Bedankt, ik ben even weg voor een doekje enzo, iets met cola opruimenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd, maar wel bezet! Maar wie kan er nou een kale, gezette man weerstaan zonder baan, met een paar dagen baard, in een niet matchende trainingspak en de intelligentie van een pel-pinda? NOU NOU NOU?
Dat merken we elke dagquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat er weinig van me te eten is
Je hebt toch ogen?quote:
Hihi, lachen manquote:Nou ja , ik twijfelde , maar hier dan alsnog de pic van Cue_'s donkere date..
[ afbeelding ]
Nigeria forever !
Nee, wat Kally ook al zei, iets met een pinguinquote:
Ik wist hetquote:
quote:
Op elke meet waar ik ben geweest heeft iedereen een pinguin voor zich. Ik vraag me toch af hoe dat komt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, wat Kally ook al zei, iets met een pinguin
ja hoi, lekker voor zequote:
ik heb meer het idee dat je met een koksmuts op je hoofd looptquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op elke meet waar ik ben geweest heeft iedereen een pinguin voor zich. Ik vraag me toch af hoe dat komt.
Print deze pagina dan, dan heb je dat ook weer gehad. Er staan dan wel andere woorden bij, maar dat is een minor detail.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Fuckk, moet nog jurisprudentie uitprinten.
Myr half en half. Voor de rest niemand volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
En er was nog iemand die daar vandaan kwam toch?
Nee, dat prikkelt op mijn tere huidje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb meer het idee dat je met een koksmuts op je hoofd loopt
Dit is geen cassatie, helaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Print deze pagina dan, dan heb je dat ook weer gehad. Er staan dan wel andere woorden bij, maar dat is een minor detail.
Zonde.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op elke meet waar ik ben geweest heeft iedereen een pinguin voor zich. Ik vraag me toch af hoe dat komt.
Zeker.quote:
Het ligt vast niet aan de connectie naam - UIquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft een foboquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij foto's gezien van je date Cue ?
Ligt aan de studie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Studerend fok!ken, ik vraag me af of dit goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |