abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:22:09 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86954895
Het vorige deel: Slank #1188 - met meer salaris dan verwacht

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 50% gewijzigd door uniekhoorn op 28-09-2010 20:27:43 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:22:26 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86954914
Dat sex doe ik voor de kijkcijfers
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86954931
Ik vroeg me al af wat ik gemist had.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86954948
uniekhoorn!

-edit- ben benieuwd wat het openingsplaatje wordt, bij googelen op de topictitel :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86954968
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86955130
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
uniekhoorn!

-edit- ben benieuwd wat het openingsplaatje wordt, bij googelen op de topictitel :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86955135
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoi :)
Niet slecht hoor.. die pinda's kunnen er ook prima tussen... en je zegt het zelf al..... groente...
okee dankje :)
groente eet ik over het algemeen veeeel te weinig, daar moet ik echt op gaan letten
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:26:33 #8
236335 neen
schone schijn
pi_86955149
:')
het lijkt niet wat het is
pi_86955236
*meldt zich maar weer eens*

Tijd geleden alweer, maar het wordt weer eens tijd dat er aan m'n figuur gewerkt wordt. In een notendop; Pfeiffer gehad, rugklachten gekregen van een aanrijding, werkeloos geraakt en daarbovenop gerommel in de privésfeer (=understatement) zorgen ervoor dat je zo 10 kg aankomt. *zucht*.

Ik ben nu zover dat de Pfeiffer volgens mij voor het overgrote deel verdwenen is, dus ik wil weer voorzichtig beginnen met sporten.

Plan de campagne: hardlopen weer oppikken en in mei 2011 de Marikenloop 10km lopen. Daarnaast: stoppen met chocolade(ijs/repen/koekjes) schranzen en maar weer eens een normaal eetpatroon opbouwen.

Het begin zal wel moeilijk zijn, ook omdat ik écht niet lekker in mijn vel zit, maar er moet iets gebeuren. Ik zit inmiddels drie maanden thuis zonder werk en begin nu weer wat op te krabbelen, maar voel me tegelijkertijd ook futloos. I needz to move!

Ik ga niet stoppen met snoepen, alleen dat terugbrengen naar een normale hoeveelheid (dus geen zakken M&M's in één keer leegeten) maar bijvoorbeeld één of twee stukjes chocolade moet kunnen. Daarnaast: FRUIT! Ik zit de hele dag op mijn kont dus het is wel noodzakelijk om alles weer op orde te brengen cuz I iz turning into a big fat couchpatatoe.

Geen lijst vandaag, want het was blubber (denk aan de eerder genoemde M&M's en mayonaise bij in teveel vet gebakken krieltjes) maar er wordt aan gewerkt.

Kort samengevat; Hoi, ik ben weer terug! :o
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:28:57 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86955294
Daph! WeeBee!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:30:32 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86955362
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daph! WeeBee!
Dat idd.

Hoe is het verder met je? Ik herinner me dat je toen je hier postte struggelde (wat is het Nederlandse woord daarvoor ook alweer? :') Ik lijk Nynke wel :P) met je gezondheid.

Edit: anders lees ik meteen even goed :@. Sorry!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:30:50 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86955375
O, ik wil graag nog even een suggestie doen voor een nieuwe handtas voor loveli:

dinsdag 28 september 2010 @ 20:31:53 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86955418
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd.

Hoe is het verder met je? Ik herinner me dat je toen je hier postte struggelde (wat is het Nederlandse woord daarvoor ook alweer? :') Ik lijk Nynke wel :P) met je gezondheid.
worstelde
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:31:54 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86955421
Dankjoe, sigme O+

Die broccoli-plaatjes/dingen _O-

Daph, weebee! Zo jij hebt de shittrain gereden :o Hopelijk gaat alles nu goed komen/zijn!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:33:14 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86955469
quote:

[..]

Dat idd.

:(
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:34:00 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86955510
problemen had, zoek je die Nederlandse betekenis, Vikje lief?
pi_86955517
Welkom terug, Daph. Hoop dat je toekomst er wat rooskleuriger uit zal zien. :).

Ik moet toch maar eens serieus overwegen om een lamp in de woonkamer te hangen. Best een beetje donker hier. :').
pi_86955530
Thx :D

quote:

[..]

Dat idd.

Het gaat redelijk, privé is het de afgelopen drie maanden gewoon een grote puinhoop geweest en dat is killing geweest. Lichamelijk gaat het allemaal wel - de Pfeiffer lijkt weg te zijn (laten we zeggen dat ik het idee heb dat het 95% genezen is) en mijn rugklachten zijn zo goed als over, maar ik moet geen enorm zware dingen tillen natuurlijk :P Ik voel me nogal futloos maar dat zal wel komen doordat ik de hele dag binnen op m'n kont zit. Ik kom wel buiten hoor, maar ik doe weinig actiefs :P Gezondheid ging inderdaad niet goed toen ik hier postte, das denk ik nu dik een half jaar geleden ofzo? (ik zit ook regelmatig met het engelse woord in m'n hoofd en kan dan het nederlandse woord niet bedenken :') Das het voordeel van bloggen in het engels :') )
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:35:01 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86955552
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O, ik wil graag nog even een suggestie doen voor een nieuwe handtas voor loveli:

[ afbeelding ]
Daar drinken we op!

Goed etiketje lezen!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:35:13 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86955561
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef AKnynke het volgende:
problemen had, zoek je die Nederlandse betekenis, Vikje lief?
Nee ik zocht naar het woord 'worstelen', waarvoor dank, Lienekien :).
Niet meer actief op Fok!
pi_86955573
Bedankt ladies O+
pi_86955580
Wat een geniaal plaatje in de OP :D _O-

Ik 'moet' eigenlijk de afwas doen, maar heb geen zin ;(

Lijstje:

O: -
T: hardgekookt ei, appelsap
L: stokbroodje, 7-up (verdeeld over de werkdag, die 7-up)
D: tagliatelle met spinazie en zalm :9
T: 1 reepje kinder bueno

Niet goed, maar minder slecht dan de andere dagen, ik heb tenminste iets gegeten overdag. Probeer er weer langzaam structuur in te krijgen, maar het is dit blok echt enorm druk op school. Op de maandag en op de dinsdag ben ik blij als ik tussendoor een paar keer naar de wc kan :') Eten schiet er dan vaak bij in.

Maar goed, langzaam maar zeker komen we er wel weer. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:35:42 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86955583
Klinkt niet goed Daph! Wel fijn dat het fysiek wat beter gaat :Y. Hopelijk zet die stijgende lijn door!
pi_86955637
Nee was het ook niet, maargoed vanuit zo'n dal kan het alleen maar beter worden hoop ik dan maar *probeert positief te zijn*
pi_86955713
Hoi Daph_, leuk dat je d'r weer bent :Y.
Woon je nog bij je gezellige ouders?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:38:43 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86955727
Hoi Daph_

Weltrusten mooie slankies... (ja jij ook Neen!!)
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:39:01 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86955744
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Daar drinken we op!
[ http://www.jonessoda.com/gifs6/broccoli.jpg&t=1]afbeelding ]
Goed etiketje lezen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86955762
'truste uniek :*.
Ik kom zo achter je aan hoor.
pi_86955771
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef sigme het volgende:
Hoi Daph_, leuk dat je d'r weer bent :Y.
Woon je nog bij je gezellige ouders?
Thx. Ja nog steeds bij de ouders, met vlagen gaat het okee, maar anders is het nog erger dan het was :{ Maargoed nu geen geld om te kijken voor een eigen plekje, kan amper mijn 'vaste lasten' betalen iedere maand dus dat komt later wel weer..
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:54 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86955846
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
mental image.
Niet meer actief op Fok!
pi_86955860
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thx. Ja nog steeds bij de ouders, met vlagen gaat het okee, maar anders is het nog erger dan het was :{ Maargoed nu geen geld om te kijken voor een eigen plekje, kan amper mijn 'vaste lasten' betalen iedere maand dus dat komt later wel weer..
Oh, dan kan ook dat alleen maar beter.
Veel succes in elk geval, en ik hoop dat hier meeposten kan helpen :).
pi_86955884
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mental image.
Lesbo.
pi_86955934
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dan kan ook dat alleen maar beter.
Veel succes in elk geval, en ik hoop dat hier meeposten kan helpen :).
Uhu.. Eerst maar even beter in mijn vel komen en een baan zoeken, daarna zien we wel weer verder :)

Hier posten zal iig wel helpen wb het eetpatroon :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:42:55 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86955944
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
Lekker :9

XM :D

XXX
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:44:13 #35
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86955990
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:45:51 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86956077
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
De eeuwige broccolivelden O+

*stil*

*mooi*
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:46:21 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86956100
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker :9

XM :D

XXX
Ja jij hebt jezelf al veraden met je 'ik wil je buik kussen' tegen Co :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86956103
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*stil*

*mooi*
Compleet met ruftende berg.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:46:51 #39
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86956118
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*stil*

*mooi*
Wake-up call:
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86956179
Hoi Daph! Succes weer!
Boodschappen net en heb het gehouden bij brood, pure vlokken en speculAAspasta (plus eigen merk; ben benieuwd).
Lijstje:
O: dubbele boterham pindakaas
T: mininuts
L: broodje kaas, bruin broodje kipfilet
T: appel
T: jodekoek
T: sinaasappelijsje
D: kippensoep met aardappel en wortel
T: yoghurt met vlierbessensiroop
Best oké?
pi_86956250
Welkom terug Daph! :W
pi_86956270
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja jij hebt jezelf al veraden met je 'ik wil je buik kussen' tegen Co :P.
Zeldzaam!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86956308
Jullie zijn echt hilarisch. Ik lig in een deuk op de tram halte :')

Ik ben eruit: ik ga morgen als Frans chickie, compleet met streepjesshirt en kort rokje en baret! Das redelijk 'abroad' toch?
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:52:22 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86956360
Oh my, googlen op 'broccoli costume' :') _O-

Houd me tegen! :')
pi_86956362
Ik had morgen gratis naar de film gekund, maar ik moet weer eens werken voor de verandering. ;( .
pi_86956378
Ik heb Co's buik gemist.

WB Daph, das lang geleden!
pi_86956429
Ik heb broccoli gekocht bij de Lidl. Voor 41 cent 8-) Helaas ben ik verder zo iemand die naar de Lidl gaat en dan flinterdunne vleeswaren en parmezaanse kaas enzo gaat kopen _O- Maar toch, de afdeling vers ziet er beduidend beter uit en is lager in prijs dan bij de overige supermarkten in m'n dorp. Vlees beviel ook prima!

WB Daph! :W :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86956448
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh my, googlen op 'broccoli costume' :') _O-

Houd me tegen! :')
Doe even posten! _O-
pi_86956501
* gaat uniekhoorn achterna

:W!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:56:11 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86956547
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Compleet met ruftende berg.
_O-

Gek wief! _O-

En trusten! :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:57:03 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86956583
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Doe even posten! _O-

dinsdag 28 september 2010 @ 20:57:43 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86956620
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Zeldzaam!

SPOILER
Wel fijn dat je mijn posts zo goed leest O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_86956913
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste is geniaal! Ideetje voor Halloween :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:06:22 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86957019
Je bent wel lekker incognito ja :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:06:44 #55
236335 neen
schone schijn
pi_86957037
Belde net een studiegenoot, had hij blijkbaar verteld bij z'n P uitreiking dat de week weg aan het eind van het jaar het enige was wat hem was bijgebleven. Dat vonden ze vast niet echt fantastisch. Maar goed, toen waren er natuurlijk allemaal piraten mee (het was waar Nynke ook heeft gewoond?/de oma/opa van de man van moblo wonen) en luisterden we daar altijd natuurlijk naar een piratenzender.
Dit is dan ook hét nummer van mijn 1e jaar _O_ niet eens op youtube te vinden, bazennummer.
pi_86957137
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent wel lekker incognito ja :')
Je kunt ook zo gaan! (maar dan met broccoli :7 )

dinsdag 28 september 2010 @ 21:14:01 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86957495
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Belde net een studiegenoot, had hij blijkbaar verteld bij z'n P uitreiking dat de week weg aan het eind van het jaar het enige was wat hem was bijgebleven. Dat vonden ze vast niet echt fantastisch. Maar goed, toen waren er natuurlijk allemaal piraten mee (het was waar Nynke ook heeft gewoond?/de oma/opa van de man van moblo wonen) en luisterden we daar altijd natuurlijk naar een piratenzender.
Dit is dan ook hét nummer van mijn 1e jaar _O_ niet eens op youtube te vinden, bazennummer.
Daar wonen mijn ouders..tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. Maar voor de rest snap ik niets van je post!
pi_86957682
pi_86958666
Hi. Wat een rotdag vandaag, al hebben de broccoli's hier wel weer een kleine glimlach op mijn gezicht kunnen krijgen. Niet bijgelezen want moet een domme opdracht maken nu. Oh en niet hardgelopen want moe en zwak en zielig :') Nu stoppen met facebook checken of een bepaalde persoon misschien online is en aan de slag met die opdracht!
Morgen beter hoop ik.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86958705
Politiek... Bah!
*zap*
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:38:47 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86958945
Bah. Zag net foto's van mezelf van het weekend. Duvel vindt ze leuk, maar ik vind mezelf alleen maar teveel vetjes hebben en een raar hoofd. Ik wil niet dat een paar stomme foto's m'n humeur zo beïnvloeden, maar 't gebeurt wel. 't Is nou zo verleidelijk om weer terug te gaan naar weinig eten. Zal het niet doen, maar 't schiet wel door m'n hoofd. Zo van, vorige herfst gleed dit rokje nog van m'n kont af en nu niet meer. Zal ik maar weer minder eten, dan word ik weer dunner.

Getverdemme, ik heb echt de ziekte in dat die stomme foto's me zo raken.

En ik ga het ook niet in een spoiler zetten. Sod it.
pi_86959018
Heb dit kookboek besteld, lijkt me precies iets voor mij :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86959054
Mijn mp3 speler is dood geloof ik ;( Het volume wil niet meer aan, dus ik hoor de muziek niet.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:21 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86959080
*burp.
Eindelijk weer eens uit eten geweest.

Weet je waar ik nou al de hele dag aan meot denken? In een lang lang en ver verleden heb ik ooit eens voor de grap de scientologytest gedaan. En in plaats van dat ze me cursussen aan probeerden te smeren, jaagden ze me het pand uit. Waarom? denk ik nu. Waarom? Vind het zo'n a-typische reactie. En snap er helemaal niets van- Net dat ik opgenomen wil worden als lid, maar toch.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86959134
Avond!

Succes Daph! Klinkt vervelend. :(

Ben weer trots op mijzelf, gaat doordeweeks gewoon super met eten en sporten!

Heb nog wel stilgestaan bij de broccoli, maar ben voor spinazie gegaan :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:42:35 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86959151
Waarom zou je dat in een spoiler zetten XM? Hier gaat dit topic toch juist over?
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:42:59 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86959171
En WB Daph! Ik duim voor betere tijden!
pi_86959216
Ik wil best wat mensen een schop onder hun kont verkopen, maar ik heb er zelf ook één nodig. Dus dat lijkt me niet echt op zijn plaats! :D

XM, you're pwetty. O+ En Blurred moet die weegschaal in de container flikkeren :*
pi_86959221
Jeetje wat gaan jullie snel. Heb niet helemaal bij kunnen lezen nog. Vriend en ik hebben tot 8 uur gewerkt, daarna maar ergens wat gegeten.

Gelukkig staan hier gezonde dingen op de kaart. Heb uiensoep gehad en daarna een hertenbiefstukje met rode kool puree, maar daar heb ik maar een paar hapjes van gehad..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:46:22 #70
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86959392
grr....ben in een webshop voor lange mensen aan het kijken...in de sale. Is alles wat ze erop hebben staan en me luek lijkt uitverkocht. Als het uitverkocht is, dan haal je het eraf lijkt me toch? Frustrerend, zeker omdat de pagina's langzaam laden..

Oh, en schop! voor de mensen die het nodig hebben. En ik heb extra lange benen, dus de schop komt heeel erg hard aan!
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:47:48 #71
236335 neen
schone schijn
pi_86959477
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Daar wonen mijn ouders..tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. Maar voor de rest snap ik niets van je post!
Conclusie, dat nummer is geweldig :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:48:05 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86959496
Ben aangeschoten :') Van een glas wijn en twee raki :')
*alles draait een beetje

Ohja, ook nog drie likeurbonbons gegeten :')
pi_86959522
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef AKnynke het volgende:
grr....ben in een webshop voor lange mensen aan het kijken...in de sale. Is alles wat ze erop hebben staan en me luek lijkt uitverkocht. Als het uitverkocht is, dan haal je het eraf lijkt me toch? Frustrerend, zeker omdat de pagina's langzaam laden..

Oh, en schop! voor de mensen die het nodig hebben. En ik heb extra lange benen, dus de schop komt heeel erg hard aan!
Auw ;(
pi_86959728
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef neen het volgende:

[..]

Conclusie, dat nummer is geweldig :')
Piraten :(

Triest genoeg nog 2mnd geleden bij een zendmarathon geweest :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:00:19 #75
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86960091
Welkom terug Daph! goed dat je er weer tegenaan gaat ^O^ ! Van op de bank zitten als een couchpotato wordt niemand gelukkiger :N
Sporten lijkt me een goede stap, maar bewegen is het allerbelangrijkste en dat hoeft niet perse sport te zijn als dat nog niet haalbaar is voor je. Frisse lucht, elke dag :Y Gezond eten en wat structuur in je dag, ik denk dat je daar al een heel eind mee kom :Y w/
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86960143
Hoiii. Niet bijgelezen. Van 9.30 tot 18.30 school gehad, toen gegeten, toen geslapen. Nu wakker, zo douchen en weer slapen. Ik ben echt kápot. }:|
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:03:29 #77
277802 _Calimero_
pi_86960272
ik heb 20 min hardgelopen maar dat was niet zo;n goed plan geloof ik. nu doet mijn voet nog veel meer pijn :( paar dagen rust dan maar..
pi_86960282
pfoe in het Nederlands schrijven is echt lastig als je al 5 jaar gewend bent om alles in het Engels te doen en alle literatuur Engels is -O-
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:04:06 #79
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_86960304
Veel vrouwen in dit topic, zeg.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:04:30 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86960319
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe in het Nederlands schrijven is echt lastig als je al 5 jaar gewend bent om alles in het Engels te doen en alle literatuur Engels is -O-
join the club!
pi_86960464
Ik bedacht me vandaag iets. :P. Zou het feit dat ik nu sinds een paar weken zo'n 6 keer in de week 10 km per dag fiets er iets mee te maken kunnen hebben dat ik nog een paar kilo afgevallen ben? :+.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:07:42 #82
331 Merel
Be here now.
pi_86960496
Welkom terug Daph!

Ik heb vanavond schaatsen gepast. Vanaf volgende week gaan we lessen. Volgens mij wordt dat hilarisch _O-

En met m'n fiets weer terug vanaf volgende week gaat vanaf maandag dus de knop weer om 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86960570
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me vandaag iets. :P. Zou het feit dat ik nu sinds een paar weken zo'n 6 keer in de week 10 km per dag fiets er iets mee te maken kunnen hebben dat ik nog een paar kilo afgevallen ben? :+.
* DINGDINGDING w/ *

Maar nu moet je alsnog meer gaan eten, ben ik bang. Moet je voor de gein eens op deze site rondstruinen, lekkere recepten hoor. Met dank aan een link in het lijstje van Aurum waar ik op klikte O+
pi_86960665
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:14:45 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86960906
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht... -O-

SPOILER
pi_86960955
Haha, die broccolietjes! :) ik zie duvel en xm ook zo voor me, al googlend op zoek (tautologie?) naar de meest hilarische stronk.

Ik at vanavond trouwens broccolisoep, nadat ik had ontbeten met havermout en twee boterhammen pindakaas als lunch had gehad. Tussendoor at ik een krentenpol en wat fruit. Complementeer dit met een glaasje rode wijn en ik ben tevreden!

Slaap lekker!
pi_86961040
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

SPOILER
Wie vrijt, die slijt.

4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren... :)
pi_86961341
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

SPOILER
M'n bewegingslevel is inderdaad aardig omhoog gegaan de laatste tijd.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:25:07 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86961431
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wie vrijt, die slijt.

4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren... :)
Oh nees, de awkwardness!

Hoe gaat alles met jou nu, Anna? :D
pi_86961663
Van fietsen heb ik alleen maar hele stevige kuiten gekregen helaas, (Ik hou me tenminste voor dat het daardoor komt), al ben ik in mn eerste studieperiode (waarin ik niet meer 20km/dag fietste) wel flink aangekomen. Ben ook benieuwd wat ik nu weeg, al lang niet meer gekeken.
pi_86961743
Koken met Karin is tof :7

Ze doet ook altijd een scheurkalender uitbrengen met allerlei receptjes /spam :P

Vanaaf naar de sportschool geweest en lekker met gewicht gesmeten. Kijk er nu al niet naar uit dat ik morgenvroeg bedje uit moet om te gaan lopen, maar als ik eenmaal bezig ben dan zal het vast fijn zijn /zelfmotivatiepost :Y

De spierpijn negeren we gewoon :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86961791
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh nees, de awkwardness!

Ga je nu je in Leeds zit maar over op Nederlandse termen? :P
pi_86961845
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wie vrijt, die slijt.

:D

_O-
pi_86961873
http://www.nu.nl/lifestyle/2295105/grotere-borsten-met-wijn-vulling--.html

Is die wijn nodig om de teleurstelling weg te drinken als de bh uitgaat?
pi_86961998
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh nees, de awkwardness!

Goed! Ik ben een happy camper :D wel een onsportieve, ik geloof dat ik niet zo van sporten hou :)

Vind het zo leuk om te lezen hoe jij je weg vindt in Leeds O+ 't gaat goed he?
pi_86962008
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Ewelina het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2295105/grotere-borsten-met-wijn-vulling--.html

Is die wijn nodig om de teleurstelling weg te drinken als de bh uitgaat?
Las m vanmiddag. Zoek ook maar naar de andere innovatie, de emergency bra...
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:36:13 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86962043
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ga je nu je in Leeds zit maar over op Nederlandse termen? :P
Ik heb vandaag les gehad over hybriditeit! Ik ben helemaal up-to-date!

Volgens wetenschapperts in de 18e/19e eeuw was ik een mongrel met grote kans op onvruchtbaarheid en zeker een grote kans op een degenerate character :7 Datjullieheteffeweten!
pi_86962075
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Las m vanmiddag. Zoek ook maar naar de andere innovatie, de emergency bra...
Ja, die heb ik gezien. Zou een cup AAAA ook werken? :')
pi_86962107
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb vandaag les gehad over hybriditeit! Ik ben helemaal up-to-date!

Volgens wetenschapperts in de 18e/19e eeuw was ik een mongrel met grote kans op onvruchtbaarheid en zeker een grote kans op een degenerate character :7 Datjullieheteffeweten!
Wat is een mongrel?
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:38:50 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86962165
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Goed! Ik ben een happy camper :D wel een onsportieve, ik geloof dat ik niet zo van sporten hou :)

Vind het zo leuk om te lezen hoe jij je weg vindt in Leeds O+ 't gaat goed he?
Happy camper is goed! *zingt* I'm a lumberjack and I'm okaaay!

En achja, wat ik op de foto's zag (FB!) heb jij het ook niet hard nodig, behalve dan eventueel voor je organen en gemoed, maar dat laatste zit dus al goed :+

Ja best wel eigenlijk! O+ Ik moet mezelf af en toe even een moment van rust toekennen, want er is zoveel gaande en te doen :o
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:41:55 #101
236335 neen
schone schijn
pi_86962357
Kung Fu Hustle op tv O+
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:43:17 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86962449
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat is een mongrel?
Ehh een niet zo complimenteuze term voor een persoon voortgekomen uit de union van twee rassen! Op een gegeven moment vonden ze dat geloof ik toepasselijker dan hybrid :P Waarom ben ik even kwijt.

Schijnbaar vonden ze vroeger dan bijv. dat van zwarte mensen niet zeker was dat ze wel menselijk waren, en dat bijv. uit onvruchtbaarheid van eventuele gemixte kinderen zou blijken dat er niet gemixt behoorde te worden (en dat het uberhaupt een ander species betrof). Helaaaas pakte dat niet zo uit, want de hoeveelheid mulattos in die tijd rees de pan uit :+ Dus toen moest de theorie weer aangepast worden :')
pi_86962974
GB! Waar in Adam zit je op school?

Telefoon viel vanmiddag uit toen ik dit wilde vragen..
pi_86963111
Ik heb besloten vandaag niet te drinken dus nu vind ik 2 x 7.4km fietsen te veel moeite :')
pi_86963234
Wb daphne, succes met alles!

Hoe is het met je nagellak verslaving? ;)
pi_86963485
En aan alle mensen die voor de klas staan succes! Ik vind het echt enorm knap dat jullie dat doen!
pi_86963659
Ja, mee eens!
Trusten! :W
pi_86963914
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ehh een niet zo complimenteuze term voor een persoon voortgekomen uit de union van twee rassen! Op een gegeven moment vonden ze dat geloof ik toepasselijker dan hybrid :P Waarom ben ik even kwijt.

Schijnbaar vonden ze vroeger dan bijv. dat van zwarte mensen niet zeker was dat ze wel menselijk waren, en dat bijv. uit onvruchtbaarheid van eventuele gemixte kinderen zou blijken dat er niet gemixt behoorde te worden (en dat het uberhaupt een ander species betrof). Helaaaas pakte dat niet zo uit, want de hoeveelheid mulattos in die tijd rees de pan uit :+ Dus toen moest de theorie weer aangepast worden :')
Jeez. Nouja ik ben helemaal gezond heur!
pi_86964008
En jij ook! :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:18:11 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86964114
Ja datte! Wel absurd om te lezen! Gekke wetenschapperts :P

En oe, hier ga ik vrijdag eten met mn klasgenootjes! Menu ziet er leuk uit, voor zover ik iets weet van Indiaas eten! http://www.hansasrestaurant.com/

Mijn ervaring hier is tot nog toe meer intercultureel dan Brits, leuk wel! :+ Mn (Chileense) oom snapte er al de ballen van toen ie foto's op mn feestboek zag (met Afrikanen en Aziaten erop, ik de blankste die erbij zat :P) "Jamaar ze ging toch naar Engeland? :o "
_O-
pi_86964999
goedenavond en welterusten! :W
Ja doei.
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:41:50 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86965070
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond en welterusten! :W
pi_86965574
WB Daph!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86965977
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
_O-

Van mijn planningslijstje is niet veel terechtgekomen:
O: gekookt eitje, 1 cracker met filet Américain
S: stepshape/interval
L: volkoren pistoletje met sla, filet Américain en ui
T: vla/yoghurt met lepel light frambozenjam (of echt fruit als ik dan al boodschappen heb gedaan)
T: wodka, katjang
D: gegrilde kipfilet, berg sperzieboontjes, gewokt met ui in sesamolie, daarbij wat mihoen. Uit eten: gemarineerde kip in tempura met mango/koriandersaus, daarna kabelauw met kruidenkorst met stamppotje van zomergroenten, saus en courgette en toe verse aardbeien, slagroom en 1 bolletje aarbeien cheesecake-ijs. 2 witte wijntjes.
T: indien trek nog een gekookt eitje of zo, of een augurk in een plakje ham glas coolbest sap.
pi_86966152
Weltrusten :W
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 00:17:31 #116
70532 loveli
N
pi_86966294
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[flauw]Jij hebt kijkers bij sex?[/flauw]
crap in = crap out
  woensdag 29 september 2010 @ 00:18:54 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86966345
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:17 schreef loveli het volgende:

[..]

[flauw]Jij hebt kijkers bij sex?[/flauw]
Mehe!

Morgen weer Zumba! Heb er zin an :9 En Donderdag ga ik Latin Vibes uitproberen, al heb ik geen idee wat het precies is :P Het klinkt wel leuk though!

*O*

Nu slapies! Morgen veel leeswerk te doen ook.
pi_86966525
Drie keer raden wat ik aan het doen ben B-)
  woensdag 29 september 2010 @ 00:29:36 #119
236335 neen
schone schijn
pi_86966663
Aan het kijken.
pi_86966760
:@
pi_86968517
Etentje & feestje zonder alcohol, net zo leuk :P Hoop dat ik nu eindelijk wel iedereen kan onthouden :D
pi_86968730
Uniek! :D
pi_86968853
Brr. Koud.
  woensdag 29 september 2010 @ 06:09:27 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86968879
quote:
Op woensdag 29 september 2010 04:14 schreef Laureline het volgende:
Uniek! :D
Ik ben laat :o
pi_86968965
Goedemorgen!
De speculaaspasta is niet zo lekker als de echte, er zitten dingetjes in en de smaak is minder uitgesproken. Geen aanrader dit dus.
Ohja ik heb net de centimeter erbij gepakt: nuchter en na toiletbezoek is mn 'taille' 77 cm, en rond mn navel 84. Dus niet alleen op het oog, maar ook cijfermatig mag het echt beter. Mijn 'geen vreterij' tactiek moet volstaan in eerste instantie.
pi_86969036
goedemorgen!
Ja doei.
pi_86969097
Zo, Mr.Mo moet de komende dagen naar Antwerpen voor z'n werk en reed vandaag om 07.15 al weg.
Hij mocht van z'n baas in 'n hotel daar, 2 collega's doen dat ook, maar hij wilde liever naar huis O+ en lekker thuis slapen! Dat vind ik fijn! Niet dat ik 'm tegen had gehouden ofzo :+ maar vind 't wel heel chill dat hij gewoon thuis komt 's avonds, slaap ik ook lekkerder :') :@

Kom er achter dat 6 oktober volgende week al is, en dan hadden we een essaydeadline! :o dus ik moet nog opschieten ook! Ik dacht echt dat dat nog een weekje weg was :') ;(

Lijst voor vandaag:

O: kwark
T: banaan
L: 3 boterhammen
T: avocado met cottage cheese
T: appel
D: zuurkooltaartje volgens mij :9
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 08:26:32 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86969476
Goeiemorgen :W.

Vandaag wat aanrommelen in huis en in de stad. En boeken lezen O+. En vanmiddag ga ik XM met een bezoekje verblijden :s).

Morgenochtend naar de tandarts. Voor het eerst in drie jaar ofzo. Bweuh.
Niet meer actief op Fok!
pi_86969548
Komt goed met die tandarts Vik!

Goedemorgen allemaal :W
Een klasgenootje gaat trakteren voor haar verjaardag, geen idee wat, maar ik vind het te lullig om af te slaan.. maarja.. nu maak ik me wel druk over wat het is enzo ;(
pi_86969597
mogguh!

Vanmorgen tijdens het omkleden is de kramp in mijn rechter trapezius geschoten, waarop ik dacht dat gaat er wel uit met lopen....not -O- En warm douchen hielp ook al niet. Lekker irritant 8)7

Lijstje:

O: havermoutprutje
T: shake
L: Kipfilet, pindakaas en 2 roggebrood
T: 2 tomaten, 1/2 komkommer
D: Hamburger -> iemand nog een lekker receptje?
T: 3 eieren
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 29 september 2010 @ 08:34:47 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86969607
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:31 schreef Swietje het volgende:
Komt goed met die tandarts Vik!

Dat valt nog te bezien: ben 3 jaar ofzo niet geweest (omdat ik toen ik in Groningen woonde nog een tandarts n de woonplaats van m'n ouders had, erg onhandig achteraf) en ik heb wel het idee dat ik gaatjes heb. Goeie kans dat ik veel zelf moet betalen van de verzekering, omdat ik niet naar de periodieke controles gegaan ben.

Wel een goeie les: het is niet leuk om m'n eerste salaris aan zoiets uit te moeten geven :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 september 2010 @ 08:42:37 #132
277802 _Calimero_
pi_86969717
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien: ben 3 jaar ofzo niet geweest (omdat ik toen ik in Groningen woonde nog een tandarts n de woonplaats van m'n ouders had, erg onhandig achteraf) en ik heb wel het idee dat ik gaatjes heb. Goeie kans dat ik veel zelf moet betalen van de verzekering, omdat ik niet naar de periodieke controles gegaan ben.

Wel een goeie les: het is niet leuk om m'n eerste salaris aan zoiets uit te moeten geven :').
Ik was laatst ook na 3 jaar weer op controle geweest en heb niks zelf hoeven te betalen ^O^

nu naar de dierenarts, die moet ik wel betalen. }:| ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 08:43:46 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86969731
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik was laatst ook na 3 jaar weer op controle geweest en heb niks zelf hoeven te betalen ^O^

nu naar de dierenarts, die moet ik wel betalen. }:| ;)
Hangt er ook van af of je iets hebt natuurlijk. Had jij klachten?
Ik heb er in de voorwaarden van m'n zorgverzekeraar ook niets over kunnen vinden, dus wie weet...

Succes bij de dierenarts. Die ik hoef ík dan weer niet te betalen! :P (jij had toch ook al een verzekering afgesloten?)
Niet meer actief op Fok!
pi_86969854
Veel succes met Floris bij de dierenarts Cali! Hopelijk krijg je goed nieuws. *duimt

Daph, welkom terug. Ik vroeg me laatst nog af hoe het met je zou gaan, maar ik had liever een positievere update gehad! Hopelijk gaat alles nu weer de goede kant op.

Mo, succes met essayschrijven!

Vik, veel plezier vandaag en alvast sterkte voor morgen. Boh, ik moet ook binnenkort weer naar de tandarts, geen zin in...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 september 2010 @ 08:50:58 #135
277802 _Calimero_
pi_86969866
Oh ik had geen klachten nee #netwakker.

Maar volgens mij zei de tandarts zo iets dat die regeling niet meer bestaat (dat je minstens zo vaak moet omdat je anders moet dokken) maar dat weet ik niet meer zeker :')
/nuttige bijdrage.

succes dan maar ;)

Verzekering geldt pas na 30 dagen en dit is een vaccinatie die moet ik wel zelf gewoon betalen..
pi_86970009
Vik! Heb je een speciale reden om niet naar de tandarts te gaan?
  woensdag 29 september 2010 @ 09:04:56 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86970118
Goeiemorgen...

Het internet thuis deed het niet vanmorgen, dus vanaf hier maar wat bijlezen..

Morgen komt de Duutser! *O*
  woensdag 29 september 2010 @ 09:14:42 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86970287
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik! Heb je een speciale reden om niet naar de tandarts te gaan?
Geen tandartsangst hoor ;).

Ik had er hierboven al iets over gezegd. Ik had een tandarts in de woonplaats van m'n ouders en omdat ik er toch maar 1 keer per half jaar naartoe hoefde, leek het me onzinnig om er één te zoeken in Groningen. Maar je raadt het al: elke keer als ik naar de tandarts moest vergat ik het, kwam het niet goed uit etc etc, er was elke keer wel wat en ik had ook zoiets van: ik heb geen last, dus waarom zou ik een tandarts zoeken? In augustus heb ik me, na 9 jaar, eindelijk aangemeld bij een tandarts in Groningen, maar een week later hoorde ik dat ik naar Den Haag ging :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86970441
probeer, als ze nog clienten aannemen, naar Altman te gaan (tandarts in Den Haag) geweldige praktijk!
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:30:25 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86970626
Ik heb al een tandarts ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_86970706
maakt niet uit :+

oh, en optie 1 is helaas van de baan -O- ze hebben een kandidaat gevonden (corporatie zelf) die wel fulltime kon -O-

dus nu ga ik helemaal voor optie 2 :) en wel proberen m'n salaris wat omhoog te krijgen!
Ja doei.
pi_86970747
Wat gaat het hier veel over 070 de laatste tijd. Bahhh :P!!
pi_86970826
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen tandartsangst hoor ;).

Ik had er hierboven al iets over gezegd. Ik had een tandarts in de woonplaats van m'n ouders en omdat ik er toch maar 1 keer per half jaar naartoe hoefde, leek het me onzinnig om er één te zoeken in Groningen. Maar je raadt het al: elke keer als ik naar de tandarts moest vergat ik het, kwam het niet goed uit etc etc, er was elke keer wel wat en ik had ook zoiets van: ik heb geen last, dus waarom zou ik een tandarts zoeken? In augustus heb ik me, na 9 jaar, eindelijk aangemeld bij een tandarts in Groningen, maar een week later hoorde ik dat ik naar Den Haag ging :').
Ik heb ook nog steeds een tandarts in mijn oude woonplaats. Aan de ene kant lastig met afspraken maken, maar ik ben ook wat huiverig om een andere tandarts te zoeken. Angst heb ik niet, maar deze tandarts is gewoon aardig en fijn en houdt rekening met eventuele wensen tijdens behandeling enzo. En soms gaan we, net als vroeger, met het hele gezin op controle _O- . Scheelt mij een afspraak maken. Maar de beste man zal ondertussen bijna met pensioen gaan en dan ga ik in mijn huidige woonplaats maar eens wat zoeken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86970840
Poging tot een lijstje:

O: 2 boterhammen met een banaan
T: peer
L: 2 boterhammen met een gebakken ei en wat ketchup
T: bakje optimel vla met muesli, kiwi
S: fitness
D: makreel, broccoli en wat gebakken aardappeltjes
T: geen idee nog
pi_86970856
Ik heb al sinds ik tanden heb dezelfde tandarts :+ Ik woon er nu weer wat dichterbij O-)
pi_86970878
Jammer dat optie 1 niet door kan gaan Mo, maar volgens mij is optie 2 ook heul niet zo slecht. Hopelijk is er nog wat aan het salaris te doen, vragen kan altijd :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86970900
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef Phaidra het volgende:
Jammer dat optie 1 niet door kan gaan Mo, maar volgens mij is optie 2 ook heul niet zo slecht. Hopelijk is er nog wat aan het salaris te doen, vragen kan altijd :Y .
bij de AH zou ik hetzelfde verdienen, dus zal nog wel wat omhoog krijgen denk ik.. :) als ik boven de 10 uit kom ben ik tevreden :)
Ja doei.
pi_86970965
Is bruin I een verwijzing naar de NSDAP/SS? (Die met de bruine uniformen)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:50:33 #149
277802 _Calimero_
pi_86971120
Hartruisje was nog hetzelfde: minimaal hoorbaar, maar wel aanwezig dus.
Verder was alles in orde *O* over 2 maanden wordt hij ont-katerd en mag hij ook naar buiten (en ik voel me nu al zo;n angstige mama die dr kindje moet loslaten _O- )
  woensdag 29 september 2010 @ 09:51:49 #150
277802 _Calimero_
pi_86971147
o en ik heb vrijdag een gesprek met iemand voor een mogelijke (studie) opdracht,.maar dan moet ik bepalen of en in welke mate hij mogelijk last heeft van angst en/of stemmingstoornissen en of er nog een sport-vraag is, en dat is allemaal in het engels want het is een buitenlander. maar ik heb al in geen eeuwen engels gesproken en dan is het altijd helemaal weggezakt en slecht :o :X
  woensdag 29 september 2010 @ 09:52:31 #151
277802 _Calimero_
pi_86971161
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bij de AH zou ik hetzelfde verdienen, dus zal nog wel wat omhoog krijgen denk ik.. :) als ik boven de 10 uit kom ben ik tevreden :)
als ik van baan ga veranderen (naar een andere bijbaan, waarbij ik meer uren op 1 dag kan maken) wil ik ook minimaal >10 per uur verdienen :Y
Succes!
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 10:20:29 #152
70532 loveli
N
pi_86971881
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

als ik van baan ga veranderen (naar een andere bijbaan, waarbij ik meer uren op 1 dag kan maken) wil ik ook minimaal >10 per uur verdienen :Y
Succes!
Dat moet toch wel lukken met een universitaire opleiding achter je naam? En flink hoger ook.
crap in = crap out
  woensdag 29 september 2010 @ 10:22:57 #153
277802 _Calimero_
pi_86971950
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat moet toch wel lukken met een universitaire opleiding achter je naam? En flink hoger ook.
Nou nee dus :')
Als er naar een diploma wordt gevraagd is het vaak in een specifieke richting (en dus de verkeerde..) en anders wordt er vaak fulltime iets aangeboden en ik kan maar 2 dagen werken :{
(en omdat ik nu een vast contract heb, zeg ik dat niet zomaar op voor 3 maanden werk, het moet wel minimaal een half jaar zijn)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:50:33 #154
277802 _Calimero_
pi_86972636
Aan alle engelssprekenden hier:

Als ik zeg dat ik sinds een jaar klaar ben met mjin opleiding, is study of education dan mooier?

- De hulpvraag wordt bepaald --> hoe vertaal je dat?
(guiding question?)

- het behandelplan zal worden uitgevoerd --> will be executed? realized? performed?

-

[ Bericht 14% gewijzigd door _Calimero_ op 29-09-2010 11:15:54 ]
pi_86972673
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:

Als ik zeg dat ik sinds een jaar klaar ben met mjin opleiding, is study of education dan mooier?

-
- (hier komen straks vast nog meer vragen bij :7 )
Study! Education is je gehele schoolloopbaan.
  woensdag 29 september 2010 @ 10:52:41 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86972681
Ik ben net van de schoolmail weggeschopt door een collega, want ik moet van m'n vrije dag genieten :P.

Dus dat ga ik maar eens doen :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_86972697
Goedemorgen trouwens!
pi_86973213
De meneer die het kopieerapparaat komt maken is leuk :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 11:12:29 #159
70532 loveli
N
pi_86973251
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Syrena het volgende:
De meneer die het kopieerapparaat komt maken is leuk :@
Grijp hem!
crap in = crap out
  woensdag 29 september 2010 @ 11:13:45 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86973292
O: banaan
T: 250 gr biogarde met 2 el muesli
L: restje griekse salade
T: komkommer
S: RPM
D: ongepaneerde schnitzel, 2 aardappels, rode kool
pi_86973360
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Grijp hem!
Ik durf niet, hij is vast heel bezet ;( Hij ziet eruit alsof ie al vrouw en kindjes heeft en dat dan nog leuk vindt ook. Zo.... betrouwbaar . Maar hij komt mijn apparaat niet maken ;( hij is hier voor een ander, maar had gezien dat het hier ook kapot was. Dus nu issie weer weg (en ik kan geen uurtje kleurenkopietjes gaan maken hiernaast, want ik zit alleen. Damn you collega's, jullie doorkruisen mijn weg naar het geluk :{w ).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86973441
Krijg nu zo'n idee dat Syrena zich in een ouderwetse cola-light reclame bevindt :P
pi_86973481
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef V1z0R het volgende:
Krijg nu zo'n idee dat Syrena zich in een ouderwetse cola-light reclame bevindt :P
Nee, zo'n dude is het niet. Het is er zo eentje die leuk is maar het niet weet/gelooft.
Ik heb wel oorbellen in vandaag w/
  woensdag 29 september 2010 @ 11:19:42 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86973520
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:

- De hulpvraag wordt bepaald --> hoe vertaal je dat?
(guiding question?)

- het behandelplan zal worden uitgevoerd --> will be executed? realized? performed?

-
ik zou education zeggen, of zeggen " I finished my masters degree...

Zal worden uitgevoerd, will be executed klinkt goed.

Hulpvraag, ik heb geen idee, want ikw eet niet precies wat je ermee bedoelt!
pi_86973536
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
nou, gooi daar maar wat eten bij schat! :*
Ja doei.
pi_86973542
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Red je het daar op bij RPM? :)
  woensdag 29 september 2010 @ 11:23:32 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86973633
Moet ik even wat voer meenemen, XM? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86973673
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Moet ik even wat voer meenemen, XM? :P.
Jaaaa *O*
pi_86973697
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, zo'n dude is het niet. Het is er zo eentje die leuk is maar het niet weet/gelooft.
Ik heb wel oorbellen in vandaag w/
Leuk, maar het niet weet :?

SPOILER
pi_86973842
Goeiemorgen. Keer flink uitslapen is best wel fijn :@.
pi_86973848
V1z0r, ja, grote hoepels zijn *insert icoon met duim omlaag*
pi_86973943
ik ben echt heel zelfbewust bezig de laatste tijd, vandaag voel ik me ook echt goed.

Keek in de spiegel en zag wel de blobsels, maar ook de toekomst en ik werd er niet eens vedrietig van, maar kreeg alleen maar meer zin om te hardlopen. moest echt uitkijken dat ik niet meteen de hardloopschoenen aan trok ;) morgen mag ik pas weer :P

nu alleen nog weer even in het studie-ritme komen!
Ja doei.
pi_86974036
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt heel zelfbewust bezig de laatste tijd, vandaag voel ik me ook echt goed.

Keek in de spiegel en zag wel de blobsels, maar ook de toekomst en ik werd er niet eens vedrietig van, maar kreeg alleen maar meer zin om te hardlopen. moest echt uitkijken dat ik niet meteen de hardloopschoenen aan trok ;) morgen mag ik pas weer :P

nu alleen nog weer even in het studie-ritme komen!
^O^

Gaat ook vast goed komen met je studie en werk!
pi_86974322
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Leuk, maar het niet weet :?

SPOILER
Ik draag bijna alleen maar grote hoepels ;(

Ben ik nu een tokkie?
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 11:48:43 #175
70532 loveli
N
pi_86974474
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ben ik nu een tokkie?
crap in = crap out
pi_86974510
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ben ik nu een tokkie?
Heb je te geblondeerd haar met uitgroei en Zweedse klompen? Dan, ja! :P
pi_86974517
Hihi, die heb ik maar 1x gedragen. Op mijn bruiloft O+
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 11:50:29 #178
70532 loveli
N
pi_86974533
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hihi, die heb ik maar 1x gedragen. Op mijn bruiloft O+
gratis voorzet om je trouwfoto's te posten
crap in = crap out
pi_86974555
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb je te geblondeerd haar met uitgroei en Zweedse klompen? Dan, ja! :P
Nope, ik ben juist een heel lief meisje, met bruin haar (geen uitgroei maar wel hier en daar grijs) en voglens mij geen Zweedse klompen ( :? ). En helaas geen tokkie dus ;(
pi_86974563
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef loveli het volgende:

[..]

gratis voorzet om je trouwfoto's te posten
Haha, die heb ik pas 2x gepost :P

(en ik zou ze best nog eens willen posten hoor, krijg er zelf geen genoeg van, hihi. Maar anderen vast wel :P)
pi_86974639
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nope, ik ben juist een heel lief meisje, met bruin haar (geen uitgroei maar wel hier en daar grijs) en voglens mij geen Zweedse klompen ( :? ). En helaas geen tokkie dus ;(
Zweeds klompen!
pi_86974704
Even snel tussendoor want ik moet eigenlijk studeren (ik probeer een cursus Spaans te doen maar ik heb er de afgelopen twee weken niet heel veel aan gedaan :@ )

@progje de nagellakverslaving zet lekker voort :+ Ik blog lekker door ook!

@Phaidra, ja mja het is nu eenmaal zo.. The only way is up hoop ik dan maar!

Lijst voor vandaag maar even posten voor houvast:
O: twee beschuit met laagje boter en hagelslag, beker optimel
T: thee
L: 250 gr optimel kwark met twee handjes cruesli appel/rozijn
T: stukje fruit - even kijken wat er op de fruitschaal ligt
T: meer thee :+
D: wat de pot schaft

Als ik honger krijg vanmiddag neem ik nog wel een extra boterham :)
  woensdag 29 september 2010 @ 11:58:34 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86974843
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Even snel tussendoor want ik moet eigenlijk studeren (ik probeer een cursus Spaans te doen maar ik heb er de afgelopen twee weken niet heel veel aan gedaan :@ )

@progje de nagellakverslaving zet lekker voort :+ Ik blog lekker door ook!

@Phaidra, ja mja het is nu eenmaal zo.. The only way is up hoop ik dan maar!

Lijst voor vandaag maar even posten voor houvast:
O: twee beschuit met laagje boter en hagelslag, beker optimel
T: thee
L: 250 gr optimel kwark met twee handjes cruesli appel/rozijn
T: stukje fruit - even kijken wat er op de fruitschaal ligt
T: meer thee :+
D: wat de pot schaft

Als ik honger krijg vanmiddag neem ik nog wel een extra boterham :)
ja, of 2. Dit lijstje is wel heel erg mager!
pi_86975036
zo, ik heb een onderwerp voor mijn essay uitgekozen :9

nu kan ik aan de slag :9
Ja doei.
pi_86975362
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik heb een onderwerp voor mijn essay uitgekozen :9

nu kan ik aan de slag :9
en welk onderwerp is het geworden? :)
  woensdag 29 september 2010 @ 12:15:17 #186
277802 _Calimero_
pi_86975392
Daph en XM hebben allebei een vrij mager lijstje!

Ik ga een smoothie met yoghurt en banaan maken :9~

En ik ben heel benieuwd naar mijn gesprek van vrijdag. sowieso de eerste keer dat ik een stemmingsstoornis moet uitvragen en dan gelijk in het engels ;( heb de criteria maar vast vertaald opgeschreven (gelukkig waren mijn studieboeken grotendeels int engels dus de termen heb ik wel paraat, maar mijn zinsopbouw is volgens mij echt om te huilen en mijn mooie engelse/amerikaanse/australische accent ben ik ook kwijt :X (niemand hoorde op reis aan mij waar ik vandaan kwam ze gokten altijd tussen UK/US/OZ :7 )
  woensdag 29 september 2010 @ 12:15:36 #187
277802 _Calimero_
pi_86975404
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef progje het volgende:

[..]

pi_86975449
Nou mijn lijstje van gisteren is dus mislukt..

Het avond eten is veranderd omdat we tot laat moesten werken en daar maar even uit eten zijn gegaan.
Gelukkig koken ze bij dat restaurant gezond en niet met idioot veel room en dat soort dingen.
En een hertenbiefstukje is natuurlijk ook wel gezond :P

vandaag:

O: special K vruchten
T: niks geen trek
L: salade van kikker erwten met tonijn, tomaat, augurk. Veel kruiden en een dressing van beetje olijfolie + wijnazijn + dextrose
T: 0% vet griekse yoghurt (nog over van gisteren :@)
T: borrel van het werk, ik ga me enorm proberen te beheersen
D: beenham + puree en hopelijk spruitjes als ik het nog red om naar de supermarkt te gaan.
pi_86975492
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef progje het volgende:

[..]

het uitleggen van de beeldspraak in Canto 3 van The Rape of the Lock van Alexander Pope :)
Ja doei.
pi_86975509
maar nu eerst naar de buitenlandstudievoorlichting [/driekeerwoordwaarde]

:W
Ja doei.
pi_86975600
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, of 2. Dit lijstje is wel heel erg mager!
Ik heb geen idee wat er vanavond gegeten wordt, dus dat komt er sowieso nog bij op (wss gebakken aardappelen + vlees + groente + toetje). In my defense: ontbijt is er pas ingeschoven om 11.15..
  woensdag 29 september 2010 @ 12:29:28 #192
331 Merel
Be here now.
pi_86975855
Ik heb altijd grote oorbellen, kleine staan bij mij heel tuttig.

Vik, heb je al een tandarts in Den Haag gevonden? Anders kan ik je de mijne aanraden. Ook nu ik uit Den Haag weg ben ga ik er nog heen. En als ie ooit naar Limburg verhuist reis ik 'm achterna, ik wil nooit meer een andere tandarts!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 29 september 2010 @ 12:30:42 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86975883
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef Merel het volgende:

Vik, heb je al een tandarts in Den Haag gevonden? Anders kan ik je de mijne aanraden. Ook nu ik uit Den Haag weg ben ga ik er nog heen. En als ie ooit naar Limburg verhuist reis ik 'm achterna, ik wil nooit meer een andere tandarts!
Wie is dat dan Merel, mijn tandarts zit in Tilburg :{.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:30:56 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86975890
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Red je het daar op bij RPM? :)
Makkelijk! :)
pi_86975891
Lijstje:

O: croissantje
T: snoeptomaatjes
L: croissantje
D: nog geen idee

Edit: Wat een kutlijstje als ik het zo opgeschreven zie staan :')
  woensdag 29 september 2010 @ 12:33:25 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86975990
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

O: croissantje
L: croissantje
D: nog geen idee

Edit: Wat een kutlijstje als ik het zo opgeschreven zie staan :')
Supermarkt in de buurt? Zo ja: brood/yoghurt/iets halen!

Tevens: goeiemorgenmiddag :7
pi_86976113
Ook maar weer ff een lijstje:

O: Kiwi, 2 gekookte eieren, 1/2L melk
S: 20min. wezen zwemmen :D
O: 2 boterhammen met rookspek
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen met kipfilet, paprika en rucola, 1/2L melk
T: 150gr forelfilet
T: cashews en aardbeien
S: 45min. kracht / 45min. cardio
D: Iets met zuurkool + flinke runderlap
T: aardbeien + klein flesje Dr Pepper })

[edit] Maar ~3100kcal :') [/edit]

[ Bericht 10% gewijzigd door V1z0R op 29-09-2010 12:54:51 ]
  woensdag 29 september 2010 @ 12:37:31 #198
331 Merel
Be here now.
pi_86976135
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wie is dat dan Merel, mijn tandarts zit in Tilburg :{.
www.aptandartsen.nl

En dan tandarts Keizer (sp?), de anderen ken ik niet. Maar deze heeft ooit een hele heftige paniekaanval van mij meegemaakt en heeft dat enorm goed aangepakt. En sindsdien snapt hij hoe ik werk :P En daar houdt hij rekening mee. Hoe hij is met grote ingrepen weet ik niet hoor, zoiets hoef ik nooit, maar voor controle en evt gaatjes vullen voel ik me echt bij hem op m'n gemak.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:40:14 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86976220
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Merel het volgende:

[..]

www.aptandartsen.nl

En dan tandarts Keizer (sp?), de anderen ken ik niet. Maar deze heeft ooit een hele heftige paniekaanval van mij meegemaakt en heeft dat enorm goed aangepakt. En sindsdien snapt hij hoe ik werk :P En daar houdt hij rekening mee. Hoe hij is met grote ingrepen weet ik niet hoor, zoiets hoef ik nooit, maar voor controle en evt gaatjes vullen voel ik me echt bij hem op m'n gemak.
Hm dat is hier niet eens zo gek ver vandaan... Eens ff over nadenken, aangezien ik wel vaak grote ingrepen heb helaas.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:47:32 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86976465
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef Merel het volgende:

ik heb nooit oorbellen. Ooit een keer de achterkant van een knopje in m'n oor gehad, en dat was redelijk ontstoken en gezwollen en pijnlijk. Toen kwam m'n vader met het idee om dat knopje er met een roestige nijptang uit te halen...sindsdien draag ik noot meer oorbellen..

Lijstje:
O: yoghurt met banaan, perzik, nectarine en volkoren muesli
L: rijst met kip, groente en cashews
T: bakje magere vruchtenyoghurt
D: ovenfrietjes, kipfilet en 200 gram peultjes
T: blokje chocola

Ik ben tevreden!
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 12:54:41 #201
70532 loveli
N
pi_86976715
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben tevreden!
Dat vind ik altijd zo leuk om te lezen. Meer mensen zouden tevreden moeten zijn.
crap in = crap out
pi_86976800
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo leuk om te lezen. Meer mensen zouden tevreden moeten zijn.
Ik ben ook tevreden met mijn geplande lijstje :7 Als ik het ook enigszins naleef is het helemaal mooi :P
pi_86976869
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Supermarkt in de buurt? Zo ja: brood/yoghurt/iets halen!

Tevens: goeiemorgenmiddag :7
Nope, niks in de buurt. Ja, alleen de schoolkantine, maar die vind ik eigenlijk te duur :@ Vanavond nog wat maar andere dingen kopen voor op 't werk :)
pi_86976899
O: 1 boterham met filet american + halfvolle melk
L: punt appelkruimelvlaai :@ (jarig klasgenootje)
T: activia START 320ml
D: rauwe andijviestamppot
T: appel of bakje vla
T: verse sinaasappelsap
  woensdag 29 september 2010 @ 13:01:14 #205
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86976943
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

met m'n lijstje he! En met het feit dat de Duutser morgen komt!
pi_86976961
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben ook tevreden met mijn geplande lijstje :7 Als ik het ook enigszins naleef is het helemaal mooi :P
Naleven van een lijstje wordt 10x makkelijker wanneer je niets anders in huis haalt :P
Is geen chocola, snoep, koekjes of chips thuis te bekennen!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:02:22 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86976982
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Swietje het volgende:
O: 1 boterham met filet american + halfvolle melk
L: punt appelkruimelvlaai :@ (jarig klasgenootje)
T: activia START 320ml
D: rauwe andijviestamppot
T: appel of bakje vla
T: verse sinaasappelsap

Ook dit is veeeeeel te weinig!

Jongens, GA ETEN!
pi_86977014
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Naleven van een lijstje wordt 10x makkelijker wanneer je niets anders in huis haalt :P
Is geen chocola, snoep, koekjes of chips thuis te bekennen!
True, soms heb ik alleen het idee dat ik ook wel netjes twee blokjes chocola kan nemen :')

In het weekend ben ik trouwens wel iets makkelijker voor mezelf. Al neem ik dan liever iets zoets door zelf een dessert te maken of iets te bakken ofzo. :Y
pi_86977038
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ook dit is veeeeeel te weinig!

Jongens, GA ETEN!
Wat zij zegt!

Ik word er echt een beetje moe van soms, hoor :@
pi_86977085
Op deze manier ga ik zeker niet meer eten :') En ik vind het meer dan zat ook.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:08:39 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86977193
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Swietje het volgende:
Op deze manier ga ik zeker niet meer eten :') En ik vind het meer dan zat ook.
je leeft de hele dag effectief op een boterham. Tot het avondeten. En ik snap dat je weinig beweegt, maar dan nog heeft je lichaam meer nodig. Zo gaat het absoluut in spaarstand.

En net als goodbye word ik er ook moe van...het meer eten komt elke dag wel een keer voorbij...
  woensdag 29 september 2010 @ 13:10:29 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86977249
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

je leeft de hele dag effectief op een boterham. Tot het avondeten. En ik snap dat je weinig beweegt, maar dan nog heeft je lichaam meer nodig. Zo gaat het absoluut in spaarstand.

En net als goodbye word ik er ook moe van...het meer eten komt elke dag wel een keer voorbij...
Idd.

En als je geen commentaar wilt op je lijstjes, moet je ze ook niet posten.
Niet meer actief op Fok!
pi_86977295
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

True, soms heb ik alleen het idee dat ik ook wel netjes twee blokjes chocola kan nemen :')

In het weekend ben ik trouwens wel iets makkelijker voor mezelf. Al neem ik dan liever iets zoets door zelf een dessert te maken of iets te bakken ofzo. :Y
Klein beetje chocola mag ook zeker wel!

's Weekends doe ik ook niet helemaal gezond, probeer alleen wel van de patat af te blijven.
pi_86977296
Oh, een tijdje terug heb ik toch meegewerkt aan een interview? Als het goed is, wordt dat vandaag op allerlei sites gepubliceerd.

Filmpje valt me best mee, alleen jammer dat ik duidelijk teveel kilo's eraan heb plakken :+

SPOILER
pi_86977341
Als ik een stuk taart op heb ga ik niet ook nog boterhammen eten. Dat past niet. Ik heb dan gewoon geen honger en ik ga mezelf niet misselijk eten, sorry.
pi_86977406
Ik ook maar een lijstje dan?

Resultaat gister:
O: brinta
T: koffie met melk
L: kom groentesoep met dikke snee brood & roomboter
T: perzikyoghurt
T: glas appel-mangosap
D: kaasfondue met heel veel groente en weinig stokbrood, 2 glazen wijn

Planning vandaag:
T: koffie met melk x2
L: 2 boterhammen huzarensalade
T: aardbeienyoghurt
D: stoofvlees, rode kool en aardappelen
T: laatste stukje appeltaart met slagroom :9
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 september 2010 @ 13:15:42 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86977430
Dat je geen honger hebt, is niet per se een teken dat je goed bezig bent. Als je lichaam gewend is aan kleine hoeveelheden, zal het niet snel aangeven dat je te weinig hebt. Probeer stapsgewijs iets extra's toe te voegen, dan merk je dat je lichaam daaraan went en zal 1 boterham niet meer voldoende zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_86977485
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Klein beetje chocola mag ook zeker wel!

's Weekends doe ik ook niet helemaal gezond, probeer alleen wel van de patat af te blijven.
Jawel, maar dat ging gister faliekant mis, want toen ging de hele reep op :@ :D
pi_86977488
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, een tijdje terug heb ik toch meegewerkt aan een interview? Als het goed is, wordt dat vandaag op allerlei sites gepubliceerd.

Filmpje valt me best mee, alleen jammer dat ik duidelijk teveel kilo's eraan heb plakken :+

SPOILER
*Kijken is*

Ik gok dat jij diegene bent met de hoepels? :D
pi_86977555
quote:

SPOILER
You're pwetty O+
pi_86977571
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

*Kijken is*

Ik gok dat jij diegene bent met de hoepels? :D
Lol, die ja :P
pi_86977580
Kijkt u eens:

O: bak havermout
T: twee pruimen
T: een boterham pindakaas
L: twee boterhammen pindakaas
T: halve komkommer
T: sinaasappel
D: macaroni met gehakt, tomaten, paprika's, champignons, ui, knoflook en courgette uit eigen stadstuin
T: bakje yoghurt

Vriendje is ziek en nu probeer ik zijn griep te ontwijken. Dat ik nu een pijnlijke keel, een heel warm hoofd en een koud lijf heb vind ik niet zo'n goed teken :(
pi_86977585
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jawel, maar dat ging gister faliekant mis, want toen ging de hele reep op :@ :D
Vrouwen en chocola :') :P
  woensdag 29 september 2010 @ 13:20:53 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86977608
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik ook maar een lijstje dan?

Resultaat gister:
T: koffie met melk
L: kom groentesoep met dikke snee brood & roomboter
T: perzikyoghurt
T: glas appel-mangosap
D: kaasfondue met heel veel groente en weinig stokbrood, 2 glazen wijn

Planning vandaag:
T: koffie met melk x2
L: 2 boterhammen huzarensalade
T: aardbeienyoghurt
D: stoofvlees, rode kool en aardappelen
T: laatste stukje appeltaart met slagroom :9
oeh, kaasfondue. Dat ga ik morgen eten, met de Duutser, denk ik.....Goed idee zeg!

Nette lijstjes!

@ Swietje: Tsja, dan zou ik in ieder geval een boterham als tussendoortje nemen. Je eet echt heel erg weinig...En inderdaad, als je geen commentaar op je lijstjes wilt, hier niet posten!
pi_86977611
Ik heb trouwens net twee eitjes gebakken voor op brood. Met de dooiers nog heel en dan lekker zacht, jum :9~
  woensdag 29 september 2010 @ 13:21:14 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86977618
quote:

SPOILER
Wat cool :D.

En dat met die kilo's valt best mee :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_86977630
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

You're pwetty O+
Ik vind mijn hoofd juist echt niet fijn op beeld, plus het teveel aan kilo's ;(

Maar al met al valt het me enorm mee :Y Gelukkig niet een te extreem Limburgs accent :P

(Ze hebben alleen wat dingen weggelaten, uit het interview. Nu lijkt het of ik momenteel ook ziek ben, en alleen maar af en toe de deur uitkom. Terwijl ik gewoon fulltime werk :') Maar verder ben ik wel tevreden :)).
  woensdag 29 september 2010 @ 13:21:54 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86977649
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens net twee eitjes gebakken gekookt voor op brood. Met de dooiers nog heel en dan lekker zacht, jum :9~
:P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86977651
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vrouwen en chocola :') :P
Erg hè :@ De rest van de dag wel keurig gegeten, hoor O-)
pi_86977663
En ik zeg "spul" als ik het over medicijnen heb. Lol :')

(mocht geen merknamen noemen, dus toen kwam ik in de knel tijdens mijn verhaal).
pi_86977668
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:P.
Ik was al bang voor en spelfout toen ik die streep zag, maar het valt mee gelukkig :D
pi_86977704
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens net twee eitjes gebakken voor op brood. Met de dooiers nog heel en dan lekker zacht, jum :9~
Dat vind ik ook altijd zo lekker. Dan doop ik daar altijd mijn stukjes brood in :9
pi_86977712
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Dat je geen honger hebt, is niet per se een teken dat je goed bezig bent. Als je lichaam gewend is aan kleine hoeveelheden, zal het niet snel aangeven dat je te weinig hebt. Probeer stapsgewijs iets extra's toe te voegen, dan merk je dat je lichaam daaraan went en zal 1 boterham niet meer voldoende zijn.
Dat, en ik kan bijvoorbeeld 's ochtends vroeg niet zo goed brood eten, dat krijg ik niet weg. Ik ga dus niet met lange tanden een boterham mijn mond in duwen. Maar een kom brinta gaat prima en dat staat geloof ik gelijk aan 2 boterhammen met kaas (qua calorieën en voedingswaarden). Probeer gewoon uit wat je wél kan eten zonder dat het tegenstaat. Avocado of nootjes als tussendoor? Niet heel machtig, wel gezond en met relatief veel kcal bijvoorbeeld.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 september 2010 @ 13:23:54 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86977723
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik was al bang voor en spelfout toen ik die streep zag, maar het valt mee gelukkig :D
Nee, ik verbeterde niets, hoor :D. Ik heb alleen toevallig net twee eitjes gekookt met een zachte dooier. Jum :9~ :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86977752
quote:

SPOILER
Leuk! Ik kan je op mijn werk niet horen, maar je hebt een mooi expressief gezicht O+
pi_86977822
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, kaasfondue. Dat ga ik morgen eten, met de Duutser, denk ik.....Goed idee zeg!

Nette lijstjes!

@ Swietje: Tsja, dan zou ik in ieder geval een boterham als tussendoortje nemen. Je eet echt heel erg weinig...En inderdaad, als je geen commentaar op je lijstjes wilt, hier niet posten!
Yay! :+

Ja, de kaasfondue was een idee van mijn moeder, en was echt heel lekker! Met champignons, paprika, tomaat en komkommer :9 . En een stuk of 4 stukjes stokbrood. Dan is kaasfondue best netjes toch? Voor kaasfondue dan :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86977880
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Yay! :+

Ja, de kaasfondue was een idee van mijn moeder, en was echt heel lekker! Met champignons, paprika, tomaat en komkommer :9 . En een stuk of 4 stukjes stokbrood. Dan is kaasfondue best netjes toch? Voor kaasfondue dan :P .
Ik hou echt van kaasfondue, al lang niet gehad helaas :P . Ik vind champignons en paprika er altijd zo lekker bij, maar brood stiekem toch het lekkerst hoor :D
pi_86977980
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat zij zegt!

Ik word er echt een beetje moe van soms, hoor :@
..
  woensdag 29 september 2010 @ 13:32:57 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86977997
Coco, tof! En je hebt idd een mooi hoofd (en haar!), en ik ik vind je ook niet spekkig!

Ik heb ook zin in ei nu! Maar dan moet ik weer naar de supermarkt, en daar heb ik géén zin in :+
pi_86978062
Ik kom me hier ook maar weer eens melden. Heb een tijd geleden een poging gedaan om het topic te volgen, maar het ging me te snel. Ben de laatste maanden 3 kg aangekomen, dus ik mag wel weer eens gaan opletten. Lijstjes bijhouden werkt bij mij altijd wel goed, dus bij dezen:

lijstje van gisteren:
O: koffie, smoothie framboos/banaan/yoghurt en een gekookt eitje
L: 4 volkoren boterhammen met pesto
T: 2 x koffie, 2 volkoren boterhammen met pindakaas en een peer
D: pasta met aubergine en tomatensaus
T: gekookt ei en bakje yoghurt met een beetje suiker

Beetje veel, maar wel redelijk netjes denk ik.

Planning voor vandaag:

T: handje rozijnen
L: 4 boterhammen met appelstroop
T: koffie + appel
D: iets met broccoli
pi_86978106
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef mille-feuille het volgende:
Ik kom me hier ook maar weer eens melden. Heb een tijd geleden een poging gedaan om het topic te volgen, maar het ging me te snel. Ben de laatste maanden 3 kg aangekomen, dus ik mag wel weer eens gaan opletten. Lijstjes bijhouden werkt bij mij altijd wel goed, dus bij dezen:

lijstje van gisteren:
L: 4 volkoren boterhammen met pesto
T: 2 x koffie, 2 volkoren boterhammen met pindakaas en een peer
D: pasta met aubergine en tomatensaus
T: gekookt ei en bakje yoghurt met een beetje suiker

Beetje veel, maar wel redelijk netjes denk ik.

Planning voor vandaag:

T: handje rozijnen
L: 4 boterhammen met appelstroop
T: koffie + appel
D: iets met broccoli
WB! :W Gewoon niet al te veel teruglezen, dan houd je het prima bij ;)

Oh, en een broccoli-boks, want dat eet ik vanavond ook B-)
pi_86978204
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco, tof! En je hebt idd een mooi hoofd (en haar!), en ik ik vind je ook niet spekkig!

Ik heb ook zin in ei nu! Maar dan moet ik weer naar de supermarkt, en daar heb ik géén zin in :+
Alle complimentjes zijn echt heel lief O+ Dus thanks!

Maar ik ben wel echt (op z'n minst een beetje) spekkig (love the word! :D). Mijn bmi is daar namelijk iets meer dan 25 (+/- 66 kilo bij 1.61m).
  woensdag 29 september 2010 @ 13:40:20 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86978280
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Alle complimentjes zijn echt heel lief O+ Dus thanks!

Maar ik ben wel echt (op z'n minst een beetje) spekkig (love the word! :D). Mijn bmi is daar namelijk iets meer dan 25 (+/- 66 kilo bij 1.61m).
*BMI-iets-meer-dan-25-boks* :7
pi_86978378
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*BMI-iets-meer-dan-25-boks* :7
Jij? Ik had jou echt veel slanker ingeschat. Maar ik boks graag even mee: *boks* :7
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 13:43:17 #245
70532 loveli
N
pi_86978391
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Swietje het volgende:
Als ik een stuk taart op heb ga ik niet ook nog boterhammen eten. Dat past niet. Ik heb dan gewoon geen honger en ik ga mezelf niet misselijk eten, sorry.
Punt is dat je voedingsstoffen nodig hebt, het gaat niet alleen om de kcals. Een valkuil bij veel mensen is dat ze als ze troep eten, daarvoor voedingsstoffen skippen. Je basis moet goed zijn, vezels, eiwitten, vetten, langzame carbs, vitamines, mineralen. Niks mis met taart. Wel iets mis als het te veel voeding vervangt.

Verder zag ik een drink-voedsel-iets op je lijstje staan. Drinkvoedsel is te makkelijk, binnen een halve minuut slik je kcals weg. Als je een sinaasappel eet, doe je er 5 minuten over. Drink je iets weg, dan hoef je geen moeite te doen en heb je alles tegelijk binnen. Als je ervoor moet werken is het beter.

Tips, daar zijn we hier voor.
crap in = crap out
pi_86978403
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Leuk! Ik kan je op mijn werk niet horen, maar je hebt een mooi expressief gezicht O+
Dat valt idd goed op zonder geluid :Y . Wel stoer hoor!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86978409
[/quote]

Ja, aanbieding bij de Albert Heijn, hè :D
Wat ga je maken? Ik heb namelijk nog geen idee.
pi_86978421
BMI van 27 hier! Maar begin al een klein beetje de definities te zien van m'n buikspieren :o Dus waaaayyy blij is de laatste tijd!
  Vis een optie? woensdag 29 september 2010 @ 13:44:16 #249
70532 loveli
N
pi_86978424
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

You're pwetty O+
^^
crap in = crap out
  woensdag 29 september 2010 @ 13:45:38 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86978468
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jij? Ik had jou echt veel slanker ingeschat. Maar ik boks graag even mee: *boks* :7
Nou nee ik heb best wel spekjes :+ ! Maar volgens mij zijn de meesten met BMI 25 niet echt dikkig, hooguit wat mollig ofzo.

De familie-buikrol tikt goed aan hiero, evenals de bolle bipsigheid :7

Maarrrr vanmiddag weer baila baila doen bij de sportschool! *O*
pi_86978479
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef mille-feuille het volgende:
Ja, aanbieding bij de Albert Heijn, hè :D
Wat ga je maken? Ik heb namelijk nog geen idee.
[/quote]

Ook in de aanbieding bij de Lidl, daar heb ik hem vandaan. Ik ga hem of koken of wokken, weet het nog niet zeker..
pi_86978557
Jullie mogen best commentaar en tips geven, maar zeggen dat je er moe van wordt zal me echt een worst wezen, daarvoor ga ik niet stoppen met het posten van lijstjes. Ik heb verder helemaal niet gezegd dat ik geen commentaar wens.

Ik wéét ook dat ik beter moet eten en beter boterhammen kan nemen dan een stukje taart, maar ik wil gewoon NIET opeens aankomen want ik het krijg het er amper nog vanaf en daarbij krijg ik geen taart én boterhammen weg. En dat kan ik ook niet van de een op andere dag veranderen.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:48:56 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86978605
Ik ga stadwaarts :W.

Mooi weer! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_86978660
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou nee ik heb best wel spekjes :+ ! Maar volgens mij zijn de meesten met BMI 25 niet echt dikkig, hooguit wat mollig ofzo.

De familie-buikrol tikt goed aan hiero, evenals de bolle bipsigheid :7

Maarrrr vanmiddag weer baila baila doen bij de sportschool! *O*
Bolle bipsen zijn juist O+ :9

Wou dat ik daar iets meer van had :{
pi_86978664
Oeps, quote kapot gemaakt :@.

Ik vind trouwens ook dat je er goed uitziet Cocotrimonium.
pi_86978677
omg...

ik kan ook volgend jaar al naar de UK als ik dat zou willen, en dan een heel 3e jaar daar doen... het héle derde jaar... :o hoe tof zou dat zijn... O+

ik ga 't eens met Mr.Mo bespreken :9
Ja doei.
pi_86978747
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef Swietje het volgende:
Jullie mogen best commentaar en tips geven, maar zeggen dat je er moe van wordt zal me echt een worst wezen, daarvoor ga ik niet stoppen met het posten van lijstjes. Ik heb verder helemaal niet gezegd dat ik geen commentaar wens.

Ik wéét ook dat ik beter moet eten en beter boterhammen kan nemen dan een stukje taart, maar ik wil gewoon NIET opeens aankomen want ik het krijg het er amper nog vanaf en daarbij krijg ik geen taart én boterhammen weg. En dat kan ik ook niet van de een op andere dag veranderen.
Ik word niet moe van een lijstje van jou van één dag, ik word moe van het feit dat er gewoon een paar mensen (dus niet alleen jij) écht te weinig eten en het is gewoon zó zonde voor je lichaam!

En wat betreft meer eten: bouw het langzaam op, gooi er af en toe een klein tussendoortje door heen.
pi_86978761
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef Swietje het volgende:

Volgens mij is het ook niet zozeer tegen jou gericht hoor, zijn meerdere mensen met niet-al-te-beste lijstjes. Waaronder ikzelf :P

Kan me best voorstellen dat mensen daar moe van worden. Ik vind het juist 'fijn' als mensen zoiets zeggen. Want daardoor voel ik me nog net iets schuldiger over zo'n baggerlijstje en dat motiveert me net iets meer om het beter te gaan doen.

Dat dat niet van de een op de andere dag perfect gaat lukken, het zij zo. Uiteindelijk lukt het wel :)
pi_86978781
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook niet zozeer tegen jou gericht hoor, zijn meerdere mensen met niet-al-te-beste lijstjes. Waaronder ikzelf :P

Kan me best voorstellen dat mensen daar moe van worden. Ik vind het juist 'fijn' als mensen zoiets zeggen. Want daardoor voel ik me nog net iets schuldiger over zo'n baggerlijstje en dat motiveert me net iets meer om het beter te gaan doen.

Dat dat niet van de een op de andere dag perfect gaat lukken, het zij zo. Uiteindelijk lukt het wel :)
Inderdaad, jij ook o|O
pi_86978786
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef mille-feuille het volgende:
Oeps, quote kapot gemaakt :@.

Ik vind trouwens ook dat je er goed uitziet Cocotrimonium.
Zeg maar Coco :7

pi_86978795
Mijn lijst gisteren:

O: Drie volkoren crackers met appelstroop (crackers van de Lild, dun en lekker!)
T: Snee volkoren brood met satesmaak gebraden gehakt
L: Drie snee-en volkoren met satesmaak gebraden gehakt
T: App0l
D: Halve bloemkool, 70 gram rijst, half bakje roomkaas, 200 gram kipfilet

(roomkaas door bloemkool, dan kip & rijst erdoorheen :9 )

Vandaag:
O: Twee crackers met belegen kaas
T: Snee volkoren brood met satesmaak gebraden gehakt
L: Drie snee-en volkoren met satesmaak gebraden gehakt
T: Appel
D: Gebakken aardappels met koolrabi en een visje
pi_86978844
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Inderdaad, jij ook o|O
*stopt meteen wat extra tomaatjes in haar mond*

Zie! Het werkt :D

(maar serieus: sorry. Ook sorry voor mijn eigen lijf. Maar het gaat beetje bij beetje beter)
pi_86978881
Ik eet vanavond ook broccoli :D. In de aanbieding inderdaad. Ga een ovenschotel met kip (ook aanbieding :+) maken, aardappeltjes erbij bakken, dan ben ik tevreden :).
pi_86978919
Mijn buik voelt nu niet meer bol O+ maar is het nog wel zag ik. Dus nu vrees ik een beetje dat het door de brinta en dan met name de melk erin komt ;( Maar je kunt toch niet zomaar lactose-intolerant worden als je dat voorheen nooit geweest bent?!

En net mezelf 5 boeken cadeau gedaan, van Janet Evanovich. Bij Bookdepository, was maar 25 euro kwijt O+
pi_86978933
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*stopt meteen wat extra tomaatjes in haar mond*

Zie! Het werkt :D

(maar serieus: sorry. Ook sorry voor mijn eigen lijf. Maar het gaat beetje bij beetje beter)
Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, behalve tegen je lijf dan :P

Niemand doet het perfect en ik al helemaal niet, maar doelbewust minder eten doe ik gelukkig al een hele poos niet meer. Soms dan wel weer te veel, maar dat noem ik dan voor het gemak maar even 'mijn stofwisseling ee opkikker geven' _O-
pi_86979018
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

of iemand anders met buitenland ervaring.. ik heb hulp nodig :P
Ja doei.
pi_86979276
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, behalve tegen je lijf dan :P

Niemand doet het perfect en ik al helemaal niet, maar doelbewust minder eten doe ik gelukkig al een hele poos niet meer. Soms dan wel weer te veel, maar dat noem ik dan voor het gemak maar even 'mijn stofwisseling ee opkikker geven' _O-
Bij mij is het niet eens bewust minder eten, maar eerder laksheid en druk-op-het-werk (maar dat laatste zou geen probleem hoeven zijn, als ik niet zo laks was qua eten meenemen en van tevoren dingen plannen :+ ).

En ik lolde over de opkikker :p
pi_86979283
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn buik voelt nu niet meer bol O+ maar is het nog wel zag ik. Dus nu vrees ik een beetje dat het door de brinta en dan met name de melk erin komt ;( Maar je kunt toch niet zomaar lactose-intolerant worden als je dat voorheen nooit geweest bent?!

En net mezelf 5 boeken cadeau gedaan, van Janet Evanovich. Bij Bookdepository, was maar 25 euro kwijt O+
Wanneer je ziek bent geweest, kun je tijdelijk symptomen vertonen maar anders niet dacht ik.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:04:45 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86979292
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef motorbloempje het volgende:

Qu'est-ce que c'est? :o

Ik ben bezig met buitenland-ervaring krijgen, maar vragen stellen kan altijd :+

Coco: mijn bips is combi van bollig en flabby, helaasch :+
pi_86979317
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

Zeg maar Coco :7

:D Had speciaal nog even nagekeken hoe je het schrijft.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:06:26 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86979374
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Dat wordt bij jou ook nog leuk! We kunnen je wel millie noemen :+

Weebee nog trouwens!
  woensdag 29 september 2010 @ 14:07:08 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86979404
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik word niet moe van een lijstje van jou van één dag, ik word moe van het feit dat er gewoon een paar mensen (dus niet alleen jij) écht te weinig eten en het is gewoon zó zonde voor je lichaam!

En wat betreft meer eten: bouw het langzaam op, gooi er af en toe een klein tussendoortje door heen.
wat zij zegt...
  woensdag 29 september 2010 @ 14:07:54 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86979452
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef motorbloempje het volgende:

hoi! Ik heb geen zin om te werken...
pi_86979535
Coco je ziet er prima uit op dat filmpje! En geen zwaar accent voor zover ik kan zien horen? :P

Ik mis het dat ik niet kan sporten in mn woonplaats. De trein heeft te vaak vertraging, de bus rijdt te vaak eerder weg dan zou moeten, waardoor ik steeds te laat in Almere ben en de training mis. Ik groei dicht zo. Maar ik wil mn team in Almere ook niet in de steek laten ;( dus nou weet ik even niet wat ik moet doen. Ga sowieso weer een keer kijken bij de vereniging hier in Amsterdam.
pi_86979621
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Qu'est-ce que c'est? :o

Ik ben bezig met buitenland-ervaring krijgen, maar vragen stellen kan altijd :+

Coco: mijn bips is combi van bollig en flabby, helaasch :+
nou ja, kijk, jij bent met je master-ding bezig natuurlijk, maar ik zou dan volgend jaar dus als vervangend jaar 3 naar de UK kunnen, een héél jaar.

en nu snap ik de site van de universiteit van York niet zo goed voor undergraduate English Literature.. het zal vast aan mij liggen :') maar ik snap het systeem nog niet zo goed :X
Ja doei.
pi_86979701
oh, ik heb wat gevonden wat ik maar 's door ga lezen :')

wah, ik ben echt te opgewonden over het idee om gewoon na te kunnen denken :o
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:14:13 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86979720
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, kijk, jij bent met je master-ding bezig natuurlijk, maar ik zou dan volgend jaar dus als vervangend jaar 3 naar de UK kunnen, een héél jaar.

en nu snap ik de site van de universiteit van York niet zo goed voor undergraduate English Literature.. het zal vast aan mij liggen :') maar ik snap het systeem nog niet zo goed :X
Kom je dan niet in de knoei met je BA-scriptie, of doe je die dan daar?

Zal even naar de site kijken! Wat snap je niet?

En wil je dan alsnog ook je MA in de UK doen?
Op zich kan ik me voorstellen dat het goedkoper is om als UG naar de UK te gaan, omdat je dan als visiting student misschien onder een exchange agreement valt. Als PG voltijd-student (als je het hele programma doet!) ben je nog best wat kwijt aan de fees.
pi_86979767
ja, hoe het dan in godsnaam zit met de bachelorthesis moet ik nog even uitzoeken, dat ben ik vergeten te vragen :')

maar ben nu

http://www.york.ac.uk/admin/intnat/documents/VSCatalogue1011.pdf

aan het bekijken...
Ja doei.
pi_86979900
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Dat wordt bij jou ook nog leuk! We kunnen je wel millie noemen :+

Weebee nog trouwens!
Is goed :P . Dank je voor het welkom.
pi_86979908
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hoi! Ik heb geen zin om te werken...
Uitnodiging om je te bombarderen met vragen? :P
  woensdag 29 september 2010 @ 14:31:04 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86980386
Mo: misschien verkassen naar Engels topique? :P Tevens: ik zie zo op het eerste gezicht weinig specialistische cursussen over bijv. postcolonial lit, en die kant wou je toch op?

Hmm ik ben in dubio! Ik ga vanmiddag sowieso Zumba doen van 17.30-18.15. Nou heb ik ook een vrijkaartje voor enkele taekwondo lessen - voor vanaaf, vrijdag en zaterdag. Vrijdag en zaterdag kan ik echter niet, maar vandaag is het van 18.30-20.30, wel ook in hetzelfde sportcomplex als Zumba.

Maarrrr dan heb ik geen tijd om te eten, en 2 uur en 45 minuten sporten is misschien wat enthousiast :')

Oh. Zie nu dat het gesplitst is in advanced en beginners? Maar op mn kaartje stond dat niet. Stom. Nouja laat maar, ik ga daar niet een uur wachten op de volgende les terwijl ik gezweet heb :+ Problem solved!
pi_86980465
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: misschien verkassen naar Engels topique? :P Tevens: ik zie zo op het eerste gezicht weinig specialistische cursussen over bijv. postcolonial lit, en die kant wou je toch op?

Hmm ik ben in dubio! Ik ga vanmiddag sowieso Zumba doen van 17.30-18.15. Nou heb ik ook een vrijkaartje voor enkele taekwondo lessen - voor vanaaf, vrijdag en zaterdag. Vrijdag en zaterdag kan ik echter niet, maar vandaag is het van 18.30-20.30, wel ook in hetzelfde sportcomplex als Zumba.

Maarrrr dan heb ik geen tijd om te eten, en 2 uur en 45 minuten sporten is misschien wat enthousiast :')
hier in Nederland zou ik alleen 'Shakespeare' hebben en 'Advanced Writing', de rest minor en dus de bachelor thesis. Advanced Writing kan ik op afstand doen en 'Shakespeare' wordt daar (natuurlijk) ook gegeven. Dan lijkt het mij dat ik verder minoren uitkies, als het ware, en dan een oplossing vind voor mijn bachelor thesis... ga die meneer die ik net sprak nog maar 's mailen voor een afspraak en eerst heel de site van York doorspitten :o
Ja doei.
pi_86980590
@ Maria, Eiwitshake tussendoor pakken en dan gewoon eerste uur meedoen?! Neem aan dat ze niet er van uitgaan dat iedereen 2uur taekwondo mee doet :D
  woensdag 29 september 2010 @ 14:37:21 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86980654
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef V1z0R het volgende:
@ Maria, Eiwitshake tussendoor pakken en dan gewoon eerste uur meedoen?! Neem aan dat ze niet er van uitgaan dat iedereen 2uur taekwondo mee doet :D
Probleem is dan dat volgens de website het eerste uur advanced is! :P En ik heb het nog nooit gedaan :+
pi_86980658
Bijvoorbeeld:

Britons at Work: Gender, Class and Victorian Culture (10 ECTS) Autumn
Postcolonial Writing: Literature and Resistance (10 ECTS) Autumn
Measured Laughter: Satire, Parody and Play (10 ECTS) Spring
<nog een in Spring>

dan heb ik de 40 minorenpunten, interessante vakken (victorian culture ook ivm colonialisme) en dan nog een oplossing vinden voor mijn thesis :+
Ja doei.
pi_86980720
teveel om over na te denken, kijk vanavond wel even of Mr.Mo nog fut heeft om er 's over te praten, want hij moet ook weg kunnen/willen, op zo korte termijn :@ :P

nu weer even op pad :W
Ja doei.
pi_86980938
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Probleem is dan dat volgens de website het eerste uur advanced is! :P En ik heb het nog nooit gedaan :+
Taekwondo advanced zou ik idd niet doen als je het nog niet eerder gedaan hebt :+. Maar je zou wel al bij dat uur kunnen kijken! Dat je zegmaar ziet wat die mensen allemaal kunnen/doen, en dan het tweede uur zelf meedoen en de basics leren? :)
pi_86981001
Ik ga nu goed eten zodat ik vanavond kan sporten

/ontopic

Ik ben chagrijnig

/offtopic
  woensdag 29 september 2010 @ 14:50:13 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86981157
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Taekwondo advanced zou ik idd niet doen als je het nog niet eerder gedaan hebt :+. Maar je zou wel al bij dat uur kunnen kijken! Dat je zegmaar ziet wat die mensen allemaal kunnen/doen, en dan het tweede uur zelf meedoen en de basics leren? :)
Das waar! Ik neem mn kaartje wel mee, en dan zie ik na Zumba hoeveel fut/honger ik heb!

PF: :* ga je wel iets leuks doen qua sport? :)
pi_86981237
Maria, sorry, laatste stukje had ik niet gelezen... Anders wat Chico zegt!

PF, is na het sporten wel weer over! Was gister ook pissed-off, na het sporten gelijk over :D
pi_86981554
@Coco...: je ziet er hartstikke leuk uit!!!
pi_86981881
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Das waar! Ik neem mn kaartje wel mee, en dan zie ik na Zumba hoeveel fut/honger ik heb!

PF: :* ga je wel iets leuks doen qua sport? :)
kickboksen!

maar iedere keer heb ik mijn tas ingepakt en ga ik toch niet, koudwatervrees w/
pi_86981908
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Maria, sorry, laatste stukje had ik niet gelezen... Anders wat Chico zegt!

PF, is na het sporten wel weer over! Was gister ook pissed-off, na het sporten gelijk over :D
Ben meer een beetje down en chago :P Normaal vind ik dit topic ook hartstikke leuk om te lezen, lekker afleiding. Maar nu vind ik er geen flikker aan.
pi_86981965
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

kickboksen!

maar iedere keer heb ik mijn tas ingepakt en ga ik toch niet, koudwatervrees w/
Ga je naar usc?
pi_86982031
Hij zei u ;( ;( ;(
En kwam een poetsdoek lenen, want de zijne waren op O+
U :(
pi_86982241
@chico: ja
pi_86982318
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Awww O+ da's dan wel weer extra lief :*
pi_86982364
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Chicolate het volgende:
Coco je ziet er prima uit op dat filmpje! En geen zwaar accent voor zover ik kan zien horen? :P

Ben een rasechte Limburgse though :)

Maar op de een of andere manier heb ik inderdaad geen zwaar accent. Wel een zachte g O+
pi_86982630
Coco, je ziet er goed uit hoor op 't filmpje ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 15:33:52 #300
277802 _Calimero_
pi_86982812
Moblo, wil je dan met of zonder je Mr een jaar weg?
pi_86983238
Ik heb geen zin meer om te sporten, ik heb zin om foto's te maken maar mijn/de camera ligt bij mijn ouders.

Irritant om zo wispelturig te zijn ;(!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')