelt als je harder rijdt.
Wat ook erg is, huisvaders in Opels die mij gaan duwen....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet ik niet.
Ik rij op de linkerbaan meestal rond de 130. Als iemand haast heeft maar fatsoenlijk afstand houdt, ga ik zsm (dat is dus ná het inhalen) aan de kant. Word ik geduwd, word ik recalcitrant.
Die 130 is trouwens deels omdat onze auto heel eng en instabiel voelt als je harder rijdt.
Jaaaa, dat is wel belangrijk hier denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens wel eens 120 gereden, in Nederland, met rijlesGebruikte ik het Amerikaanse systeem om van rijstrook te wisselen (eerst je lampje aan, dan kijken, dan in/uitvoegen). Instructrice over de zeik, je moet in Nederland blijkbaar eerst kijken of je ertussen kan en dan je lampje aan om aan te geven dat je ertussen komt, in plaats aangeven dat je ertussen wil zodat mensen daar rekening mee kunnen houden.
Ja, precies. Dan dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Duwen vind ik voor debielen. Enige dat ik snap (en zelf ook niet altijd kan onderdrukken) is als je af en toe even dichterbij komt als zo'n josti met 100 links blijft hangen en je geen kant op kunt.
Je wil niet weten hoe lomp mensen doen als ze een BMW-rijder tegen komen. En dat zijn eigenlijk altijd mannen in gezinswagens.quote:Waarom zijn mannen in gezinswagens erger? Gaat toch om het gedrag, niet om wie het vertoont?
Ik ben een lieve BMWrijder hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik erger me wel regelmatig aan BMWrijders, omdat ze vaak lijken te denken dat de weg van hun is. Vergelijkbaar met het gedrag van petjes in Golfjes, maar dan enger omdat de auto's dikker en lomper zijn.
Omg petjes! Die rijden idd ALTIJD en Golfjes en het zijn ALTIJD van die types die de radio ook veel te hard aan hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
Of petjes in Golfjes. Maar dat vind ik dan meer zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |