Ik werd er wel blij vanquote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, er kwamen wel veel oude bekende nummers voorbij!Happy hardcore
[..]
Ik weet nog helemaal niets helaas, alleen wat ik voel en wat de huisarts heeft ontdekt. Ik heb volgende week mijn eerste afspraak, dus dan hoop ik dat hij me meer kan vertellenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik hoop het ook!
Ben wel benieuwd, weet je al wat voor ritmestoornis je hebt? Of hoor je dat allemaal volgende week? (ik werk zelf als verpleegkundige op de afdeling cardiologie van een ziekenhuis sinds 1,5 maand)
goed opgelet.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen dan zijn andere schouder
[..]
operatie valt wel mee, alleen je leven is wat anders dan anders.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen doe mij zo'n ding ...maar nee
Kijk in de KSC zijn we van alle markten thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik hoop het ook!
Ben wel benieuwd, weet je al wat voor ritmestoornis je hebt? Of hoor je dat allemaal volgende week? (ik werk zelf als verpleegkundige op de afdeling cardiologie van een ziekenhuis sinds 1,5 maand)
Het is róóózequote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
No wai!
[..]
Vooruit dan.
Maar wat wilde je erover zeggen dan?
voor mij ben je gewoon zwartquote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
No wai!
[..]
Vooruit dan.
Maar wat wilde je erover zeggen dan?
Ik weet wel waar ik een stomp op geefquote:
Niet alleen dat van jouquote:[..]
operatie valt wel mee, alleen je leven is wat anders dan anders.
Ja, ik ben hier de beroepswerkelozequote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk in de KSC zijn we van alle markten thuis![]()
Ah oké, sppannend dus, die afspraak!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet nog helemaal niets helaas, alleen wat ik voel en wat de huisarts heeft ontdekt. Ik heb volgende week mijn eerste afspraak, dus dan hoop ik dat hij me meer kan vertellen
Ik ben zo kleurenblind als de netenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Daarom... dat zeg ikquote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik een stomp op geef
[..]
Niet alleen dat van jou
[..]
Ja, ik ben hier de beroepswerkeloze
Ja, nou en? Wou je nu discrimineren?quote:
Ik dacht al wat kriebelt er bij die ICDquote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik een stomp op geef
alsof dat van mijn omgeving hetzelfde is wou je zeggenquote:[..]
Niet alleen dat van jou
join the Stino-gangquote:[..]
Ja, ik ben hier de beroepswerkeloze
Zonde! Zo fout, maar zoooo leukquote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb dat hak-halfuurtje gemist
Heel spannend! Ik hoop aan de ene kant dat ie niets vindt, maar ja, aan de andere kant moet ie wel wat vinden, zodat ik me beter kan gaan voelen... heel dubbel eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oké, sppannend dus, die afspraak!
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou en? Wou je nu discrimineren?
Als die niks vind moet die beter zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel spannend! Ik hoop aan de ene kant dat ie niets vindt, maar ja, aan de andere kant moet ie wel wat vinden, zodat ik me beter kan gaan voelen... heel dubbel eigenlijk
Ja, lekker om in naar huis te fietsenquote:
Ja, precies.. Begrijpelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde! Zo fout, maar zoooo leuk
[..]
Heel spannend! Ik hoop aan de ene kant dat ie niets vindt, maar ja, aan de andere kant moet ie wel wat vinden, zodat ik me beter kan gaan voelen... heel dubbel eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |