quote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe harder het regent hoe beter mijn excuus om de PS3 te misbruiken!
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Laterik ben fietsen...
operatie stofeend van start!
Mooi zoquote:
Doen pandaberen dat ook dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat ik vanaf aanstaande zaterdag een heel heel heel lange winterslaap ga houden
Ik niet, ik ga zaterdag uit etenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat ik vanaf aanstaande zaterdag een heel heel heel lange winterslaap ga houden
alleen Pandaberen die moe zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen pandaberen dat ook dan?
Lekkerquote:
Tijd voor FOK!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben klaar, er belt ook al niemand meer...maar toch moet ik tot 17:00 wachten..hmm.
Ik niet. Feestje bij 'Harrie'quote:
gezellig, ik moet ook tot 17:00quote:Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben klaar, er belt ook al niemand meer...maar toch moet ik tot 17:00 wachten..hmm.
Nooit roepen dat je het rustig hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor FOK!![]()
Ik ga zo richting huis.
[..]
Ik niet. Feestje bij 'Harrie'...
waarom?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezellig, ik moet ook tot 17:00
schuif aan heb net een pot klaarquote:
Lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
schuif aan heb net een pot klaar
om een heel mooi meisje met paarse hechtingen bij te staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
* LovelyLady schuift aanquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
schuif aan heb net een pot klaar
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
om een heel mooi meisje met paarse hechtingen bij te staan
wie is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze staat vast leuk bij mijn turqoise hechtingen dan![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wat ga je eten?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
KutarmKutzenuw
![]()
Pff, tis vandaag weer wat minder. Ik ga zo maar eens beginnen aan het eten, heb ik wat afleiding. De laptop en tv werken niet zo goed meer merk ik
Lekker makkelijk, patatjes van Opperdoezen uit de oven met wat pindasaus, mayonaise en uitjesquote:
Ik hoop hetquote:
Sterktequote:Op woensdag 29 september 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Feestje bij 'Harrie'...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij was toch weg? /madquote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Zaterdag uit eten? Oeh lekker, ik ga vast op dieet
Jaaaaquote:
Boh, mergpijpjesquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
[ http://www.ben-goudswaard.nl/mergpijpje.gif&t=1]afbeelding ]
koekjes erbij
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 29 september 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
KutarmKutzenuw
![]()
Pff, tis vandaag weer wat minder. Ik ga zo maar eens beginnen aan het eten, heb ik wat afleiding. De laptop en tv werken niet zo goed meer merk ik
EauAhquote:
paars, turqoise, donker rose is voor mij allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie is dat dan?
ze staat vast leuk bij mijn turqoise hechtingen dan![]()
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
Komt wel goed schatje
* Muck mikt Roosvicee het raam uit en zet koffie neer
[..]
quote:
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
paars, turqoise, donker rose is voor mij allemaal hetzelfde
mpg is ook zwart
maar jij bent dat hele mooie, hele lieve meisje
omnomnomquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, patatjes van Opperdoezen uit de oven met wat pindasaus, mayonaise en uitjesmisschien nog wat sla erbij, maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb
Njammiequote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, patatjes van Opperdoezen uit de oven met wat pindasaus, mayonaise en uitjesmisschien nog wat sla erbij, maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb
Ook lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
Ik eet gebakken aardappeltjes, erwtjes en worteltjes (uit eigen tuin) en kip uit de oven
Nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 17:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja Muck ik was weg maar heb internet op mijn mobielen was benieuwd of er nog wat zinnigs gepost werd hier!
Ik heb er echt zin inquote:
Lekker lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb gekruide aardappelschijfjes, speklapje en roerbakgroente.
al hakkend en strak van de pillen het restaurant binnen komenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Netjes aankleden? Daar gaan we eens wat voor regelen.....
ff m'n Aussie wassen en haar eraf en nikies poetsen. /90srequest
quote:
quote:
Lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
Ik eet gebakken aardappeltjes, erwtjes en worteltjes (uit eigen tuin) en kip uit de oven
psiesquote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
al hakkend en strak van de pillen het restaurant binnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |