Liever plat Haags, dan een platte vrouw zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Atreidez het volgende:
Wat plat zegAl is t geen plat haags..
Dat hangt er vanaf of je boven of onder ligt en of je aan de pil bent. Anders loop je het risico om de negen maanden daarna wat in gewicht toe te nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef tuintegel het volgende:
Het laatste plaatje uit de op. En trouwens is neuken goed voor de lijn? Anders niet hoor
Gelukkig ben je na 9 maanden weer wat kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je boven of onder ligt en of je aan de pil bent. Anders loop je het risico om de negen maanden daarna wat in gewicht toe te nemen.
Dat draag je dan weer mee op je armquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gelukkig ben je na 9 maanden weer wat kilo's kwijt.
Als ik moet kiezen tussen seks + pil of hardlopen dan weet ik het wel hoor..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef Atreidez het volgende:
Je kan beter gaan hardlopen of steppen denk ik
Kennelijk is t alleen goed voor de lijn bij mannenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef nectarientje het volgende:
Als ik moet kiezen tussen seks + pil of hardlopen dan weet ik het wel hoor..
Sommige mannen doen aan hardlopen als nabehoedsmiddel. Die rennen keihard weg nadat ze zijn klaargekomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef nectarientje het volgende:
Als ik moet kiezen tussen seks + pil of hardlopen dan weet ik het wel hoor..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kennelijk is t alleen goed voor de lijn bij mannen
Zullen we dan maar samen gaan hardlopen tt?quote:
Goed idee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen gaan hardlopen tt?
Ik zeg wel ja, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat een 10 jaren plan wordtquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef nectarientje het volgende:
Ga je dan ook mee hardlopen At?
Ik bewaar nog goede herinneringen aan onze wekelijkse zwemdates.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Atreidez het volgende:
Ik zeg wel ja, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat een 10 jaren plan wordt
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Atreidez het volgende:
Ik zeg wel ja, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat een 10 jaren plan wordt
Vond die tv-reclame trouwens briljant gevonden. Snapte eerst de brandweerman op de boekjes niet...was dan ook geen brandweermanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Goed idee!Ps , heb je online de boekjes van de drie dwaze dagen Bijenkorf al bekeken ? Leuke jurkjes
Dat hebben we best lang volgehouden, voor mijn doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bewaar nog goede herinneringen aan onze wekelijkse zwemdates.
Ik tel al die keren dat we gepoold, geplaystationd met de beamer, uit eten zijn geweest of bar gehangen hebben niet mee hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat hebben we best lang volgehouden, voor mijn doen
Je vergeet t schaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik tel al die keren dat we gepoold, geplaystationd met de beamer, uit eten zijn geweest of bar gehangen hebben niet mee hoor.
Here to stay of was je toevallig in de buurt?quote:
of werd je "geprikkeld" door de TT??quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Here to stay of was je toevallig in de buurt?
Succes MTM , hoe is het afgelopen met je OVkaart?quote:Op woensdag 29 september 2010 06:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga weer eens naar school...
try again , het is nog vroegquote:
En mobielquote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
try again , het is nog vroeg
Een enorm groot komisch talentquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef CaLeX het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.(...)ff=prev&oldid=169135
Wie is happentappen??
hmm.. ik kan je NET volgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Atreidez het volgende:
Aangezien flappentappen gelijk staat aan pinnen, moest ik aan de FEBO denkenIk heb gewoon honger ook denk ik..
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CaLeX het volgende:
Je kan toch helemaal niet pinnen bij de FEBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |