Iedereen (ong) moet het een keer geprobeerd hebben hequote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks komt er nog een relatie van... EN DIE WIL JE NIET MET EEN FOK!KER!!!!
veel plezier talleke!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo lampies kijkenOp de kermis
En een Oliebol en Berlinerbol halen voor bij de thee
doe mij een wijnbalquote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo lampies kijkenOp de kermis
En een Oliebol en Berlinerbol halen voor bij de thee
lekker! waar?quote:
Nee, in sommige zaken moet je anderen gewoon op hun woord geloven.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen (ong) moet het een keer geprobeerd hebben he
Oe oe oe en een zuurstok! En een dropstok (wheheheh). En een kaneel.... uhm nee die niet.. Daarvan zal ik nu wel moetenquote:
Wie geloof je dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in sommige zaken moet je anderen gewoon op hun woord geloven.
Nou.. Nee hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen (ong) moet het een keer geprobeerd hebben he
ga zo even checken wanneer hier kermis isquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe oe oe en een zuurstok! En een dropstok (wheheheh). En een kaneel.... uhm nee die niet.. Daarvan zal ik nu wel moeten
Ik? Niemand. Maar dat is niet nodig omdat ik altijd gelijk heb.quote:
Kaneel!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Tally het volgende:
Oe oe oe en een zuurstok! En een dropstok (wheheheh). En een kaneel.... uhm nee die niet.. Daarvan zal ik nu wel moeten
Dat kan ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik? Niemand. Maar dat is niet nodig omdat ik altijd gelijk heb.
Wel redelijk. Op het werk ging het smiddags wel goed..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja! veel plezier. hoe gaat het met je stem trouwens?
Bedankt dat je er niet keihard tegenin gaat.quote:
je mocht je cel ff uit?quote:
Dat was zinloos toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt dat je er niet keihard tegenin gaat.
Ja wat dat betreft is lurken/posten in Singles maar gevaarlijk, dat soort taal is nogal besmettelijkquote:
waarom zit je eigk opgesloten?quote:
heb je al warm eten naar je huis weten te lokken?quote:
Ik mag niet naar beneden, ik heb straf.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarom zit je eigk opgesloten?
Ik ga eens kijken of hubbie vanavond ook zin heeftquote:
Normaal wel. Maar nu moet ik er vanquote:
Topics volgen is wel jouw sterkste punt hequote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De sekspraat over die incest met kinderen?
Alsof jou dat eerder heeft gestopt.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is lurken/posten in Singles maar gevaarlijk, dat soort taal is nogal besmettelijk
wijnbal is ook wel leukquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topics volgen is wel jouw sterkste punt he
Brood met pindakaas.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je al warm eten naar je huis weten te lokken?
ja das kut iddquote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik mag niet naar beneden, ik heb straf.![]()
De vloer op de benedenverdieping wordt deze gehele effing week geschuurd en gelakt en gelakt en gelakt.
Hoe zonde. Maar goed, daar komt vast weer een andere voorliefde voor voedsel voor in de plaats.quote:
Ik ben best geintresseerd hoor .. in m'n pa vooralquote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Murmeli het volgende:
@cue, ok sterkte dan. ik hoop dat het meevalt vanavond.
of je gaat gewoon heel geinteresseerd naar de anderen luisteren
Dit dusquote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is lurken/posten in Singles maar gevaarlijk, dat soort taal is nogal besmettelijk
Op dit moment leef ik op chocoladequote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zonde. Maar goed, daar komt vast weer een andere voorliefde voor voedsel voor in de plaats.
mag je niet werken dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Tally het volgende:
Ik ben naar mijn werk geweest vandaan. Zo leukAllemaal mensen die me missen. Een onwijs grote bos bloemen gehad
En allemaal felicitaties
Ik heb wel andere plakzooi waar ik je gezicht liever mee besmeurd zie.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Murmeli het volgende:
wijnbal is ook wel leukheel je gezicht onder de plakzooi
Nee, want het is de hele verdieping. Dus tot vrijdag hier bivakkeren. Op zich te doen, maar ik mis echt warm eten nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja das kut iddkun je er helemaal niet uit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |