Maar fijn om te weten dat je me gemist hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh, oke
[..]
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?xD
Tot straksquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goed he?
lieverdjes... tot straks nog even (vanaf mobieltje)
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?xD
Goed zo!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goed he?
lieverdjes... tot straks nog even (vanaf mobieltje)
Laatmaar.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar fijn om te weten dat je me gemist hebt
Slaap lekker Ferbquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Laatmaar.
Ik ga ''The Big Bang Theory'' kijken![]()
Heb lekker wat chocolade pepernoten![]()
Daarna slapen, dus... Truste iedereen![]()
Nee. Daarom kijk ik maar voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel op mijn harddiskquote:
Ik heb een foute film op rtl 5 op staanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh je meent het, daarom heb ik hem hier nu op RTL7 staan naar een iets te foute film
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarom kijk ik maar voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, op onze server ook, maar ik ben te lui om naar de tv te lopen en de Xbox aan te zetten (zo kan je bij de server)quote:
Alleen de film op SBS6 is goed maar al iets te vaak gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een foute film op rtl 5 op staan
[..]
Haha jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de film op SBS6 is goed maar al iets te vaak gezien
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Hé, 456 posts geleden had ik 10.000 posts
XDquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Nou je het zegt, 642 posts geleden passeerde ik de 60.000
Gaat lekker hier met de aantallen in de gaten houdenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Nou je het zegt, 642 posts geleden passeerde ik de 60.000
Pak die zak chip+fles cola en gaat lekker kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
So we're addicted![]()
![]()
Oh lord, S.O.S. Sonja op Rtl 4![]()
![]()
Hee grappig, ik ook, 157.892 posts geledenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Hé, 456 posts geleden had ik 10.000 posts
Ik dacht ik kijk 's, het is niet alsof ik in de gaten houd hoeveel ik post ofzo. Tong zal ik toch nooit meer inhalenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker hier met de aantallen in de gaten houden![]()
[..]
Pak die zak chip+fles cola en gaat lekker kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |