Ja maar toch is het leuk als je hoort dat je date tegen z'n vriendin aan het vertellen is dat ie echt zin heeft in de datequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Eh?
Dat is toch meestal met een date? Omdat je benieuwd bent naar diegene? Zo voel jij het toch ook? Anders ga je niet daten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Schilders die in plat brabants een heel verhaal vertellen.
Ahhh op die fiets,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar toch is het leuk als je hoort dat je date tegen z'n vriendin aan het vertellen is dat ie echt zin heeft in de dateDUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik versta er alleen geen woord van.quote:
Dat je je raam beetje moet open laten maar dat dat toch niet erg is omdat je toch thuis bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik versta er alleen geen woord van.
Wat betekent "Zmoedramunnnbietjeupenlatunmaardahvinstoezekernierrugasdegetogtuusben"?
"je moet het raam een beetje open laten staan maar dat vind je vast niet erg omdat je dan je naakte lichaam makkelijker aan de buurt kunt tonen"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik versta er alleen geen woord van.
Wat betekent "Zmoedramunnnbietjeupenlatunmaardahvinstoezekernierrugasdegetogtuusben"?
Ik heb iemand leren kennen. Die werkt bij de Effenaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ahhh op die fiets,
dacht van help, wat moet ik hiermee!
Ja is ook kei leuk!
Met wie heb je een date?
vriend van een vriendin van een vriendin van jouw?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"je moet het raam een beetje open laten staan maar dat vind je vast niet erg omdat je dan je naakte lichaam makkelijker aan de buurt kunt tonen"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"je moet het raam een beetje open laten staan maar dat vind je vast niet erg omdat je dan je naakte lichaam makkelijker aan de buurt kunt tonen"
Je moet die schilder slaan, die heeft het gezegdquote:
Het is net als wanneer je thuis "moet" blijven wanneer bijvoorbeeld een bank of tafel wordt bezorgd. Natuurlijk heb je dat ding zelf besteld, maar dat maakt het niet minder irritant.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Waarom moet het? Hebben ze dat van te voren gezegd? Of heb je de schilders zelf ingehuurd? Dan sdnap ik heet "moeten" wel, maar net het zeuren, want dan wist je dit toch?![]()
Als ze er spontaan zijn, of daar zo neergezet zijn door een ander.... dan snap ik 't mopperen
Nou ja, die bank is dan tenminste nog een kadootje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is net als wanneer je thuis "moet" blijven wanneer bijvoorbeeld een bank of tafel wordt bezorgd. Natuurlijk heb je dat ding zelf besteld, maar dat maakt het niet minder irritant.
Ow dan hoefde ik nooit thuis te blijven geloof ik, van de Trudo.quote:En de schilders komen voor het hele complex, dus indirect heb ik ze zelf ingehuurd, maar zo voelt het niet.
Look who's talking biatch!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
ANg3l, loop nou niet zo te stressen mafkees.
Half acht vanmorgen wilde een schilder al het balkon op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Waxxer het volgende:
Altijd leuk als je dan zo'n briefje krijgt: "we komen tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Blijf daarom thuis."![]()
Ja dat soort dingen ga ik dus niet in meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Waxxer het volgende:
Altijd leuk als je dan zo'n briefje krijgt: "we komen tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Blijf daarom thuis."![]()
In plaats daarvan kon ie je rug op?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Half acht vanmorgen wilde een schilder al het balkon op.
Moest dat ook geverfd worden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In plaats daarvan kon ie je rug op?
Ík heb geen date! En als ik er al een had, dan was ik zeker de rust zelvequote:
Wromquote:Ik heb trouwens gister meet Eef over je gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |