quote:
Je hebt er Grote_Verwachtingen van?quote:
Ik ben om te kotsen jaquote:
Heb jij dates?quote:
De mannen staan voor mij in de rij, ik word overspoeld met sms'jes, anonieme kaartjes en PM's, maar neej, ik sla ze allemaal af.quote:
Want dan zou je er wel overheen willen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik wou al zeggen, wist niet dat jullie een open relatie hadden
I would fold you like origamiquote:Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Want dan zou je er wel overheen willen?
Ik vond hem echt prima te doen... er zit humor in, wat emotie en grafisch is het inderdaad een meesterwerkquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel? Recensies zeggen: Visueel heel mooi, inhoudelijk wat magertjes. Zoals Avatar.
Ben benieuwd! Ga zondag als 't goed is.
En 30 sec of mars in de soundtrack!
Sorry gozer... ik ben al blij dat ik een fatsoenlijke tent in Tilburg kan opnoemen... in Nijmegen ben ik niet bekendquote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is een normale gaykroeg in Nijmegen waar jeugd komt?
de mets is wel leukquote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is een normale gaykroeg in Nijmegen waar jeugd komt?
Neh. Te happy girly.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem echt prima te doen... er zit humor in, wat emotie en grafisch is het inderdaad een meesterwerk
en Owl City (briljant om die te vragen gezien de bandnaam) vind ik persoonlijk leuker in de soundtrack
omdat wij daar geweest zijn ?quote:Op donderdag 30 september 2010 06:08 schreef Xiance het volgende:
de mets is volgens mij een pottenbar
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Mijn huidige vriend, mijn ex en ik hebben ooit alledriei dezelfde jongen geneukt/gedatequote:Op donderdag 30 september 2010 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Echt he?It's a small wworld after all!
Da's niet small world meer, da's gewoon ranzige incestquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend, mijn ex en ik hebben ooit alledriei dezelfde jongen geneukt/gedate
Ik heb er alleen maar mee gedatequote:Op donderdag 30 september 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet small world meer, da's gewoon ranzige incest
Ben ik heel cynisch als ik zeg dat je daardoor wel je verwachtingen zo hoog laat oplopen dat het alleen maar kan tegenvallen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:Oke dan.
Maar er wordt iig geprate over de date. EN het wordt een date genoemd.
Da's wel een goed teken toch?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik heel cynisch als ik zeg dat je daardoor wel je verwachtingen zo hoog laat oplopen dat het alleen maar kan tegenvallen?
Als het spontaan is noem ik het niet echt meer een datequote:Goede dates zijn vaak spontaan & onverwacht, zodat je beiden geen tijd hebt om van te voren allerlei verwachtingen of aannames te ontwikkelen. Je bent dan ontvankelijker voor elkaar, zonder datestress erom heen.
NIKS!quote:Maar goed, wat weet ik er nou van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |