Nja, overwogen wel hoor. Maar ik heb ook huisdieren. En alles meeslepen...Op eten na is het goed uit te houden!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was echt ergens anders gaan wonen voor die dagen.
Noodles. Heel Veel noodlesquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja maar ja...wat dan? Ik heb dus geen koelkast. Wel een waterkoker!
ook lekker ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef MissMSX het volgende:
Al dat gepraat over eten. Nu heb ik trek in slagroomsoezen
Ooooohhhhh.........Als ik dit zie eigenlijk zou ik dan liever een moorkop willen. Met slagroom er op en dan zo'n stukje ananas.quote:
Heb je ooit wel es een Bosche Bol op dat je dit zegt?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Natalie78 het volgende:
Ooooohhhhh.........Als ik dit zie eigenlijk zou ik dan liever een moorkop willen. Met slagroom er op en dan zo'n stukje ananas.
owjah, minderquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja maar ja...wat dan? Ik heb dus geen koelkast. Wel een waterkoker!
ik heb de laatste dagen een hopjes verslavingquote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn oude dessert mints verslaving steekt de kop weer op
Zoenen heet datquote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb opeens zin in negerzoenen!
Ik twijfel nu. Het is toch eigenlijk wel hetzelfde?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ooit wel es een Bosche Bol op dat je dit zegt?
Die moet je niet bij de AH kopen verdorie.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag ze vanmiddag nog in de AH to go.. Nu wil ik ze nog meer
Hmm dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Exentric90 het volgende:
Ben ik weerblegh wat een klote dag!
Ja, maar ja. Het staat hier al echt helemaal vol nu...naja op zich. Het is te doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owjah, minder![]()
kon je die niet ergens 2e hands op de kop tikken? zo'n caravanding
ik zou geloof ik gek worden zo.
wel knap dat je het volhoudt
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooooohhhhh.........Als ik dit zie eigenlijk zou ik dan liever een moorkop willen. Met slagroom er op en dan zo'n stukje ananas.
haagse?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen een hopjes verslaving
Woon ik te ver vandaan..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet je niet bij de AH kopen verdorie.Of in Den Bosch, of anders in Den Haag.
Nee, Bossche Bol is groter, altijd met pure chocola en ook gevuld met slagroom.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Natalie78 het volgende:
Ik twijfel nu. Het is toch eigenlijk wel hetzelfde?
Zijn er andere dan?quote:
Ik vind Bossche Bollen veel te machtigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ooit wel es een Bosche Bol op dat je dit zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |