Mij gebeurt dat niet, wij hebben nog ouderwetsch een sleutelquote:Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik gelijk weer naar huis![]()
Thrillerquote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog niet welke film ik moet kijken
Ga ik voor iets dromerigs als Bridge to Terebithia, Finding Neverland of ga ik voor actie, romkom of thriller...
Benny en Joon.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ga ik voor iets dromerigs als Bridge to Terebithia, Finding Neverland of ga ik voor actie, romkom of thriller...
neverlandquote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Doe Transporter ofzo :quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
We vinden elkaar erg leuk ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar een beetje tegen![]()
Maar zo te lezen vinden jullie elkaar leuk dus het gaat vast goed komen
Ik niet electronische sleutel maar goed waarschijnlijk kom ik dan toch wel binnenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mij gebeurt dat niet, wij hebben nog ouderwetsch een sleutel
Kun je bij schrikmomenten nog dichter tegen hem aankruipenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
Ik ga binnenkort It weer eens opzetten. Misschien wel met date.
Dat geloof ik graag ja dat het maf is.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
We vinden elkaar erg leuk ja.Best maf om te ervaren dat het zo makkelijk, snel en goed met iemand klikt.
ik loop weer mijlen ver achterquote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
We vinden elkaar erg leuk ja.Best maf om te ervaren dat het zo makkelijk, snel en goed met iemand klikt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kun je bij schrikmomenten nog dichter tegen hem aankruipen
bij de knappende bloedballonnen, of bij het afvoerputjequote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kun je bij schrikmomenten nog dichter tegen hem aankruipen
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best kut dat ik meestal drekkig begin te lachen bij enge maar vooral gore stukjes
drekkigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best kut dat ik meestal drekkig begin te lachen bij enge maar vooral gore stukjes
Dat is een film die mijn collectie nooit zal halenquote:
Niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een film die mijn collectie nooit zal halen
Ik heb die nog steeds niet durven kijken alleenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
Ik ga binnenkort It weer eens opzetten. Misschien wel met date.
Jongen van werk, 26, heb ik uitgevraagd, date 5 komt er inmiddels aan.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik loop weer mijlen ver achter
breng me ff snel up to date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |