quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
uniekhoorn!
-edit- ben benieuwd wat het openingsplaatje wordt, bij googelen op de topictitel.
okee dankjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi
Niet slecht hoor.. die pinda's kunnen er ook prima tussen... en je zegt het zelf al..... groente...
Dat idd.quote:
worsteldequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Hoe is het verder met je? Ik herinner me dat je toen je hier postte struggelde (wat is het Nederlandse woord daarvoor ook alweer?Ik lijk Nynke wel
) met je gezondheid.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Hoe is het verder met je? Ik herinner me dat je toen je hier postte struggelde (wat is het Nederlandse woord daarvoor ook alweer?Ik lijk Nynke wel
) met je gezondheid.
Het gaat redelijk, privé is het de afgelopen drie maanden gewoon een grote puinhoop geweest en dat is killing geweest. Lichamelijk gaat het allemaal wel - de Pfeiffer lijkt weg te zijn (laten we zeggen dat ik het idee heb dat het 95% genezen is) en mijn rugklachten zijn zo goed als over, maar ik moet geen enorm zware dingen tillen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
) met je gezondheid.
Daar drinken we op!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O, ik wil graag nog even een suggestie doen voor een nieuwe handtas voor loveli:
[ afbeelding ]
Nee ik zocht naar het woord 'worstelen', waarvoor dank, Lienekienquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef AKnynke het volgende:
problemen had, zoek je die Nederlandse betekenis, Vikje lief?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar drinken we op!
[ http://www.jonessoda.com/gifs6/broccoli.jpg&t=1]afbeelding ]
Goed etiketje lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Thx. Ja nog steeds bij de ouders, met vlagen gaat het okee, maar anders is het nog erger dan het wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef sigme het volgende:
Hoi Daph_, leuk dat je d'r weer bent.
Woon je nog bij je gezellige ouders?
mental image.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
'truste uniek.
Ik kom zo achter je aan hoor.
Oh, dan kan ook dat alleen maar beter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thx. Ja nog steeds bij de ouders, met vlagen gaat het okee, maar anders is het nog erger dan het wasMaargoed nu geen geld om te kijken voor een eigen plekje, kan amper mijn 'vaste lasten' betalen iedere maand dus dat komt later wel weer..
Lesbo.quote:
Uhu.. Eerst maar even beter in mijn vel komen en een baan zoeken, daarna zien we wel weer verderquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan kan ook dat alleen maar beter.
Veel succes in elk geval, en ik hoop dat hier meeposten kan helpen.
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
'truste uniek.
Ik kom zo achter je aan hoor.
Ja jij hebt jezelf al veraden met je 'ik wil je buik kussen' tegen Coquote:
Compleet met ruftende berg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De eeuwige broccolivelden![]()
*stil*
*mooi*
Wake-up call:quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De eeuwige broccolivelden![]()
*stil*
*mooi*
Zeldzaam!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij hebt jezelf al veraden met je 'ik wil je buik kussen' tegen Co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Doe even posten!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh my, googlen op 'broccoli costume'![]()
![]()
Houd me tegen!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeldzaam!Wel fijn dat je mijn posts zo goed leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Daar wonen mijn ouders..tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. Maar voor de rest snap ik niets van je post!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Belde net een studiegenoot, had hij blijkbaar verteld bij z'n P uitreiking dat de week weg aan het eind van het jaar het enige was wat hem was bijgebleven. Dat vonden ze vast niet echt fantastisch. Maar goed, toen waren er natuurlijk allemaal piraten mee (het was waar Nynke ook heeft gewoond?/de oma/opa van de man van moblo wonen) en luisterden we daar altijd natuurlijk naar een piratenzender.
Dit is dan ook hét nummer van mijn 1e jaarniet eens op youtube te vinden, bazennummer.
Conclusie, dat nummer is geweldigquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar wonen mijn ouders..tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. Maar voor de rest snap ik niets van je post!
Auwquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef AKnynke het volgende:
grr....ben in een webshop voor lange mensen aan het kijken...in de sale. Is alles wat ze erop hebben staan en me luek lijkt uitverkocht. Als het uitverkocht is, dan haal je het eraf lijkt me toch? Frustrerend, zeker omdat de pagina's langzaam laden..
Oh, en schop! voor de mensen die het nodig hebben. En ik heb extra lange benen, dus de schop komt heeel erg hard aan!
Piratenquote:
join the club!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe in het Nederlands schrijven is echt lastig als je al 5 jaar gewend bent om alles in het Engels te doen en alle literatuur Engels is
* DINGDINGDINGquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me vandaag iets.. Zou het feit dat ik nu sinds een paar weken zo'n 6 keer in de week 10 km per dag fiets er iets mee te maken kunnen hebben dat ik nog een paar kilo afgevallen ben?
.
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me vandaag iets.. Zou het feit dat ik nu sinds een paar weken zo'n 6 keer in de week 10 km per dag fiets er iets mee te maken kunnen hebben dat ik nog een paar kilo afgevallen ben?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht...
Wie vrijt, die slijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren...![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar dat doe ik ook...En ik blijf op gewicht...
M'n bewegingslevel is inderdaad aardig omhoog gegaan de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oh nees, de awkwardness!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wie vrijt, die slijt.
4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren...
Ga je nu je in Leeds zit maar over op Nederlandse termen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nees, de awkwardness!
Hoe gaat alles met jou nu, Anna?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wie vrijt, die slijt.
4 woorden die je niet van je nieuwbakken schoonmoeder wilt horen na een nachtje logeren...
Goed! Ik ben een happy camperquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nees, de awkwardness!
Hoe gaat alles met jou nu, Anna?
Las m vanmiddag. Zoek ook maar naar de andere innovatie, de emergency bra...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Ewelina het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2295105/grotere-borsten-met-wijn-vulling--.html
Is die wijn nodig om de teleurstelling weg te drinken als de bh uitgaat?
Ik heb vandaag les gehad over hybriditeit! Ik ben helemaal up-to-date!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je nu je in Leeds zit maar over op Nederlandse termen?
Ja, die heb ik gezien. Zou een cup AAAA ook werken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Las m vanmiddag. Zoek ook maar naar de andere innovatie, de emergency bra...
Wat is een mongrel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag les gehad over hybriditeit! Ik ben helemaal up-to-date!
Volgens wetenschapperts in de 18e/19e eeuw was ik een mongrel met grote kans op onvruchtbaarheid en zeker een grote kans op een degenerate characterDatjullieheteffeweten!
Happy camper is goed! *zingt* I'm a lumberjack and I'm okaaay!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed! Ik ben een happy camperwel een onsportieve, ik geloof dat ik niet zo van sporten hou
Vind het zo leuk om te lezen hoe jij je weg vindt in Leeds't gaat goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |