Ik weet het eerlijk gezegd niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ook dat hij misschien de jeuk krijgt en dan gaat gillen om het meisje dat hem wil komen krabben. Misschien wordt de jeuk weer erger?
Dus hij is bang, maar tevens wil hij gekrabt worden, zou dat kunnen?
En dat is het belangrijkste he,een geval van: het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef larzzzman het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer
Het enige dat ik wel weet is dat hij zins die paragnost vanmiddag is geweest hij nu een stuk rustiger slaapt![]()
( even afkloppen)
Preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste he,een geval van: het doel heiligt de middelen.
Fijn dat je jongetje zo lekker slaapt.
Ja laten we dat doen, want dat is het gezondst om te doenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef BlackFrancis het volgende:
Anders moet je proberen vrienden te worden met dat zusje. Heeft ie altijd iemand om mee te spelen.
Dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef M4a1 het volgende:
Sow ik had een hoop gemist in dit topic sinds toestraks.
Ik móet gewoon even reageren op wijze_appel: Jij gelooft niet in geesten, en ik ook niet, maar TS wel. Probeer vanuit dat uitgangspunt dan mee te discussiëren; je gaat TS écht niet ineens overtuigen van het niet bestaan van het paranormale. Je kan mooi met de term 'cold reading' komen, en de TS zal hier ook wel van gehoord hebben, en we hebben ook allemaal wel de filmpjes van Randi gezien, maar TS is hier niet om overgehaald te worden.
/rant.
sorry.
Larzzzman; fijn om te horen dat hij in ieder geval niet meer schreeuwend wakker wordt nu
Zit er ook nog een.. euhw... houdbaarheidsdatum op dat reinigen van je huis? (sorry als het wat cynisch klinkt, maar ik ben er niet mee bekend)
hehehe doen wequote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef M4a1 het volgende:
Mja ik heb er niet zo verstand van, maar hey, wat werkt dat werkt
Ik hoop dan maar dat je zelf iets kan doen (of juist laten) om de rustperiode zo lang mogelijk te maken. Mijn kennis van het occulte is beperkt tot slechte horrorfilms, dus ik zou zeggen blijf van de ouija borden af die dingen geven alleen maar problemen
(en ik hoop voor je dat dat reinigen niet al teveel kost, lijkt me niet prettig om iedere paar weken daarvan afhankelijk te zijn)
Heel erg tof van je!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef M4a1 het volgende:
Sow ik had een hoop gemist in dit topic sinds toestraks.
Ik móet gewoon even reageren op wijze_appel: Jij gelooft niet in geesten, en ik ook niet, maar TS wel. Probeer vanuit dat uitgangspunt dan mee te discussiëren; je gaat TS écht niet ineens overtuigen van het niet bestaan van het paranormale. Je kan mooi met de term 'cold reading' komen, en de TS zal hier ook wel van gehoord hebben, en we hebben ook allemaal wel de filmpjes van Randi gezien, maar TS is hier niet om overgehaald te worden.
/rant.
sorry.
Larzzzman; fijn om te horen dat hij in ieder geval niet meer schreeuwend wakker wordt nu
Zit er ook nog een.. euhw... houdbaarheidsdatum op dat reinigen van je huis? (sorry als het wat cynisch klinkt, maar ik ben er niet mee bekend)
Dat is echt een hele goede tip inderdaadquote:Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef KarinJ. het volgende:
Misschien helpt een dromenvanger? Als je hem verteld dat daarmee alle boze dingen in zijn kamer gevangen worden?
Je kunt fantasie/magie tenslotte het best met gelijke wapens bestrijden.:)
quote:Op donderdag 30 september 2010 07:54 schreef Bastard het volgende:
Max heeft ook de hele nacht doorgeslapen![]()
Ik zie een complot!
oeh dat is een hele goedequote:Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef KarinJ. het volgende:
Fijn dat ie door geslapen heeft.
Of het nu fantasie of geesten zijn is eigenlijk niet zo belangrijk. ( Dacht dat kinderen van die leeftijd nog geen grens tussen werkelijkheid en fantasie hadden). Voor hem is die angst echt.
Mocht het terug komen, kan je misschien een nachtje bij hem gaan slapen.
Dan kan je ervaren wat hij ervaart, en er dan over praten.
Misschien is een andere kamer een optie?
Misschien helpt een dromenvanger? Als je hem verteld dat daarmee alle boze dingen in zijn kamer gevangen worden?
Je kunt fantasie/magie tenslotte het best met gelijke wapens bestrijden.:)
Dit vind ik een heel goed ideequote:Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef Minya82 het volgende:
Die dromenvanger hebben we niet meer...Weggeknikkerd omdat 'ie kapot was...
En daarbij is het veel leuker om die samen met V. te kopen. Zo wordt hij er bij betrokken en zal het denk ik ook meer effect hebben. Ze hebben tegenwoordig hele leuke kinderdromenvangers...
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg....Bedankt voor de tip!
Je kan grappig doen, maar als jij een kind van 3,5 jaar oud gaat vertellen dat hij een geest heeft gezien, en die naar "het licht" moet sturen, of een paragnost te gebruiken dan voed je dat kind op als toekomstige TBSer.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:32 schreef M4a1 het volgende:
Kunnen mijn posts wat verder af staan van die van Skonk? Ik wil me ervan distantiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |