abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86993212
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nu?
Wat is de volgende stap?
En ben je er echt van overtuigd dat het een geest is? Of hou je de mogelijkheid nog open dat het gewoon een kinderangst is. En dan een heel heftige?
Ik hou de optie sowieso open dat het gewoon echte angst kan zijn, dus school en waarschijnlijk de kinderarts gaan ons verder helpen. (school omdat zijn aandacht gewoonweg ver te zoeken is door de moeheid)Ik wil alle opties en alle wegen pakken om het manneke's problemen op te lossen.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:50:35 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86993219
Ik zou zeker de mogelijkheden open laten wat dat betreft.
Gaat er bij mij niet zo makkelijk in dat het een boos zusje is die er niet bij is..
The truth was in here.
pi_86993374
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef Bastard het volgende:
Ik zou zeker de mogelijkheden open laten wat dat betreft.
Gaat er bij mij niet zo makkelijk in dat het een boos zusje is die er niet bij is..
Nou mij ook niet, maar aan de andere kant, ik ken de beste man die het doet, en hij is echt heel goed.
Maar toch omdat het om mijn eigen kind gaat, wil ik alles eraan doen om zijn leventje beter te maken :)
pi_86993399
Kinderen zien wel vaker dingen die er niet zijn. "Levendige fantasie" noemen ze dat.
Maar als het savonds gebeurd, in het slaapkamertje, zijn het ineens geesten.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het rot voor je koter. Maar kom op...
pi_86993444
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Nou mij ook niet, maar aan de andere kant, ik ken de beste man die het doet, en hij is echt heel goed.
Hoe kun jij dat nou kwalificeren? Je weet niet eens echt wat hij doet.
pi_86993487
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef Wijze_appel het volgende:
Kinderen zien wel vaker dingen die er niet zijn. "Levendige fantasie" noemen ze dat.

Ik weet wat je bedoeld, maar lees bijv de reactie van mijn vriendin maar eens :)
fantasy oke, maar dit is gewoon echt niet leuk meer hoor.
Als je hem iets vraagt bijvoorbeeld, haalt hij er extra dingen bij om het voor hemzelf logisch te laten klinken,snap je?

P.s Ja nogal logisch, want overdag ziet hij zijn slaapkamer niet ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 19:56:40 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86993491
quote:

Goh, wat ziet jouw kind dan allemaal overdag?
The truth was in here.
pi_86993525
quote:

A ha, zeker weer een geval van "niet lezen, maar wel logisch nadenken" ;)
pi_86993535
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld, maar lees bijv de reactie van mijn vriendin maar eens :)
fantasy oke, maar dit is gewoon echt niet leuk meer hoor.
Als je hem iets vraagt bijvoorbeeld, haalt hij er extra dingen bij om het voor hemzelf logisch te laten klinken,snap je?
Heb je ff snel een link ernaar? Of paginanummer?
pi_86993549
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Goh, wat ziet jouw kind dan allemaal overdag?
Kep er 36, welke bedoel je?
pi_86993561
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:55 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hoe kun jij dat nou kwalificeren? Je weet niet eens echt wat hij doet.
Omdat hij bijv dingen zo exact wet te vertellen over mij (die hij dus echt niet kan weten).
Kan het wel gaan uitleggen, maar ik denk dat ik hier iemand voor me heb die iets te nuchter is.
pi_86993598
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Omdat hij bijv dingen zo exact wet te vertellen over mij (die hij dus echt niet kan weten).
Kan het wel gaan uitleggen, maar ik denk dat ik hier iemand voor me heb die iets te nuchter is.
Cold reading. Wel eens van gehoord?
Kan iedereen leren. Steel je de show mee.
pi_86993602
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:57 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Heb je ff snel een link ernaar? Of paginanummer?
dude , je hebt de reacties dus niet gelezen maar wel een oordeel klaar.
Onzin is verderop hoor ;)
pi_86993639
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Cold reading. Wel eens van gehoord?
Kan iedereen leren. Steel je de show mee.
*zucht*
pi_86993681
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef larzzzman het volgende:

[..]

dude , je hebt de reacties dus niet gelezen maar wel een oordeel klaar.
Onzin is verderop hoor ;)
Je foetert maar hoor. Zal het zelf wel ff zoeken dan.
Lijkt me zon gevalletje "meisje die te goedgelovig is". Zijn we vaker tegengekomen hier
  woensdag 29 september 2010 @ 20:01:33 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86993725
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kep er 36, welke bedoel je?
Niet zo bijdehand meteen, jij kent kinderen goed en weet hoe levendig hun fantasie is. :)
Weet je hoe het is als je eigen kind de hele boel bijelkaar krijst uit angst?
Makkelijk oordelen zo he ;)
The truth was in here.
  woensdag 29 september 2010 @ 20:02:43 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86993792
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lijkt me zon gevalletje "meisje die te goedgelovig is". Zijn we vaker tegengekomen hier
Right
TS is een man, kind is een jongen, begin op pagina 1 bij de OP.. lees dan door.
Wil je verder trollen ga je maar ergens anders heen.
The truth was in here.
pi_86993834
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha grapjas :D
Ik heb nu 29 jaar ervaring met geesten en verschijningen,Helaas niet op het vlak hoe ik er met mijn kind om moet gaan.En mocht het niet op dit gebied zo zijn. Gelukkig want die ellende wil ik hem juist besparen en dus praat ik dus ook niet met mijn zoon over geesten en dergelijke.
Maar ga maar even verder met Het inlezen en meedenken. kom gerust met een standaard antwoord, want ik vind je nogal komisch.
pi_86993854
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef larzzzman het volgende:
Jeetje zeg... Sommige mensen hier hebben het inlevingsvermogen van een mier.
(hier dus even de partner van TS)
Als jullie (en met jullie bedoel ik dus de mensen die denken dat wij een stel ontaarde mensen/ouders zijn) denken dat wij onze zoon opzadelen met eventuele 'spoken' en het ons kind aanpraten, zijn jullie daadwerkelijk niet goed snik. Wij hebben nog nooit gesproken over 'spoken' met onze zoon en we hebben hem hier ook nooit (in)direct mee in aanraking gebracht. Als we al iets bespreken of 'doen' is hij daar NOOIT bij! Wij projecteren ook geen 'angst' op onze zoon, gewoonweg omdat wij er niet angstig voor zijn! Ik zelf verneem helemaal niks qua entiteiten, hou me er ook helemaaaaal niet mee bezig. Wil niet zeggen dat ik er niet in geloof...
Ik heb zelf een pedagogische achtergrond en ik ben me er zeker wel van bewust dat een kind een hele rijke en levendige fantasie kan hebben. Ik heb al mijn pedagogische tactieken al uit de kast gehaald, dus IK weet echt wel waar ik mee bezig ben. Dat gezegt te hebben, herken ik heel goed het verschil tussen 'ik zie een eng monster' of 'HELP, er zit hier iets waar ik héél bang voor ben' . Wij weten hoe ons kind reageert op bepaalde situaties en hoe we daarmee om moeten gaan.
Hetgeen wat NU speelt, is iets dat onze zoon écht compleet bang maakt.
TS vraagt om tips of adviezen, dus opmerkingen als 'als je echt geeft om de opvoeding en geestelijke gezondheid van je kind zoek je geen hulp op FoK! maar raadpleeg je een huisarts met een hulpvraag voor opvoeding.' zijn dus gewoon echt KUTopmerkingen! Ik bedoel... WTF :{w
Het komt behoorlijk delegerend over en die had je op zich best bij je mogen houden. Voegt totaal niks toe aan je post of 'advies'. (alleen de tip geven 'raadpleeg je een huisarts met een hulpvraag voor opvoeding' komt al héél anders over bijvoorbeeld)
Om maar 1 opmerking te pakken uit de vele onzinnige opmerkingen die zijn geplaatst....
Ennieweej... ik heb het wel weer gezien hier...
Ik ken hier verder geen namen, maar aan sommige tips hebben we zeker wat. Bedankt daar voor...
En e rest.... :|W
Dit verhaal bedoel je?
Ja sorry, maar ik zie geen feiten voorbij komen anders dan een mening. Wat onderbouwt deze reactie nu aan het feit "geest" wat je zelf al had aangekaart?
pi_86993885
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef larzzzman het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha grapjas :D
Ik heb nu 29 jaar ervaring met geesten en verschijningen...
Aha... dus je geloofde er al in. Denk dat we de oorzaak van overdrijving dan in handen hebben.
pi_86993917
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Right
TS is een man, kind is een jongen, begin op pagina 1 bij de OP.. lees dan door.
Ik had het ook over zijn vrouw/vriendin.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Bastard het volgende:
Dus omdat ik niet naar je straatje praat moet ik maar oprotten?

:')
pi_86994099
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Aha... dus je geloofde er al in. Denk dat we de oorzaak van overdrijving dan in handen hebben.
Nee ik ga deze troll ook niet voeren :)
pi_86994305
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dit verhaal bedoel je?
Ja sorry, maar ik zie geen feiten voorbij komen anders dan een mening. Wat onderbouwt deze reactie nu aan het feit "geest" wat je zelf al had aangekaart?
Het enige feit dat je in verhaal van mijn vriendin ziet is, dat dit gedrag niet normaal is voor zo'n kleine man.
Tis allemaal niet zo moeilijk hoor.

Kleine tip, verander je nick want dat wijze slaat echt helemaal nergens op, en ten tweede lees in het vervolg de op even ;)
pi_86994482
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef larzzzman het volgende:

[..]

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

MOet ik het spellen of ben je echt zo dom????

Nogmaals, ik geloof in dit soort zaken,nee ik ga mijn kind hier NIET mee confronteren,Ja ik heb voor de zekerheid zijn kamer laten reinigen,en JA ik ga met hem naar een kinderarts!!!
Ook heb jij alweer snel een mening klaar die overigens best vaak door mensen wordt gegeven hier die het wel weer beter weten ;)
Oke? vertel maar eens even wat het is dat mijn zoon heeft, want alle hulp is welkom.

Daarbij, ik vraag om meningen en tips niet om belachelijk gemaakt te worden of dat je niet serieus bent.Dan zeg ik eerlijk reageer dan niet .
Luister vriend, je begint zelf met "zucht" en "onzin is verderop". Dan kun je niet verwachten dat ik normaal blijf doen. Uitlokken is reactie accepteren.

En die smilies, ja leuk. Maar beetje kinderlijk onnodig.

Nogmaals, je kind heeft een levendige fantasie. Feit dat we geesten niet kunnen bewijzen wil niet zeggen dat ze bestaan. Beetje logisch nadenken resulteert is een slotsom dat geesten gewoon niet bestaan. Al die eeuwen onderzoek hadden toch echt wel eens een keer wat moeten opleveren. Tot op heden, noppes.

Dat je kind oprecht bang is geloof ik best.
Dat die paragnost het verhaal gelooft geloof ik ook wel. Die nutcase gelooft zichzelf zelfs.

En uiteraard heb ik al snel een mening klaar als ik een dergelijk verhaal weer langs zie komen. Dat geesten niet bestaan was namelijk ook al vóór jouw ervaring bekend. Dat jij denkt dat het toch geesten zijn omdat je nogal onder de indruk bent van de oprechte angst van je kind en er zelf al in geloofde, maakt het niet meer waar.
pi_86994539
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dit verhaal bedoel je?
Uhm.... we hebben het hier helemaal niet over 'feiten' gehad hoor... die proberen we juist boven tafel te krijgen. En ik ben alles behalve een 'goedgelovig vrouwtje' zoals jij mij zo lief omschrijft... :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')