abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86994574
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Uhmmm nee, feiten kom je toch ook niet tegen of wel dan?Die proberen we juist naar boven te halen.
Serieus wat snap je niet???? :(:(
Wat ik niet snap is dat je over wilt komen alsof je evenwichtig afweegt dat er nog een andere verklaring kan zijn. Maar eigenlijk geloof je er al in en als iemand wat bot antwoord of replyed, jij duidelijk laat zien met je vinnige reactie dat ik met deze analyse correct zit.

Ik vind het schijnheilig.
pi_86994597
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Luister vriend, je begint zelf met "zucht" en "onzin is verderop". Dan kun je niet verwachten dat ik normaal blijf doen. Uitlokken is reactie accepteren.

En die smilies, ja leuk. Maar beetje kinderlijk onnodig.

Nogmaals, je kind heeft een levendige fantasie. Feit dat we geesten niet kunnen bewijzen wil niet zeggen dat ze bestaan. Beetje logisch nadenken resulteert is een slotsom dat geesten gewoon niet bestaan. Al die eeuwen onderzoek hadden toch echt wel eens een keer wat moeten opleveren. Tot op heden, noppes.

Dat je kind oprecht bang is geloof ik best.
Dat die paragnost het verhaal gelooft geloof ik ook wel. Die nutcase gelooft zichzelf zelfs.

En uiteraard heb ik al snel een mening klaar als ik een dergelijk verhaal weer langs zie komen. Dat geesten niet bestaan was namelijk ook al vóór jouw ervaring bekend. Dat jij denkt dat het toch geesten zijn omdat je nogal onder de indruk bent van de oprechte angst van je kind en er zelf al in geloofde, maakt het niet meer waar.
Ah, dus jij gelooft niet in geesten dus is het niet zo :)
Nee oke dan weet ik wat voor iemand ik voor me heb.
pi_86994685
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Ah, dus jij gelooft niet in geesten dus is het niet zo :)
Nee oke dan weet ik wat voor iemand ik voor me heb.
Kep toch heel duidelijk utgelegt waarom geesten niet bestaan. Dan is het geen "geloven" meer maar weten.
Dus nee, je weet nog niet wie je voor je hebt. Je trekt namelijk nogal de verkeerde conclusies.
  woensdag 29 september 2010 @ 20:20:37 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86994749
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Wijze_appel het volgende:

Dus omdat ik niet naar je straatje praat moet ik maar oprotten?

:')
Als je het zo opvat begrijp je me niet. Respectvol posten kan je vast wel opbrengen denk ik, dit begon met trollerij. Not cool, niet welkom.
The truth was in here.
pi_86994754
Maar ik verlaat het strijdtoneel, er komt voetbal op. En ik heb nog steeds geen koffie gehad.
pi_86994830
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat je over wilt komen alsof je evenwichtig afweegt dat er nog een andere verklaring kan zijn. Maar eigenlijk geloof je er al in en als iemand wat bot antwoord of replyed, jij duidelijk laat zien met je vinnige reactie dat ik met deze analyse correct zit.

Nee dat ik bot reageer is omdat ik aan je eerste reactie al kon zien wat voor een je was.
En dat bevestig je een reactie daarna ook gewoon ook even :)

Geesten bestaan volgens jou niet, mooi, goed en vooral beter voor je ^O^

Laat de mensen die hier wel in geloven wel in hun waarde kerel :)

Oh ja, nogmaals, ik probeer evenwichtig over te komen , omdat het ook inderdaad een chronisch slaap gebrek kan zijn , en of iets anders wat hij heeft.Maar nee daar lees je gewoon even lekker overheen.
pi_86994841
=klaar?=

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 29-09-2010 20:25:13 ]
pi_86994903
=Ook niet trollen svp=

[ Bericht 46% gewijzigd door Bastard op 29-09-2010 20:30:10 ]
pi_86994925
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer gaat om het feit dat wij hier gewoon belachelijk gemaakt worden.
Ja, wij geloven er in dat er en geest KAN zijn... wil écht niet zeggen dat wij maar uitsluiten dat zijn fantasie op hol slaat.
pi_86995063
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:22 schreef Wijze_appel het volgende:
=klaar?=
JAAAAA!!!!!

Ontopic, ben benieuwd of jullie zoontje vannacht wel goed zal slapen.
pi_86995155
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

JAAAAA!!!!!

Ontopic, ben benieuwd of jullie zoontje vannacht wel goed zal slapen.
Hij slaapt nog wel iets onrustig, maar dat kan komen door die irritante jeuk die hij nu heeft (is in bad geweest vandaar)
Morgen maar eens even verder posten met het nieuws dat hij goed geslapen heeft ;)

I hope :{
  woensdag 29 september 2010 @ 20:31:27 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86995342
Ik hoop dat onze Max ook een nacht doorslaapt, maar dat heeft meer te maken met honger dan geesten vrees ik :')
The truth was in here.
pi_86995397
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Minya82 het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer gaat om het feit dat wij hier gewoon belachelijk gemaakt worden.
Ja, wij geloven er in dat er en geest KAN zijn... wil écht niet zeggen dat wij maar uitsluiten dat zijn fantasie op hol slaat.
Een kleine aanvulling:
ik respecteer dat er ook mensen zijn die absoluut niet in het paranormale geloven, maar respecteer dan ook andersom dat er mensen zijn die hier wel in geloven, Een beetje respectvol met elkaar omgaan, is zelfs op FOK ook wel mogelijk dacht ik zo...
pi_86995531
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat onze Max ook een nacht doorslaapt, maar dat heeft meer te maken met honger dan geesten vrees ik :')
Ik snap dat het voor een kinderloos iemand makkelijk praten is, maarreh het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zo'n kind van tijd tot tijd eten geeft he. ;)

@Larzzzman, ben benieuwd.
pi_86995684
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef Bastard het volgende:
hehehe :)
pi_86995736
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:34 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ik snap dat het voor een kinderloos iemand makkelijk praten is, maarreh het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zo'n kind van tijd tot tijd eten geeft he. ;)

Zit geen handleiding bij he :d

Oh moet er ook nog eten in :P:P

Me3
  woensdag 29 september 2010 @ 20:40:13 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86995863
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:34 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

;)
The truth was in here.
pi_86995896
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:32 schreef Minya82 het volgende:

[..]

Een kleine aanvulling:
ik respecteer dat er ook mensen zijn die absoluut niet in het paranormale geloven, maar respecteer dan ook andersom dat er mensen zijn die hier wel in geloven, Een beetje respectvol met elkaar omgaan, is zelfs op FOK ook wel mogelijk dacht ik zo...
Die laatste zin _O- Dan heb je de frontpage nooit gezien.

Voor de rest ben ik het roerend met je eens hoor! En bovendien wat is "normaal" en "paranormaal"? Voor wezens in andere dimensies zijn aardbewoners misschien wel "paranormaal". En zo normaal is het nu ook weer niet om elkaar af te slachten en af te zeiken en weet ik veel wat nog meer voor doffe ellende op deze planeet. Maar da's weer een andere discussie.
pi_86996340
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Die laatste zin _O- Dan heb je de frontpage nooit gezien.

Voor de rest ben ik het roerend met je eens hoor! En bovendien wat is "normaal" en "paranormaal"? Voor wezens in andere dimensies zijn aardbewoners misschien wel "paranormaal". En zo normaal is het nu ook weer niet om elkaar af te slachten en af te zeiken en weet ik veel wat nog meer voor doffe ellende op deze planeet. Maar da's weer een andere discussie.
Och ja, de FP man man man, daar lopen allemaal losgeslagen pubers rond :D

En eens ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 21:49:23 #145
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86999632
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef larzzzman het volgende:
mijn zoontje ziet zins 2 dagen een vies klein meisje dat hem wil krabben.
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef larzzzman het volgende:
Nee, de enige stress die hij zou kunnen hebben is van zijn exceem, daar werd hij namelijk eerder altijd wakker van omdat hij erge jeuk had,maar dat is inmiddels al een tijd onder controlle.
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef larzzzman het volgende:
Hij slaapt nog wel iets onrustig, maar dat kan komen door die irritante jeuk die hij nu heeft (is in bad geweest vandaar)
Ik zie een verband :). Misschien heeft hij wel een monstertje gefantaseerd die hem wil krabben, ómdat hij zo'n last van jeuk heeft/had :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87000044
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zie een verband :). Misschien heeft hij wel een monstertje gefantaseerd die hem wil krabben, ómdat hij zo'n last van jeuk heeft/had :).
dat dacht ik eerder ook , maar het vage is, zijn exceem was de afgelopen weken eigenlijk zo goed als weg :) nee dat is het ook niet denk ik, hij heeft al 2,5 jaar lang jeuk snacht's en overdag.
En daarbij, op het moment van gillen, ( we hebben nog steeds dus een babyphone op zijn kamer met camera) is hij niet aan het krabben, ook ligt hij vaak stil in bed, en komt het " meisje in een keer op hem af en gaat hij dus gillen.Kan niet echt goed omschrijven hoe het eruit ziet. Maar best eng om te zien moet ik zeggen.
pi_87000321
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hij heeft al 3 jaar last van jeuk... hij weet eigenlijk niet beter.
En daarbij zijn zijn eczeemklachten juist erg gering op het moment. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn hoor wat jij zegt, klinkt ook erg logisch natuurlijk, maar dat hij daar dan zo mee omgaat ineens....? Ik weet het niet hoor...
Maargoed, voor nu is het probleem in elk geval even opgelost.
  woensdag 29 september 2010 @ 22:00:22 #148
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87000410
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef larzzzman het volgende:
dat dacht ik eerder ook , maar het vage is, zijn exceem was de afgelopen weken eigenlijk zo goed als weg :)
Zou het dan echt dat zijn???
Als de jeuk weg is, wil dat toch nog niet zeggen dat de fantasie ook meteen weg is :).

Bovendien schrijf je 'zo goed als weg', dus niet helemaal weg dan.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87000602
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als de jeuk weg is, wil dat toch nog niet zeggen dat de fantasie ook meteen weg is :).

Bovendien schrijf je 'zo goed als weg', dus niet helemaal weg dan.
ijn vriendin zegt ook wel nu, dat het meisje heb wilt krabben om te plagen zeg maar.
Dus er zit wel een verschil qua gedrag in met wat hij normaal doet.

Daarom is het ook allemaal zo moeilijk.We kennen hem en weten hoe is, en wat hij de afgelopen dagen liet zien kennen we niet van hem.
pi_87002470
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef larzzzman het volgende:

[..]

ijn vriendin zegt ook wel nu, dat het meisje heb wilt krabben om te plagen zeg maar.
Dus er zit wel een verschil qua gedrag in met wat hij normaal doet.

Daarom is het ook allemaal zo moeilijk.We kennen hem en weten hoe is, en wat hij de afgelopen dagen liet zien kennen we niet van hem.
Denk ook dat hij misschien de jeuk krijgt en dan gaat gillen om het meisje dat hem wil komen krabben. Misschien wordt de jeuk weer erger?
Dus hij is bang, maar tevens wil hij gekrabt worden, zou dat kunnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')