quote:Op woensdag 29 september 2010 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Sjonge, Klink maakt wel heel duidelijk dan Donner minimaal net zo'n Koreaanse leider is als Verhagen. Heeft gedreigd met ontslaan, heeft een verklaring geëist, gesprekken met raad van bestuur zijn gestart.
Reuze inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik Klink zo hoor, dan is het echt een gezellige boel binnen het CDA.
Tja makkelijk scoren weer over de rug van studentenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lekker met de kaasschaaf in de weer
Pff. Ik ga straks een studieschuld hebben waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, het had erger gekund.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hmm.... gematigd blij ben ik hiermee..... Laten ze er nog maar even mee wachten, anders pikken ze natuurlijk net mijn laatste jaartje Stufi weg!
http://www.nu.nl/politiek(...)fgeslankte-vorm.html
Waar lees je dit?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Ik lees ergens het gerucht dat 300 miljoen van kunst en cultuur af moet
En de heren die dat besloten hebben studeerden zelf jaren langer dan je nu mag volgens mijquote:Op woensdag 29 september 2010 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pff. Ik ga straks een studieschuld hebben waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, het had erger gekund.
Binnen elke partij heb je altijd haviken die deze partij zo conservatief mogelijk willen maken, als deze haviken hun zin krijgen (zoals Verhagen/Donner nu) kun je er ook vanuit gaan dat zo'n kabinet bij de eerste de beste contorverciele beslissing in moeilijkheden gaat komen omdat men dat niet aan hun traditionele achterban uitleggen kan.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Sjonge, Klink maakt wel heel duidelijk dan Donner minimaal net zo'n Koreaanse leider is als Verhagen. Heeft gedreigd met ontslaan, heeft een verklaring geëist, gesprekken met raad van bestuur zijn gestart.
Kwam me via twitter ter oren, dus tis natuurlijk nog de vraag wat er waar van isquote:
Ja, want kunst en cultuur zijn linkse hobbiesquote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Klinkt vertelt weinig nieuws, maar als je hem zo hoort spreken dan krijg ik wel steeds meer begrip voor zijn actie. En ik had dat eigenlijk al. Moet je nagaan hoe sterk punt Appie maaktquote:Op woensdag 29 september 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, zo de herhaling van P&W nog effe kijken
Nou de Nachtwacht zullen we dan maar verkopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want kunst en cultuur zijn linkse hobbies
De CDA heeft er aan de andere kant weinig aan als de KRO en NCRV nog minder zendtijd krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat congres is alleen maar voor formaliteiten, ik durf te wedden dat de CDA top dit echt niet voor gaat leggen aan een congres waarvan de meerderheid tegenstemt.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Het hangt echt af van dat congres. Ab Klink heeft wel een aardig punt gemaakt denk ik.
We zitten in een ongekende crisis, ik vind het ook niet leuk, maar die zaken hebben nu even geen prioriteit.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Oei, dat is nog erger dan verwachtquote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |