abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 21:00:05 #251
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_86996939
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef lezzer het volgende:
Ik stel me dan zo voor dat ik een toffe Mustang huur...

[ afbeelding ]

Maar als je niet harder dan 65 mph mag vind ik het wel een beetje flauw worden :@

Polen en Oekraine? Hoe dat?
Die maximumsnelheid geldt toch overal in de USA?
Nee, elke staat heeft zijn eigen verkeersregels. Daarom zei ik ook, in Wyoming (of Montana) mag je wel 75, daar woont toch niemand.

En ik heb liever een Camaro, maar die mustang is ook wel lekker ja :9
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_86997020
Ik heb net opgegoogled dat het bijna overal 65 is. In sommige staten 75, maar daar blijft het wel steken.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:03:34 #253
71919 wonderer
pi_86997126
Dat kan wel, ja. En toch he, als ik 70 rij, word ik aan alle kanten ingehaald. Ik snap dat niet. Ik tuf liever op mijn gemakkie.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_86997240
Nou, ik snap dat wel :D
Ik geef net gas als ik 100 rij...
pi_86997304
Maar dat doe je natuurlijk niet zo enthousiast op onze 120wegen waar ook heel veel andere mensen zijn he..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86997382
Ik rij ook altijd veel te hard... meestal 140 ofzo :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_86997518
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat doe je natuurlijk niet zo enthousiast op onze 120wegen waar ook heel veel andere mensen zijn he..
Eén van de voordelen van een BMW... de rest gaat braaf aan de kant :P
Nee, ik rij wel anders in Nederland. Maar, ik rij over het algemeen ook op tijden en plaatsen waar plek is (heel vroeg en niet in de Randstad) wel lekker door. En dat is harder dan 120 :@.
Ik heb nog nooit een bon gehad voor te hard rijden, en eerlijk gezegd snap ik daar niks van.
Ja, trouwens, wel een flitsbon, zo'n zielige voor 5 km te hard ofzo.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:12:45 #258
71919 wonderer
pi_86997603
Ik zou een bon voor te snel rijden echt ZO genant vinden dat ik meer op mijn kmteller kijk dan op de weg :')

Sowieso krijg je hier vaker een bon van een politieagent die in de bosjes staat te wachten, dus dan sta je ook nog voor lul langs de kant van de weg, en ik heb ECHT geen zin in zo'n machtswellusteling die de F op mijn rijbewijs niet snapt.
pi_86997667
Ik ken mensen die dat gewoon een soort van bedrijfsrisico vinden. Iemand die ik ken reed vroeger elke dag naar Rotterdam (vanuit Brabant), die calculeerde gewoon 200 euro aan bonnen per maand in.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:14:32 #260
71919 wonderer
pi_86997681
Sorry voor al die ninja-edits trouwens :')
pi_86997702
Oh, daar heb je van die echt troopers.... :D
Ja, dat is wel erg denk ik.

Hier krijg je gewoon een acceptgiro thuis :')

Ik heb de nieuwe layout, dan komen die edits vanzelf te voorschijn :P
pi_86997709
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
Eén van de voordelen van een BMW... de rest gaat braaf aan de kant :P
Niet ik niet.
Ik rij op de linkerbaan meestal rond de 130. Als iemand haast heeft maar fatsoenlijk afstand houdt, ga ik zsm (dat is dus ná het inhalen) aan de kant. Word ik geduwd, word ik recalcitrant.

Die 130 is trouwens deels omdat onze auto heel eng en instabiel voelt als je harder rijdt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 29 september 2010 @ 21:15:54 #263
71919 wonderer
pi_86997739
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar heb je van die echt troopers.... :D
Ja, dat is wel erg denk ik.

Hier krijg je gewoon een acceptgiro thuis :')

Ik heb de nieuwe layout, dan komen die edits vanzelf te voorschijn :P
Ik zie regelmatig iemand aan de kant staan, maar ook echt overal he, ook op de binnenweggetjes waar je 30 mag. Ik moet er niet aan denken, brr.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:16:55 #264
71919 wonderer
pi_86997796
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet ik niet.
Ik rij op de linkerbaan meestal rond de 130. Als iemand haast heeft maar fatsoenlijk afstand houdt, ga ik zsm (dat is dus ná het inhalen) aan de kant. Word ik geduwd, word ik recalcitrant.

Die 130 is trouwens deels omdat onze auto heel eng en instabiel voelt als je harder rijdt.
De laatste keer dat ik naar de endo moest (een uur noordelijk via de 89) kon ik trots aan Brad melden dat ik een paar mensen had ingehaald op de snelweg :') Dat was me tot dan toe nog niet overkomen, ik WORD alleen maar ingehaald.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:18:27 #265
71919 wonderer
pi_86997875
Ik heb trouwens wel eens 120 gereden, in Nederland, met rijles :') Gebruikte ik het Amerikaanse systeem om van rijstrook te wisselen (eerst je lampje aan, dan kijken, dan in/uitvoegen). Instructrice over de zeik, je moet in Nederland blijkbaar eerst kijken of je ertussen kan en dan je lampje aan om aan te geven dat je ertussen komt, in plaats aangeven dat je ertussen wil zodat mensen daar rekening mee kunnen houden.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:18:40 #266
71919 wonderer
pi_86997887
Vier op een rij, ik ga even douchen :W
pi_86997891
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet ik niet.

Wat ook erg is, huisvaders in Opels die mij gaan duwen....
Dán wordt ik pas echt heel erg asociaal.
Van die jaloerse kerels in een gezinswagen.
Dan ga ik echt op m'n gemak in de weg hangen en dan in eens gas geven.
Dat ze nog harder moeten huilen.

Ik kleef/duw trouwens nooit. Mijn vrouw wel.
pi_86998103
Maar mijn vrouw gaat ook rustig van die machotypes in de auto over de emmer helpen.
Die zich dan ergens er tussen proberen te drukken, en dat ze ze dan niet voor laat gaan.
En dan kilometers lang treiteren.
Oooooh, zij is eigenlijk best erg :')
Maar vaak is het wel lollig :@
pi_86998146
Duwen vind ik voor debielen. Enige dat ik snap (en zelf ook niet altijd kan onderdrukken) is als je af en toe even dichterbij komt als zo'n josti met 100 links blijft hangen en je geen kant op kunt. Maar daarna kun je ook gewoon weer veilig doen op afstand.

Waarom zijn mannen in gezinswagens erger? Gaat toch om het gedrag, niet om wie het vertoont?
pi_86998171
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens wel eens 120 gereden, in Nederland, met rijles :') Gebruikte ik het Amerikaanse systeem om van rijstrook te wisselen (eerst je lampje aan, dan kijken, dan in/uitvoegen). Instructrice over de zeik, je moet in Nederland blijkbaar eerst kijken of je ertussen kan en dan je lampje aan om aan te geven dat je ertussen komt, in plaats aangeven dat je ertussen wil zodat mensen daar rekening mee kunnen houden.
Jaaaa, dat is wel belangrijk hier denk ik.
Want, als iemand z'n knipperlicht aan zet, dan denk je hier ook dat hij gaat. Dus je schrikt je eigenlijk rot.
pi_86998395
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Duwen vind ik voor debielen. Enige dat ik snap (en zelf ook niet altijd kan onderdrukken) is als je af en toe even dichterbij komt als zo'n josti met 100 links blijft hangen en je geen kant op kunt.
Ja, precies. Dan dus.
quote:
Waarom zijn mannen in gezinswagens erger? Gaat toch om het gedrag, niet om wie het vertoont?
Je wil niet weten hoe lomp mensen doen als ze een BMW-rijder tegen komen. En dat zijn eigenlijk altijd mannen in gezinswagens.
Of petjes in Golfjes. Maar dat vind ik dan meer zielig.

Ik rij al jaren in dit soort auto's (vroeger een Alfa Romeo 155) en dan denken mensen op één of andere manier meteen dat ze met een bepaald type persoon te maken hebben, en dat ze daar gewoon ongegeneerd lomp tegen kunnen doen.
pi_86998706
Ik erger me wel regelmatig aan BMWrijders die dan lijken te denken dat de weg van hun is. Vergelijkbaar met het gedrag van petjes in Golfjes, maar dan enger omdat de auto's dikker en lomper zijn.

Maar helaas doen genoeg mensen in andere auto's dat ook.
pi_86998749
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik erger me wel regelmatig aan BMWrijders, omdat ze vaak lijken te denken dat de weg van hun is. Vergelijkbaar met het gedrag van petjes in Golfjes, maar dan enger omdat de auto's dikker en lomper zijn.
Ik ben een lieve BMWrijder hoor :Y
Nee, serieus, ik rij wel hard, maar niet asociaal.
Ik duw en kleef niet, en ik geef mensen de ruimte. Ik wacht keurig voor overstekende voetgangers etc etc.
pi_86998789
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:

Of petjes in Golfjes. Maar dat vind ik dan meer zielig.

Omg petjes! Die rijden idd ALTIJD en Golfjes en het zijn ALTIJD van die types die de radio ook veel te hard aan hebben :D.
Je weet toch zichzellef.
pi_86998876
Soms, dan sta ik bij het verkeerslicht, en dan zitten er 3 tot 4 petjes in zo'n golfje naast mij.
En dan gaan ze optrekken... gaan ze mij er uit racen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')