abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87068564
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef caroline88 het volgende:
LadyBlack, wat een snoezige prachtige slofjes! Inderdaad veel te mooi om weg te geven. Je zou er je voeten voor bijsnijden :)

Inu en Yachiru, beterschap! En Ynske natuurlijk ook. En wie ik verder nog vergeten heb.
of speciaal daarvoor aan de kinders... ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:44:45 #152
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87068733
DIe Jigglypuf!!! :D:D Lief! :D

was een hoop bijlezen in 1 dag ;) dus reageer even op 2 blz terug nog:P
LadyBlack, ik maak inderdaad die muts :) Denk dat ik ook maar spiralen ga haken omdat bij mij ook als ik een slipstitch doe er een schuine lijn overheen komt.
En snapte alle uitleg hier niet :@

WEEKEND!!! :D
pi_87069117
Wat een toffe Jigglypuff O+ Hij is echt leuk gelukt!

Hier mijn apepootjes van Manuel, het is echt rot om die pootjes op de juiste manier aan te naaien (met de duimen aan de goede kant), ik heb het gisteravond 5 keer gedaan en steeds los gehaald, nu nogmaals geprobeerd en nu laat ik het maar zo!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:02:16 #154
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87071186
ow ja dat wou ik nog zeggen over de muts (zeef, bedenk ik iets, en als ik dan alles heb gelezen ben ik het weer vergeten): ik gebruik NIgar van Zeeman, heeel dik dus, ben benieuwd of het gaat lukken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:07:21 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87071359
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef mijsje het volgende:

[..]

ow, dat bedoelde je... ja, dat kun je inderdaad minder prettig vinden zitten... en wat als je een dubbele bodem maakt? dus eerst een bodem, afhechten, een nieuwe bodem en waar de vorige keer is afgehecht, de delen op elkaar leggen en vanaf daar weer verder gaan met 1 slof, waarbij je de beide delen aan elkaar maakt... snap je me? volgens mij veert dat iets meer, en heb je minder last van de "knoopjes"...
[..]

ow ja, photobucket... :D

jaaaaaaaa, die! zo schattig zo samen! O+

en m'n oortje van Jip heb ik inderdaad als rondje gedaan. :) zo doet iedereen het anders. bij mijn ravelry van Jip, heeft iemand gereageerd die Jip ook heeft gemaakt, en die heeft het ook weer anders gemaakt dan jij en ik... :)
dit waren die sloffen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:08:46 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87071429
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef mijsje het volgende:
heb je al een fotootje van je Jip? :D vind ik zo leuk.... O+
omdat ik nog steeds helemaal verliefd ben op Jip, hier nog een keer de mijne:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:27:12 #157
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87072196
Hm snap het patroon niet van de Puff stitch hat. Er staat namelijk nergens achter hoeveel steken je aan het einde van een rondje hebt :S

Bij round 3 staat: 2 puffstitch (PS) in iedere Puffstitch, maar daarna staat: 1 Ps in st, 2 Ps in volgende st.
En per Ps heb je 2 St zeg maar....wat denken jullie?
Hier is het patroon: http://creativeyarn.blogs(...)-beret-with-bow.html i
pi_87072330
Jigglypuff is leuk geworden!

Ik heb even dingetjes afgemaakt, alle onderdelen van mn panda zijn af, alle dingen voor mn alligator/draakje ook, nog een mymelody afgemaakt.
Dus t word nog wat.
Moet alleen nog wel 2 dingen in elkaar zetten, en bij de rest nog t gezichtje doen, ook van mn kat.
Dus dat wordt zondag.

Nu even wat nieuws zoeken
pi_87073513
Mijsje, late reactie van mij hoor, ik weet dat het doorgaat bij trui, maar om welk uur zijn we daar welkom? En voor het adres pm ik naar trui zelf hihi
pi_87073861
Ik heb niet net voor 50 euro besteld O-)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:13:12 #161
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87074024
AAN HAAKSPUL??? :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:13:14 #162
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87074029
TRUI! Trui! Ik ben na het zien van de handschoentjes aan het haken geslagen. En nu kan ik niet meer stoppen. Vandaag 1 paar ge(m)haakt, nu met paar begonnen voor kind2. Dank voor het idee!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:15:38 #163
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_87074123
Veel leuke dingen weer gezien. Heb een poosje niet meegepost, druk met studeren weer. Maar ik lurk tussendoor gewoon mee natuurlijk, en qua haken heb ik in de avonden ook niet stilgezeten.
Winterproject voor vriendin is af.
Een hele lange sjaal, een muts en een paar wanten. Flapjeswanten zijn ze gedoopt, want de vinger- en duimgedeeltes zijn aan de onderkant open, zodat je ze om kunt flappen en zo een vingerloze want hebt.
Een beetje dit idee: http://www.ravelry.com/patterns/library/podster-gloves

Eerste probeersel van de want (afmetingen waren niet helemaal goed, dus opnieuw gedaan), om even het flap-idee over te brengen

Eindresultaat, met een knoopje op de rug van de wanten om het flapje vast te kunnen maken, met het lusje bovenaan het flapje

zooooo lang is de sjaal :+
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_87074243
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef EsseEi het volgende:
AAN HAAKSPUL??? :o
Nee joh :Y

Ik zal t uitleggen.
Het spul dat ik wilde hebben was afgeprijsd naar 0.99
Dus...ging ik bestellen en toen zat ik op de 37, en bij 50 krijg je 10% korting.
En we hadden nog geld van dingen die we hadden verkocht(mn moeder en ik)
Dus het heeft me niets gekocht *O*

En nu maar wachten tot ie komt =(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:21:05 #165
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87074364
hahaha ooh oke...vooruit dan maar;)

Maar gaaf die winterset! :D:D mooie kleuren! :D
zijn zelfgehaakte wanten/handschoenen warm? Ik heb nu handschoenen van de V&D met heerlijk lange arm dingen, maar m'n vingers bevriezen alsnog in de winter :P En m'n mouwen zijn altijd te kort dus moet wel lange arm dingen hebben, maar als ik ze zelf maak....
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:25:49 #166
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_87074528
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef EsseEi het volgende:
hahaha ooh oke...vooruit dan maar;)

Maar gaaf die winterset! :D:D mooie kleuren! :D
zijn zelfgehaakte wanten/handschoenen warm? Ik heb nu handschoenen van de V&D met heerlijk lange arm dingen, maar m'n vingers bevriezen alsnog in de winter :P En m'n mouwen zijn altijd te kort dus moet wel lange arm dingen hebben, maar als ik ze zelf maak....
Mijn handen werden heel snel warm toen ik ze aandeed. Maar dat was wel binnen, ben wel een koukleum dus m'n handen zijn binnen meestal ook koud. :+
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_87075961
Ik was begonnen aan de jasbeschermers, maar ik snap het patroon niet echt en ik vind het denk ik toch te bont bij mn blauw-met-gouden-sterretjes-fiets :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:00:51 #168
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87076008
oow over die jasbeschermer:
woont iemand van jullie in Houten? zag daar een fiets staan met een gehaakte jasbeschermer ;) hahaha
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:05:09 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87076190
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Lishe het volgende:
TRUI! Trui! Ik ben na het zien van de handschoentjes aan het haken geslagen. En nu kan ik niet meer stoppen. Vandaag 1 paar ge(m)haakt, nu met paar begonnen voor kind2. Dank voor het idee!
waah, wat leuk! de streepjes?
aan 50 euro zit je snel hoor, is mijn ervaring, als je garen koopt.
ik heb vandaag al anderhalve baret gehaakt. :o met hele dikke wol, ongeveer volgens dit patroon. voor iemand waar ik altijd kleertjes voor m'n dochter van krijg, die haar dochter te klein zijn. nu krijgen moeder en dochter dus allebei zo'n muts. :)
in de haak.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:37:40 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87084054
de baretten ondersteboven (maar in sterk vertekende kleurstelling):

[ Bericht 26% gewijzigd door trui op 03-10-2010 20:57:55 ]
in de haak.
pi_87084284
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef trui het volgende:
de baretten ondersteboven (maar in sterk vertekende kleurstelling):
[ afbeelding ]

hier zie je de kleur van de grotere wat beter.
[ afbeelding ]
Dat is zeker een groot kleurverschil! Maar ik vind ze erg gaaf! Wat voor haaknaald heb je gebruikt? Mijn grootste is 5 en ben op zoek naar een grotere die ik voor meerdere dingen kan gaan gebruiken!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:50:34 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87084623
voor de kleine een naald 7 en voor de grote 8.
in de haak.
pi_87086378
Trui die zijn gaaf! Zijn die makkelijk om te maken? Momenteel hier druk met veel dingen te gelijk, maar zoek al lang naar zo'n model dat makkelijk te maken is. door nieuwe medicatie vrij duf en moeite met tellen, patronen onthouden. Bv al 3 dagen bezig ketting losse aan het maken :@

Td wat een leuke set!!!

En dat roze beestje O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:19:52 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87090154
anitrax, het patroon is erg simpel. alleen vind ik 't altijd lastig om op de gewenste maat uit te komen. de kleine is daardoor een ietsiepietsie te klein geworden en de grote wat te groot. maar jaaaa.
in de haak.
pi_87090231
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Nee joh :Y

Ik zal t uitleggen.
Het spul dat ik wilde hebben was afgeprijsd naar 0.99
Dus...ging ik bestellen en toen zat ik op de 37, en bij 50 krijg je 10% korting.
En we hadden nog geld van dingen die we hadden verkocht(mn moeder en ik)
Dus het heeft me niets gekocht *O*

En nu maar wachten tot ie komt =(
dus je zat op de 37 euro, en toen ben je verder naar 50 euro gegaan om een korting van 5 euro? dus als je was gestopt op 37 had je 8 euro bespaard eigenlijk?... :P
;)

mooie baret Trui, ik wil ook zoiets nog eens maken... maar de maat lijkt me inderdaad lastig... het moet precies om je hoofd vallen, te strak voelt niet fijn, maar te los kan afvallen...

TD, wat leuk! mooi setje! :) zag ik nou dat de duim ook terugklapbaar is?

gaat goed Lyssa, en een kniesoor die gaat letten op hoe de pootjes vastzitten! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')