Dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
De economie gaat toch door, met of zonder rechts kabinet. Je moet het wel heel bont maken wil je de economie stoppen in Europa.
Wat werd er gezegd door onze oosterburen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef Jojoke het volgende:
Ik vond het item in Nieuwsuur wel interessant (mening van Duitsers over immigratie en de ontwikkelingen in NL). Hoewel heel rechts NL het waarschijnlijk waarschijnlijk zonder na te denken wegschrijft als linkse propaganda van Nieuwsuur.
Heb je voor deze beweringen ook een bron of is dit een onderbuikgevoel? Ik heb niks van de Europese Comissie gehoord.. Jij wel?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in het algemeen wel kunnen stellen dat onze handelspositie in Europa dankzij deze gedoog kabinet heel wankel zal worden. De Europese Unie wantrouwt ons nu, onze handelspartners keren ons de rug toe en een aantal islamitische landen zullen vast en zeker een handels embargo opleggen.
Maar goed de kiezer krijgt wat die verdient
Dan lijkt mij het niet meer dan volstrekt logisch dat er of een andere formatie gezocht moet worden of er nieuwe verkiezingen moeten komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En wat nu als er een derde dissident is? Dan is SGP ook niet meer voldoende.
De EU heeft aangekondigd rekening houdende met de "huidige Nederlandse" klimaat dat zij zullen moeten gaan kijken hoe groot het deel zal worden wat Nederland bijdraagt aan de EU. Dus ja het houdt ze wel degelijk bezig volgens mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb je voor deze beweringen ook een bron of is dit een onderbuikgevoel? Ik heb niks van de Europese Comissie gehoord.. Jij wel?
Misschien gaat het licht ook wel uit als dit kabinet er werkelijk gaat komenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb je voor deze beweringen ook een bron of is dit een onderbuikgevoel? Ik heb niks van de Europese Comissie gehoord.. Jij wel?
De EU gaat Nederland echt niet wantrouwen zolang we braaf ons geld blijven betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in het algemeen wel kunnen stellen dat onze handelspositie in Europa dankzij deze gedoog kabinet heel wankel zal worden. De Europese Unie wantrouwt ons nu, onze handelspartners keren ons de rug toe en een aantal islamitische landen zullen vast en zeker een handels embargo opleggen.
Maar goed de kiezer krijgt wat die verdient
Vond de 5,5 miljard die nederland afdraagt eigenlijk niet schokkend hoog. Wel goed dat ze naar kijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
De EU heeft aangekondigd rekening houdende met de "huidige Nederlandse" klimaat dat zij zullen moeten gaan kijken hoe groot het deel zal worden wat Nederland bijdraagt aan de EU. Dus ja het houdt ze wel degelijk bezig volgens mij.
Ze hadden iemand van de SPD geinterviewd die zei dat hij niet blij was dat Wilders ging spreken in DU.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd door onze oosterburen?
Zie een aantal posts terug. Het is algemeen bekend dat de PVV en in mindere mate de VVD de bijdrage aan de EU fors naar beneden willen brengen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De EU gaat Nederland echt niet wantrouwen zolang we braaf ons geld blijven betalen.
Ook de eerste keer dat ze zich wat van Nederland aantrekken. Zal wel komen omdat ze vrezen dat NL minder centjes hun kant op wil sturen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
De EU heeft aangekondigd rekening houdende met de "huidige Nederlandse" klimaat dat zij zullen moeten gaan kijken hoe groot het deel zal worden wat Nederland bijdraagt aan de EU. Dus ja het houdt ze wel degelijk bezig volgens mij.
Het is nooit verkeerd om geldstromen onder de loep te leggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond de 5,5 miljard die nederland afdraagt eigenlijk niet schokkend hoog. Wel goed dat ze naar kijken.
Die twee gaan echt niet opgeven. Het gaat bij hun puur om het PVV gedeelte en ze gaan nu ineens echt niet hun mening aanpassen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:20 schreef Toad het volgende:
Schorsing dus en Bijleveld bespreekt nu met Koppejan/Ferrier hun bezwaren.
Heb je ook een alternatief? Ik zeg niet dat ik blij ben met de EU en hoe het tot stand gekomen is. Maar ik denk dat het onmogelijk is als handelsland om de betrekkingen te laten verzuren.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef karton het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat ze zich wat van Nederland aantrekken. Zal wel komen omdat ze vrezen dat NL minder centjes hun kant op wil sturen.
Vreemd, er werd eerder gemeld dat wanneer de meerderheid van de fractie de akkoorden zou ondersteunen, dat dan het congres er zou komen. Waarom duurt het dan zo lang?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:20 schreef Toad het volgende:
Schorsing dus en Bijleveld bespreekt nu met Koppejan/Ferrier hun bezwaren.
Oe, zou het iets nieuws zijn? Ik gok op 'morgen verder'.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef horned_reaper het volgende:
Over 4 minuten op RTL het laatste nieuws over het CDA!
Geen idee... http://twitter.com/fritswesterquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, zou het iets nieuws zijn? Ik gok op 'morgen verder'.
Het EFTA verdrag ondertekenen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef Bierie het volgende:
[..]
Heb je ook een alternatief? Ik zeg niet dat ik blij ben met de EU en hoe het tot stand gekomen is. Maar ik denk dat het onmogelijk is als handelsland om de betrekkingen te laten verzuren.
Dat is wat ik een beetje mis bij de rechtse partijen, een hoop kritiek maar weinig alternatieven. Ik ben an sich wel rechts georienteerd. Maar dan moet er wel iets tussen zitten met een goed verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |