quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
is je moeder een moslim uit turkije?
3 vliegen in 1 klap
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
is je moeder een moslim uit turkije?
3 vliegen in 1 klap
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef Maharbal het volgende:
Zonet m'n motorrijbewijs gehaald. Normaal duurt zo'n rit langer, maar halverwege zei 'ie dat hij 't wel gezien had en ik terug naar 't CBR kon whehe![]()
Top, kunnen we eens op 2 wielen toerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zonet m'n motorrijbewijs gehaald. Normaal duurt zo'n rit langer, maar halverwege zei 'ie dat hij 't wel gezien had en ik terug naar 't CBR kon whehe![]()
why niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:33 schreef Maharbal het volgende:
Thanks!
En nu vraagt iedereen wat voor motor ik ga halen. Prachtige gezichten als ik zeg geen
Ik heb geen plek om 'm te stallen he. Ik heb toch laten zien waar ik woon? Daar kan ik nergens een motor kwijt...en m'n moeder heeft ook geen garage ofzo.quote:
De grote kap moest er enkel af (5 boutjes).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:51 schreef Mikkie het volgende:
Dat lijkt de moeite van het schoonmaken wel waard ja.
Ik ga binnenkort op een vrije middag ook maar eens klussen, denk ik.
Heb je alle kappen eraf moeten halen en is dat veel werk?
Thanksquote:
Hmmm, mooi. Dan moet ik nog even ergens een busje remmenreiniger ofzo vandaan halen om het ding te kunnen schoonmaken, want dat gaat vast niet lukken met water en een schuursponsjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De grote kap moest er enkel af (5 boutjes).
De rest is alleen maar klemmen los draaien.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maandagavond (onderweg naar de plek waar de uitlaat gelast zou worden) werd ik uiteraard binnen 10 min aangehouden. Kon 30 min m'n verhaal doen voordat ze me zonder bekeuring lieten gaan. Ik moest wel eerst blazen...
350 tot 500 euroquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:56 schreef Mikkie het volgende:
En ik ga toch eens op zoek naar hoeveel gedegen chiptuning moet gaan kosten. 136pk/280Nm vs 160pk/330Nm is toch leuk.
Tx, goed om te zien dat de RE050 A bovenin staat. Rechtvaardigt m'n keuze om bij dezelfde banden te blijvenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef M.O.D het volgende:
Weet niet of iemand al interesse erin heeft, maar de ADAC Winterreifen-Test staat online.
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helaas even geen motor binnenkort. Heb geen plek om 'm te stallenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel![]()
![]()
En nu ?? K1200 erbij ??
Ik las het net iddquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Helaas even geen motor binnenkort. Heb geen plek om 'm te stallen
Maar bedankt!![]()
Waar zie je dat? Afschuwelijke banden in de winterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Bowny het volgende:
[..]
Tx, goed om te zien dat de RE050 A bovenin staat. Rechtvaardigt m'n keuze om bij dezelfde banden te blijven
Ohquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Afschuwelijke banden in de winter
Jep, op zulke prijzen was ik ook al gekomen. Ik ben alleen nog even aan het twijfelen wat ik het waard vind. De prijs an sich is prima (al blijft het een hoop geld), maar als ik er dikke extra slijtage door krijg haak ik toch af. En gezien mijn woon/werk-ritjes heb ik het extra vermogen eigenlijk ook niet echt nodig. Of liever echt niet nodigquote:
Waar zou ik 'm dan moeten neerzetten? Midden in die winkelstraat lijkt me niet een goed idee....en eromheen is het ook altijd erg druk. Bij m'n moeder zou 'ie ook niet kunnen, want om bij die tuin te komen moet je door een steeg...en ben bang dat dat net niet pastquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las het net idd![]()
![]()
Maar... een motorfiets hoeft niet per se binnen te staan toch ??
Kan je de ellende van vorig jaar nog herinneren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef Bowny het volgende:
In de winter zijn het idd ongeloofelijke kutdingen, maar ik doe niet aan winterbandenIk ga echt geen 600 euro uitgeven voor die eventuele paar dagen sneeuw
dat al helemaal niet nee..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Alicey het volgende:
Sowieso hoeft het al geen 600 euro te kosten. Na de vakantie moet ik ze er ook maar eens op zetten..
Dat kan ik me nog heel goed herinnerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:04 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je de ellende van vorig jaar nog herinneren?
Da's ook waar. Bovendien kost het in verhouding maar een beetje extra, want in de tussentijd slijten je zomerbanden immers nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:59 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dan altijd maar, dan rij ik zo'n luxe auto en zal ik een beetje besparen op winterbanden zeg...
Nou kom ik ook nogal regelmatig in Duitsland, dus dan ontkom je er niet aan.
Mja, dat gevoel ken ik dus niet. Ik ken alleen het gevoel van een FWD met bijna-slicks, waarbij het soms wel even billenknijpen was met die 30cm sneeuw van afgelopen jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef lezzer het volgende:
En vergis je niet in het veiligere gevoel dat je hebt met winterbanden. Ik vind het een heel prettig idee dat ik met winterweer op winterbanden rijd.
ik weet nog hoeveel lol ik had... winterbanden voor en de zomerbanden achter....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat gevoel ken ik dus niet. Ik ken alleen het gevoel van een FWD met bijna-slicks, waarbij het soms wel even billenknijpen was met die 30cm sneeuw van afgelopen jaar![]()
. Dat nooit meer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog hoeveel lol ik had... winterbanden voor en de zomerbanden achter....
tot die ene avond.... stond in de file en kwam bij een viaduct niet eens meer omhoog
moesten ze achter me ruimte maken zodat ik een aanloopje kon nemen vanaf het droge (onder het viaduct geen sneeuw)
Mja, da's ook een verschil in auto. Ik heb gewoon staal en doppen en die mik ik er wel onder voor die paar maanden, uiterlijk boeit me dan niet zoveel. Maar in jouw geval is dat anders inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef k_man het volgende:
Winterbanden kosten niet zoveel extra, maar de velgen wel. Een set fatsoenlijke LM velgen is duur en ik kan me niet vertonen met stalen velgen onder m'n bolide, da's geen gezicht.
Winterbanden heb je in Nederland ook eigenlijk nauwelijks nodig, zo blijkt regelmatig uit onderzoeken. Alleen voor die paar dagen sneeuw hebben ze echt meerwaarde, maar verder kun je met zomerbanden prima uit de voeten. Slechts als je persé op elk moment je auto moet kunnen gebruiken (of naar Duitsland wilt) heb je wnterbanden nodig.
Als het een dagje (of weekje) sneeuwt, is het voor mij geen probleem om de auto eventjes niet te gebruiken. Dus hier geen winterbanden.
moet je gebruikte zoeken.... nieuw ben je toch wel 600 kwijt voor een setje velgen +bandenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is echt niet leuk hoor. Ik zoek nu naar een goedkoop setje voor de E46
Gewoon de velgen goed schoon houden, wat je toch al doet. In het verleden nooit last gehad van de pekel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef r8ality het volgende:
Mensen die met stalen velgen rijden in de winter "armzalig" vinden. Het zout freet sowieso in je mooie lichtmetaal en ga eens in Duitsland kijken. Heel het land rijdt op stalen velgen omdat functionaliteit voor vorm gaat stelletje kanslozen
.
Ik zie in de winter altijd heel veel auto's op stalen velgen. Das namelijk normaal. Dat zijn namelijk wel mensen die iets om veiligheid geven, i.p.v. alleen maar hun status moeten afmeten aan de auto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Gewoon de velgen goed schoon houden, wat je toch al doet. In het verleden nooit last gehad van de pekel.
Ja, stalen velgen zien er niet uit en ik ga daar niet een paar maanden mee rondrijden. Ooit een Z4 op stalen velgen gezien?
Oh, en 'freet'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |