abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88254652
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:09 schreef Manke het volgende:

[..]

Wou dat je gelijk had, maar geesten bestaan wel degelijk, ze zijn nooit mens geweest en zijn kwaadaardig.
Dat zeg je wel heel stellig en dat zal jouw ervaring zijn, maar lang niet alle geesten zijn kwaadaardig. Tenminste dat hoor je van meerdere mensen waaronder mijn dochtertje. :) Die "ziet" ze al heel lang en het enige wat ik tegen haar zeg is dat ze er in gesprek mee moet gaan. Dat haalt de angst weg. Sindsdien gaat ze er veel beter mee om. Misschien een tip voor TS.....?

Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet denken behalve dat ik ze niet zie. Maar voor haar is het wel heel echt dus zal je er als ouders iets mee moeten. Ik praat er ook over met haar zoals je ook over andere mensen in haar leven praat. Eerste keer moest ik eigenlijk een beetje lachen :@ Dacht dat ze een grapje maakte.......dat had ik beter niet kunnen doen. :')
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:59:53 #227
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88255923
Ik hoop dat je dochtertje er geen last van ondervindt, je hoort het steeds vaker dat kinderen dit hebben.
Is inderdaad mijn ervaring :) , zo kwam er een keer 1 bij me die heel nobel en dapper klonk (hij stuurde een beest weg, hoorde een brul) , maar een ander zei dat ik het al weet hoe ze zijn en toen kwam z'n ware aard naar boven.
Veel doen doen zich voor als mensen, is niet moeilijk voor ze, maar dat zijn het ws. niet - zo pikte ik er 1 op bij het afscheid van m'n oma, deze deed alsof het m'n oma was, zelfde stem, wist d'r volledige eigen naam op te noemen, maar ook dat bleek niet zij te zijn, maar een imitator die bij haar heeft gezeten.

Ik geloof dat het allemaal demonen of kwade geesten zijn en de toenemende activiteit komt doordat ze van ergens los worden gelaten op aarde.
pi_88256975
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:09 schreef Manke het volgende:

[..]

Wou dat je gelijk had, maar geesten bestaan wel degelijk, ze zijn nooit mens geweest en zijn kwaadaardig.
Je kunt wel denken dat ze bestaan, maar ik heb er nog nooit iemand enig bewijs voor zien leveren.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:36:35 #229
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88257164
Ik wéét dat ze bestaan :P.
In wat voor vorm wil je bewijs hebben? Denk dat er bewijs zat is maar dat je al het bewijs als onzin afdoet.
pi_88257274
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Manke het volgende:
Ik wéét dat ze bestaan :P.
In wat voor vorm wil je bewijs hebben? Denk dat er bewijs zat is maar dat je al het bewijs als onzin afdoet.
Zelfs het feit dat mensen ze (denken te) ervaren zegt niets.

Ik heb er niet per se problemen mee als ze wél bestaan, maar zou niet weten waarom ik het zou moeten aannemen. Maar geloof vooral wat je wilt, ik heb er geen last van.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:47:57 #231
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88257605
Wees blij dat je er geen last van hebt (van geesten dan, niet gelovigen), wou dat ik dat had.

Zzo dacht ik ook, totdat ik nieuwsgierig werd en ermee ging klooien, sindsdien kom ik niet meer van ze af.
Zelf ervaren is het enige aannemelijk bewijs wat geesten betreft, als je bewijs wilt, dan moet je zelf zoeken.
pi_88257718
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef Manke het volgende:
Wees blij dat je er geen last van hebt (van geesten dan, niet gelovigen), wou dat ik dat had.

Zzo dacht ik ook, totdat ik nieuwsgierig werd en ermee ging klooien, sindsdien kom ik niet meer van ze af.
Zelf ervaren is het enige aannemelijk bewijs wat geesten betreft, als je bewijs wilt, dan moet je zelf zoeken.
Wellicht, maar zelfs als ik er veel mee bezig ga en op den duur denk dat ze er zijn, dan bewijst dat hun bestaan niet.

Er zijn ook zat gelovigen die denken dat ze in contact staan met God, maar dat zegt helemaal niets over het wel of niet bestaan van een God.

In jouw beleving zijn er alleen kwade geesten, omdat jij ze zo ervaart. Dat vind ik ook zo'n onzinnige argumentatie.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:11:21 #233
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88258632
quote:
Wellicht, maar zelfs als ik er veel mee bezig ga en op den duur denk dat ze er zijn, dan bewijst dat hun bestaan niet.
Dat bewijst hooguit het bestaan voor jou, ligt eraan wat je ervaart.
Contact me god, oh jee, heb ik ook gehad :D hoorde een stem als gedachte, zeggend "kijk eens wat _ik_ geschreven heb in Lucas zoveel, Mattheus dit, Johannes dat" en "je kan geen apostel van mij worden, je doet niet wat ik zeg".
Ik ervaar de kwade geesten als stemmen die constant beledigen en commentaar geven op m'n denken, voelen!, doen en laten, voel ze me ook aanraken.

Had een topic geopend om bewijs te leveren voor geesten dmv bandstemmen, alleen niemand had er zin in.
pi_88259185
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat bewijst hooguit het bestaan voor jou, ligt eraan wat je ervaart.
Contact me god, oh jee, heb ik ook gehad :D hoorde een stem als gedachte, zeggend "kijk eens wat _ik_ geschreven heb in Lucas zoveel, Mattheus dit, Johannes dat" en "je kan geen apostel van mij worden, je doet niet wat ik zeg".
Ik ervaar de kwade geesten als stemmen die constant beledigen en commentaar geven op m'n denken, voelen!, doen en laten, voel ze me ook aanraken.

Had een topic geopend om bewijs te leveren voor geesten dmv bandstemmen, alleen niemand had er zin in.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat zegt alleen dat ik ze dan ervaar. Maar mensen ervaren zoveel dingen die er niet zijn.

De een is er meer gevoelig voor dan de ander en dat heeft te maken met hoe het brein van iemand in elkaar zit. Het is niet zinvol om rekening te houden met het bestaan van geesten.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:41:24 #235
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88259937
Maar wat ik ook bedoel is, dat je tot een eerlijke conclusie kan komen als je het daadwerkelijk zelf hebt ervaren, dat je dan pas kan oordelen of het echt is of een gehallucineerde hersenscheet.
Iedereen zegt bv dat ik schizo ben, maar ik weet dat wat ik ervaar echt is, en dat dat denken hoort bij het schizo zijn, soort van cirkelredenering :P
Aan het begin dat ik ze begon te horen, dacht ik ook dat het ingebeeld was, maar ik heb intussen genoeg gehoord en ervaren dat ik weet dat ik niet hallucineer.
Iemand die ik ken en die ze ziet, zag ze bij me en sprak ermee en hij zei dingen die ik op dat moment dacht.
pi_88260165
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:41 schreef Manke het volgende:
Maar wat ik ook bedoel is, dat je tot een eerlijke conclusie kan komen als je het daadwerkelijk zelf hebt ervaren, dat je dan pas kan oordelen of het echt is of een gehallucineerde hersenscheet.
Iedereen zegt bv dat ik schizo ben, maar ik weet dat wat ik ervaar echt is, en dat dat denken hoort bij het schizo zijn, soort van cirkelredenering :P
Ik wil ook best geloven dat jij ze ervaart, maar op basis daarvan kun je toch niet concluderen dat ze bestaan?

Ik wil niet direct beweren dat je schizofreen bent, maar er zijn ook mensen die er heilig van overtuigd zijn dat een nieuwslezer geheime boodschappen tegen hen vertelt. Daarvan zeg jij toch ook dat het bullshit is en dat die nieuwslezer gewoon wat nieuws van een autocue afleest?
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:01:58 #237
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88260823
Klopt, je zou het zelf moeten ervaren om te concluderen of het echt is of niet.
Ik denk dat als iemand ervaart wat ik (of een ander die ze ziet) ervaar, net zo overtuigd zou zijn van het bestaan van geesten als ik :) , helaas kan ik het niet delen.
Enige bewijs dat ik heb zijn de opnames die ik destijds heb gemaakt, maar zelfs daarover zegt men dat alleen ik het hoor omdat het hoort bij m'n 'schizo aandoening' die er al was, zelfs al is duidelijk te horen wat er gezegd wordt.
pi_88260966
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:01 schreef Manke het volgende:
Klopt, je zou het zelf moeten ervaren om te concluderen of het echt is of niet.
Ik denk dat als iemand ervaart wat ik (of een ander die ze ziet) ervaar, net zo overtuigd zou zijn van het bestaan van geesten als ik :) , helaas kan ik het niet delen.
Enige bewijs dat ik heb zijn de opnames die ik destijds heb gemaakt, maar zelfs daarover zegt men dat alleen ik het hoor omdat het hoort bij m'n 'schizo aandoening' die er al was, zelfs al is duidelijk te horen wat er gezegd wordt.
Nogmaals, het kan heel goed dat jij ze ervaart, maar vind jij daarom ook dat ze in algemene zin bestaan?

Sommige kinderen hebben denkbeeldige vriendjes, maar toch zul jij ook zeggen dat het slechts iets is dat zich in hun hoofd afspeelt.
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:14:11 #239
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88261317
Ze bestaan absoluut, 100%, dat is m'n conclusie na meer dan een jaar stemmen horen en soms schimmen zien, nadat ik ze destijds opgeroepen had :).
En daardoor denk ik dat veel van zulke kinderen echt contact hebben met iets dat je niet ziet maar wat er wel is, ik wou echt dat het anders was.

Had een tijd geleden een idee om geesten te bewijzen: iemand hier maakt een opname met een mic door een vraag te stellen en een halve minuut stilte op te nemen, vervolgens de vraag te muten en de opname hier te plaatsten en dan zien of er wat te horen is en of dat een antwoord is op de gestelde vraag die ik niet weet. Niemand heeft een serieuze poging gewaagd, omdat ze bevooroordeeld waren, of gewoon geen zin hadden.
pi_88261509
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef Manke het volgende:
Ze bestaan absoluut, 100%, dat is m'n conclusie na meer dan een jaar stemmen horen en soms schimmen zien, nadat ik ze destijds opgeroepen had :).
En daardoor denk ik dat veel van zulke kinderen echt contact hebben met iets dat je niet ziet maar wat er wel is, ik wou echt dat het anders was.
Ik respecteer het wel, maar ik vind het geen zinnige argumentatie.

Het is psychologisch te verklaren waarom kinderen soms denkbeeldige vriendjes hebben; waarom zou je er dan zo schemerig en 'interessant' over gaan doen?
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:48:56 #241
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88262924
Het is ook niet zinnig, het is de simpele waarheid :)
Ik vind het dus niet interessant, het is een onaangename werkelijkheid, zoals wat het kindje van de TS Larzzzman ervaart. Misschien dat het bij veel kinderen wel ingebeeld is.

Hoe ik ze hoor is zoals ik anderen hoor, dus echt geluid, en ze vertonen hoge intelligentie.
Maar zoals ik zei, als je zou horen wat ik allemaal hoor (of wat anderen ervaren), dan zou je overtuigd zijn, maar dat kan niet. Ik kan je wel laten horen wat ik toen heb opgenomen, maar dan wordt er "pareidolie" geroepen (waar ik ook wel gevoelig voor ben.)

Zolang je er niet voor open gaat staan, zal je ze niet ervaren, want, toen ik ze vroeg "waarom ik?" zeiden ze heel duidelijk "jij staat open".

Toen ik die zelfde dag naar de huisarts ging, werden ze stil, maar 1 hoorde ik kakelend lachen, toen was ik er van overtuigd dat het ingebeeld was; en om er zeker van te zijn dat het allemaal ingebeeld was, wou ik nog 1 keer een stemmen-opname maken, en toen hoorde ik in m'n oor "gvd hij begint weer", toen vlogen ze naar m'n hoofd om te blijven, toen draaide ik door omdat elke gedachte herhaald werd samen met gelach.
(moet het eens afleren om die geschiedenis te vertellen, niemand boeit t volgens mij)
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 21:13:42 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_88264185
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Manke het volgende:
Ik vind het dus niet interessant, het is een onaangename werkelijkheid, zoals wat het kindje van de TS Larzzzman ervaart. Misschien dat het bij veel kinderen wel ingebeeld is.

Hoe ik ze hoor is zoals ik anderen hoor, dus echt geluid, en ze vertonen hoge intelligentie.
Maar zoals ik zei, als je zou horen wat ik allemaal hoor (of wat anderen ervaren), dan zou je overtuigd zijn, maar dat kan niet. Ik kan je wel laten horen wat ik toen heb opgenomen, maar dan wordt er "pareidolie" geroepen (waar ik ook wel gevoelig voor ben.)

Zolang je er niet voor open gaat staan, zal je ze niet ervaren, want, toen ik ze vroeg "waarom ik?" zeiden ze heel duidelijk "jij staat open".

Toen ik die zelfde dag naar de huisarts ging, werden ze stil, maar 1 hoorde ik kakelend lachen, toen was ik er van overtuigd dat het ingebeeld was; en om er zeker van te zijn dat het allemaal ingebeeld was, wou ik nog 1 keer een stemmen-opname maken, en toen hoorde ik in m'n oor "gvd hij begint weer", toen vlogen ze naar m'n hoofd om te blijven, toen draaide ik door omdat elke gedachte herhaald werd samen met gelach.
(moet het eens afleren om die geschiedenis te vertellen, niemand boeit t volgens mij)
Ja, natuurlijk boeit het wel. Ik vind het erg voor je. Zou willen dat er een medicijn bestond die je er van af kan helpen.
Met die bandstemmen heb ik ook geprobeerd om wat te horen, maar ik hoorde niets vreemds bij de fragmenten. Denk dat jij er gevoelig voor bent en de meeste anderen niet.
Kan je alleen maar sterkte wensen .
pi_88264847
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef Manke het volgende:
Ik hoop dat je dochtertje er geen last van ondervindt, je hoort het steeds vaker dat kinderen dit hebben.
Is inderdaad mijn ervaring :) , zo kwam er een keer 1 bij me die heel nobel en dapper klonk (hij stuurde een beest weg, hoorde een brul) , maar een ander zei dat ik het al weet hoe ze zijn en toen kwam z'n ware aard naar boven.
Veel doen doen zich voor als mensen, is niet moeilijk voor ze, maar dat zijn het ws. niet - zo pikte ik er 1 op bij het afscheid van m'n oma, deze deed alsof het m'n oma was, zelfde stem, wist d'r volledige eigen naam op te noemen, maar ook dat bleek niet zij te zijn, maar een imitator die bij haar heeft gezeten.

Ik geloof dat het allemaal demonen of kwade geesten zijn en de toenemende activiteit komt doordat ze van ergens los worden gelaten op aarde.
Kan het niet zo zijn dat door de toenemende wereldbevolking er ook meer prikkels of "energien" zijn? Dat denk ik zelf namelijk, dat als je er gevoelig voor bent je dat sneller oppikt of herkent of benoemd. Dat jij gelooft dat het demonen zijn zal ik niet ontkennen, ik vraag me alleen af waar die dan vandaan komen of pik jij juist het negatieve op van de prikkels om je heen? Niet dat ik denk dat je dat bewust doet hoor overigens ;) Heb je ze wel eens heel positief benadert, dus overdreven blij ofzo? Weet niet of dat helpt overigens maar wellicht dat je er een ander beeld door krijgt dan?
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
pi_88265289
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Manke het volgende:
:')

Er is niets zinnigs aan die argumentatie. Jouw redenatie is gewoon: ik ervaar ze, dus ze bestaan en punt uit. Tja, zo simpel is het niet.
pi_88267050
Lekker makkelijk om te zeggen van ik zie ze dus het is waar. Je hebt zogenaamd bewijs wat niemand overtuigend vond maar zelf blijf je er in geloven. Er zijn zoveel mensen met een geestelijke aandoening of psychoses die van alles zien maar dat wilt nog niet zeggen dat het echt is. Een vriend van mij deed ook allemaal stemmen horen en mensen tegen hem schreeuwen. Hij heeft meer dan een jaar in een inrichting gezeten maar de stemmen gingen weg. Het was een combinatie van medicijnen en regelmaat die hem er bovenop hebben geholpen. Hij was ook overtuigd dat het echt was.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:55:02 #246
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88270024
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

:')

Er is niets zinnigs aan die argumentatie. Jouw redenatie is gewoon: ik ervaar ze, dus ze bestaan en punt uit. Tja, zo simpel is het niet.
Waarom kan het niet simpel zijn zonder medische termen erbij te halen, chemische disbalans en weet ik veel wat? Dat klopt allemaal wel, maar de oorzaak ligt ergens anders.
Ik weet dat het niet zinnig overkomt, je moet het zelf meemaken om te begrijpen wat ik bedoel.

Wakker worden en goedemorgen horen door een vrouwenstem, rare 'filmpjes' zien als ik net wakker wordt, ook van bijvoorbeeld mezelf vanuit derde persoon, pareidolische gezichten die tot leven komen, duivels gelach horen, dialogen horen als ik indommel,. het standaard gescheld, kinderliedjes zoals "hallo meneer de uil" en "11 november is de dag" dat er een begint te zingen waarna een ander zei "nu denkt hij dat je een mens bent geweest", een die woodywoodpecker lachje doet en later hoorde ik steeds was het zelfde deuntje door m'n wekkerradio, een ander stond ook raar te kijken. Slaat nergens op allemaal, maar het is zo echt.

Ik was zo dom geweest om geesten op te roepen, nu kom ik er niet meer van af, maar voor mij staat het vast dat het geesten zijn; ik wou dat ik het tegengestelde kon geloven.

Heb geen regelmaat in m'n leven, misschien moet ik daar eens wat aan doen als dat hem ook heeft geholpen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:05:38 #247
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_88270558
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:06 schreef ConnerJohn het volgende:
Lekker makkelijk om te zeggen van ik zie ze dus het is waar. Je hebt zogenaamd bewijs wat niemand overtuigend vond maar zelf blijf je er in geloven. Er zijn zoveel mensen met een geestelijke aandoening of psychoses die van alles zien maar dat wilt nog niet zeggen dat het echt is. Een vriend van mij deed ook allemaal stemmen horen en mensen tegen hem schreeuwen. Hij heeft meer dan een jaar in een inrichting gezeten maar de stemmen gingen weg. Het was een combinatie van medicijnen en regelmaat die hem er bovenop hebben geholpen. Hij was ook overtuigd dat het echt was.
Tja, das onderdeel van het probleem:

quote:
Psychotische mensen kunnen de wereld als vreemd, overweldigend en angstaanjagend ervaren. Je merkt bijzondere dingen op, er is van alles gaande en je bent de enige die ziet en ervaart wat er gebeurd.

Als iemand psychotisch is, dan is hij het normale contact met onze werkelijkheid kwijtgeraakt. Dat wijst op een ernstige verstoring van de verwerking van informatie. Dit kan blijken uit een of meer van de volgende verschijnselen.

• hallucinaties : Iemand die psychotisch is kan iets waarnemen (horen, zien, voelen, ruiken, proven) dat er in werkelijkheid niet is. Deze ervaringen zijn voor de betrokkene echt! Het horen van stemmen (akoestisch) is de meest voorkomende hallucinatie. Soms geven stemmen commentaar op het gedrag of geven ze opdrachten.

en/of
• wanen : Het draait bij een waan altijd om de betrokkene zelf, hij heeft bijvoorbeeld de overtuiging dat hij buitengewone kwaliteiten bezit, rechtstreeks in verbinding staat met een hogere macht of weet zeker dat er een complot tegen hem wordt gesmeed. Hij houdt sterk vast aan zijn ideeën en is vaak niet gevoelig voor logische tegenwerpingen.

en/of
• verwardheid (in de war zijn, desorganisatie) : Het denkproces kan te snel(tachyfrenie), te langzaam(bradyfrenie) of chaotisch zijn. Vaak lukt het niet om helder te denken. Soms gaat het verband tussen gedachten verloren. Hierdoor is het nogal eens lastig om te begrijpen wat iemand die psychotisch is precies bedoelt.

Bron: o.a. Psychiatrie Nederland
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:08:20 #248
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88270664
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Parlay het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat door de toenemende wereldbevolking er ook meer prikkels of "energien" zijn? Dat denk ik zelf namelijk, dat als je er gevoelig voor bent je dat sneller oppikt of herkent of benoemd. Dat jij gelooft dat het demonen zijn zal ik niet ontkennen, ik vraag me alleen af waar die dan vandaan komen of pik jij juist het negatieve op van de prikkels om je heen? Niet dat ik denk dat je dat bewust doet hoor overigens ;) Heb je ze wel eens heel positief benadert, dus overdreven blij ofzo? Weet niet of dat helpt overigens maar wellicht dat je er een ander beeld door krijgt dan?
Ach dat help allemaal voor geen meter :P , een paragnost die iets bij me zag via een foto zij precies het zelfde, vriendelijk vragen of die opa weggaat, heb geprobeerd te slijmen en te lijmen maar het hielp niet, "rrrotjoch'" of "je gaat branden in de hel" krijg ik dan te horen door een stem van een oude vent. Hoorde ook stemmen die totaal niet menselijk klonken. Vroeg ze waarom ze niet weggaan als jullie me toch al hebben, zei die dierlijke stem "we hebben je ja, maar we vinden het leuk om je te zien worstelen"
Ik vraag me af of er wel positieve geesten zijn die ooit mens waren, ik denk dat geesten van mensen ergens zijn waar ze niet te benaderen zijn, alles wat menselijk overkomt zijn imitators.
Waar ze vandaan komen? Geen idee, denk dat ze altijd op aarde zijn wezen zwerven. Hoorde ook een raar stemmetje zeggen "ik ben net vrij", vroeg een ander, haten jullie mensen, hoorde hem keihard ja schreeuwen.
Wou dat ik kon geloven dat het maar tussen m'n oren zit.
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:13:22 #249
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_88270871
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef Manke het volgende:
<snip>
Heb geen regelmaat in m'n leven, misschien moet ik daar eens wat aan doen als dat hem ook heeft geholpen.
Ik heb het idee dat je jezelf gaat herkennen in de volgende lijst:

quote:
• zich terugtrekken
• concentratieproblemen
• vergeetachtig of verward
• snel geïrriteerd of agressief gedrag
• sombere stemming, piekeren
• dag-nacht-ritme omdraaien
• afname of toename eetlust
• minder aandacht voor zelfverzorging
• moe en futloos zijn
• achterdocht
• preoccupatie of verhoogde interesse met geloofszaken, filosofie of paranormale onderwerpen
• sensorische veranderingen, anders ruiken, zien, horen, voelen, proeven
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:13:58 #250
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_88270893
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Tja, das onderdeel van het probleem:
[..]

Ja die ken ik al, standaard reactie ;)
Dat zijn allemaal beschrijvingen geschreven door mensen die alleen de symptomen kennen, de werkelijke oorzaak weten ze niet, ja chemische wanorde in je hoofd of stemmen uit het verleden, verder komen ze niet en zolang ze het "spirituele" uitsluiten, zullen ze ook niet verder komen.
Maar gelukkig hebben hun medicijnen wel effect. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')