quote:
OOOOOOOooooh!!! D:<
Nou het zit zo.
Ik moet in een team werken, en dat ging op zich prima tot vandaag. Maar:
• Een teammember zit al sinds maandaag met één probleem dat hij dient op te lossen en dan komt het niet in hem op om even een docent te gaan zoeken. Het is een Duitser, weet niet of dat invloed heeft maar goed. Hij zit nu al twee volle dagen te kloten met dat ene issue.
• Dan hadden we net een vergadering over de voortgang en dergelijk, waarbij ik chair was. MAAR dan neemt de docent die rol bijna in zijn geheel over, en als ik er wat van zeg "jaa maaaar dat is omdat er anders punten vergeten worden en het zo ook sneller gaat". Nee.
• Vervolgens gaat ze vijf volle minuten door over een uitje van laatst, dat ze zo leuk vond en of wij nog ideeën hadden om dat volgend jaar beter te doen. En dan her en der tijdens de meeting nog een paar keer op dezelfde manier over dingen die we ook wel zelf kunnen bedenken.
• DAARNAAST is er vanavond een feestje van een aantal studenten en daarom willen twee van de teamleden niet morgen om 10 uur beginnen omdat dat te vroeg zou zijn. Maar dat heb ik ze dan weer uit hun hoofd kunnen meppen gelukkig. Dus we hebben nog een kans dat we de deadline halen.
• RUZIE tussen twee teamleden en ik zit er tussenin.
• Beste vriendje heeft vanavond zijn mannenavond dus ik moet zelf iets leuks gaan verzinnen.
• Mijn vriendin woont in freaking Amerika.
• geen taart.