Qftquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je nog zuurder wordt brand je door de DBserver heen.
Onzin. VVD en CDA zullen niet instemmen met een verbod op alle korans en hoofddoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Inderdaad, de intolerante figuren. Daarom wil hij álle korans en álle hoofddoeken en álle mensen met een dubbel paspoort (waarvan één uit een miskijkend natuurlijk, de rest maakt niet uit) verbieden.
Onbegrijpelijk dit. Dat de VVD en het CDA hiermee akkoord gaan.
Over het algemeen komen CDA-kamerleden op mij vaak over als willoos klapvee, maar ik denk dat er deze keer toch echt wel hele fundamentele pijnpunten zijn binnen die partij. Ik kan me niet herinneren dat er in het recente verleden eerder zoveel onrust is geweest binnen het CDA. Wees niet verrast als het allemaal toch nog in duigen valt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het makke schapen gaan worden.
Zuur misschien, maa kan je ook even aanwijzen welk deel niet waar is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je nog zuurder wordt brand je door de DBserver heen.
Dit is toch wel lichtelijk hysterisch, mijn inziens. Het is werkelijk niet aannemelijk dat de VVD en het CDA een akkoord hebben bereikt waarin alle korans en hoofddoeken worden verboden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inderdaad, de intolerante figuren. Daarom wil hij álle korans en álle hoofddoeken en álle mensen met een dubbel paspoort (waarvan één uit een miskijkend natuurlijk, de rest maakt niet uit) verbieden.
Onbegrijpelijk dit. Dat de VVD en het CDA hiermee akkoord gaan. Wilders mag z'n gang gaan, met 0,0 verantwoordelijkheid.
Dat is natuurlijk waar, er is zeker een verschuiving binnen het CDA. Dat neemt niet weg dat een deel van de fractie en een deel van de ministers exact hetzelfde gaat zijn. Als je het dan over een radicaal ander beleid hebt ga je wel wat verder dan een verschuiving van centrum naar centrum-rechts, vind ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Met dien verstande, en daar ga je mijn inziens een beetje te gemakkelijk aan voorbij, dat in het vorige kabinet de PvdA wel mede het beleid vorm heeft gegeven en het CDA, in die coalitie, vanzelfsprekend ook opgeschoven is naar de PvdA.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat Wilders dit wil en dus écht niet uit is op puur en alleen probleemgevallen uit Nederland gooien. Dat het 'm niet gaat lukken is een tweede.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Onzin. VVD en CDA zullen niet instemmen met een verbod op alle korans en hoofddoeken.
Overdrijven is ook een vak, maar ik zie iig je intentie, en die klopt ook wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef Pool het volgende:
Maar goed, ik ga alvast wapens, blikvoer en popcorn kopen, want er komt nu iemand aan de macht die rassenrellen niet per se negatief vindt. Zodra er écht een akkoord is rijzen de kosten van die spullen natuurlijk de pan uit.
Ik ga ook alvast graven voor mijn schuilkelder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef Pool het volgende:
Maar goed, ik ga alvast wapens, blikvoer en popcorn kopen, want er komt nu iemand aan de macht die rassenrellen niet per se negatief vindt. Zodra er écht een akkoord is rijzen de kosten van die spullen natuurlijk de pan uit.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zuur misschien, maa kan je ook even aanwijzen welk deel niet waar is?
Als Wilders echt aan de macht moet omdat zoveel mensen op 'm gestemd hebben, prima, maar dan wel er echt in, en niet kafjes langs de zijlijn.
Stel je niet aan erikquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef eriksd het volgende:
Wat een zurigheid hier zeg, ik heb nog nooit zoveel zure mensen meegemaakt.
Dan is er toch niks aan de hand? Rationeel gezien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat Wilders dit wil en dus écht niet uit is op puur en alleen probleemgevallen uit Nederland gooien. Dat het 'm niet gaat lukken is een tweede.
Sorryquote:
Maar na het zuur komt het zoet, dus het is niet erg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef eriksd het volgende:
Hetgeen betekent dat voor alles wat in het regeerakkoord staat elders steun gezocht moet worden, wat natuurlijk erg goed gaat werken als Wilders al vanaf dag nul de oppositie op één grote hoop gaat gooien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef horned_reaper het volgende:
Even voor alle zeikerds!
[b]"Alles waar de drie partijen het over eens zijn komt in het gedoogakkoord. In het regeerakkoord komen de afspraken tussen de VVD en het CDA, waar de PVV het niet mee eens is.
Als de begroting weer op orde is inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar na het zuur komt het zoet, dus het is niet erg.
Nou, als dit het enige topic is en er zijn nog geen rellen uitgebroken dan denk ik dat het nogal meevalt (sorry voor je...ik ga zo op NWS kijken).quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef eriksd het volgende:
Op zichzelf is het niet aannemelijk dat een deel van de fractie en een deel van de ministers exact hetzelfde gaat zijn, omdat de onderhandelingspartners danig verschillen. De VVD in plaats van de PvdA en de PVV in plaats van de ChristenUnie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, er is zeker een verschuiving binnen het CDA. Dat neemt niet weg dat een deel van de fractie en een deel van de ministers exact hetzelfde gaat zijn. Als je het dan over een radicaal ander beleid hebt ga je wel wat verder dan een verschuiving van centrum naar centrum-rechts, vind ik.
Het is natuurlijk niet zo veel vergeleken met die mastodonten-uitspraak van eerder, maar het verbaast me wel hoe ver ze Wilders willen laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach kom. Er zitten inderdaad wat idiote posts bij, maar de huilende-baby-foto's zijn net zo irritant. Het wordt aan beide kanten heen en weer uitgelokt en dat is jammer, want de serieuze discussie raakt erdoor ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef eriksd het volgende:
Laatste reactie op NWS was vanmiddag..misschien gaan ze daarwel vroeg naar bed? Zodat ze niets missen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, als dit het enige topic is en er zijn nog geen rellen uitgebroken dan denk ik dat het nogal meevalt (sorry voor je...ik ga zo op NWS kijken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |