Je mist een tquote:Op donderdag 30 september 2010 00:39 schreef Boekenwurm het volgende:
Het duur volgens mij zo lang omdat Maxime unaniem naar buiten wil komen, maar dat gaat hem toch niet lukken.
Klink haalde volgens mij ook nog de uitspraak van Wilders van gisteren aan: we gaan Nederland Nederlandser maken. Van die boodschap werd hij als CDA-er ook niet blij. Ik ben benieuwd hoe die uitspraak valt bij de rest van de fractie.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja min of meer wel, maar dan bijna NOG beter uitgelegd hoe dat een dubbel signaal naar de samenleving afgeeft en hoe het CDA (en de VVD?) "ongemerkt" meegaan in de kruistocht van Wilders..
Who gives a damn?? Sorry hoor, maar zoooooo spannend is het nu ook weer niet vandaagquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:48 schreef Toad het volgende:
Rutte belt nu naar Verhagen: Maxime, heb je net naar P&W gekeken?
Verhagen: Nee, nee. Ik ben druk bezig om mijn fractie op een lijn te zetten!
Rutte: Dat verhaal van Klink was toch wel steekhoudend. Ik wil er mee ophouden.
Verhagen:
[ afbeelding ]
Zijn ze er nu al uit of kruipen ze om de eensgezindheid te bevorderen nu in Hiltonhotelbedjes???quote:Op donderdag 30 september 2010 00:52 schreef Toad het volgende:
Stef Blok, voormalig voorzitter van de commissie Integratie, getipt als fractievoorzitter VVD. Dan kan Schippers idd. naar Volksgezondheid.
<off-topic>quote:Op donderdag 30 september 2010 00:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, dat is goed nieuws. De overheid moet zich niet met kunst en cultuur bezig houden. Ook vind ik het bizar dat je je organisatie als museum, theater of atelier afhankelijk wil maken van subsidie van één partij, dat is een groot bedrijfsrisico, maar dat terzijde verder.
Nee, de CDA moet, als ze er mee instemmen, met een goed verhaal komen om de achterban te overtuigen, anders word een evt congres een mislukking.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Toad het volgende:
Toch wel raar eigenlijk dat ze er zo lang over doen. Iedereen wist toch van de bezwaren van Ferrier en Koppejan? Dan had je toch al lang al voorbereidende gesprekken kunnen voeren, scenario's kunnen bedenken etc. etc.
Vroeg me al af wat dat kansloze gezever ineens wasquote:Op donderdag 30 september 2010 00:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel mooi. Radio Bergeijk op de achtergrond.![]()
Verhagen en co hebben het weer eens verkeerd ingeschat. Dat is het hele jaar al zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Toad het volgende:
Toch wel raar eigenlijk dat ze er zo lang over doen. Iedereen wist toch van de bezwaren van Ferrier en Koppejan? Dan had je toch al lang al voorbereidende gesprekken kunnen voeren, scenario's kunnen bedenken etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |