Eigenlijk dus snel wegvluchten maar, voordat iemand gespierde mannentorso's noemt, bedekt onder een laag badschuim, zich schoon spoelende onder jouw douche....oh wacht...quote:
IK WIL OOK EEN SUIKERSPIN!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:08 schreef Tally het volgende:
SUIKERSPIN!!! Ik wil een suikerspin!!
[..]
Op dit moment leef ik op chocolade
Nee.. Over 2 en halve week mag ik het weer proberen.quote:
Verbaas mij.quote:
de volgende keer een magnetron boven zettenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, want het is de hele verdieping. Dus tot vrijdag hier bivakkeren. Op zich te doen, maar ik mis echt warm eten nu.Maar het wordt echt supermooi beneden dus straks ben ik het zo weer vergeten. Maar voor nu wil ik best even huilen. En warm eten dus.
quote:
O men.. Ik ga zo met een zak voor lekkers naar huisquote:
En nu moet ik weer denken aan die Bossche Bollen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef MissMSX het volgende:
Al dat gepraat over eten. Nu heb ik trek in slagroomsoezen
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel andere plakzooi waar ik je gezicht liever mee besmeurd zie.
Wijnballen vind ik niet lekker. Kaneel wel!Alleen m'n mond gaat er kapot van als ik er teveel van eet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu moet ik weer denken aan die Bossche Bollen.
de pizzaboer bellen en het eten met n touw naar boven takelen?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, want het is de hele verdieping. Dus tot vrijdag hier bivakkeren. Op zich te doen, maar ik mis echt warm eten nu.Maar het wordt echt supermooi beneden dus straks ben ik het zo weer vergeten. Maar voor nu wil ik best even huilen. En warm eten dus.
Op de Military staat altijd een suikerspinkraam. Echt, de grootste suikerspinnen die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil er twee!
of 1 heeeeeeeeeele grote!
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu moet ik weer denken aan die Bossche Bollen.
Ja maar ja...wat dan? Ik heb dus geen koelkast. Wel een waterkoker!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had je niks ingeslagen dan? oven en magnetron boven neerzetten en daar vanalles in fixen?
Ik was echt ergens anders gaan wonen voor die dagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja maar ja...wat dan? Ik heb dus geen koelkast. Wel een waterkoker!
oeh lijkt me geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de Military staat altijd een suikerspinkraam. Echt, de grootste suikerspinnen die ik ooit heb gezienDe grootste was ongeveer net zo groot als ik
Ik haat te kleine suikerspinnenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh lijkt me geweldig
ik snap die stokjes met kleine toefjes niet zo
als je het in een keer in je mond zou doen heb je mss net een flinke mond vol....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |