De enige reden die ik kan verzinnen om een borst echt niet te willen zien, is toch een seksuele reden. Ik heb echt nog nooit een vrouw haar hele borst zien ontbloten om vervolgens zo te blijven zitten tijdens het voeden. Maar zelfs dan zie ik het probleem nog niet. Want dan kijk je toch gewoon een andere kant uit?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik er iets sexueels van maak. In de zin van ja geil, tieten tieten. Ik vind wel dat borsten in een bh moeten blijven buitenshuis. Wat Ronnie zei vind ik wel kloppen, het gaat om het principe lichaamsdelen ontbloten, en dat mag je stijf, bekrompen of hypocriet noemen, maar ik hoef iemand anders zijn voorgevel gewoon niet te aanschouwen. Vraag ik ook helemaal niet om.
Intimiteit is ook aan de moeder, maar omstanders zien het misschien veel meer als een prive iets dan moeder zelf? en dus onbegrip hierin? T is niet alsof ze een hoedje draagt met de tekst: kijk maar hoor het is niet prive... Of juist wel. en mensen gaan dan uit van de in mijn ogen meest logische redenatie. Een niet voedende vrouw heeft niets ontbloot, en zou dat ook niet zomaar willen, dus het is prive.?? Je gaat er toch eerder van uit dat ontblote lichaamsdelen die normaal bedekt zijn prive zijn?
Borstvoeding in het openbaar mag van mij, maar zoals Sjeen het deed, discreet vind ik een heel andere instelling dan van, het moet maar normaal gevonden worden. Iedereen bepaald zijn eigen mening, en daar heeft een ander ook rekening mee te houden.
Even heel extreem, een naturist gaat ook niet naakt buiten lopen, of bloot voor zover dit is toegestaan door de wet. Principe kind voeden is voor mij terzijde...
Ik vind ook dat negers er niet moeten zijn. Echt vervelend als je op een terras zit en er zit daar in de hoek een neger. En dan moet je ook nog wegkijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien: vlgens juist weer andere posters in dit topic is het teveel om weg te kijken, dat moet niet nodig zijn, die moeders moeten er gewoonweg niet zijn, punt.
Je moet het ook accepteren, zoals je zoveel moet accepteren. Je hoeft het niet prettig te vinden, men kan je niet verbieden je te ergeren eraan, maar je moet het wel accepteren. Hoe zou je het anders zien dan?
Precies en mensen die mij kennen weten ook meteen mijn reacties in te schattenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Je mag in dit land verdomme alleen nog maar iets vinden als de meerderheid het met je eens is.
Wat een onzin zeg. Als je niet lekker fel mag discussieren dan kun je Fok wel opdoeken. Iedereen vindt dat zijn eigen mening de waarheid is, anders had je namelijk wel een andere mening.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies en mensen die mij kennen weten ook meteen mijn reacties in te schattenDe rest heeft zich weer druk lopen maken om NIKS
Volgens mij heeft niemand de wereld te klein gevonden als iemand staart. Het is wel raar en het is onbeschoft. Dat is staren altijd, dus ik zou niet weten waarom dat nu opeens anders is?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies en mensen die mij kennen weten ook meteen mijn reacties in te schattenDe rest heeft zich weer druk lopen maken om NIKS
Overigens ben ik het WEL echt eens met mensen die het achterlijk vinden dat het 'maar normaal gevonden' moet worden dat vrouwen dit doen en anders maar niet moeten kijken maar als deze stelling wordt omgedraaid is de wereld weer te klein? Hypocriet gedrag noem ik dat.
Ik ga voor de emancipatie:
[ afbeelding ]
Als je niet wilt zien dat iemand staart terwijl je borstvoeding geeft, kun je toch ook niet kijken?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij heeft niemand de wereld te klein gevonden als iemand staart. Het is wel raar en het is onbeschoft. Dat is staren altijd, dus ik zou niet weten waarom dat nu opeens anders is?
Als iemand staart naar hoe ik zit te eten vind ik dat ook onbeschoft. Als iemand niet wil zien hoe ik zit te eten, dan moet hij niet kijken. Dat zelfde geldt dus voor borstvoeding. Ik zie geen hypocrisie hierin.
Dat zal ik dan ook zeker doen. Staren blijft daarmee nog altijd onbeschoft.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je niet wilt zien dat iemand staart terwijl je borstvoeding geeft, kun je toch ook niet kijken?
Net zoals in het openbaar borstvoeding geven volgens sommigen onbeschoft is.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef djenneke het volgende:
Dat zal ik dan ook zeker doen. Staren blijft daarmee nog altijd onbeschoft.
Wat precies vind je dan vies?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik vind het er vies uitzien. Net zoals ik neuspeuterende mensen vies vind uitzien.
Die foto's zijn belachelijk. Ik maak zelf wel uit wat ik acceptabel vind of niet. Dat hoeft niet door m'n strot geduwd te worden.
Het is te intiem. Ik hoef geen stuk borst of zuigende baby te zien. Zoiets kan een moeder ook afgelegen doen. Niet en plein public.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat precies vind je dan vies?![]()
a) tieten
b) baby's
c) melk
d) alledrie
en waarom?
Dat is dan een nieuwe, ik heb wel al vies gehoord en niet normaal. Maar onbeschoft is nieuw. Tja, dat blijkt, hoe triestig dat ook is. Ik heb dan weer nog nooit iemand horen zeggen dat het triestig is dat iemand die staart onbeschoft wordt gevonden. Blijkbaar is er toch ergens een verschil...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net zoals in het openbaar borstvoeding geven volgens sommigen onbeschoft is.
Dan kijk je toch niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Het is te intiem. Ik hoef geen stuk borst of zuigende baby te zien. Zoiets kan een moeder ook afgelegen doen. Niet en plein public.
Dus een kind de fles geven mag ook niet? En lingerie reclames zijn ook uit den boze?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Het is te intiem. Ik hoef geen stuk borst of zuigende baby te zien. Zoiets kan een moeder ook afgelegen doen. Niet en plein public.
Het is maar wat je wel en niet wilt zien of horen, inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef djenneke het volgende:
Dat is dan een nieuwe, ik heb wel al vies gehoord en niet normaal. Maar onbeschoft is nieuw. Tja, dat blijkt, hoe triestig dat ook is. Ik heb dan weer nog nooit iemand horen zeggen dat het triestig is dat iemand die staart onbeschoft wordt gevonden. Blijkbaar is er toch ergens een verschil...
Het is niet zozeer poep vergelijken met voedsel. Iemand kan een luier verschonen op een eettafel wel normaal vinden, en dat dan gewoon doen. Wat is daar wel of niet mooi aan? Of sexueel?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat anderen niet zitten te wachten op uitwerpselen van een ander, lijkt me nogal logisch. Poep vergelijken met voedsel...![]()
Ik begrijp gewoon niet wat er dan te rekening houden valt? Omdat anderen het niet mooi vinden? Dan kun je hanenkammen, een decolleté of legging of rokje bij dikkere vrouwen, of meteen maar het naar buiten komen van dikkere mensen, en zo kan ik natuurlijk eeuwig doorgaan, ook wel gaan verbieden onder het mom van rekening houden met, omdat er nu eenmaal mensen zijn die dat niet prettig vinden om te zien. En dat om volstrekt onduidelijke redenen overigens. Want wat er niet mooi of lelijk is aan borstvoeding, dat begrijp ik nog steeds niet.
Wat een dooddoener.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is maar wat je wel en niet wilt zien of horen, inderdaad.
VOEDEN is niet onbeschoft, maar de mentaliteit van het MOEt normaal gevonden worden wel...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is maar wat je wel en niet wilt zien of horen, inderdaad.
Een man zie ik een snotje voor me opeten. Nee, ik kijk niet hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet?
Echt, ik zie dagelijks vieze dingen die ik liever ook niet zie op straat en in het openbaar, maar omdat ik het zo vies vind betekent het nog niet dat het maar verboden moet worden. De wereld draait niet om mij alleen.
Een fles is geen borst, zoals poep geen borst is.. wat is je punt met de lingeriereclames?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus een kind de fles geven mag ook niet? En lingerie reclames zijn ook uit den boze?
met het vraagstuk waarom iemand iets wel of niet vind kunnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat heeft het verschonen van een baby op tafel hiermee te maken?
Ik vind het niet normaal dat anderen bepalen voor je dat het niet normaal is en dat je het maar lekker thuis moet doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Swiffer het volgende:
[..]
VOEDEN is niet onbeschoft, maar de mentaliteit van het MOEt normaal gevonden worden wel...
Het is de combinatie. Overigens vind ik sommige lingeriereclames ook wel te ver gaan. Zeker als ze billboardformaat hebben en langs de weg staan. Zoiets kan ongelukken veroorzaken.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus een kind de fles geven mag ook niet? En lingerie reclames zijn ook uit den boze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |