oh ik kan horror wel waarderenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met horror moet ik zeggen.
ja preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo van t verbeteren maar deze was wel heel erg
Could be. Ik herinner me jou niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dunno, kan ook. Ik erken mijn fout iig
(Alleen heb ik nog steeds erg sterk het gevoel dat ik je ken van elders van 't forum)
Ik ga straks Pan's Labyrinth kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor The IllusionistWant Edward Norton
Hmmmm... Ik kan ook The Shining gaan kijken...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik kan horror wel waarderen
maar mn favoriet is toch wel de (psychologische) thriller...
Oh! Komt die niet op tv vandaag?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga straks Pan's Labyrinth kijken
Ik laat ook nooit een indruk achterquote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Ik herinner me jou niet.
Iedereen kijkt films of series.. En ik mag zo gaan werken..quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
straks weer hele avond How i met your mother kijken![]()
die is ook wel goed maar doe maar die anderequote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Ik kan ook The Shining gaan kijken...
Zoek dan ook een normale baanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen kijkt films of series.. En ik mag zo gaan werken..
Thrillers en actie en soms lekkere melige humorquote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik kan horror wel waarderen
maar mn favoriet is toch wel de (psychologische) thriller...
En dan in zo'n duf kantoor gaan zitten? Dacht 't niet!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek dan ook een normale baan
Dan moet je nu ook niet zeurenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan in zo'n duf kantoor gaan zitten? Dacht 't niet!
hahaha met jou altijdquote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
binnenkort filmpje kijken samen!?!?
quote:
GTSTquote:
En niemand noemt het P-woordquote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Thrillers en actie en soms lekkere melige humor
Ja om 21:15 op Ketnet!quote:
hoe melig, voorbeelden?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Thrillers en actie en soms lekkere melige humor
Wat voor een verhaal?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil graag een verhaal van jou...
Morgenochtend de eerste cast bij Giel op bezoekquote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Gtst, de herinneringen.
Is gewoon een verbastering van het duitse woord.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ok, nieuw woord geleerd dus, drekkig
quote:
en dat woord isquote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Is gewoon een verbastering van het duitse woord.
quote:
Neem wel een kortere stropdas...zag de foto net en als de modepolitie je ziet dan wordt je keihard in de cel gegooid...das mag niet tot óver je riem komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen kijkt films of series.. En ik mag zo gaan werken..
Nope, niet eensquote:Op woensdag 29 september 2010 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik heb geloof ik perongeluk iets van je wegegooid zonder te antwoorden
of had ik gereageerd over dat stukje van die benen?
vastwelquote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Is gewoon een verbastering van het duitse woord.
Ik heb me vergist zie ik. Het bestaat echt.quote:
Bosjequote:
Stropdas kan niet korter, is van de zaak sowiesoquote:Op woensdag 29 september 2010 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem wel een kortere stropdas...zag de foto net en als de modepolitie je ziet dan wordt je keihard in de cel gegooid...das mag niet tot óver je riem komen.![]()
sowieso, broek niet zo hoog optrekken, overhemd wat losser en gebruik een riem, ook al is die niet nodig.
Je ziet er zo nog kleiner uit dan je bent![]()
nofi trouwens
dan heb ik die dus perongeluk al gewistquote:
Moet van de week ff met m'n externe HD langs komen hèquote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
straks weer hele avond How i met your mother kijken![]()
je ziet er zo uit als een midgetquote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stropdas kan niet korter, is van de zaak sowieso
Broek is niet hoog opgetrokken
Overhemd zit strak want getailleerd
Riem is vervelend als ie niet nodig is
Ik BEN kleiner dan je denkt dat ik ben sowieso
resendquote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan heb ik die dus perongeluk al gewistsrry
weet ook niet wat er verder instaat alleen dat had ik natuurlijk onthouden gheghe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |