Liever plat Haags, dan een platte vrouw zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Atreidez het volgende:
Wat plat zegAl is t geen plat haags..
Dat hangt er vanaf of je boven of onder ligt en of je aan de pil bent. Anders loop je het risico om de negen maanden daarna wat in gewicht toe te nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef tuintegel het volgende:
Het laatste plaatje uit de op. En trouwens is neuken goed voor de lijn? Anders niet hoor
Gelukkig ben je na 9 maanden weer wat kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je boven of onder ligt en of je aan de pil bent. Anders loop je het risico om de negen maanden daarna wat in gewicht toe te nemen.
Dat draag je dan weer mee op je armquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gelukkig ben je na 9 maanden weer wat kilo's kwijt.
Als ik moet kiezen tussen seks + pil of hardlopen dan weet ik het wel hoor..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef Atreidez het volgende:
Je kan beter gaan hardlopen of steppen denk ik
Kennelijk is t alleen goed voor de lijn bij mannenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef nectarientje het volgende:
Als ik moet kiezen tussen seks + pil of hardlopen dan weet ik het wel hoor..
Sommige mannen doen aan hardlopen als nabehoedsmiddel. Die rennen keihard weg nadat ze zijn klaargekomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef nectarientje het volgende:
Als ik moet kiezen tussen seks + pil of hardlopen dan weet ik het wel hoor..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kennelijk is t alleen goed voor de lijn bij mannen
Zullen we dan maar samen gaan hardlopen tt?quote:
Goed idee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen gaan hardlopen tt?
Ik zeg wel ja, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat een 10 jaren plan wordtquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef nectarientje het volgende:
Ga je dan ook mee hardlopen At?
Ik bewaar nog goede herinneringen aan onze wekelijkse zwemdates.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Atreidez het volgende:
Ik zeg wel ja, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat een 10 jaren plan wordt
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Atreidez het volgende:
Ik zeg wel ja, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat een 10 jaren plan wordt
Vond die tv-reclame trouwens briljant gevonden. Snapte eerst de brandweerman op de boekjes niet...was dan ook geen brandweermanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Goed idee!Ps , heb je online de boekjes van de drie dwaze dagen Bijenkorf al bekeken ? Leuke jurkjes
Dat hebben we best lang volgehouden, voor mijn doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bewaar nog goede herinneringen aan onze wekelijkse zwemdates.
Ik tel al die keren dat we gepoold, geplaystationd met de beamer, uit eten zijn geweest of bar gehangen hebben niet mee hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat hebben we best lang volgehouden, voor mijn doen
Je vergeet t schaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik tel al die keren dat we gepoold, geplaystationd met de beamer, uit eten zijn geweest of bar gehangen hebben niet mee hoor.
Here to stay of was je toevallig in de buurt?quote:
of werd je "geprikkeld" door de TT??quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Here to stay of was je toevallig in de buurt?
Succes MTM , hoe is het afgelopen met je OVkaart?quote:Op woensdag 29 september 2010 06:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga weer eens naar school...
try again , het is nog vroegquote:
En mobielquote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
try again , het is nog vroeg
Een enorm groot komisch talentquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef CaLeX het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.(...)ff=prev&oldid=169135
Wie is happentappen??
hmm.. ik kan je NET volgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Atreidez het volgende:
Aangezien flappentappen gelijk staat aan pinnen, moest ik aan de FEBO denkenIk heb gewoon honger ook denk ik..
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CaLeX het volgende:
Je kan toch helemaal niet pinnen bij de FEBO
Het is ook niet altijd even makkelijk heb ik al gemerktquote:
Je kunt me wel gezien hebben ja....mits in het gebouw van mn werk...in Maaslandquote:Op woensdag 29 september 2010 12:28 schreef tuintegel het volgende:
Ik zag net iemand die leek heel veel op Marvelous dus dacht dat het misschien wel Flappekz kon zijn .. Of Marv heeft gewoon een Look a Like
Ik weet absoluut niet hoe jij eruit ziet , van GotC heb ik weleens een foto'tje voorbij zien komen . Maar de persoon die ik zag leek op hem dusquote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt me wel gezien hebben ja....mits in het gebouw van mn werk...in Maasland
EDIT - en zoveel lijkt die kleine ook weer niet op me.... zoals hier al wel eerder geopperd heeft hij de looks en ik de brains![]()
Al het slechte dus ook?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar goed dat ik geen broertje heb... al het goede zit in mij
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Atreidez het volgende:
Oh Necta! Ik was geweest vandaag, en wat denk je... verkochtHij had al een nieuwe besteld, volgende week weer ff kijken..
Zit mij eens niet zo nieuwsgierig te makenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ga je eindelijk eens een keer
![]()
Hou die gedachte vast!
Necta probeert mij te motiveren om dingen te doen die ik anders zou latenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef MissMSX het volgende:
Zit mij eens niet zo nieuwsgierig te makenWaar gaat dit over?
Zoals?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Necta probeert mij te motiveren om dingen te doen die ik anders zou laten
Als je nou in NL betaalt met je CC, moet je dan je pincode van je CC invoeren?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik kan gewoon mn creditcard houden![]()
Dacht ik m moest wegdoen voor de hypo, maar dat bleek alleen het gespreid betalen krediet te zijn (gebruikt dat toch al niet)Ik hou van mn cc
Dat is afhankelijk van je CC..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je nou in NL betaalt met je CC, moet je dan je pincode van je CC invoeren?
Soms wel, soms niet. De meeste winkels hebben nu wel zo'n nieuw pinapparaat die vraagt om een pincode, maar sommige zaakjes hebben nog een oude en dan moet je tekenen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je nou in NL betaalt met je CC, moet je dan je pincode van je CC invoeren?
At denkt alleen maar aan zichzelf in dit geval dus ik heb hier geen plezier van hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Barretje80 het volgende:
naja.. als necta en at er maar plezier van hebben..
Hmmz....ik weet dat ik mn pin een maand of 3 geleden heb aangepast, maar waarnaar...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. De meeste winkels hebben nu wel zo'n nieuw pinapparaat die vraagt om een pincode, maar sommige zaakjes hebben nog een oude en dan moet je tekenen.
Succes!!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz....ik weet dat ik mn pin een maand of 3 geleden heb aangepast, maar waarnaar...
LOL...daarom heb ik voor mn CC dezelfde pin als van mn bankpas.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz....ik weet dat ik mn pin een maand of 3 geleden heb aangepast, maar waarnaar...
Volgens mij heb ik dat expres juist niet gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL...daarom heb ik voor mn CC dezelfde pin als van mn bankpas.
Is volgens mij ook niet wat ze adviseren. Maar je moet wel van goede huize komen als dief zijnde als je m'n passen én mn pincode weet te bemachtigen. En dan nog....bank krijgt ie weinig van af en cc zit een limit op en krijg je terug van verzekering als het aantoonbaar niet je betalingen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat expres juist niet gedaan
Weet je al wanneer je meer hoort deze week?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet al precies waarvoor ik mn CC ga gebruiken. Maar alleen als ik ben aangenomen op de andere functie.
En zo niet, koop ik t alsnog. Als troost![]()
Zou officieel uiterlijk morgen moeten zijn....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je meer hoort deze week?
Heb je je nagels nog?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef Flappekz het volgende:
Zou officieel uiterlijk morgen moeten zijn....
Ik ben gelukkig geen bijter.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je je nagels nog?
Komt goed Flappert, echt
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gelukkig geen bijter.
Helaas voor GotC ben ik strontvervelend als ik nerveus ben
Thanksquote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]voor jullie allebei dan.
Ik denk dat niemand op zo'n moment heel gezellig is
En daardoor word ik nóg vervelenderquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen bijter.
Helaas voor GotC ben ik strontvervelend als ik nerveus ben
Heb je een leuke titel in gedachte?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik mis het steeds als een topic dicht gaat
Waar Bibi een joker inzet om Barbie in haar sterretje te snipen?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je een leuke titel in gedachte?
Geen matsu...jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar Bibi een joker inzet om Barbie in haar sterretje te snipen?verder gaat mijn fantasie op dit moment even niet
En kon matsu matsu er niet in verwerken![]()
Ik schat zomaar in dat Barbie weinig gras te maaien heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Geen matsu...jammermisschien kan hij het tuintje van Barbie doen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik schat zomaar in dat Barbie weinig gras te maaien heeft
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef dandybleu het volgende:
boehoe ik wil ook aan de zee wonen
En dat vraag je aan ons?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef Lovechild het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het neuken?
Ik woon ook niet aan zee heur.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef dandybleu het volgende:
boehoe ik wil ook aan de zee wonen
Dat is echt om te huilen en dan niet eens zozeer het grasmaaiertjequote:
Inderdaad, die nagels zijn erg onverzorgdquote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is echt om te huilen en dan niet eens zozeer het grasmaaiertje
hihi...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:![]()
Hey Bar, moet je nog een trouwjurk:
Leuk hoor, zo'n biertje maar ik lees ineens hele rare dingen..quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
ennuh. zit er ook een neuk functie in civilization Civillian?? misschien dat ik die vent dan toch los kan rukken (...) van de computer..
quote:Een moeder en dochter zijn woensdagavond zwaargewond geraakt nadat zij van twee hoog uit een raam van een woning aan de Nijkerklaan in Den Haag zijn gevallen.
De politie hield de vader aan. Hij wordt ervan verdacht zijn dochter uit het raam te hebben geduwd. De moeder zou haar dochter in paniek zijn achterna gesprongen.
De twee slachtoffers zijn in zorgwekkende toestand in een ziekenhuis opgenomen. De politie vermoedt dat sprake is van een gezinsdrama, aldus een woordvoerder.
Hij komt 1 keertje langs en je bent meteen van je apropos ( of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo'n biertje maar ik lees ineens hele rare dingen..![]()
![]()
Geen idee of dat zo werkt bij/met Civ maar ik moet voorlopig maar even niet meer drinkenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
Hij komt 1 keertje langs en je bent meteen van je apropos ( of hoe je het ook schrijft
en TT.. ik heb al een idee!! en GotC, MissMSX, necta en LC weten wel ongeveer hoe..;)
hopelijk staat ie mij ook leuk :p
Ik weet het niet als ie maar kei groot en raar isquote:Op donderdag 30 september 2010 09:09 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWanneer ga jij trouwen dan Mel? En wordt t dan een witte jurk.. ik gok zo van niet
Die is wss ook dun maar ik niet dus dat compenseert.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef tuintegel het volgende:
De roze ! In de blauwe jurk waarvan het middenstuk mist daar vind ik het model overigens wel heel eng dun lijken .... net een lantaarnpaal !
Maar je bent er niet minder mooi omquote:Op donderdag 30 september 2010 09:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die is wss ook dun maar ik niet dus dat compenseert.
Niet bij mijj?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Atreidez het volgende:
Ja, t heeft toch wel wat... Maar dan idd bij iemand anders
Mijn bescheiden mening.... ik vind het werkelijk helemaal niets. Mijn vrouw zou ook niet trouwen in zo'n jurk. Noem me ouderwets maar dit is leuk voor carnaval.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik weet het niet als ie maar kei groot en raar is
alla:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot nu toe het meest verliefd op de roze of de blauwe waar het middenstuk bij mist
Ik ben het met je eens, RBquote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening.... ik vind het werkelijk helemaal niets. Mijn vrouw zou ook niet trouwen in zo'n jurk. Noem me ouderwets maar dit is leuk voor carnaval.
Dat is wel het belangrijkste ja. Voor zover ik kan beoordelen is MtM helemaal wild van Burlesque, dus iets aparts zou goed bij d'r passenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef nectarientje het volgende:
Ik denk dat ik ook voor iets anders zou kiezen tzt maar goed, ieder z'n dingIk vind 'm wel kloppen bij Mel voor zover ik dat kan beoordelen.
Ik bedoelde iemand anders als mijquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 09:46 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....niet echt mijn smaak geloof ik
ik ben gewoon wild!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is wel het belangrijkste ja. Voor zover ik kan beoordelen is MtM helemaal wild van Burlesque, dus iets aparts zou goed bij d'r passen
Nee das waar hoewel met wat cupvulling...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik bedoelde iemand anders als mijZeg nou eerlijk, zo'n jurk staat me echt niet denk ik..
*stikt bijna in d'r thee*quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik bedoelde iemand anders als mijZeg nou eerlijk, zo'n jurk staat me echt niet denk ik..
*stikt bijna in d'r thee*quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Atreidez het volgende:
JIj bent al getrouwd!!quote:
nou.. flap...quote:
cyber-wattes?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou.. flap...
doe eens cyber-romantisch
Hoe zoetsappig moet het zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou.. flap...
iddquote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt alleen geemancipeerd als het ze uitkomt
Ik wil nog steeds met jou trouwenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe zoetsappig moet het zijn?
Je bedoelt dat hij even een mail stuurt met daarin; Trouwen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou.. flap...
Of een PMquote:Op donderdag 30 september 2010 11:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij even een mail stuurt met daarin; Trouwen?![]()
Ja, ik ben al getrouwdquote:Op donderdag 30 september 2010 10:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj bent al getrouwd!!
en jouw jurk was mooi!!
Nu wij
Dit snap ik eigenlijk niet. Je ziet het vaker dat mensen voor een tweede of zelfs een derde keer trouwen. Ik vraag me dan af; Waarom?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ik ben al getrouwd![]()
Maar ik zou het best nog eens over willen doen. Met dezelfde man
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds met jou trouwen.
Nee serieus ik vind bruiloften echt heel leuk en de jurken ook . Alleen zie ik mezelf liever op de gastenlijst dan dat ik de bruid ben.
(Of gewoon een belachelijk grote jurk aan willen en heel veel aandacht)quote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Ik sta ook liever op de gastenlijst dan dat ik zelf ga trouwen
Trouwen is voor mensen die op papier een bevestiging willen dat ze van elkaar houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
(Of gewoon een belachelijk grote jurk aan willen en heel veel aandacht)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent juist daarom zo leuk ! Vind ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en je ogen , net als minitegel groen
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
(Of gewoon een belachelijk grote jurk aan willen en heel veel aandacht)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me dus wel voorstellen dat je wil trouwen om de jurk, feest, samenzijn, sfeertje, in the picture staan (maar dat doet MtM al snel en goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Maar trouwen om elkaar eeuwige trouw te beloven etc etc vind ik onzin
Ik heb Air gevraagdquote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt alleen geemancipeerd als het ze uitkomt
hihihihiihihihihiquote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben getrouwd omdat ik wel eens een andere achternaam wilde
Ten eerste: ik ben niet door een pastoor getrouwd.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit snap ik eigenlijk niet. Je ziet het vaker dat mensen voor een tweede of zelfs een derde keer trouwen. Ik vraag me dan af; Waarom?
- Wil je nog een keer een feestje?
- Wil je nog een keer die jurk aan?
- Wil je nog een keer je liefde voor je partner uiten?
- Wil je nog een keer op huwelijksreis??
Dat zijn namelijk allemaal zaken die je ook zonder pastoor kunt regelen lijkt mij.
Dus serieus.... waarom zou je nogmaals willen trouwen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Ik sta ook liever op de gastenlijst dan dat ik zelf ga trouwen
Trouwen is voor mensen die op papier een bevestiging willen dat ze van elkaar houden
Ik hou het op een vorm van 'klantenbinding'. "grijp, hou vast, laat tekenen, minequote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet waarom ik getrouwd ben. Rationeel gezien dan
Wij gaan trouwen omdat in de rest van de wereld makkelijker is..quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hou het op een vorm van 'klantenbinding'. "grijp, hou vast, laat tekenen, mine'
ik weet dat klantenbinding wat raar klinkt maar ik kon even geen goed ander woord vinden
Haha nee ok, dat van die pastoor was om de kerk aan te duiden (kan ook gemeentehuis zijn voor niet gelovigen..).quote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben niet door een pastoor getrouwd.
Ten tweede: ik zei dat ik mijn trouwdag wel een keer over zou willen doen, niet dat ik nógmaals met hem zou willen trouwen.
Die jurk trek ik bijna altijd op mijn trouwdag nog een keer aan (of als het zo uitkomt, zo'n 15 dagen eerder), liefde voor mijn partner uit ik dagelijks en meestal meerdere keren
, op huwelijksreis zijn we sowieso niet geweest.
Maar ik houd érg van feestjes en ga de behaalde "grote getallen" zeker weten vieren. En dan zou ik best nog een keer mijn ja-woord willen geven voor hetzelfde aantal jaar als dat we op dat moment gehaald hebben.
Dat is er toch al? Carnaval .quote:Op donderdag 30 september 2010 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Haha nee ok, dat van die pastoor was om de kerk aan te duiden (kan ook gemeentehuis zijn voor niet gelovigen..).
Maar wat je zegt, veel vrouwen willen idd trouwen omdat ze die jurk aan willen en zo'n dag willen meemaken.
Nu zit ik mij dus meteen af te vragen of het geen gat in de markt is om hier wat voor te organiseren.....
De trouw markt is groot genoeg hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Haha nee ok, dat van die pastoor was om de kerk aan te duiden (kan ook gemeentehuis zijn voor niet gelovigen..).
Maar wat je zegt, veel vrouwen willen idd trouwen omdat ze die jurk aan willen en zo'n dag willen meemaken.
Nu zit ik mij dus meteen af te vragen of het geen gat in de markt is om hier wat voor te organiseren.....
Bij mij is het iedere dag carnaval.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is er toch al? Carnaval .
Althans dat zou het zijn als ik in een bruidsjurk stap![]()
Carnavalquote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is er toch al? Carnaval .
Althans dat zou het zijn als ik in een bruidsjurk stap![]()
Dat wordt um dus nie! Ik moet natuurlijk wel in de belangstelling blijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
De trouw markt is groot genoeg hoor
Of wil je soort van Burlesque feetsjes gaan organiseren?? maar dan heeft iedereen zo'n jurk aan en sta JIJ niet meer in de belangstelling..
Haha, 't is wel een leuk idee.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Carnaval![]()
[..]
Dat wordt um dus nie! Ik moet natuurlijk wel in de belangstelling blijven.
Nee zat meer te denken aan een soort van 'Bride for one day'.... en dan alles opnieuw, behalve dat het dan niet rechtsgeldig is. Maar dan kunnen de vrouwen in hun jurk paraderen, het feestje kan komen, die eerste dans weer opnieuw etcetc.
Daar ben ik ook een keer geweest!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, 't is wel een leuk idee.
We hadden trouwens ook geen eerste dans. Ons feest was hier
Meer dat het makkelijk is met kinderenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hou het op een vorm van 'klantenbinding'. "grijp, hou vast, laat tekenen, mine'
ik weet dat klantenbinding wat raar klinkt maar ik kon even geen goed ander woord vinden
quote:
Dat weet ik ook wel....maar toch... Ik word gek hierquote:Op donderdag 30 september 2010 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog niet 'afgewezen'
Hier op Scheveningen schijnt de zon.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef tuintegel het volgende:
Wat een Baggerweer zeg. Nog twee en een halve week en dan op vakantie, hopelijk toch nog wat zon
.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat hele trouwen heeft sowieso bij mij afgedaan na dat hele gedoe met mn ouders. Weet iig zeker dat ik zorg dat ik mn zaakjes goed op orde heb, niet financieel afhankelijk ben van de andere partij en idd mss alleen een huis gezamenlijk oid. Maar dat als het fout gaat hij bijvoorbeeld niet met mn hele spaargeld er vandoor kan gaan.
Je hebt geen spaargeld?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Flappekz het volgende:
GotC zal er nooit met mijn spaargeld vandoor kunnen gaan
hmm.. mijn ouders zijn nog gewoon bij elkaar..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat hele trouwen heeft sowieso bij mij afgedaan na dat hele gedoe met mn ouders. Weet iig zeker dat ik zorg dat ik mn zaakjes goed op orde heb, niet financieel afhankelijk ben van de andere partij en idd mss alleen een huis gezamenlijk oid. Maar dat als het fout gaat hij bijvoorbeeld niet met mn hele spaargeld er vandoor kan gaan.
Zooooooooooooo verstandigquote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
en.. huwelijksevoorwaarden![]()
( wij gaan ze ook opstellen, hoe lief we elkaar ook vinden)
En zo was dat hier ook.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben meer van het samenwonen/leven. Tenzij de 'future mrs RB' echt wil trouwen.
Mijn ouders zijn ook gescheiden en mijn schoonouders zijn volgende maand 35 jaar getrouwd. Twee kanten die ik niet wilquote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. mijn ouders zijn nog gewoon bij elkaar..
Overigens hebbenen ik allebei een huis gehad samen met onze ex.. ook als je niet getrouwd bent is dat een heel gedoe!
en.. huwelijksevoorwaarden![]()
( wij gaan ze ook opstellen, hoe lief we elkaar ook vinden)
Balen zeg! Dan maar hopen dat ze morgen vroeg zijn met goed nieuws.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Flappekz het volgende:
Bah, niet gebeld....morgen nog meer stress
Een burkaverbod, daar ben ik wel een beetje stil vanquote:Op donderdag 30 september 2010 16:27 schreef Jill-RMC het volgende:
En wat vinden we van het regeerakkoord....voor zover de punten bekend zijn?
Zelf bellen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Flappekz het volgende:
Bah, niet gebeld....morgen nog meer stress
Ja, of gewoon maandag beginnen bij die nieuwe functie, kijken wat ze zeggenquote:
Zoveel zal het niet schelen. Zo heb ik toen ik naar Maastricht gereden. Op de heenweg gewoon aan snelheid gehouden en op terugweg in de avond ongeveer 20/30 km/u te hard gereden standaard en dat scheelde maar 15 minuten op zo''n lange afstandquote:Op donderdag 30 september 2010 16:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar werd hier blij van:
130 inplaats van 120
Heb je ws nog niets aan want wanneer kan je nou daadwerkelijk 120 rijden in NL.
Het is geen burkaverbod, het is een gezichtsbedekkingsverbod, dus ook geen bivakmuts bijvquote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een burkaverbod, daar ben ik wel een beetje stil van
Sorry voor mn late reactiequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Here to stay of was je toevallig in de buurt?
Oh ik heb echt (meerdere keren) burka/boerkaverbod voorbij zien komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is geen burkaverbod, het is een gezichtsbedekkingsverbod, dus ook geen bivakmuts bijv
Dit is echt topquote:Op donderdag 30 september 2010 16:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar werd hier blij van:
130 inplaats van 120
Heb je ws nog niets aan want wanneer kan je nou daadwerkelijk 120 rijden in NL.
Niet als hij heel je gezicht bedektquote:Op donderdag 30 september 2010 17:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ik heb echt (meerdere keren) burka/boerkaverbod voorbij zien komen.
Dus een baard mag ook niet meer?![]()
Ik lees nu dat er uit onderzoek gebleken is dat het hoogstwaarschijnlijk een suïdepoging was van de dochter.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef tuintegel het volgende:
wat ziek... ik blijf het een raadsel vinden waarom ouders zo met hun kinderen omgaan ... tegenwoordig is het schering en inslag. Iets te lastig? Laat maar buiten spelen tot ze voor je voordeur in slaap vallen . Komt het even niet uit , vermoord ze maar of duw er 1 uit het raam
Ik ging uit van duwen , vanwege district8.net en het berichtje van A_A maar goed niet altijd even waar dusquote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik lees nu dat er uit onderzoek gebleken is dat het hoogstwaarschijnlijk een suïdepoging was van de dochter.
Laatst toen ik uit Tilburg kwam ook....was toen wel laat op de avond. 's Nachts flitsen zouden ze ook moeten verbieden.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit is echt top![]()
![]()
en geloof me.. toen ik van de week naar huis reed vanuit Amersfoort ging ik hier ruim overheen....dus het kan wel
Ff gecheckt met wat mensen die ook hebben geschreven, niemand heeft nog wat gehoord. Blijkbaar zijn ze nog aan het puzzelen welke manager ze op welke van de 70 units ze willen hebbenquote:
Als ik lees/hoor dat gezinnen het voorál gaan merken en de kosten omhoog gaan voor de onder/middenklasse, dan heb ik al genoeg gelezen/gehoordquote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit is echt top![]()
![]()
en geloof me.. toen ik van de week naar huis reed vanuit Amersfoort ging ik hier ruim overheen....dus het kan wel
De rest van de punten ben ik het ook veelal mee eens (zonder er al te veel op in te gaan)
[..]
Niet als hij heel je gezicht bedekt
Ligt eraan van wie je het hoort. Als ik nu de berichten zo her en der analyseer zie ik een hoop mensen die van het ergste uitgaan. Als je dan concreet naar iets vraagt hebben ze geen antwoord.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als ik lees/hoor dat gezinnen het voorál gaan merken en de kosten omhoog gaan voor de onder/middenklasse, dan heb ik al genoeg gelezen/gehoord
Ik had het ook gelezen hoor, gisteravond ook via regio15.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ging uit van duwen , vanwege district8.net en het berichtje van A_A maar goed niet altijd even waar dus. Neemt niet weg dat ik die mening wel heb over mensen die wel op zo'n manier omgaan met hun kinderen... alhoewel mening meer dat ik het niet begrijp waarom mensen hun kinderen wat aandoen.
Suicidepoging , heel zielig . Wat gaat er om in het hoofd van iemand die dat doet, vraag ik mij weleens af.
Ik zag het in de nieuwsuitzending om 17:00 uur.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt eraan van wie je het hoort. Als ik nu de berichten zo her en der analyseer zie ik een hoop mensen die van het ergste uitgaan. Als je dan concreet naar iets vraagt hebben ze geen antwoord.
Het meest erge vond ik nog wel de post van ethiraseth (ofzo) die ging het niet merken omdat het niet echt betrekking heeft op hem/haar maar ze is wel tegen het akkoord, alleen omdat het een 'rechts' akkoord is. Dan ben je echt te stom om te kakken.
Mensen met een uitkering en/of ouderen zullen het , volgens de laatste berichten, het hardst voelen. Dat is an sich sneu maar ik zie ook dat er een miljard extra naar ouderenzorg gaat. Dus het één zal het ander wellicht compenseren.
Ik moet nog maar zien hoe het daadwerkelijk gaat lopen maar de berichten (puur naar mezelf bekeken) zijn goed
Jij hebt als gezin met een koopwoning dan ook diverse dingen die van toepassing zijn in het akkoord.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zag het in de nieuwsuitzending om 17:00 uur.
Een miljard extra naar ouderenzorg valt nog te bezien. Er gaat ook 1,8 miljoen/miljard (dat weet ik dan ff niet) naar onderwijs maar exact hetzelfde bedrag wordt daar ook bezuinigd.
Je moet inderdaad maar zien hoe het daadwerkelijk gaat lopen en of het er echt doorkomt, maar de berichten puur naar mezelf bekeken staan me niet zo aan.
Dat moet echt eng zijn geweest voor de persoon die eronder lagquote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Net een flink ongeluk gebeurd op de boulevard/t strand. Vlak naast Miljonairs is een trap ingestort waar een stuk of 8 mensen op zaten. Aantal gewonden, eentje best flink want die zat bekneld onder de trap en moest door de brandweer geholpen worden.
http://twitpic.com/2te0v2
Flashmobs zijn tegenwoordig ook niet meer wat het ooit is geweest. Neppe, aangekondigde, ingestudeerde zooi dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze Flashmob nog gezien op CS? Ik kwam toevallig net aanrijden toen ze begonnen, was wel onwijs grappig om te zien
PB van de Brandweer:quote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Net een flink ongeluk gebeurd op de boulevard/t strand. Vlak naast Miljonairs is een trap ingestort waar een stuk of 8 mensen op zaten. Aantal gewonden, eentje best flink want die zat bekneld onder de trap en moest door de brandweer geholpen worden.
http://twitpic.com/2te0v2
quote:Brandweer helpt scholieren bij bezweken trap
Vanavond rond half zeven is aan de boulevard in Scheveningen een trap bezweken. Hierbij zijn vier personen gewond geraakt.
Een groepje middelbare scholieren stond op de trap (van een opgeruimd paviljoen) die van de boulevard naar het strand leidt. De trap bezweek en de scholieren vielen, waarbij een deel van de groep gewond raakte. Twee van hen konden ter plaatse worden behandeld door de ambulancedienst en twee scholieren zijn naar een ziekenhuis vervoerd.
Bij dit incident ondersteunde de brandweer de ambulancedienst en plaatste een hek. Hiermee werden meer slachtoffers voorkomen.
Dit was ook niet een echte flashmod, mary poppins kreeg de eerste kinderpostzegels, daarom al die media, media was niet op hoogte van de dansgroep enzo.....quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flashmobs zijn tegenwoordig ook niet meer wat het ooit is geweest. Neppe, aangekondigde, ingestudeerde zooi dit.
Als ik zie hoe het met de ouderenzorg bijvoorbeeld op mn moeders werk gaat, nou dan zouden ze een heleboel kunnen besparen door een zooi managers te schrappen en verplegend personeel aan te nemen. En het verplegend personeel ook een beetje fatsoen bij te brengen, er zitten natuurlijk ook veel goeden tussen, maar als je dingen hoort zoals iemand geen glasje water geven want 'dat zit niet in mijn takenpakket'...nou echtquote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zag het in de nieuwsuitzending om 17:00 uur.
Een miljard extra naar ouderenzorg valt nog te bezien.
Ik vond em juist wel vermakelijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah moet zeggen dat dit wel de matigste aflevering was tot nu toe....
Eigenlijk he...vind ik het allemaal wel meevallen. Zijn ze nou echt heel anders dan andere willekeurige jongeren die op vakantie gaan? Draait het toch allemaal wel een beetje om uitgaan, zuipen en neuken?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah moet zeggen dat dit wel de matigste aflevering was tot nu toe....
Ja maar wij zijn het gewendquote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eigenlijk he...vind ik het allemaal wel meevallen. Zijn ze nou echt heel anders dan andere willekeurige jongeren die op vakantie gaan? Draait het toch allemaal wel een beetje om uitgaan, zuipen en neuken?
En bij mij op het schoolplein hoor ik platter Haags. Dat doen ze ook niet eens allemaal zo heel erg.
"Draag je ook sokken als je geen voeten hebt? Waarom draag je dan een BH als je geen tieten hebt!"quote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik vond em juist wel vermakelijk!
Matsoe Matsoe blijft subliem
Tegen wie zei hij dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
"Draag je ook sokken als je geen voeten hebt? Waarom draag je dan een BH als je geen tieten hebt!"
* Ronnie_bravo moest hard lachen
Thanks. Ik heb zowaar wel lekker geslapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:05 schreef MissMSX het volgende:
En sterkte weer flap. Heb je wel lekker geslapen?
Maar origineel is ie nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
"Draag je ook sokken als je geen voeten hebt? Waarom draag je dan een BH als je geen tieten hebt!"
* Ronnie_bravo moest hard lachen
Ja ergens had ik hem vroeger ook al een keer gehoord maar idd... ik kwam ook niet meer bij. Als Tony het gezegd zou hebben zou ik het al een stuk minder leuk vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar origineel is ie nietwant in haagse kringen gaat ie al heel lang rond. Maar ik lag ook in een deuk, gewoon zo droog als het eruit kwam
![]()
Ja zou dat het zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn het gewendDe rest van nederland is in shock want ojee ze praten plat haags, tis tuig en ze doen grappig. Ik vinder niks extreems aan, vind alleen sommige uitspraken te grappig
Think positivequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Wat je even noemt.. Is toch nog 10% van je hele werkweek.
Morgen nog wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Think positiveHeerlijk uitslapen morgen
![]()
![]()
Ga je de hele race kijken dan? Ik twijfel nog over hoelaat ik mn wekker ga zetten, of dat ik de hele nacht doorgaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Morgen nog wel jaZaterdag op zondag is wereldkampioenschappen fietsen in Australie, dus midden in de nacht..
Wat ik van plan ben en wat de uitwerking wordt verschilt nog weleensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef Flappekz het volgende:
Ga je de hele race kijken dan? Ik twijfel nog over hoelaat ik mn wekker ga zetten, of dat ik de hele nacht doorga
'De beste man'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Jokertje... die gast daalt steeds verder in mijn aanzien. Vooraf dacht ik 'dat is een player', nu denk ik 'het is een schijtbak'.
De beste man kan niet eens een vrouw afwijzen.......sorry hoor maar dan ben je dus geen player
Dit soort mafketels heb je toch overal? Behalve dan dat accentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Atreidez het volgende:
En sniper kunnen ze beter zuignap noemen, want hij schiet dan wel raak, maar laat vervolgens niet meer losMaar het was op zich wel weer grappig, heb gister nog even de herhaling online zitten kijken.. Voor ons is het allemaal toch wat minder indrukwekkend, zoals iemand anders al zei zijn we lichtelijk gewend aan dit soort mafketels om ons heen in DH
Precies. En wie valt er nou op jongetjes die niet eens hun hoofd normaal kunnen houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
'De beste man'Dat mocht ie willen, 't is gewoon een jongetje!
wielrennen of offroad?? Want als het mountainbiken is ga ik ook wel kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Morgen nog wel jaZaterdag op zondag is wereldkampioenschappen fietsen in Australie, dus midden in de nacht..
Ja ok, ik was iets te positiefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
'De beste man'Dat mocht ie willen, 't is gewoon een jongetje!
Bij ons staat hij al bekend als Stickerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Atreidez het volgende:
En sniper kunnen ze beter zuignap noemen, want hij schiet dan wel raak, maar laat vervolgens niet meer los![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij ons staat hij al bekend als Sticker
Dat wordt een stressvol weekend........quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
Grmbl.... nu gaan er hier verhalen rond dat de mensen pas maandagavond gebeld gaan worden voor de functies![]()
* Flappekz wordt gek
Yep...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat wordt een stressvol weekend........
Dat was ik eigenlijk stiekem niet van plan...quote:
Het was vooraf natuurlijk al wel duidelijk dat het een beetje een ambitieus plan zou zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:29 schreef Flappekz het volgende:
Dat was ik eigenlijk stiekem niet van plan...
Maar het is echt schandalig...de nieuwe managers zouden per 1 oktober gestationeerd worden
Ja das dus idd kut.... heb je wel direct een punt wat je als manager kunt aanpakken; afspraken op tijd nakomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk stiekem niet van plan...
Maar het is echt schandalig...de nieuwe managers zouden per 1 oktober gestationeerd worden
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja das dus idd kut.... heb je wel direct een punt wat je als manager kunt aanpakken; afspraken op tijd nakomen
Precies.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit soort mafketels heb je toch overal? Behalve dan dat accent
Nee man, juist niet. Nu weet je dat je het díe twee dagen in ieder geval niet hoort.quote:
Geloof me...ik heb dit weekend nul rust in mn lichaam...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee man, juist niet. Nu weet je dat je het díe twee dagen in ieder geval niet hoort.
Neemt niet weg dat het ruk is natuurlijk.
Ja dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geloof me...ik heb dit weekend nul rust in mn lichaam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:31 schreef Lovechild het volgende:
Euh...okeej...Atreidez staat hier voor de deur en Jongste Zoon roept keihard: "Pappaaaa!!!"
Het is sowieso al verdacht dat Atje bij jou voor de deur staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:31 schreef Lovechild het volgende:
Euh...okeej...Atreidez staat hier voor de deur en Jongste Zoon roept keihard: "Pappaaaa!!!"
Ja ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo laat die voorspelde regen maar komen, ik zit dit weekend goed:
Bones, Grey's, Private Practice, CSI en fringe binnen + zwijmelfilm, vampierenfilm, lachfilm en actiefilm.
Het was voor ongeveer hetzelfde als waar jij laatst voor aan de deur stondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is sowieso al verdacht dat Atje bij jou voor de deur staat
Lekker Jill!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja ja....![]()
Bones, Grey's, Private Practice, CSI en fringe binnen + zwijmelfilm, vampierenfilm, lachfilm en actiefilm.
Nix dubieus aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het was voor ongeveer hetzelfde als waar jij laatst voor aan de deur stondAlleen kon ik dat van hem zelf sjouwen
(of zeg ik nu weer iets heel dubieus?)
Alleen nog The Mentalist, Fringe en Big Bang theory over, allemaal nieuw van vandaag.. Ga ook Law & Order LA een kansje geven, moet toch genoeg hebben om de koude maanden mee te vullenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Big Bangquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:11 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net de nieuwe Big Bang binnengehaald.
Zo eerst spruitjes klaarmaken *Air, ik ga iets nieuws proberen* en dan tijdens het eten lekker kijken
Je vergeet iets!quote:
Zo virtueel samen kijken danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:11 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net de nieuwe Big Bang binnengehaald.
Zo eerst spruitjes klaarmaken *Air, ik ga iets nieuws proberen* en dan tijdens het eten lekker kijken
Geschikt voor laptop? Ziet er erg effectief uit, en het merk kennende zal het ook wel waterdicht zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een nieuwe rugzak![]()
wel heel zwart...
Maar degelijk en toch anders!
[ afbeelding ]
Hmmm geloof niet dat ik die vergatquote:
Hoe bedoelde je het niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmm geloof niet dat ik die vergatHeb je er mayo bij???
Ik heb een spier in mijn dijbeen die op knappen staat lijkt wel. Er staat echt mega spanning op. Vanmiddag te diep door de benen gezakt tijdens het spelen (klinkt raar.....maar 'zo' bedoel ik het niet).
Dat ik geen spruitjes lust .... maar wellicht met heeeuul veeuul mayo dat het dan nog gaatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het niet?
En natuurlijk heb ik mayo voor het mayomonster
Jup geschikt voor de laptop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geschikt voor laptop? Ziet er erg effectief uit, en het merk kennende zal het ook wel waterdicht zijn
Nou ik denk dat ik vanavond nog even de stad inga, mischien naar de Paap. Maar dat hangt nog even af van hoe lui ik ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Verstandig,... ik ga ook heeeeerlijk niksen vanavond! (en de rest van het weekend)
Ik ben benieuwd.. Jokertje heeft het kapsel van zijn moeder hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Mm hoorde idd dat het warm werd zondag, maar ook dat het zou regenen....als het droog is ga ik lekker met pluis het strand op.
Vanavond trouwens Jokertje en Barbie bij vd Vorst ziet sterren.
Ik wil ook een keer mee!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef tuintegel het volgende:
Nou ik denk dat ik vanavond nog even de stad inga, mischien naar de Paap. Maar dat hangt nog even af van hoe lui ik ben.
das toch die 'foute' discotent?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof dat er deze week in de Nieuwe Revu een heel stuk staat over de Danielz, als bakermat van de oh oh cherso hagenees.
Dat lijkt mij heel leuk! Alleen ben ik voor vanavond nog niet zeker ...quote:
Gheghe, ik red het vanavond ook nog niet hoor. Geef me nog even een paar wekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef tuintegel het volgende:
Dat lijkt mij heel leuk! Alleen ben ik voor vanavond nog niet zeker ...
Nu alles op mijn werk een beetje rustig is en ik verzekerd ben van een andere functie komt de stress een beetje uit mijn lijf. Ik ben moe en heb overal spierpijn en mijn schouders en rug zit vast, en dat terwijl ik echt heel relaxed zou moeten zijn!
Dat is toch raar ?
Dan gaan we over een paar weken gezellig! Waren de Spruiten lekker ? Ik ken bijna niemand die spruiten lust , behalve mijzelf danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gheghe, ik red het vanavond ook nog niet hoor. Geef me nog even een paar weken![]()
Je zegt het zelf al 'nu komt de stress een beetje uit mijn lijf'Wees extra lief voor jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |