nee, denk het niet.quote:
quote:Het misverstand bestaat dat het vergroten van een moorkop zou resulteren in een Bossche Bol. Het verschil zit hem erin dat de binnenkant van een soesje, de basis van een moorkop, een luchtig gebakje is met grote luchtruimtes. Het gehele volume van het soesje bestaat uit zeer luchtig deegwaar, dit in tegenstelling tot de Bossche Bol waar alleen de omtrek bestaat uit een laagje deegwaar. Het deeg van de Bossche Bol fungeert bij de productie als ballon, deze wordt bij de vervaardiging van binnenuit opgeblazen door hem met slagroom te vullen. De Bossche Bol en de Moorkop verschillen ook in de soort chocolade die ervoor gebruikt wordt.
Is t ook niet, alles wat fout kon gaan is ook echt fout gegaan!quote:
dat boeit toch niet!?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Bossche Bollen veel te machtigMaar dat houdt me niet tegen om ze te eten
Het is alleen onmogelijk om schoon te blijven terwijl je ze eet
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Bossche Bollen veel te machtigMaar dat houdt me niet tegen om ze te eten
Het is alleen onmogelijk om schoon te blijven terwijl je ze eet
Dank!quote:
Gelukkig is de AH zeker nog open tot 8 uur. Misschien tot 10 uur als je in een stad van betekenis woont.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef Duimelot het volgende:
ik ben zo blij dat er weinig te snoepen in huis is nu
ik heb nu echte vreetzin....
Ik ga het niet controleren maar als jij die taak op je wilt nemen be my guest.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo nu mag geen Single het meer fout zeggen
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is de AH zeker nog open tot 8 uur. Misschien tot 10 uur als je in een stad van betekenis woont.
Balen zeg.. Kan het nog goed komen of?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is t ook niet, alles wat fout kon gaan is ook echt fout gegaan!
Gelukkig is het wel zo dat die meid uit mijn topic mij wel goed opvrolijkt![]()
gelukkig woon ik in heerlen waar alles nogal ouderwets om 18:00 dicht gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is de AH zeker nog open tot 8 uur. Misschien tot 10 uur als je in een stad van betekenis woont.
Dan kun je nog altijd online bestellen!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Duimelot het volgende:
gelukkig woon ik in heerlen waar alles nogal ouderwets om 18:00 dicht gaat
We hadden het toch ook over Nederland?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelukkig woon ik in heerlen waar alles nogal ouderwets om 18:00 dicht gaat
bevroren afgeleverd en 5 uur ontdooi tijd....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd online bestellen!
http://www.gebakonline.com/bossche-bollen-p-36.html
Eet smakelijk!
Wat met die meid uit mijn topic? Dunno... we wachten geduldig tot morgenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Balen zeg.. Kan het nog goed komen of?
Maar dan zie je mequote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef MissMSX het volgende:
Wie wil hier het licht even aan komen doen?
Hmm daarvoor heb ik het te druk. Om half 8 begin ik ook met mijn studie weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga het niet controleren maar als jij die taak op je wilt nemen be my guest.
Leugensch!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tegen die tijd is mn vreetbui wel voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |