quote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nu natuurlijk wel zeggen dat ik hints postte voor lynda en mezelf, dus ook credits die kant op. Sheep was ook wel goed bezig.
Of ik geef de serial hints, zodat die vervolgens de BGs killt, waarna de serial jou ook kan killen, want de BM lynchen verdiend nooit zo veel steun. Aangezien jij obvious maffia bent natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen mafia en serial zou mijn BG's willen weten en het openbaar posten. Hmm!
Probeer je je er nu uit te lullen met stomme niet grappige onzin?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of ik geef de serial hints, zodat die vervolgens de BGs killt, waarna de serial jou ook kan killen, want de BM lynchen verdiend nooit zo veel steun. Aangezien jij obvious maffia bent natuurlijk.
/onzin
Ik probeer mezelf nog meer verdacht te maken. Ik zoek een beetje een middenweg tussen verdacht bezig zijn en meehelpen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Probeer je je er nu uit te lullen met stomme niet grappige onzin?
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf nog meer verdacht te maken. Ik zoek een beetje een middenweg tussen verdacht bezig zijn en meehelpen.
Ik brand bijna wegquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef -SG- het volgende:
Naatje krijgt het te heet onder de voeten.
Jij wordt al veel langer als verdachte genoemdquote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het lukt aardig zo te zien
kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij wordt al veel langer als verdachte genoemd
Krijg je wel te horen als het spel is afgelopenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap alleen ReWout nog niet. Hij was dus inderdaad cupido, maar cupido is echt niet bij mij langs geweest.
Mag ik lijen van niet, ik ga mooi niet mee t graf in met SGquote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef ReWout het volgende:
[..]
Krijg je wel te horen als het spel is afgelopen
Dat dus eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee, dat is ook wel logisch dan ja... Misschien is Ladi dat vergeten?OF rewout loog
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag ik lijen van niet, ik ga mooi niet mee t graf in met SG
Anders graag hoor, skatje. Maar niet zo.quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders graag hoor, skatje. Maar niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |