Ben jij altijd spuit 11?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Spezza19 het volgende:
Fokken tijdens de sex
Welke mongool doet dat?
yuks en joe, hoewel ze nu alweer n hele tijd stil zijn... hmmmquote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Spezza19 het volgende:
Fokken tijdens de sex
Welke mongool doet dat?
Ja, dat moet ook... Ik moet er nog zoveel in huis halenquote:
Die scene met de dansende broodjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook... Ik moet er nog zoveel in huis halen
gekeken en meteen op mn lijstje gezet die wil ik ook zienquote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
van het weekend deze gezien
erg goed, als je van enigzins disturbing houd
zegt het voort hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gekeken en meteen op mn lijstje gezet die wil ik ook zien
Jij zit gewoon gemeen te lachen heel de filmquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best kut dat ik meestal drekkig begin te lachen bij enge maar vooral gore stukjes
Ik vraag of jij altijd spuit elf bent, niet of je net binnen komt.quote:
Jij gebruikt geen excuus,je kruipt gewoon lekker tegen hem aanquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuks en joe, hoewel ze nu alweer n hele tijd stil zijn... hmmm
Ik had dat met 13th Ghost ofzo paar jaar terug.. Hele bios in shock, en ik lag onder m'n stoel van 't lachenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij zit gewoon gemeen te lachen heel de film
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuks en joe, hoewel ze nu alweer n hele tijd stil zijn... hmmm
ah daar is het bekende peukje na de seksquote:
niet de hele film alleen de leuke stukjesquote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij zit gewoon gemeen te lachen heel de film
NA de sex....quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah daar is het bekende peukje naar de seks
Ik heb gewoon nooit in NijmegenSC gepost.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Exentric90 het volgende:
Venco? Ik ben bang dat ik je gelijk moet geven. Aangezien ik toch niks kan vinden. (Misschien zoek ik niet goed ofzo)
Was het maar zo, ik ben erg verlegen wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen excuus,je kruipt gewoon lekker tegen hem aan
ninja edit donequote:
En ik dacht nog wel dat Joe niet rooktquote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah daar is het bekende peukje na de seks
binnenkort filmpje kijken samen!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen excuus,je kruipt gewoon lekker tegen hem aan
ik praat ook meequote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet de hele film alleen de leuke stukjes
maar ik leef me ook echt in in een film en kan ook mee janken of opeens heel hard NEE NIET DOEN! roepen ofzo
maar bij goeie horror ofzo als dan de bloedspatten om je oren vliegen dan geniet oeh ja dan is die lach er wel
Been there, done that.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
binnenkort filmpje kijken samen!?!?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik praat ook meelever commentaar of roep hardop dat ze moeten wegrennen ofzo
heel genant altijd haha
Als de seks maar heftig genoeg was rookt iedereenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat Joe niet rookt
Dunno, kan ook. Ik erken mijn fout iigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit in NijmegenSC gepost.![]()
[..]
Was het maar zo, ik ben erg verlegen wat dat betreft.
Ik heb niet zo veel met horror moet ik zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet de hele film alleen de leuke stukjes
maar ik leef me ook echt in in een film en kan ook mee janken of opeens heel hard NEE NIET DOEN! roepen ofzo
maar bij goeie horror ofzo als dan de bloedspatten om je oren vliegen dan geniet oeh ja dan is die lach er wel
not ninja enoughquote:
Rol tapequote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat dus
moet me in de bios soms wel inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |