abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86981591

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 19:19:02 ]
pi_86981626

:*
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_86981688
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:03 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]

:* *O* :* *O* :*
Farklı olanlar onların derdi
pi_86983498
*relstarten*

NEDERLAND-TURKIJE 17 NOVEMBER OMG EINZ!!!1!!!!!1!
Hallo
pi_86984401
Guus ^O^

Van Marwijk _O_
pi_86985354
quote:
[ afbeelding ]

Niks kan dit topic van deze vervuiling redden.

Topic kan dicht.
pi_86985376
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:* *O* :* *O* :*
:D
pi_86989036
:l...
  woensdag 29 september 2010 @ 18:15:22 #9
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_86989400
quote:
[ afbeelding ]

orospu cocug haal die vlag weg
pi_86990231
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Cool story, Hansel.
pi_86990814
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
*relstarten*

wayyoowww!!!

dat wist ik niet! :)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_86990842
waar blijft onze mooie OP Ayça?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_86991473
quote:

[..]

:')
pi_86991876
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:56 schreef Slayage het volgende:
waar blijft onze mooie OP Ayça?
;)
pi_86993120
Ayça :9~
"I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
pi_86996012
Goed topic! Meteen al!
pi_86996191
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:48 schreef TheSituation het volgende:
Ayça :9~
quote:
[ afbeelding ]

quote:

[..]

quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
*relstarten*

Pareltjes!!
pi_86996634
C'est une bonne idee, un hotel avec club enfant? C'est surement le meuilleur moyen de vous reposer, mais pour votre enfant? Nous demandons les conseils de la psychanalyste Claude Boubokza. Si il voit beaucoup ses parents pendant l'annee, si ses parents travaillent enormement, l'enfant aura les vacances avec ses parents.

S'il voit les autres enfants s'amuser, il peut aussi. Les miniclubs sont surtout populair par les 9-10 ans, qui aiment avoir un peu de liberte, ca donne l'impression de vivre une vie d'adolescent. Mais pour les petits, ce n'est bon, les animateurs n'ont pas toujours la pedagogie, pour materner les enfants.

Nous pouvons faire un essai pour voir si ca lui plait. La collectivite fonctionne mieux quand on part avec des amis ou famille, qui ont aussi des enfants. Il donne de la confiance a les enfants.

Et si on est vraiment tres fatiguee? Il faut trouver un quilibre. Par exemple, l'enfant peut au cours de natation le matin, le confier a une baby-sitter quelques heures. C'est mieux que toute la journee loin.

Les moments avec les parents sont importants. C'est important pour le developpement l'enfant. Ils sont souvent grandi apres les vacances avec leurs parents.

kan iemand hier de opvallendste fouten uit pikken? alvast bedankt :{
Ik ben een pure Turk.
pi_86996838
Klassieke Emel post. _O_
pi_86997451
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
C'est une bonne idee, un hotel avec club enfant? C'est surement le meuilleur moyen de vous reposer, mais pour votre enfant? Nous demandons les conseils de la psychanalyste Claude Boubokza. Si il voit beaucoup ses parents pendant l'annee, si ses parents travaillent enormement, l'enfant aura les vacances avec ses parents.

S'il voit les autres enfants s'amuser, il peut aussi. Les miniclubs sont surtout populair par les 9-10 ans, qui aiment avoir un peu de liberte, ca donne l'impression de vivre une vie d'adolescent. Mais pour les petits, ce n'est bon, les animateurs n'ont pas toujours la pedagogie, pour materner les enfants.

Nous pouvons faire un essai pour voir si ca lui plait. La collectivite fonctionne mieux quand on part avec des amis ou famille, qui ont aussi des enfants. Il donne de la confiance a les enfants.

Et si on est vraiment tres fatiguee? Il faut trouver un quilibre. Par exemple, l'enfant peut au cours de natation le matin, le confier a une baby-sitter quelques heures. C'est mieux que toute la journee loin.

Les moments avec les parents sont importants. C'est important pour le developpement l'enfant. Ils sont souvent grandi apres les vacances avec leurs parents.

kan iemand hier de opvallendste fouten uit pikken? alvast bedankt :{
Ik heb ze even voor je gemarkeerd.
Cool story, Hansel.
pi_86998078
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef IHVK het volgende:
Klassieke Emel post. _O_
HOezo. _O-
Ik ben een pure Turk.
pi_86998089
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb ze even voor je gemarkeerd.
Tazzz...
Ik ben een pure Turk.
pi_86998492
Twente speelt beetje slordigjes. :N

Maar Van der Vaart mist penalty _O-
pi_87000020
Omg ik heb heledag suiker zitten eten

Ik heb pijn in m'n linkerborst wtf ;(
pi_87000127
Ik begin Frans trouwens weer een leuke taal te vinden. Misschien in de vakantie maar een DIY cursus Frans doen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')