abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87002772
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk ook dat hij misschien de jeuk krijgt en dan gaat gillen om het meisje dat hem wil komen krabben. Misschien wordt de jeuk weer erger?
Dus hij is bang, maar tevens wil hij gekrabt worden, zou dat kunnen?
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer ;(
Het enige dat ik wel weet is dat hij zins die paragnost vanmiddag is geweest hij nu een stuk rustiger slaapt :{

( even afkloppen)
pi_87002886
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer ;(
Het enige dat ik wel weet is dat hij zins die paragnost vanmiddag is geweest hij nu een stuk rustiger slaapt :{

( even afkloppen)
En dat is het belangrijkste he,een geval van: het doel heiligt de middelen.
Fijn dat je jongetje zo lekker slaapt. :)
pi_87003023
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is het belangrijkste he,een geval van: het doel heiligt de middelen.
Fijn dat je jongetje zo lekker slaapt. :)
Precies :) maar even kijken wat er vanacht nog kan gaan gebeuren :'(

Morgen post ik het resultaat wel even :)
pi_87003668
Anders moet je proberen vrienden te worden met dat zusje. Heeft ie altijd iemand om mee te spelen.
pi_87003733
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef BlackFrancis het volgende:
Anders moet je proberen vrienden te worden met dat zusje. Heeft ie altijd iemand om mee te spelen.
Ja laten we dat doen, want dat is het gezondst om te doen ^O^ :')
pi_87004453
Meneertje op een normale manier net wakker geworden van de jeuk en zijn verkoudheid :)
Zal het dan toch hetgene geweest zijn waar ik eerder belachelijk voor gemaakt ben ?
pi_87004684
Sow ik had een hoop gemist in dit topic sinds toestraks.

Ik móet gewoon even reageren op wijze_appel: Jij gelooft niet in geesten, en ik ook niet, maar TS wel. Probeer vanuit dat uitgangspunt dan mee te discussiëren; je gaat TS écht niet ineens overtuigen van het niet bestaan van het paranormale. Je kan mooi met de term 'cold reading' komen, en de TS zal hier ook wel van gehoord hebben, en we hebben ook allemaal wel de filmpjes van Randi gezien, maar TS is hier niet om overgehaald te worden.

/rant.
sorry.

Larzzzman; fijn om te horen dat hij in ieder geval niet meer schreeuwend wakker wordt nu ^O^
Zit er ook nog een.. euhw... houdbaarheidsdatum op dat reinigen van je huis? (sorry als het wat cynisch klinkt, maar ik ben er niet mee bekend)
pi_87004809
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef M4a1 het volgende:

Ik móet gewoon even reageren op wijze_appel: Jij gelooft niet in geesten, en ik ook niet, maar TS wel. Probeer vanuit dat uitgangspunt dan mee te discussiëren; je gaat TS écht niet ineens overtuigen van het niet bestaan van het paranormale. Je kan mooi met de term 'cold reading' komen, en de TS zal hier ook wel van gehoord hebben, en we hebben ook allemaal wel de filmpjes van Randi gezien, maar TS is hier niet om overgehaald te worden.

/rant.
sorry.

Larzzzman; fijn om te horen dat hij in ieder geval niet meer schreeuwend wakker wordt nu ^O^
Zit er ook nog een.. euhw... houdbaarheidsdatum op dat reinigen van je huis? (sorry als het wat cynisch klinkt, maar ik ben er niet mee bekend)
Dank je :)
Nou uhmmm, houdbaarheid :) hehehe :D klinkt wel tof maar als een Gedaante of iets anders aan je vasthangt is het tijdelijk weg ( kan weken, korter of langer zijn.Vaak als het niet aan je vasthangt maar aan de plek kun je het wel wegsturen volgens mij.Mijn ervaring is dat het altijd terugkomt ;( Maar dat komt omdat ik ze zelf aantrek.
pi_87005068
Mja ik heb er niet zo verstand van, maar hey, wat werkt dat werkt ^O^
Ik hoop dan maar dat je zelf iets kan doen (of juist laten) om de rustperiode zo lang mogelijk te maken. Mijn kennis van het occulte is beperkt tot slechte horrorfilms, dus ik zou zeggen blijf van de ouija borden af die dingen geven alleen maar problemen ;)

(en ik hoop voor je dat dat reinigen niet al teveel kost, lijkt me niet prettig om iedere paar weken daarvan afhankelijk te zijn)
pi_87005134
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef M4a1 het volgende:
Mja ik heb er niet zo verstand van, maar hey, wat werkt dat werkt ^O^
Ik hoop dan maar dat je zelf iets kan doen (of juist laten) om de rustperiode zo lang mogelijk te maken. Mijn kennis van het occulte is beperkt tot slechte horrorfilms, dus ik zou zeggen blijf van de ouija borden af die dingen geven alleen maar problemen ;)

(en ik hoop voor je dat dat reinigen niet al teveel kost, lijkt me niet prettig om iedere paar weken daarvan afhankelijk te zijn)
hehehe doen we :)

Nee het is gratis, vriend van mijn schoonvader kan het dus dat scheelt enorm :)
  donderdag 30 september 2010 @ 06:32:01 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87009304
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef M4a1 het volgende:

/rant.
sorry.

Heel erg tof van je! O+
The truth was in here.
pi_87009602
*O* Mannetje heeft de hele nacht lekker doorgeslapen!!!
Werd vanmorgen pas om 07.00 uur wakker door zijn huilende broertje ipv de standaard 06.00/06.30 uur.... *O*
pi_87009606
Nou vigo heeft vandaag vandaag doorgeslapen hoor :D
alleen nu wakker door mijn andere zoon die nu in een keer nachtvoeding wil hebben (was hij net vanaf) en de katten die weer eens ruzie lopen te maken :(
Maar vigo slaapt door :D
  donderdag 30 september 2010 @ 07:54:26 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87009661
Max heeft ook de hele nacht doorgeslapen :o
Ik zie een complot!
The truth was in here.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:08:44 #165
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_87009771
Fijn dat ie door geslapen heeft.
Of het nu fantasie of geesten zijn is eigenlijk niet zo belangrijk. ( Dacht dat kinderen van die leeftijd nog geen grens tussen werkelijkheid en fantasie hadden). Voor hem is die angst echt.
Mocht het terug komen, kan je misschien een nachtje bij hem gaan slapen.
Dan kan je ervaren wat hij ervaart, en er dan over praten.
Misschien is een andere kamer een optie?

Misschien helpt een dromenvanger? Als je hem verteld dat daarmee alle boze dingen in zijn kamer gevangen worden?
Je kunt fantasie/magie tenslotte het best met gelijke wapens bestrijden.:)
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  donderdag 30 september 2010 @ 08:10:10 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87009786
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef KarinJ. het volgende:

Misschien helpt een dromenvanger? Als je hem verteld dat daarmee alle boze dingen in zijn kamer gevangen worden?
Dat is echt een hele goede tip inderdaad _O_
Meegaan op hun beleving en daar een oplossing in aanbieden!
The truth was in here.
pi_87009819
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:54 schreef Bastard het volgende:
Max heeft ook de hele nacht doorgeslapen :o
Ik zie een complot!
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_
pi_87009829
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef KarinJ. het volgende:
Fijn dat ie door geslapen heeft.
Of het nu fantasie of geesten zijn is eigenlijk niet zo belangrijk. ( Dacht dat kinderen van die leeftijd nog geen grens tussen werkelijkheid en fantasie hadden). Voor hem is die angst echt.
Mocht het terug komen, kan je misschien een nachtje bij hem gaan slapen.
Dan kan je ervaren wat hij ervaart, en er dan over praten.
Misschien is een andere kamer een optie?

oeh dat is een hele goede :) dank je voor de tip.Ik probeer inderdaad wel een keer naast hem te gaan slapen en ook die dromenvanger is een hele goede tip. die hebben we nog namelijk :)

_O_
pi_87009892
Die dromenvanger hebben we niet meer... :P Weggeknikkerd omdat 'ie kapot was...

En daarbij is het veel leuker om die samen met V. te kopen. Zo wordt hij er bij betrokken en zal het denk ik ook meer effect hebben. Ze hebben tegenwoordig hele leuke kinderdromenvangers...
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.... :|W Bedankt voor de tip!
  donderdag 30 september 2010 @ 08:30:38 #170
304638 KarinJ.
pi_87010004
Graag gedaan :)
pi_87010848
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef Minya82 het volgende:
Die dromenvanger hebben we niet meer... :P Weggeknikkerd omdat 'ie kapot was...

En daarbij is het veel leuker om die samen met V. te kopen. Zo wordt hij er bij betrokken en zal het denk ik ook meer effect hebben. Ze hebben tegenwoordig hele leuke kinderdromenvangers...
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.... :|W Bedankt voor de tip!
Dit vind ik een heel goed idee ^O^
Daargelaten of een dromenvanger doet wat ie doet, ziet het kind hierbij dat z'n ouders meehelpen (want van het reinigen heeft hij niks meegekregen als ik het goed begreep); en een dromenvanger zelf zie ik persoonlijk als heel onschuldig als je het vergelijkt met andere bovennatuurlijke zaken.
Is ook misschien een mooie gelegenheid om helemaal te vertellen over waar die dingen vandaan komen, en met hem samen wilde verhalen over indianen te beleven; kan je er meteen wat leuks/leerzaams van maken ^O^
pi_87011108
Ik vind dat mensen die in geesten geloven niet het recht hebben om kinderen te nemen, voor argumenten; zie dit topic.
pi_87011143
Kunnen mijn posts wat verder af staan van die van Skonk? Ik wil me ervan distantiëren.
  donderdag 30 september 2010 @ 09:35:32 #174
304638 KarinJ.
pi_87011212
Wat je vindt moet je bij de politie brengen :)
Het gaat hier toch om een jongetje wat erg bang is en niet durft te slapen?
Dat heeft niets met wel of niet in geesten geloven te maken, dat heeft met iets verzinnen wat helpt te maken.
pi_87011223
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:32 schreef M4a1 het volgende:
Kunnen mijn posts wat verder af staan van die van Skonk? Ik wil me ervan distantiëren.
Je kan grappig doen, maar als jij een kind van 3,5 jaar oud gaat vertellen dat hij een geest heeft gezien, en die naar "het licht" moet sturen, of een paragnost te gebruiken dan voed je dat kind op als toekomstige TBSer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')