Ja, maar ze heeft het over de techniek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ze haalden de winnaars door elkaar?Da's wel heel suf.
Die kleine nam het wel goed op. Toch best zuur.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het over de techniek.
I was fed wrong. Dus ze hebben het verkeerd in d'r oortje gezegd... en zij staat voor lul.
Absoluut met stijl opgelostquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kleine nam het wel goed op. Toch best zuur.
Jij hebt iig een schone keuken nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn dag was ook verre van ideaal. Maar ik wil niet op de beurs werken.
OMGquote:
Wacht ff... we maken kinderen bang met sprookjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, op zich welMaar het is toch zo? Kinderen worden gewoon bang gemaakt.
Daar zijn ze oorspronkelijk voor bedoeld... toen wolven nog WEL gevaarlijk waren en niet in de dierentuin woonden...quote:Op woensdag 29 september 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... we maken kinderen bang met sprookjes?
Dat zie ik toch echt wel anders...
Het is wel echt zo. Sprookjes waren om kinderen moraal bij te brengen en om ze de "goede" dingen te laten doen. En toen kwam disney en besprenkelde elk sprookje met suikerquote:Op woensdag 29 september 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... we maken kinderen bang met sprookjes?
Dat zie ik toch echt wel anders...
En Roodkapje gaat over keiharde SEXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel echt zo. Sprookjes waren om kinderen moraal bij te brengen en om ze de "goede" dingen te laten doen. En toen kwam disney en besprenkelde elk sprookje met suiker.
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Roodkapje gaat over keiharde SEXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!
Life is to short to bequote:
En jij hebt ook geen reden omquote:
quote:
met wie nu weer?quote:
Met wie nu weer?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
met wie nu weer?
OMG ik ben eventjes een paar dagen weg, en meteen mis ik vanalles!!
Dat komt ook omdat ie al vroeg begon hequote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef creno het volgende:
het lijkt wel of dit jaar de zomer veel korter was.
Je hebt er nu toch twee?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wie nu weer?
Ik heb nooit dates!
Detail.quote:
Ooooh nu herken ik hem!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest ineens hier aan denken, heel gek
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ooooh nu herken ik hem!#suf #ohwachtditisgeentwitter
quote:
Je hebt er Grote_Verwachtingen van?quote:
Ik ben om te kotsen jaquote:
Heb jij dates?quote:
De mannen staan voor mij in de rij, ik word overspoeld met sms'jes, anonieme kaartjes en PM's, maar neej, ik sla ze allemaal af.quote:
Want dan zou je er wel overheen willen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik wou al zeggen, wist niet dat jullie een open relatie hadden
I would fold you like origamiquote:Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Want dan zou je er wel overheen willen?
Ik vond hem echt prima te doen... er zit humor in, wat emotie en grafisch is het inderdaad een meesterwerkquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel? Recensies zeggen: Visueel heel mooi, inhoudelijk wat magertjes. Zoals Avatar.
Ben benieuwd! Ga zondag als 't goed is.
En 30 sec of mars in de soundtrack!
Sorry gozer... ik ben al blij dat ik een fatsoenlijke tent in Tilburg kan opnoemen... in Nijmegen ben ik niet bekendquote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is een normale gaykroeg in Nijmegen waar jeugd komt?
de mets is wel leukquote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is een normale gaykroeg in Nijmegen waar jeugd komt?
Neh. Te happy girly.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem echt prima te doen... er zit humor in, wat emotie en grafisch is het inderdaad een meesterwerk
en Owl City (briljant om die te vragen gezien de bandnaam) vind ik persoonlijk leuker in de soundtrack
omdat wij daar geweest zijn ?quote:Op donderdag 30 september 2010 06:08 schreef Xiance het volgende:
de mets is volgens mij een pottenbar
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Mijn huidige vriend, mijn ex en ik hebben ooit alledriei dezelfde jongen geneukt/gedatequote:Op donderdag 30 september 2010 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Echt he?It's a small wworld after all!
Da's niet small world meer, da's gewoon ranzige incestquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend, mijn ex en ik hebben ooit alledriei dezelfde jongen geneukt/gedate
Ik heb er alleen maar mee gedatequote:Op donderdag 30 september 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet small world meer, da's gewoon ranzige incest
Ben ik heel cynisch als ik zeg dat je daardoor wel je verwachtingen zo hoog laat oplopen dat het alleen maar kan tegenvallen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:Oke dan.
Maar er wordt iig geprate over de date. EN het wordt een date genoemd.
Da's wel een goed teken toch?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik heel cynisch als ik zeg dat je daardoor wel je verwachtingen zo hoog laat oplopen dat het alleen maar kan tegenvallen?
Als het spontaan is noem ik het niet echt meer een datequote:Goede dates zijn vaak spontaan & onverwacht, zodat je beiden geen tijd hebt om van te voren allerlei verwachtingen of aannames te ontwikkelen. Je bent dan ontvankelijker voor elkaar, zonder datestress erom heen.
NIKS!quote:Maar goed, wat weet ik er nou van.
Volgens mij is er altijd wel een deel van je breintje (hart, pik, whatever) dat zo denkt. Net zo goed dat als je een staatslot koopt, je ook altijd een beetje droomt van de hoofdprijs met jackpot.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet zo dat je nu meteen denkt "YAY HIJ HEEFT HET OVER ME HIJ WORDT DE VADER VAN MIJN KINDEREN!!!!!"
Toch?
Dat hoort toch gewoon bij een date? Ik bedoel, als je van te voren gaat denken "Dit wordt echt ruk, klikt totaaal niet" dan kun je nety zo goed NIET gaan datenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is er altijd wel een deel van je breintje (hart, pik, whatever) dat zo denkt. Net zo goed dat als je een staatslot koopt, je ook altijd een beetje droomt van de hoofdprijs met jackpot.
Dat bedoel ik... al zijn er vast ook mensen die gewoon ergens aan beginnen omdat ze het fijn vinden om aandacht van iemand te krijgen terwijl hun eigen gevoel voor die persoon een stuk minder is...quote:Op donderdag 30 september 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoort toch gewoon bij een date? Ik bedoel, als je van te voren gaat denken "Dit wordt echt ruk, klikt totaaal niet" dan kun je nety zo goed NIET gaan daten
Alsof dat vak alleen is weggelegd voor dommekrachtenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekker gebabbeld met mijn mooie verwarmingsmonteur/controleur uit Budel, hoe beland je met atheneum en HBO toch in zo'n vak....
nee, maar ik kan me voorstellen dat je met een HBO opleiding een andere cariere voor ogen had, en dat was ook het gevalquote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof dat vak alleen is weggelegd voor dommekrachten
Misschien wel, maar er zijn ook een hoop van dat soort beroepen waar je je op HBO-niveau kunt of zelfs moet laten bijscholen tegenwoordig...quote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, maar ik kan me voorstellen dat je met een HBO opleiding een andere cariere voor ogen had, en dat was ook het geval
Het antwoord staat al in die zin.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekker gebabbeld met mijn mooie verwarmingsmonteur/controleur uit Budel, hoe beland je met atheneum en HBO toch in zo'n vak....
Arme Steve, straks een hele studie afgerond en dan wordt ie straatvegerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het antwoord staat al in die zin.
Budel.
Paiq?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik maak dan toch maar weer eens een profiel aan op een datingsite
hoe heette die site ook al weer waarvoor je uitgenodigt moest worden, en kan iemand me daar voor uitnodigen?
Ben al ooit eens lid geweest en heb het toen opgegeven![]()
quote:Ja mijn prins heeft de drang weer aangewakkerd en nu is tie verdwenen in de nevel, lekker zo'n prins
Wat zegt ie in het last-fm progje?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe stel ik muziek in dat het wel scrobbelt want last fm heeft bij mij zo weinig zin als hij de meeste van mijn muziek niet scrobbelt
Lees dat nu eens gewoon zoals het er staat, dan staat het antwwoord er zelf al eeigenlijk. Half.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
won't scrobble:track is in directory set not to scrobble
ja maar hoe los ik het op, ik snap waar het probleem ligtquote:Op donderdag 30 september 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lees dat nu eens gewoon zoals het er staat, dan staat het antwwoord er zelf al eeigenlijk. Half.
Dan moet je even zoeken naar iets waar je de mappen aan kan geven die ie moet scrobbelen. In het begin heb je zelf ergens aangegeven dat ie bv alleen srobbled uit de map MUSIC. En als je dan muziek in een map gaat zetten die anders heet... ja dan scrobbled ie ze niet he.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar hoe los ik het op, ik snap waar het probleem ligt
ja maar daar ligt het dus niet aan want die staan wel gewoon aangevinkt, vreemd....quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je even zoeken naar iets waar je de mappen aan kan geven die ie moet scrobbelen. In het begin heb je zelf ergens aangegeven dat ie bv alleen srobbled uit de map MUSIC. En als je dan muziek in een map gaat zetten die anders heet... ja dan scrobbled ie ze niet he.
Weet zo ook niet WAAR je die mappen aan kan geven. Vast ergens in de opties.
dat dronk ik liters vroeger, ben daar ook goed ziek van geweestquote:
Gelukkig kan ik naar Kate Nashquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
O ja, zaterdag in de tongelreep een gay feest
G_E, pas op he! Blijf in het 25m badje!
Zeg je dan binnenkort wel weer ergens: "Hallo nieuwe baan?"quote:Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef Peter het volgende:
nog anderhalf uur en dan zeg ik 'dag baan'
Hopelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg je dan binnenkort wel weer ergens: "Hallo nieuwe baan?"
dag blauwe pet ?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef Peter het volgende:
nog anderhalf uur en dan zeg ik 'dag baan'
En dan heb je ook nog de groep "intelligenten" die gewoon iets met hun handen willen doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, maar ik kan me voorstellen dat je met een HBO opleiding een andere cariere voor ogen had, en dat was ook het geval
Alsof ik daar naar toe zou gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
O ja, zaterdag in de tongelreep een gay feest
G_E, pas op he! Blijf in het 25m badje!
G_E en homo's in zwembroek.. nah dat lijkt me ook een onmogelijke combinatiequote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Alsof ik daar naar toe zou gaan.
ik werk met mn handen, en ik zou graag naar kantoor willen.. lekker 8u lang naar een beeldschermpje staren, terwijl ergens anders de catering zich kapot rend voor mijn lunch, en als er dan een blaadje sla niet recht ligt op mn luxe broodje met zalm en roomkaas, nou dan ga ik gewoon lopen klagen als een verwend nest..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de groep "intelligenten" die gewoon iets met hun handen willen doen.
Ik begin kantoor ook steeds meer zat te worden. Het verdient goed, maar het levert veel stress op en m'n ogen gaan naar de knoppen van het 8 uur lang naar een beeldscherm turen. En vergeet dan ook de collega's niet die over lijken gaan om een wit voetje te halen of hoger op willen
Dat vind ik best treurig ja. Dan moet je echt constant op je teller kijken, dat verschil merk je niet tijdens het rijden zelf.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een bon voor te hard rijden... reed 125 waar je 120 mag
129.... da's met het nieuwe kabinet binnen de maximale snelheidquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik best treurig ja. Dan moet je echt constant op je teller kijken, dat verschil merk je niet tijdens het rijden zelf.
Hoewel, d'r gaat toch ook correctie af? Hoe hard reed je dan in werkelijkheid?
Op de snelweg merk je het sowieso niet inderdaad... maar goed... ik neem mijn verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Mm. Nah, dat verschil merk je vast ook niet (zo hard heb ik nog nooit gereden dus dat weet ik niet)
Ach man, jij bent gewoon keihard zo'n cursusgeval.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de snelweg merk je het sowieso niet inderdaad... maar goed... ik neem mijn verantwoordelijkheid
Je moet even het ijkrapport opvragen...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een bon voor te hard rijden... reed 125 waar je 120 mag
Ben ik heel dom dat ik niet weet wat een ijkrapport is?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet even het ijkrapport opvragen...
De kans is GROOT dat dat ding niet op tijd geijkt is, is dat het geval hoef je niet te betalen
Normaal gesproken moet al het apparatuur dat 'professioneel' gebruikt wordt moet geijkt worden. Het nameten of ze nog net zo nauwkeurig zijn als het de bedoeling was.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik heel dom dat ik niet weet wat een ijkrapport is?
het corsa forum? Waarom?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef Waxxer het volgende:
Zijn jullie ook lid van het Corsa-forum?
Oh ja nee gewoon, zo van Corsa, armpje op de leuning, lekker hard scheuren en alles..... Boetes...quote:
Wát voor dan?!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb echt heule hippe schoenen besteld
Picsquote:Op donderdag 30 september 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb echt heule hippe schoenen besteld
Ach ja, ik rij eigenlijk ook altijd wel te hard en dit is mijn tweede boete in de 7 jaar dat ik auto rij... dus ik betaal die boete wel gewoon... eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja nee gewoon, zo van Corsa, armpje op de leuning, lekker hard scheuren en alles..... Boetes...
Ja ach, 27 euro is nog te overzien als je werkt inderdaad... Ik heb een keer gehad dat ik ging pinnen, heen *flits* en terug *flits*, binnen vijf minuten en het was avond en in mijn vaders auto en allebei van die 56 ipv 50-bekeuringen. En dan nog de parkeerbon in mijn moeders auto: auto parkeren, eruit lopen, brief afleveren aan balie en bínnen vijf minuten een bon a 45 euro. Toen heb ik wel even gejankt, en shakende knieën toen ik thuiskwam.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, ik rij eigenlijk ook altijd wel te hard en dit is mijn tweede boete in de 7 jaar dat ik auto rij... dus ik betaal die boete wel gewoon... eigen schuld dikke bult
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja nee gewoon, zo van Corsa, armpje op de leuning, lekker hard scheuren en alles..... Boetes...
Zo ben ik twee keer onder de bekeuring uitgekomenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach, 27 euro is nog te overzien als je werkt inderdaad... Ik heb een keer gehad dat ik ging pinnen, heen *flits* en terug *flits*, binnen vijf minuten en het was avond en in mijn vaders auto en allebei van die 56 ipv 50-bekeuringen. En dan nog de parkeerbon in mijn moeders auto: auto parkeren, eruit lopen, brief afleveren aan balie en bínnen vijf minuten een bon a 45 euro. Toen heb ik wel even gejankt, en shakende knieën toen ik thuiskwam.
leuke schoenenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
(ik vind ze heul hip in ieder geval)
Zit die tegenover de fiets ofzo?quote:
Je meent toch niet serieus dat er een gaykroeg is die "De Fiets" heet?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zit die tegenover de fiets ofzo?
Nee, dat is een normale kroeg. Maar ik herken de naam Mets wel, en als dat die tegenover de Fiets is hoef ik er niet meer heen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat er een gaykroeg is die "De Fiets" heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Hip is niet het woord wat het bij mij oproeptquote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
(ik vind ze heul hip in ieder geval)
Een corsa is toch helemaal niet daarvoor gemaaktquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
G_E en homo's in zwembroek.. nah dat lijkt me ook een onmogelijke combinatie
De zon schijnt man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:22 schreef Deceit het volgende:
Hmmm bus op 10 sec gemist. En het is niet de warmste dag van t jaar om 30 min. buiten te staan wachten.. wordt weer een goede dag vandaag.
En toen draaide hij meteen om?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:43 schreef Deceit het volgende:
Toen ik die jongen uit Engeland ontmoette stelde hij zich voor, en hij heet Edward.
Ik stelde me voor als Bella
Hij had de films nog nooit gezien!quote:
Doe toch eens relaxed man en geniet ervanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin zegt dat haar vriendin zegt dat m'n date tegen haar heeft gezegd dat ie zin heeft in de date donderdag, omdat ie benieuwd is naar me
HELP!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Relaxen is voor mensen met een relatie.
Niks is wat het lijktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De rest zit in opperste staat van onduidelijkheid.
Eh?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin zegt dat haar vriendin zegt dat m'n date tegen haar heeft gezegd dat ie zin heeft in de date donderdag, omdat ie benieuwd is naar me
HELP!
Ja maar toch is het leuk als je hoort dat je date tegen z'n vriendin aan het vertellen is dat ie echt zin heeft in de datequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Eh?
Dat is toch meestal met een date? Omdat je benieuwd bent naar diegene? Zo voel jij het toch ook? Anders ga je niet daten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Schilders die in plat brabants een heel verhaal vertellen.
Ahhh op die fiets,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar toch is het leuk als je hoort dat je date tegen z'n vriendin aan het vertellen is dat ie echt zin heeft in de dateDUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik versta er alleen geen woord van.quote:
Dat je je raam beetje moet open laten maar dat dat toch niet erg is omdat je toch thuis bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik versta er alleen geen woord van.
Wat betekent "Zmoedramunnnbietjeupenlatunmaardahvinstoezekernierrugasdegetogtuusben"?
"je moet het raam een beetje open laten staan maar dat vind je vast niet erg omdat je dan je naakte lichaam makkelijker aan de buurt kunt tonen"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik versta er alleen geen woord van.
Wat betekent "Zmoedramunnnbietjeupenlatunmaardahvinstoezekernierrugasdegetogtuusben"?
Ik heb iemand leren kennen. Die werkt bij de Effenaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ahhh op die fiets,
dacht van help, wat moet ik hiermee!
Ja is ook kei leuk!
Met wie heb je een date?
vriend van een vriendin van een vriendin van jouw?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"je moet het raam een beetje open laten staan maar dat vind je vast niet erg omdat je dan je naakte lichaam makkelijker aan de buurt kunt tonen"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"je moet het raam een beetje open laten staan maar dat vind je vast niet erg omdat je dan je naakte lichaam makkelijker aan de buurt kunt tonen"
Je moet die schilder slaan, die heeft het gezegdquote:
Het is net als wanneer je thuis "moet" blijven wanneer bijvoorbeeld een bank of tafel wordt bezorgd. Natuurlijk heb je dat ding zelf besteld, maar dat maakt het niet minder irritant.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Waarom moet het? Hebben ze dat van te voren gezegd? Of heb je de schilders zelf ingehuurd? Dan sdnap ik heet "moeten" wel, maar net het zeuren, want dan wist je dit toch?![]()
Als ze er spontaan zijn, of daar zo neergezet zijn door een ander.... dan snap ik 't mopperen
Nou ja, die bank is dan tenminste nog een kadootje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is net als wanneer je thuis "moet" blijven wanneer bijvoorbeeld een bank of tafel wordt bezorgd. Natuurlijk heb je dat ding zelf besteld, maar dat maakt het niet minder irritant.
Ow dan hoefde ik nooit thuis te blijven geloof ik, van de Trudo.quote:En de schilders komen voor het hele complex, dus indirect heb ik ze zelf ingehuurd, maar zo voelt het niet.
Look who's talking biatch!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
ANg3l, loop nou niet zo te stressen mafkees.
Half acht vanmorgen wilde een schilder al het balkon op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Waxxer het volgende:
Altijd leuk als je dan zo'n briefje krijgt: "we komen tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Blijf daarom thuis."![]()
Ja dat soort dingen ga ik dus niet in meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Waxxer het volgende:
Altijd leuk als je dan zo'n briefje krijgt: "we komen tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Blijf daarom thuis."![]()
In plaats daarvan kon ie je rug op?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Half acht vanmorgen wilde een schilder al het balkon op.
Moest dat ook geverfd worden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In plaats daarvan kon ie je rug op?
Ík heb geen date! En als ik er al een had, dan was ik zeker de rust zelvequote:
Wromquote:Ik heb trouwens gister meet Eef over je gepraat
Je neus groeit! Er hangt zelfs een blaadje aan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ík heb geen date! En als ik er al een had, dan was ik zeker de rust zelve.
We hadden het over de bank. En de loveseat. En dat jullie daar zo schattig samen inzaten. En dat ze het gevoel had je al jaren te kennenquote:[..]
Wrom?
Maar je moest eerst even je hangmat weghalen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Half acht vanmorgen wilde een schilder al het balkon op.
Ja precies, the usuals.quote:
quote:word je niets vermoedend wakker staat er een kerel voor je raam...en ik slaap toch echt op de 1e verdieping....nu is t echt herfst....de schilders zijn begonnen!
Wie zegt dat?quote:
Zou mij weer een hoop zorgen schelen. Dan zit een ander met zijn ellende opgescheept.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:27 schreef Deceit het volgende:
Hmm altijd fijn om te weten dat je ex verder gaat en samenwoont etc.
Daar krijg ik pas een naar gevoel van
Jij bent toch ook verder gegaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:27 schreef Deceit het volgende:
Hmm altijd fijn om te weten dat je ex verder gaat en samenwoont etc.
Daar krijg ik pas een naar gevoel van
schatje, toen ben ik voor je thuis gebleven, weet je dat al niet meer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, die bank is dan tenminste nog een kadootje.
Schilderen is iets wat... stom is en gedaan moet worden.
[..]
Ow dan hoefde ik nooit thuis te blijven geloof ik, van de Trudo.
Die zorgden daar zelf voor. Kom je thuis, is je huis geschilderd
EN toen bedacht ik me ineens: Hebben ze dan gvd een loper of zo?
geurvreters?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vond trouwens vanmorgen al iets in mijn schoen
nee een officiële uitnodiging voor een bal met een dinerquote:
Ja, maar heb te vaak achterom gekekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent toch ook verder gegaan?
ja dat vond ik ook al zo gekquote:
Ik heb overal spionnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Straks is het iemand die hier in het gebouw woont!
*gillend ronden*
Ik zou een cursus "meerder opmerkingen in één Fok-post maken/editten" doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef Deceit het volgende:
ben van plan weer te gaan studeren, ofja, NTI, thuis opleiding!
van een prins, het was een hele officiële uitnodiging op duur briefpapier en met logo en dat logo stond ook op de enveloppe echt heel sjiek, wat een engel is die prinsquote:
En toen werd je wakker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van een prins, het was een hele officiële uitnodiging op duur briefpapier en met logo en dat logo stond ook op de enveloppe echt heel sjiek, wat een engel is die prins
koekoek?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van een prins, het was een hele officiële uitnodiging op duur briefpapier en met logo en dat logo stond ook op de enveloppe echt heel sjiek, wat een engel is die prins
nee ik kwam er pas achter toen ik wakker werd, het was echt bijzonderquote:
ik snap je romantische ideaal, jij komt voor je werk natuurlijk voortdurend in contact met bruiloftenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef Deceit het volgende:
Maar plan is:
1. European Studies studeren
2. Engeland verhuizen
3. Samenwonen met Ed
4. Hond nemen
5. Trouwen
6. (optioneel) Kindje
Wat een donkere kant van het huwelijk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Het Huwelijk
Toen hij bespeurde hoe de nevel van de tijd
in d'ogen van zijn vrouw de vonken uit kwam doven,
haar wangen had verweerd, haar voorhoofd had doorkloven
toen wendde hij zich af en vrat zich op van spijt.
Hij vloekte en ging te keer en trok zich bij de baard
en mat haar met de blik, maar kon niet meer begeren,
hij zag de grootse zonde in duivelsplicht verkeren
en hoe zij tot hem opkeek als een stervend paard.
Maar sterven deed zij niet, al zoog zijn helse mond
het merg uit haar gebeente, dat haar toch bleef dragen.
Zij dorst niet spreken meer, niet vragen of niet klagen,
en rilde waar zij stond, maar leefde en bleef gezond.
Hij dacht: ik sla haar dood en steek het huis in brand.
Ik moet de schimmel van mijn stramme voeten wassen
en rennen door het vuur en door het water plassen
tot bij een ander lief in enig ander land.
Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren,
en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,
en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.
Zo gingen jaren heen. De kindren werden groot
en zagen dat de man die zij hun vader heetten,
bewegingsloos en zwijgend bij het vuur gezeten,
een godvergeten en vervaarlijke aanblik bood.
Het is een klassieker van Elschot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een donkere kant van het huwelijk!
(wel mooi trouwens)
vooral deze zin wordt vaak geciteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is een klassieker van Elschot.
Ik citeer dan altijd direct de rest van het gedicht er achteraan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vooral deze zin wordt vaak geciteerd
want tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren
ja maar jij bent dan ook wel heel goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik citeer dan altijd direct de rest van het gedicht er achteraan.
Wel een beetje onhandig als je een punt wil maken over die twee zinnen. Dan zou ik liever gewoon die zinnen waar het om draait zien (en dan misschien wel een verwijzing naar het hele gedichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik citeer dan altijd direct de rest van het gedicht er achteraan.
*kuch*alcoholist*kuch*.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:08 schreef Vlarp het volgende:
Hoi!
En doei
Ik ga even wat drinken in de stad
Ik begin ook verkouden te wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*kuch*alcoholist*kuch*.
Last van mijn keel.
Ik neem wel een mondkapje meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh wee als je mij verkouden gaat maken!
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*kuch*alcoholist*kuch*.
Last van mijn keel.
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
*kuch*alcoholist*kuch*.
Last van mijn keel.
Heb al keilang niet gedronkenquote:
Friso, dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb al keilang niet gedronken. Nou ja, als je de borrel gisterenavond niet meetelt
. Maar daarvoor al zeker een week niet. Of ja, sinds vrijdag dan.
Ik ook nietquote:
En zoenen met bezoekers valt onder mond tot mondreclame bij jou?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietKun je niet maken als organisatie!
Hoofdbarman van de Effenaar is personeelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zoenen met bezoekers valt onder mond tot mondreclame bij jou?
Hij was wel off-dutyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoofdbarman van de Effenaar is personeel.
Ik had begrepen dat ie het er heel druk mee had.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef Deceit het volgende:
Maar plan is:
1. European Studies studeren
2. Engeland verhuizen
3. Samenwonen met Ed
4. Hond nemen
5. Trouwen
6. (optioneel) Kindje
Hij had z'n handen vol.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ie het er heel druk mee had.
De Nuenense Loverboysquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok, heftige tafrelen zojuist bij mij in de straat, ik hoor een meisje om haar moeder gillen bij mij in de straat, vervolgens wordt ze in een auto gesleurd die meteen wegscheurd, toch maar even 112 gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |