of speciaal daarvoor aan de kinders...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef caroline88 het volgende:
LadyBlack, wat een snoezige prachtige slofjes! Inderdaad veel te mooi om weg te geven. Je zou er je voeten voor bijsnijden
Inu en Yachiru, beterschap! En Ynske natuurlijk ook. En wie ik verder nog vergeten heb.
dit waren die sloffenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef mijsje het volgende:
[..]
ow, dat bedoelde je... ja, dat kun je inderdaad minder prettig vinden zitten... en wat als je een dubbele bodem maakt? dus eerst een bodem, afhechten, een nieuwe bodem en waar de vorige keer is afgehecht, de delen op elkaar leggen en vanaf daar weer verder gaan met 1 slof, waarbij je de beide delen aan elkaar maakt... snap je me? volgens mij veert dat iets meer, en heb je minder last van de "knoopjes"...
[..]
ow ja, photobucket...![]()
jaaaaaaaa, die! zo schattig zo samen!![]()
en m'n oortje van Jip heb ik inderdaad als rondje gedaan.zo doet iedereen het anders. bij mijn ravelry van Jip, heeft iemand gereageerd die Jip ook heeft gemaakt, en die heeft het ook weer anders gemaakt dan jij en ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef mijsje het volgende:
heb je al een fotootje van je Jip?vind ik zo leuk....
![]()
omdat ik nog steeds helemaal verliefd ben op Jip, hier nog een keer de mijne:
[ afbeelding ]
Nee johquote:
Mijn handen werden heel snel warm toen ik ze aandeed. Maar dat was wel binnen, ben wel een koukleum dus m'n handen zijn binnen meestal ook koud.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef EsseEi het volgende:
hahaha ooh oke...vooruit dan maar;)
Maar gaaf die winterset!:D mooie kleuren!
zijn zelfgehaakte wanten/handschoenen warm? Ik heb nu handschoenen van de V&D met heerlijk lange arm dingen, maar m'n vingers bevriezen alsnog in de winterEn m'n mouwen zijn altijd te kort dus moet wel lange arm dingen hebben, maar als ik ze zelf maak....
waah, wat leuk! de streepjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Lishe het volgende:
TRUI! Trui! Ik ben na het zien van de handschoentjes aan het haken geslagen. En nu kan ik niet meer stoppen. Vandaag 1 paar ge(m)haakt, nu met paar begonnen voor kind2. Dank voor het idee!
Dat is zeker een groot kleurverschil! Maar ik vind ze erg gaaf! Wat voor haaknaald heb je gebruikt? Mijn grootste is 5 en ben op zoek naar een grotere die ik voor meerdere dingen kan gaan gebruiken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef trui het volgende:
de baretten ondersteboven (maar in sterk vertekende kleurstelling):
[ afbeelding ]
hier zie je de kleur van de grotere wat beter.
[ afbeelding ]
dus je zat op de 37 euro, en toen ben je verder naar 50 euro gegaan om een korting van 5 euro? dus als je was gestopt op 37 had je 8 euro bespaard eigenlijk?...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik zal t uitleggen.
Het spul dat ik wilde hebben was afgeprijsd naar 0.99
Dus...ging ik bestellen en toen zat ik op de 37, en bij 50 krijg je 10% korting.
En we hadden nog geld van dingen die we hadden verkocht(mn moeder en ik)
Dus het heeft me niets gekocht![]()
En nu maar wachten tot ie komt =(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |