S was ook een hele rappe (rollen met twee maanden, zelf staan aan de bank met 7 maanden, kruipen, zitten, lopen aan de bank enzo, alles echt heel erg snel. En uiteindelijk heeft ze heel lang op haar knietjes gelopen. Ze deed het zo af en toe als een trucje (ook voor haar eerste verjaardag al meer dan 5 stappen), maar echt loslopen pas met bijna 14 maanden ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
BJ: tja is denk ik weinig over te zeggen hoe snel ze gaan lopen. Ik ken ook baby's die met alles heel snel waren, maar waarbij het echte loslopen weer lang duurde. Kyllian was 15 maanden, vrij gemiddeld geloof ik. Dyon loopt tot nu toe qua motorische ontwikkeling een beetje gelijk met zn broer, maar geen idee of dat zo blijft natuurlijk.
Evie is idd wel vlot! Dyon trekt zich nu wel op, maar echt stabiel ergens langs lopen doet hij nog niet.
Evie stond vanmiddag per ongeluk helemaal los naast de box...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
BJ: tja is denk ik weinig over te zeggen hoe snel ze gaan lopen. Ik ken ook baby's die met alles heel snel waren, maar waarbij het echte loslopen weer lang duurde. Kyllian was 15 maanden, vrij gemiddeld geloof ik. Dyon loopt tot nu toe qua motorische ontwikkeling een beetje gelijk met zn broer, maar geen idee of dat zo blijft natuurlijk.
Evie is idd wel vlot! Dyon trekt zich nu wel op, maar echt stabiel ergens langs lopen doet hij nog niet.
Ow dat kan ik me dus bij Dyon voorlopig echt niet voorstellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie stond vanmiddag per ongeluk helemaal los naast de box...
(en mijn hart zat in mijn keel haha).
Ik ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dat kan ik me dus bij Dyon voorlopig echt niet voorstellen
De mijne rupst ook nog steedsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het al geweldig dat hij überhaupt kan rupsen (of zoiets).
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
De mijne rupst ook nog steedsNa 2 kruipbewegingen op zn knietjes denk ie, schuivend ging toch sneller
Mini meet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dan woon je ook maar een half uur van mij vandaan
http://s127.photobucket.c(...)current=MOV01659.mp4quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben benieuwd.
Die van mij maakt een rupsbeweging met zijn kontje, maar doet eigenlijk tegelijkertijd een soort symmetrische tijgerbeweging.
Ben nou wel benieuwd waar je woont natuurlijk, pb?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Poppejans het volgende:
Klinkt als een leuke dag gister Twinkly! Ik las het record op teletekst+dat jij de hele dag niet online was, dus ik had al vermoedens waar je was. Zielig dat hij na afloop helemaal moest bijkomen van alle drukte.
Wat lief trouwens dat hij een kado van Harry gehad heeft zeg
whahaha geweldig, die interactie ook, hoe herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
http://s127.photobucket.c(...)current=MOV01659.mp4
Dyon is met zo'n broer wel het één en ander gewendquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:11 schreef Twinkly het volgende:
Dyon is stoerder dan Niels, die zou echt zijn gaan huilen daar aan het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |