Dat is goed nieuws. Hoop voor jullie zoontje dat het voorbij is, deze angstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef larzzzman het volgende:
Dag 2 en het gaat heel goed
maar duimen dat het zo blijft gaan nietwaar?
En wat hebben jullie nou uiteindelijk gedaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef larzzzman het volgende:
Dag 2 en het gaat heel goed
maar duimen dat het zo blijft gaan nietwaar?
Hulp van paragnost?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wat hebben jullie nou uiteindelijk gedaan?
Gaat het niet zo goed, Manke? Veel last weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef Manke het volgende:
[..]
Hulp van paragnost?
Wil ik ook wel weten, kan ook wel hulp gebruiken.
Het lijkt me dodelijk vermoeiend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef Manke het volgende:
Mwa, nog steeds veel last. Lijken er wel steeds meer bij te komen. Sinds ik de naam weet van 1 van hun is ie naar de voorgrond gekomen om te treiteren. Hij zegt dat ie niet zo heet (Taatrik), maar hij is de enige die erop reageert.
Heeft allemaal geen zin, ze lachen me toch uit. Zonder de medicijnen word ik helemaal gek, heb t een paar keer geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me dodelijk vermoeiend.
Zo jammer dat de medicijnen niet meer voor je kunnen doen.
Wegsturen helpt niet? Ik heb weleens gelezen dat als je ze wegstuurt dat ze dan ook gaan.
Sterkte in ieder geval Manke.
Even off topic, hoe reinig je dan met salie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aha van geen vreemde dus
Mijn neefje ziet ook zijn overleden opa constant door het huis gaan En is ook érg bang . Zijn vader heeft gezegd dat hij de geesten maar naar hém moet sturen . Dat geeft voor zo'n kleine ook een stukje rust .
Reinigen kun je zelf ook doen met salie he ?
sorry voor mijn afwezigheidquote:
Weljaaa!!! En wie draait er dan op voor de energiekosten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:09 schreef larzzzman het volgende:
[..]
sorry voor mijn afwezigheid
Nou, de paragnost heeft het probleem verholpen hoor, meneertje wil nu wel met de grote lamp aan slapen anders komt het meisje weer, maar denk dat het ergste wel weg is nu
Spaarlamp.quote:Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Weljaaa!!! En wie draait er dan op voor de energiekosten?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:09 schreef larzzzman het volgende:
[..]
sorry voor mijn afwezigheid
Nou, de paragnost heeft het probleem verholpen hoor, meneertje wil nu wel met de grote lamp aan slapen anders komt het meisje weer, maar denk dat het ergste wel weg is nu
uhmmm ikquote:Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Weljaaa!!! En wie draait er dan op voor de energiekosten?
dat ze niet bestaan is jou meningquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:16 schreef Lo-Fi het volgende:
Geesten bestaan niet. Denkbeeldige vriendjes of vriendinnetjes 'bestaan' wel degelijk, maar dan praten we over een psychiatrische toestand.
Een indrukwekkend en schrijnend voorbeeld is een meisje dat vrijwel vanaf haar geboorte schizofreen was -uiterst zeldzaam! - en tientallen 'vriendjes' had. Zeker niet iets om mee te spotten.
Nouja, laten we dan in ieder geval vaststellen dat er geen enkele aanwijzing is voor het bestaan van.. Ik kan jou geen bewijzen overhandigen dat er geen gele olifanten in jouw tuin staan, maar durf desondanks toch wel te beweren dat ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:18 schreef larzzzman het volgende:
[..]
dat ze niet bestaan is jou mening
quote:Was dat voor of nadat je op dvd Friday the 13th had gezien?Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef wuuht het volgende:
Ik kan me nog herineren dat ik vliegtuigjes met kettingzagen door mijn kamer zag vliegen
Wou dat je gelijk had, maar geesten bestaan wel degelijk, ze zijn nooit mens geweest en zijn kwaadaardig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:23 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nouja, laten we dan in ieder geval vaststellen dat er geen enkele aanwijzing is voor het bestaan van.. Ik kan jou geen bewijzen overhandigen dat er geen gele olifanten in jouw tuin staan, maar durf desondanks toch wel te beweren dat ze er niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |