De lasser die m'n uitlaat vast gaat lassen? Neen, die is via-via geregeld en die doet het even in z'n vrije tijd (werkt wel bij een dergelijk bedrijf). Kost me dus ook maar 2 tientjes gelukkig.quote:
Oldtimersquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Mijn auto gaat niet meer op slot (bestuurdersportier)
Ik kan 'm alleen nog maar op slot gooien via de kofferbak.
En er is een zekering (Klimatanlage) aan 't wegsmelten.
Iets gaat niet geheel goed![]()
Apart. Huisgenoot met E36 Compact kon zijn deur ook niet meer openkrijgen. Slot vervangenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Mijn auto gaat niet meer op slot (bestuurdersportier)
Ik kan 'm alleen nog maar op slot gooien via de kofferbak.
En er is een zekering (Klimatanlage) aan 't wegsmelten.
Iets gaat niet geheel goed![]()
Nou, heel m'n centrale deurvergrendeling doet vreemd. Ik denk ergens sluiting of een andere zekering die ook kapot is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Apart. Huisgenoot met E36 Compact kon zijn deur ook niet meer openkrijgen. Slot vervangen.
Oh, maar dan maakt-ie zich vast ook niet druk om kartonnen kentekenplaten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De lasser die m'n uitlaat vast gaat lassen? Neen, die is via-via geregeld en die doet het even in z'n vrije tijd (werkt wel bij een dergelijk bedrijf). Kost me dus ook maar 2 tientjes gelukkig.
Vandaar dat ik vanavond m'n auto breng en ik 'm morgen kan ophalen.
Vast niet, maar wel grappige gezichtenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, maar dan maakt-ie zich vast ook niet druk om kartonnen kentekenplaten.
Niet mee doorrijden, dalijk spat je drukgroep in stukken waarmee hij je versnellingsbak kan doorboren (been there, done that)..quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:30 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik denk ook het laatste. Net even de buurman er naar laten kijken en hij vermoedde dat ook al.
Morgen even bellen naar de familiemonteur..
Is het een grote probleem als ik er mee blijf rijden totdat het gemaakt is?
Wel een héérlijk gevoel om met de top down low te cruisen door de stad na lang sparen. Heerlijk geluidje ook, op de gillende keukenmeid na
.
dan ben je er echt nog aardig mee doorgereden nadat ie herrie begon te maken....quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet mee doorrijden, dalijk spat je drukgroep in stukken waarmee hij je versnellingsbak kan doorboren (been there, done that)..
Was een Punto en auto van een klantquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je er echt nog aardig mee doorgereden nadat ie herrie begon te maken....
Nee, daarvoor heb ik mijn BMWquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Auto van een klant? Je vervoert toch geen drugs in een Punto...
Waarschijnlijk ga je daarna ietsjes snellerquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:48 schreef piekartz87 het volgende:
Hij was helemaal kapot gebarsten vlak bij de katalysator. Wellicht haal ik dat rotding er gewoon onderweg en vervang ik hem door een pijpje. Kan dat nog kwaad trouwens? Voor de auto zelf bedoel ik dan. Apk maakt me niet uit.
Of als je iets meer geluid maakt dan normaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef Roadster het volgende:
Valt bij mij nog mee hoor, als je je een beetje gedraagt en geen overdreven uitlaatgeluid hebt niets aan de hand.
Rij je alleen achter met 15inch stalen wielen dan pikken ze je er wat eerder uit
Ik flikker er dan ook een nieuwe onder. Nebu heeft 'm al thuis voor me, dus morgen komt 'ie er onder.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef piekartz87 het volgende:
Voordat mijn uitlaat laatst gelast werd lag hij er zo goed als af. Toen had ik waarschijnlijk ook wel te veel dB
Wel leuk even natuurlijk maar ik heb geen zin in bekeuringen.
Dat ligt dan toch aan jezelf denk ik. Ik word alleen aangehouden als ik verkeersovertredingen bega.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef Turquaz52 het volgende:
'Daarvoor heb ik mijn BMW'![]()
![]()
Ik word door elke agent standaard aangehouden, ik kan serieus NIET langs een woutenbak rijden zonder aangehouden te worden, zelfs al rij ik rustig (wat ik merendeels ook doe) wordt ik aangehouden..
Und droegs? Nein nicht fur mir meine collega!
Schrick?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef piekartz87 het volgende:
Ik ga weer eens naar Nebu en Buddy als ik er financieel aan toe ben een nieuwe nokkenas te plaatsen
Ik zou het zelf nu ook wel aandurven maar ik mis toch echt wel de ervaring ben ik bang.
Hangt van mijn budget af op dat moment. en hoeveel dat oplevert voor een 316iquote:
Ja dat en dat ik een 16 jaar oude witte 4 deurs bmw met zwarte motorkap rij die overdreven laag op de grond ligt (SLAMMEDquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar jouw bak ziet er dan ook niet uitwij hebben 4 BMW's in de familie en niemand is ooit aangehouden. E21, E30, E36 en E46, allemaal 2 deurs
![]()
maar bij ons rijdt er dan ook geen Turk in he
Ik snap er niets van dat ze je dan staande houden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja dat en dat ik een 16 jaar oude witte 4 deurs bmw met zwarte motorkap rij die overdreven laag op de grond ligt (SLAMMED) En een turk met zwart haren en een baardje achter het stuur, helemaal na achteren toe leunend en lui op zijn (oem) armsteun ligt....
Dat kan ook zomaar. Bij m'n vorige auto hadden ze dat aan beide kanten gedaan (om het in één keer goed te doen waren ze niet goed genoeg blijkbaar). Tijdlang zonder slot geredenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Of ze hebben gewoon het slot dermate geforceerd dat deze niet meer werkt.
Klote man! Altijd zo zuur hè, inbraak. Laf, maar je doet er niets tegen. Heb 't met de vorige auto al twee keer meegemaakt, hoop 't met de e46 niet mee te maken (ligt niets van waarde in). De radio is ook een stuk minder aantrekkelijk om te stelen, want past alleen op een BMW...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Ze hebben ingebroken in de E36gelukkig weinig gesloopt, alleen radio meegenomen (cheap ass ding van 100 euro
) ding is ook alleen maar WA verzekerd dus kon erger... alleen nu start de auto niet meer. Komt dat door die kabels van de radio ofzo?
Eigenlijk wel, mijn JVC to Iso stekker is gesmolten/verbrand in mijn ibiza dus heb er niks aanquote:
Wat is dat nou weer voor een nare kutopmerking johquote:
niks voor niks ??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, dat is een grappige opmerking, maar blijkbaar niet jouw soort humor(als je überhaupt humor kent).
Je wordt niks voor niks moderator op Fok![]()
Navigatie bleek trouwens ook nog gejat, maar was een Mio, gratis bij jaarabonnement op de FHM twv 75,-maar toch zonde
Ik vatte het eigenlijk wel chill op SDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nare kutopmerking joh![]()
Okeequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
En toch vond ik het een kutopmerking
is je moeder een moslim uit turkije?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee![]()
Zolang mensen niet over mijn geloof/afkomst/familia praten dan heb ik nergens problemen mee
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
is je moeder een moslim uit turkije?
3 vliegen in 1 klap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |