quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
uniekhoorn!
-edit- ben benieuwd wat het openingsplaatje wordt, bij googelen op de topictitel.
okee dankjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi
Niet slecht hoor.. die pinda's kunnen er ook prima tussen... en je zegt het zelf al..... groente...
Dat idd.quote:
worsteldequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Hoe is het verder met je? Ik herinner me dat je toen je hier postte struggelde (wat is het Nederlandse woord daarvoor ook alweer?Ik lijk Nynke wel
) met je gezondheid.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Hoe is het verder met je? Ik herinner me dat je toen je hier postte struggelde (wat is het Nederlandse woord daarvoor ook alweer?Ik lijk Nynke wel
) met je gezondheid.
Het gaat redelijk, privé is het de afgelopen drie maanden gewoon een grote puinhoop geweest en dat is killing geweest. Lichamelijk gaat het allemaal wel - de Pfeiffer lijkt weg te zijn (laten we zeggen dat ik het idee heb dat het 95% genezen is) en mijn rugklachten zijn zo goed als over, maar ik moet geen enorm zware dingen tillen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
) met je gezondheid.
Daar drinken we op!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O, ik wil graag nog even een suggestie doen voor een nieuwe handtas voor loveli:
[ afbeelding ]
Nee ik zocht naar het woord 'worstelen', waarvoor dank, Lienekienquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef AKnynke het volgende:
problemen had, zoek je die Nederlandse betekenis, Vikje lief?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar drinken we op!
[ http://www.jonessoda.com/gifs6/broccoli.jpg&t=1]afbeelding ]
Goed etiketje lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Thx. Ja nog steeds bij de ouders, met vlagen gaat het okee, maar anders is het nog erger dan het wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef sigme het volgende:
Hoi Daph_, leuk dat je d'r weer bent.
Woon je nog bij je gezellige ouders?
mental image.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
'truste uniek.
Ik kom zo achter je aan hoor.
Oh, dan kan ook dat alleen maar beter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thx. Ja nog steeds bij de ouders, met vlagen gaat het okee, maar anders is het nog erger dan het wasMaargoed nu geen geld om te kijken voor een eigen plekje, kan amper mijn 'vaste lasten' betalen iedere maand dus dat komt later wel weer..
Lesbo.quote:
Uhu.. Eerst maar even beter in mijn vel komen en een baan zoeken, daarna zien we wel weer verderquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan kan ook dat alleen maar beter.
Veel succes in elk geval, en ik hoop dat hier meeposten kan helpen.
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
'truste uniek.
Ik kom zo achter je aan hoor.
Ja jij hebt jezelf al veraden met je 'ik wil je buik kussen' tegen Coquote:
Compleet met ruftende berg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De eeuwige broccolivelden![]()
*stil*
*mooi*
Wake-up call:quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De eeuwige broccolivelden![]()
*stil*
*mooi*
Zeldzaam!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij hebt jezelf al veraden met je 'ik wil je buik kussen' tegen Co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Doe even posten!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh my, googlen op 'broccoli costume'![]()
![]()
Houd me tegen!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeldzaam!Wel fijn dat je mijn posts zo goed leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Daar wonen mijn ouders..tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. Maar voor de rest snap ik niets van je post!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Belde net een studiegenoot, had hij blijkbaar verteld bij z'n P uitreiking dat de week weg aan het eind van het jaar het enige was wat hem was bijgebleven. Dat vonden ze vast niet echt fantastisch. Maar goed, toen waren er natuurlijk allemaal piraten mee (het was waar Nynke ook heeft gewoond?/de oma/opa van de man van moblo wonen) en luisterden we daar altijd natuurlijk naar een piratenzender.
Dit is dan ook hét nummer van mijn 1e jaarniet eens op youtube te vinden, bazennummer.
Conclusie, dat nummer is geweldigquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar wonen mijn ouders..tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. Maar voor de rest snap ik niets van je post!
Auwquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef AKnynke het volgende:
grr....ben in een webshop voor lange mensen aan het kijken...in de sale. Is alles wat ze erop hebben staan en me luek lijkt uitverkocht. Als het uitverkocht is, dan haal je het eraf lijkt me toch? Frustrerend, zeker omdat de pagina's langzaam laden..
Oh, en schop! voor de mensen die het nodig hebben. En ik heb extra lange benen, dus de schop komt heeel erg hard aan!
Piratenquote:
join the club!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe in het Nederlands schrijven is echt lastig als je al 5 jaar gewend bent om alles in het Engels te doen en alle literatuur Engels is
* DINGDINGDINGquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me vandaag iets.. Zou het feit dat ik nu sinds een paar weken zo'n 6 keer in de week 10 km per dag fiets er iets mee te maken kunnen hebben dat ik nog een paar kilo afgevallen ben?
.
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me vandaag iets.. Zou het feit dat ik nu sinds een paar weken zo'n 6 keer in de week 10 km per dag fiets er iets mee te maken kunnen hebben dat ik nog een paar kilo afgevallen ben?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht...
Wie vrijt, die slijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren...![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht...
M'n bewegingslevel is inderdaad aardig omhoog gegaan de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oh nees, de awkwardness!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wie vrijt, die slijt.
4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren...
Ga je nu je in Leeds zit maar over op Nederlandse termen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nees, de awkwardness!
Hoe gaat alles met jou nu, Anna?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wie vrijt, die slijt.
4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren...
Goed! Ik ben een happy camperquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nees, de awkwardness!
Hoe gaat alles met jou nu, Anna?
Las m vanmiddag. Zoek ook maar naar de andere innovatie, de emergency bra...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Ewelina het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2295105/grotere-borsten-met-wijn-vulling--.html
Is die wijn nodig om de teleurstelling weg te drinken als de bh uitgaat?
Ik heb vandaag les gehad over hybriditeit! Ik ben helemaal up-to-date!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je nu je in Leeds zit maar over op Nederlandse termen?
Ja, die heb ik gezien. Zou een cup AAAA ook werken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Las m vanmiddag. Zoek ook maar naar de andere innovatie, de emergency bra...
Wat is een mongrel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag les gehad over hybriditeit! Ik ben helemaal up-to-date!
Volgens wetenschapperts in de 18e/19e eeuw was ik een mongrel met grote kans op onvruchtbaarheid en zeker een grote kans op een degenerate characterDatjullieheteffeweten!
Happy camper is goed! *zingt* I'm a lumberjack and I'm okaaay!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed! Ik ben een happy camperwel een onsportieve, ik geloof dat ik niet zo van sporten hou
Vind het zo leuk om te lezen hoe jij je weg vindt in Leeds't gaat goed he?
Ehh een niet zo complimenteuze term voor een persoon voortgekomen uit de union van twee rassen! Op een gegeven moment vonden ze dat geloof ik toepasselijker dan hybridquote:
Jeez. Nouja ik ben helemaal gezond heur!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehh een niet zo complimenteuze term voor een persoon voortgekomen uit de union van twee rassen! Op een gegeven moment vonden ze dat geloof ik toepasselijker dan hybridWaarom ben ik even kwijt.
Schijnbaar vonden ze vroeger dan bijv. dat van zwarte mensen niet zeker was dat ze wel menselijk waren, en dat bijv. uit onvruchtbaarheid van eventuele gemixte kinderen zou blijken dat er niet gemixt behoorde te worden (en dat het uberhaupt een ander species betrof). Helaaaas pakte dat niet zo uit, want de hoeveelheid mulattos in die tijd rees de pan uitDus toen moest de theorie weer aangepast worden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat sex doe ik voor de kijkcijfers
[flauw]Jij hebt kijkers bij sex?[/flauw]quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat sex doe ik voor de kijkcijfers
Mehe!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:17 schreef loveli het volgende:
[..]
[flauw]Jij hebt kijkers bij sex?[/flauw]
Ik ben laatquote:
Dat valt nog te bezien: ben 3 jaar ofzo niet geweest (omdat ik toen ik in Groningen woonde nog een tandarts n de woonplaats van m'n ouders had, erg onhandig achteraf) en ik heb wel het idee dat ik gaatjes heb. Goeie kans dat ik veel zelf moet betalen van de verzekering, omdat ik niet naar de periodieke controles gegaan ben.quote:
Ik was laatst ook na 3 jaar weer op controle geweest en heb niks zelf hoeven te betalenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien: ben 3 jaar ofzo niet geweest (omdat ik toen ik in Groningen woonde nog een tandarts n de woonplaats van m'n ouders had, erg onhandig achteraf) en ik heb wel het idee dat ik gaatjes heb. Goeie kans dat ik veel zelf moet betalen van de verzekering, omdat ik niet naar de periodieke controles gegaan ben.
Wel een goeie les: het is niet leuk om m'n eerste salaris aan zoiets uit te moeten geven.
Hangt er ook van af of je iets hebt natuurlijk. Had jij klachten?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik was laatst ook na 3 jaar weer op controle geweest en heb niks zelf hoeven te betalen![]()
nu naar de dierenarts, die moet ik wel betalen.![]()
Geen tandartsangst hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik! Heb je een speciale reden om niet naar de tandarts te gaan?
Ik heb ook nog steeds een tandarts in mijn oude woonplaats. Aan de ene kant lastig met afspraken maken, maar ik ben ook wat huiverig om een andere tandarts te zoeken. Angst heb ik niet, maar deze tandarts is gewoon aardig en fijn en houdt rekening met eventuele wensen tijdens behandeling enzo. En soms gaan we, net als vroeger, met het hele gezin op controlequote:Op woensdag 29 september 2010 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen tandartsangst hoor.
Ik had er hierboven al iets over gezegd. Ik had een tandarts in de woonplaats van m'n ouders en omdat ik er toch maar 1 keer per half jaar naartoe hoefde, leek het me onzinnig om er één te zoeken in Groningen. Maar je raadt het al: elke keer als ik naar de tandarts moest vergat ik het, kwam het niet goed uit etc etc, er was elke keer wel wat en ik had ook zoiets van: ik heb geen last, dus waarom zou ik een tandarts zoeken? In augustus heb ik me, na 9 jaar, eindelijk aangemeld bij een tandarts in Groningen, maar een week later hoorde ik dat ik naar Den Haag ging.
bij de AH zou ik hetzelfde verdienen, dus zal nog wel wat omhoog krijgen denk ik..quote:Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef Phaidra het volgende:
Jammer dat optie 1 niet door kan gaan Mo, maar volgens mij is optie 2 ook heul niet zo slecht. Hopelijk is er nog wat aan het salaris te doen, vragen kan altijd.
als ik van baan ga veranderen (naar een andere bijbaan, waarbij ik meer uren op 1 dag kan maken) wil ik ook minimaal >10 per uur verdienenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij de AH zou ik hetzelfde verdienen, dus zal nog wel wat omhoog krijgen denk ik..als ik boven de 10 uit kom ben ik tevreden
Dat moet toch wel lukken met een universitaire opleiding achter je naam? En flink hoger ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
als ik van baan ga veranderen (naar een andere bijbaan, waarbij ik meer uren op 1 dag kan maken) wil ik ook minimaal >10 per uur verdienen![]()
Succes!
Nou nee dusquote:Op woensdag 29 september 2010 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken met een universitaire opleiding achter je naam? En flink hoger ook.
Study! Education is je gehele schoolloopbaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Aan alle engelssprekenden hier:
Als ik zeg dat ik sinds een jaar klaar ben met mjin opleiding, is study of education dan mooier?
-
- (hier komen straks vast nog meer vragen bij)
Grijp hem!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Syrena het volgende:
De meneer die het kopieerapparaat komt maken is leuk
Ik durf niet, hij is vast heel bezetquote:
Nee, zo'n dude is het niet. Het is er zo eentje die leuk is maar het niet weet/gelooft.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef V1z0R het volgende:
Krijg nu zo'n idee dat Syrena zich in een ouderwetse cola-light reclame bevindt
ik zou education zeggen, of zeggen " I finished my masters degree...quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Aan alle engelssprekenden hier:
Als ik zeg dat ik sinds een jaar klaar ben met mjin opleiding, is study of education dan mooier?
- De hulpvraag wordt bepaald --> hoe vertaal je dat?
(guiding question?)
- het behandelplan zal worden uitgevoerd --> will be executed? realized? performed?
-
nou, gooi daar maar wat eten bij schat!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: banaan
T: 250 gr biogarde met 2 el muesli
L: restje griekse salade
T: komkommer
S: RPM
D: ongepaneerde schnitzel, 2 aardappels, rode kool
Red je het daar op bij RPM?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: banaan
T: 250 gr biogarde met 2 el muesli
L: restje griekse salade
T: komkommer
S: RPM
D: ongepaneerde schnitzel, 2 aardappels, rode kool
Jaaaaquote:Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Moet ik even wat voer meenemen, XM?.
Leuk, maar het niet weetquote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, zo'n dude is het niet. Het is er zo eentje die leuk is maar het niet weet/gelooft.
Ik heb wel oorbellen in vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt heel zelfbewust bezig de laatste tijd, vandaag voel ik me ook echt goed.
Keek in de spiegel en zag wel de blobsels, maar ook de toekomst en ik werd er niet eens vedrietig van, maar kreeg alleen maar meer zin om te hardlopen. moest echt uitkijken dat ik niet meteen de hardloopschoenen aan trokmorgen mag ik pas weer
nu alleen nog weer even in het studie-ritme komen!
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Leuk, maar het niet weet
Ik draag bijna alleen maar grote hoepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nu een tokkie?
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik draag bijna alleen maar grote hoepels
Ben ik nu een tokkie?
Heb je te geblondeerd haar met uitgroei en Zweedse klompen? Dan, ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik draag bijna alleen maar grote hoepels
Ben ik nu een tokkie?
gratis voorzet om je trouwfoto's te postenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hihi, die heb ik maar 1x gedragen. Op mijn bruiloft
Nope, ik ben juist een heel lief meisje, met bruin haar (geen uitgroei maar wel hier en daar grijs) en voglens mij geen Zweedse klompen (quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb je te geblondeerd haar met uitgroei en Zweedse klompen? Dan, ja!
Haha, die heb ik pas 2x gepostquote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
gratis voorzet om je trouwfoto's te posten
Zweeds klompen!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nope, ik ben juist een heel lief meisje, met bruin haar (geen uitgroei maar wel hier en daar grijs) en voglens mij geen Zweedse klompen (). En helaas geen tokkie dus
ja, of 2. Dit lijstje is wel heel erg mager!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Even snel tussendoor want ik moet eigenlijk studeren (ik probeer een cursus Spaans te doen maar ik heb er de afgelopen twee weken niet heel veel aan gedaan)
@progje de nagellakverslaving zet lekker voortIk blog lekker door ook!
@Phaidra, ja mja het is nu eenmaal zo.. The only way is up hoop ik dan maar!
Lijst voor vandaag maar even posten voor houvast:
O: twee beschuit met laagje boter en hagelslag, beker optimel
T: thee
L: 250 gr optimel kwark met twee handjes cruesli appel/rozijn
T: stukje fruit - even kijken wat er op de fruitschaal ligt
T: meer thee
D: wat de pot schaft
Als ik honger krijg vanmiddag neem ik nog wel een extra boterham
en welk onderwerp is het geworden?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik heb een onderwerp voor mijn essay uitgekozen
nu kan ik aan de slag
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef progje het volgende:
[..]
en welk onderwerp is het geworden?
het uitleggen van de beeldspraak in Canto 3 van The Rape of the Lock van Alexander Popequote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef progje het volgende:
[..]
en welk onderwerp is het geworden?
Ik heb geen idee wat er vanavond gegeten wordt, dus dat komt er sowieso nog bij op (wss gebakken aardappelen + vlees + groente + toetje). In my defense: ontbijt is er pas ingeschoven om 11.15..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, of 2. Dit lijstje is wel heel erg mager!
Wie is dat dan Merel, mijn tandarts zit in Tilburgquote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb altijd grote oorbellen, kleine staan bij mij heel tuttig.
Vik, heb je al een tandarts in Den Haag gevonden? Anders kan ik je de mijne aanraden. Ook nu ik uit Den Haag weg ben ga ik er nog heen. En als ie ooit naar Limburg verhuist reis ik 'm achterna, ik wil nooit meer een andere tandarts!
Makkelijk!quote:
Supermarkt in de buurt? Zo ja: brood/yoghurt/iets halen!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: croissantje
T: snoeptomaatjes
L: croissantje
T: snoeptomaatjes
D: nog geen idee
Edit: Wat een kutlijstje als ik het zo opgeschreven zie staan![]()
www.aptandartsen.nlquote:Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie is dat dan Merel, mijn tandarts zit in Tilburg.
Hm dat is hier niet eens zo gek ver vandaan... Eens ff over nadenken, aangezien ik wel vaak grote ingrepen heb helaas.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Merel het volgende:
[..]
www.aptandartsen.nl
En dan tandarts Keizer (sp?), de anderen ken ik niet. Maar deze heeft ooit een hele heftige paniekaanval van mij meegemaakt en heeft dat enorm goed aangepakt. En sindsdien snapt hij hoe ik werkEn daar houdt hij rekening mee. Hoe hij is met grote ingrepen weet ik niet hoor, zoiets hoef ik nooit, maar voor controle en evt gaatjes vullen voel ik me echt bij hem op m'n gemak.
ik heb nooit oorbellen. Ooit een keer de achterkant van een knopje in m'n oor gehad, en dat was redelijk ontstoken en gezwollen en pijnlijk. Toen kwam m'n vader met het idee om dat knopje er met een roestige nijptang uit te halen...sindsdien draag ik noot meer oorbellen..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb altijd grote oorbellen, kleine staan bij mij heel tuttig.
Vik, heb je al een tandarts in Den Haag gevonden? Anders kan ik je de mijne aanraden. Ook nu ik uit Den Haag weg ben ga ik er nog heen. En als ie ooit naar Limburg verhuist reis ik 'm achterna, ik wil nooit meer een andere tandarts!
Dat vind ik altijd zo leuk om te lezen. Meer mensen zouden tevreden moeten zijn.quote:
Ik ben ook tevreden met mijn geplande lijstjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk om te lezen. Meer mensen zouden tevreden moeten zijn.
Nope, niks in de buurt. Ja, alleen de schoolkantine, maar die vind ik eigenlijk te duurquote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Supermarkt in de buurt? Zo ja: brood/yoghurt/iets halen!
Tevens: goeiemorgenmiddag
met m'n lijstje he! En met het feit dat de Duutser morgen komt!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk om te lezen. Meer mensen zouden tevreden moeten zijn.
Naleven van een lijstje wordt 10x makkelijker wanneer je niets anders in huis haaltquote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met mijn geplande lijstjeAls ik het ook enigszins naleef is het helemaal mooi
Ook dit is veeeeeel te weinig!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Swietje het volgende:
O: 1 boterham met filet american + halfvolle melk
L: punt appelkruimelvlaai(jarig klasgenootje)
T: activia START 320ml
D: rauwe andijviestamppot
T: appel of bakje vla
T: verse sinaasappelsap
True, soms heb ik alleen het idee dat ik ook wel netjes twee blokjes chocola kan nemenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Naleven van een lijstje wordt 10x makkelijker wanneer je niets anders in huis haalt
Is geen chocola, snoep, koekjes of chips thuis te bekennen!
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ook dit is veeeeeel te weinig!
Jongens, GA ETEN!
je leeft de hele dag effectief op een boterham. Tot het avondeten. En ik snap dat je weinig beweegt, maar dan nog heeft je lichaam meer nodig. Zo gaat het absoluut in spaarstand.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Swietje het volgende:
Op deze manier ga ik zeker niet meer etenEn ik vind het meer dan zat ook.
Idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je leeft de hele dag effectief op een boterham. Tot het avondeten. En ik snap dat je weinig beweegt, maar dan nog heeft je lichaam meer nodig. Zo gaat het absoluut in spaarstand.
En net als goodbye word ik er ook moe van...het meer eten komt elke dag wel een keer voorbij...
Klein beetje chocola mag ook zeker wel!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, soms heb ik alleen het idee dat ik ook wel netjes twee blokjes chocola kan nemen![]()
In het weekend ben ik trouwens wel iets makkelijker voor mezelf. Al neem ik dan liever iets zoets door zelf een dessert te maken of iets te bakken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar dat ging gister faliekant mis, want toen ging de hele reep opquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Klein beetje chocola mag ook zeker wel!
's Weekends doe ik ook niet helemaal gezond, probeer alleen wel van de patat af te blijven.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, een tijdje terug heb ik toch meegewerkt aan een interview? Als het goed is, wordt dat vandaag op allerlei sites gepubliceerd.
Filmpje valt me best mee, alleen jammer dat ik duidelijk teveel kilo's eraan heb plakken
*Kijken is*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat jij diegene bent met de hoepels?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oh, een tijdje terug heb ik toch meegewerkt aan een interview? Als het goed is, wordt dat vandaag op allerlei sites gepubliceerd.
Filmpje valt me best mee, alleen jammer dat ik duidelijk teveel kilo's eraan heb plakken
You're pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Lol, die jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*Kijken is*
Ik gok dat jij diegene bent met de hoepels?
Vrouwen en chocolaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ging gister faliekant mis, want toen ging de hele reep op![]()
oeh, kaasfondue. Dat ga ik morgen eten, met de Duutser, denk ik.....Goed idee zeg!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik ook maar een lijstje dan?
Resultaat gister:
O: brinta
T: koffie met melk
L: kom groentesoep met dikke snee brood & roomboter
T: perzikyoghurt
T: glas appel-mangosap
D: kaasfondue met heel veel groente en weinig stokbrood, 2 glazen wijn
Planning vandaag:
O: brinta
T: koffie met melk x2
L: 2 boterhammen huzarensalade
T: banaan
T: aardbeienyoghurt
D: stoofvlees, rode kool en aardappelen
T: laatste stukje appeltaart met slagroom
Wat coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dat met die kilo's valt best mee.
Niet meer actief op Fok!
Ik vind mijn hoofd juist echt niet fijn op beeld, plus het teveel aan kilo'squote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens net twee eitjes gebakken gekookt voor op brood. Met de dooiers nog heel en dan lekker zacht, jum
Erg hèquote:
Ik was al bang voor en spelfout toen ik die streep zag, maar het valt mee gelukkigquote:
Dat vind ik ook altijd zo lekker. Dan doop ik daar altijd mijn stukjes brood inquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens net twee eitjes gebakken voor op brood. Met de dooiers nog heel en dan lekker zacht, jum
Dat, en ik kan bijvoorbeeld 's ochtends vroeg niet zo goed brood eten, dat krijg ik niet weg. Ik ga dus niet met lange tanden een boterham mijn mond in duwen. Maar een kom brinta gaat prima en dat staat geloof ik gelijk aan 2 boterhammen met kaas (qua calorieën en voedingswaarden). Probeer gewoon uit wat je wél kan eten zonder dat het tegenstaat. Avocado of nootjes als tussendoor? Niet heel machtig, wel gezond en met relatief veel kcal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Dat je geen honger hebt, is niet per se een teken dat je goed bezig bent. Als je lichaam gewend is aan kleine hoeveelheden, zal het niet snel aangeven dat je te weinig hebt. Probeer stapsgewijs iets extra's toe te voegen, dan merk je dat je lichaam daaraan went en zal 1 boterham niet meer voldoende zijn.
Nee, ik verbeterde niets, hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was al bang voor en spelfout toen ik die streep zag, maar het valt mee gelukkig
Leuk! Ik kan je op mijn werk niet horen, maar je hebt een mooi expressief gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yay!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, kaasfondue. Dat ga ik morgen eten, met de Duutser, denk ik.....Goed idee zeg!
Nette lijstjes!
@ Swietje: Tsja, dan zou ik in ieder geval een boterham als tussendoortje nemen. Je eet echt heel erg weinig...En inderdaad, als je geen commentaar op je lijstjes wilt, hier niet posten!
Ik hou echt van kaasfondue, al lang niet gehad helaasquote:Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ja, de kaasfondue was een idee van mijn moeder, en was echt heel lekker! Met champignons, paprika, tomaat en komkommer. En een stuk of 4 stukjes stokbrood. Dan is kaasfondue best netjes toch? Voor kaasfondue dan
.
..quote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Ik word er echt een beetje moe van soms, hoor
WB!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef mille-feuille het volgende:
Ik kom me hier ook maar weer eens melden. Heb een tijd geleden een poging gedaan om het topic te volgen, maar het ging me te snel. Ben de laatste maanden 3 kg aangekomen, dus ik mag wel weer eens gaan opletten. Lijstjes bijhouden werkt bij mij altijd wel goed, dus bij dezen:
lijstje van gisteren:
O: koffie, smoothie framboos/banaan/yoghurt en een gekookt eitje
L: 4 volkoren boterhammen met pesto
T: 2 x koffie, 2 volkoren boterhammen met pindakaas en een peer
D: pasta met aubergine en tomatensaus
T: gekookt ei en bakje yoghurt met een beetje suiker
Beetje veel, maar wel redelijk netjes denk ik.
Planning voor vandaag:
O: koffie, smoothie framboos/banaan/yoghurt en een gekookt eitje
T: handje rozijnen
L: 4 boterhammen met appelstroop
T: koffie + appel
D: iets met broccoli
Alle complimentjes zijn echt heel liefquote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco, tof! En je hebt idd een mooi hoofd (en haar!), en ik ik vind je ook niet spekkig!
Ik heb ook zin in ei nu! Maar dan moet ik weer naar de supermarkt, en daar heb ik géén zin in
*BMI-iets-meer-dan-25-boks*quote:Op woensdag 29 september 2010 13:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alle complimentjes zijn echt heel liefDus thanks!
Maar ik ben wel echt (op z'n minst een beetje) spekkig (love the word!). Mijn bmi is daar namelijk iets meer dan 25 (+/- 66 kilo bij 1.61m).
Jij? Ik had jou echt veel slanker ingeschat. Maar ik boks graag even mee: *boks*quote:Op woensdag 29 september 2010 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*BMI-iets-meer-dan-25-boks*
Punt is dat je voedingsstoffen nodig hebt, het gaat niet alleen om de kcals. Een valkuil bij veel mensen is dat ze als ze troep eten, daarvoor voedingsstoffen skippen. Je basis moet goed zijn, vezels, eiwitten, vetten, langzame carbs, vitamines, mineralen. Niks mis met taart. Wel iets mis als het te veel voeding vervangt.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Swietje het volgende:
Als ik een stuk taart op heb ga ik niet ook nog boterhammen eten. Dat past niet. Ik heb dan gewoon geen honger en ik ga mezelf niet misselijk eten, sorry.
Dat valt idd goed op zonder geluidquote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan je op mijn werk niet horen, maar je hebt een mooi expressief gezicht
Nou nee ik heb best wel spekjesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij? Ik had jou echt veel slanker ingeschat. Maar ik boks graag even mee: *boks*
Ja, aanbieding bij de Albert Heijn, hèquote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef mille-feuille het volgende:
Oh, en een broccoli-boks, want dat eet ik vanavond ook
Bolle bipsen zijn juistquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou nee ik heb best wel spekjes! Maar volgens mij zijn de meesten met BMI 25 niet echt dikkig, hooguit wat mollig ofzo.
De familie-buikrol tikt goed aan hiero, evenals de bolle bipsigheid![]()
Maarrrr vanmiddag weer baila baila doen bij de sportschool!
Ik word niet moe van een lijstje van jou van één dag, ik word moe van het feit dat er gewoon een paar mensen (dus niet alleen jij) écht te weinig eten en het is gewoon zó zonde voor je lichaam!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef Swietje het volgende:
Jullie mogen best commentaar en tips geven, maar zeggen dat je er moe van wordt zal me echt een worst wezen, daarvoor ga ik niet stoppen met het posten van lijstjes. Ik heb verder helemaal niet gezegd dat ik geen commentaar wens.
Ik wéét ook dat ik beter moet eten en beter boterhammen kan nemen dan een stukje taart, maar ik wil gewoon NIET opeens aankomen want ik het krijg het er amper nog vanaf en daarbij krijg ik geen taart én boterhammen weg. En dat kan ik ook niet van de een op andere dag veranderen.
Volgens mij is het ook niet zozeer tegen jou gericht hoor, zijn meerdere mensen met niet-al-te-beste lijstjes. Waaronder ikzelfquote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef Swietje het volgende:
Jullie mogen best commentaar en tips geven, maar zeggen dat je er moe van wordt zal me echt een worst wezen, daarvoor ga ik niet stoppen met het posten van lijstjes. Ik heb verder helemaal niet gezegd dat ik geen commentaar wens.
Ik wéét ook dat ik beter moet eten en beter boterhammen kan nemen dan een stukje taart, maar ik wil gewoon NIET opeens aankomen want ik het krijg het er amper nog vanaf en daarbij krijg ik geen taart én boterhammen weg. En dat kan ik ook niet van de een op andere dag veranderen.
Inderdaad, jij ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zozeer tegen jou gericht hoor, zijn meerdere mensen met niet-al-te-beste lijstjes. Waaronder ikzelf![]()
Kan me best voorstellen dat mensen daar moe van worden. Ik vind het juist 'fijn' als mensen zoiets zeggen. Want daardoor voel ik me nog net iets schuldiger over zo'n baggerlijstje en dat motiveert me net iets meer om het beter te gaan doen.
Dat dat niet van de een op de andere dag perfect gaat lukken, het zij zo. Uiteindelijk lukt het wel
Zeg maar Cocoquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef mille-feuille het volgende:
Oeps, quote kapot gemaakt.
Ik vind trouwens ook dat je er goed uitziet Cocotrimonium.
*stopt meteen wat extra tomaatjes in haar mond*quote:
Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, behalve tegen je lijf danquote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*stopt meteen wat extra tomaatjes in haar mond*
Zie! Het werkt![]()
(maar serieus: sorry. Ook sorry voor mijn eigen lijf. Maar het gaat beetje bij beetje beter)
Bij mij is het niet eens bewust minder eten, maar eerder laksheid en druk-op-het-werk (maar dat laatste zou geen probleem hoeven zijn, als ik niet zo laks was qua eten meenemen en van tevoren dingen plannenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, behalve tegen je lijf dan![]()
Niemand doet het perfect en ik al helemaal niet, maar doelbewust minder eten doe ik gelukkig al een hele poos niet meer. Soms dan wel weer te veel, maar dat noem ik dan voor het gemak maar even 'mijn stofwisseling ee opkikker geven'
Wanneer je ziek bent geweest, kun je tijdelijk symptomen vertonen maar anders niet dacht ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn buik voelt nu niet meer bolmaar is het nog wel zag ik. Dus nu vrees ik een beetje dat het door de brinta en dan met name de melk erin komt
Maar je kunt toch niet zomaar lactose-intolerant worden als je dat voorheen nooit geweest bent?!
En net mezelf 5 boeken cadeau gedaan, van Janet Evanovich. Bij Bookdepository, was maar 25 euro kwijt
Qu'est-ce que c'est?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
of iemand anders met buitenland ervaring.. ik heb hulp nodig
Dat wordt bij jou ook nog leuk! We kunnen je wel millie noemenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Had speciaal nog even nagekeken hoe je het schrijft.
wat zij zegt...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik word niet moe van een lijstje van jou van één dag, ik word moe van het feit dat er gewoon een paar mensen (dus niet alleen jij) écht te weinig eten en het is gewoon zó zonde voor je lichaam!
En wat betreft meer eten: bouw het langzaam op, gooi er af en toe een klein tussendoortje door heen.
hoi! Ik heb geen zin om te werken...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
of iemand anders met buitenland ervaring.. ik heb hulp nodig
nou ja, kijk, jij bent met je master-ding bezig natuurlijk, maar ik zou dan volgend jaar dus als vervangend jaar 3 naar de UK kunnen, een héél jaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Qu'est-ce que c'est?![]()
Ik ben bezig met buitenland-ervaring krijgen, maar vragen stellen kan altijd![]()
Coco: mijn bips is combi van bollig en flabby, helaasch
Kom je dan niet in de knoei met je BA-scriptie, of doe je die dan daar?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, kijk, jij bent met je master-ding bezig natuurlijk, maar ik zou dan volgend jaar dus als vervangend jaar 3 naar de UK kunnen, een héél jaar.
en nu snap ik de site van de universiteit van York niet zo goed voor undergraduate English Literature.. het zal vast aan mij liggenmaar ik snap het systeem nog niet zo goed
Is goedquote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat wordt bij jou ook nog leuk! We kunnen je wel millie noemen![]()
Weebee nog trouwens!
Uitnodiging om je te bombarderen met vragen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoi! Ik heb geen zin om te werken...
hier in Nederland zou ik alleen 'Shakespeare' hebben en 'Advanced Writing', de rest minor en dus de bachelor thesis. Advanced Writing kan ik op afstand doen en 'Shakespeare' wordt daar (natuurlijk) ook gegeven. Dan lijkt het mij dat ik verder minoren uitkies, als het ware, en dan een oplossing vind voor mijn bachelor thesis... ga die meneer die ik net sprak nog maar 's mailen voor een afspraak en eerst heel de site van York doorspittenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: misschien verkassen naar Engels topique?Tevens: ik zie zo op het eerste gezicht weinig specialistische cursussen over bijv. postcolonial lit, en die kant wou je toch op?
Hmm ik ben in dubio! Ik ga vanmiddag sowieso Zumba doen van 17.30-18.15. Nou heb ik ook een vrijkaartje voor enkele taekwondo lessen - voor vanaaf, vrijdag en zaterdag. Vrijdag en zaterdag kan ik echter niet, maar vandaag is het van 18.30-20.30, wel ook in hetzelfde sportcomplex als Zumba.
Maarrrr dan heb ik geen tijd om te eten, en 2 uur en 45 minuten sporten is misschien wat enthousiast
Probleem is dan dat volgens de website het eerste uur advanced is!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef V1z0R het volgende:
@ Maria, Eiwitshake tussendoor pakken en dan gewoon eerste uur meedoen?! Neem aan dat ze niet er van uitgaan dat iedereen 2uur taekwondo mee doet
Taekwondo advanced zou ik idd niet doen als je het nog niet eerder gedaan hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Probleem is dan dat volgens de website het eerste uur advanced is!En ik heb het nog nooit gedaan
Das waar! Ik neem mn kaartje wel mee, en dan zie ik na Zumba hoeveel fut/honger ik heb!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Taekwondo advanced zou ik idd niet doen als je het nog niet eerder gedaan hebt. Maar je zou wel al bij dat uur kunnen kijken! Dat je zegmaar ziet wat die mensen allemaal kunnen/doen, en dan het tweede uur zelf meedoen en de basics leren?
kickboksen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Das waar! Ik neem mn kaartje wel mee, en dan zie ik na Zumba hoeveel fut/honger ik heb!
PF:ga je wel iets leuks doen qua sport?
Ben meer een beetje down en chagoquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Maria, sorry, laatste stukje had ik niet gelezen... Anders wat Chico zegt!
PF, is na het sporten wel weer over! Was gister ook pissed-off, na het sporten gelijk over
Ga je naar usc?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
kickboksen!
maar iedere keer heb ik mijn tas ingepakt en ga ik toch niet, koudwatervrees
Awwwquote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Had speciaal nog even nagekeken hoe je het schrijft.
Ben een rasechte Limburgse thoughquote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Chicolate het volgende:
Coco je ziet er prima uit op dat filmpje! En geen zwaar accent voor zover ik kan zien horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |